Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
17. veebruar 2014 20:02
Loe kommentaare (0)
Trüki lehekülg
 Foto: Rando Aav

Aiko Aigro andis endast rallidebüüdil 70 protsenti

Paljudel rahvarallidel ja -sprintidel konkurente alistanud Aiko Aigro osales esmakordselt sportrallil, võisteldes Võrumaal peetud talirallil. Rallidebüüdil oli Lõuna-Eesti mehel roolida renditud Mitsubishi Lancer Evo 8.

Klassis E12 pakkusid esmakordselt konkurentsi Aiko Aigro ja Kermo Kärtmann. Aigro tunnistas, et sellega sai kahe inimese üks unistus täidetud: "Nii minu enda kui ka Kermo unistus täitus ja sai sõidetud päris ralliautoga! Ise ootasin hullemat, kui lõpuks välja kukkus."

"Valisime juba ammu selleks Võru talveralli. Aga nagu see talv juba on, siis ei uskunud, et peame nii keerulistes tingimustes sõitma. Aga mis ei tapa, teeb tugevaks. Usun, et kui me selle ralli saime ilusti sõidetud, siis järgnevad on sedavõrd lihtsamad!"

Aigro märkis, et temale oli sportralliga seonduv päris uus. "Pidin taas alustama puhtalt paberilt: auto on uus, kaartilugeja uus, piikidega pole sõitnud ja kiirused hoopis teised kui rahvaspordi üritustel," sõnas mees, kelle peamiseks eesmärgiks oli sportralli debüüdil finišeerida. "Kõik muu oli ainult boonus. Kui vahendid on piiratud, siis ei saa ka maksimaalse resultaadi peale sõita ja seekord sõitsimegi varuga ja õppisime tulevikuks," rääkis Aigro. Konkurentidega võrrelduna ehk turvalisemat sõidujoont valinud debütant tunnistas, et kuna auto tuli kindlasti ühes tükis hoida, ei andnud ta endast kõike: "Ütleks, et andsin 70 protsenti."

"Kõik sujus väga hästi, kui välja arvata paar väikest tehnilist jama autoga. Legendi saime kohe klappima ja üllatavalt hästi tuli ka Kermol lugemine välja, arvestades seda, kaua ta rallist eemal on olnud. Ärevaid hetki oli vast kõige rohkem kuuendal katsel, kui olid nii muutlikud rajaolud ja ei saanud sõitmisele pühenduda, vaid tuli keskenduda ainult auto teel hoidmisele. Selleks katseks olid rehvid ka juba täitsa väsinud. Ise sain naha korralikult märjaks seal."

"Ikkagi kõik läks lõpuks minujaoks väga hästi, et sellisel keerulisel rallil sai lõpetatud terve autoga. Usun, et tulemuse pärast ka ei pea häbi tundma," jätkas Aiko Aigro. "Latt sai nüüd tõstetud absoluudi 17. kohale ja ma arvan, et ega seda järgmistel rallidel lihtsam üle lüüa ei ole," viitas ta asjaolule, et plaanib tänavu veel korduvalt sportlikel autorallidel startida. "Aga et see üldse teoks sai, pean ma tänama oma toetajaid ja häid inimesi," lisas ta.


Foto: Rando Aav / rally.ee
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia