Kliki siia Kliki siia
Kas pooldad monorehvi nõuet Eesti autoralli meistrisarjas?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
05. jaanuar 2012 12:29
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvasprintidel sportautodega osalemine keelati ära

Kommentaare lisatud: 3

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
tom3, 05.01.2012 12:55
See on ehe näide kuhu võib jõuda asjaga mitte tegelemisega. Terve 2010 aasta jooksul ei ole välja antud mitte ühtegi rahvaspordi komitee otsuse protokolli ja nüüd kuskil paar päeva enne 2011 aasta algust on olemas kellegi sahtlis salaja tehtud paber, mille tulemus ei olnudki nagu eriti soovitud jne............. see on ikka täis jama mis toimub. Tehke seal EAL-s endale enne asjad kõigepealt selgeks, eeskätt analüüs ja mõttetöö, tuleviiku vaatamine, hetke olukord - siis selgitage üldsusele miks on teil selline nägemus või visioon - kuulake kas tuleb asjalikku vastukaja - laske asjal settida ja inimesed saaksid omi plaane sättida - ja alles siis näiteks aasta jooksul tehke otsus, mis puudutab nii kapitaalselt muutust.
See sportautode lubamine oli ikka eeskätt treeningute ja autode seadistamiste eesmärgil ning päris tihti oli ka sponsorite poolt kuulda, et promomisena päris hea kui mõnikord ka sportautod rahvaspordiüritustel käivad.

rtonts, 05.01.2012 17:14
OK, arusaadav et osalejaid vähe ja karikaarvestuse pidamine on mõttetu aga täiesti ära keelamine tundub ka liiga ekstreem. Seda enam, et uue liiklusseadusega ei tohi sportautoga tänaval niisama enam liigelda. Vahest tahaks pärast suuremat auto ehitamist proovida, kuidas kõik võistlusolukorras toimib ja selles suhtes oleks rahvasprint väga hea võimalus.

obrok, 14.01.2012 14:58
Väide et osad tänavasõidu auto on rahvasprindis 4WD klassis võimsamad kui võistlusautod on täitsa õiga, aga siin on pigem küsimus, millega tegeleb tehniline kontroll??? Need suurte FMIC ja twin-scroll turbode ja motecitega meeste autod ei vasta kohe kindlasit nõuetele. Ja selliste võimsuste ja kiiruste juures on kindlasti võistlusauto ohutum. Praeguses olukorras kus tehniline kontroll rahvaspordis võistlevate autode üle puudub on selline võistlusklass üldse kaheldava väärtusega ja taandub üldjuhul ikka sellele, et kellel on rohkem raha oma autot ümber ehitada on üldarvestuse esimeses pooles. Need kes oskavad sõita ja osalevad nõuetele vastava autoga paraku platseeruvad nimekirja keskel.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
28.09.2025
Kulbilohus selgusid rallikrossi Eesti meistrid
Artikli juurde
03.10.2025
Saaremaa rallile registreerus 144 võistluspaari
Artikli juurde
28.09.2025
Enok ja Simm lõpetasid Seinäjoki ralli teise kohaga
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
03.09.2025
Kehala rallikross 30.08.2025 (0)
29.08.2025
Paide ralli 2025 (0)
27.07.2025
Piiroja rallikross 2025 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
29.09.2025 15:32
Kulbilohu rallikross 2025 (0)
23.09.2025 01:08
Rally Cēsis 2025 (0)
05.09.2025 01:00
Humus Paide Rally 2025 (1)
03.09.2025 13:06
Jääraja rehvid (0)
31.08.2025 09:41
EST RX + BRX / 5. ETAPP / KEHALA RING / 30.08.2025 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia