Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
24. august 2003 1:07
Tagasi
Trüki lehekülg

Ponsse Viru rallil trotsiti kitsast ja libedat rada

Kommentaare lisatud: 14

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
joosep, 27.08.2003 00:53
Tundub jah et Lantekil suurem osa "aurust" tilli ja pulli peale kulunud ja tehniline pool rohkem teisejärguline v.a. muidugi Laipaik kes tegi raskuste kiuste ikkagi väga hea sõidu.Tibid ja show oli muidugi vaatamist väärt.

paul, 26.08.2003 15:31
Lantek muidugi oma Tibidega lõi kõik pahviks...

kala, 25.08.2003 15:14
muidu jah esmapilgul päris karmina tundunud rada osutus võistluspäeval päris mõnusaks

linnakatse oli parim??? nu katsel polnud väga viga jah .. aga julgestuse pool jättis küll soovida

Atsist on tõesti kahju ... mees sõidab nagu pöörane ja auto jälle lihtsalt ei suuda seda taluda
Kuid proovis ära ju ka Märtini sõidustiili (lahtise kapotiga) :) ja hakkama sai :)

Ning see, et Jalava E-7 klassist auhindu nopib on ka väga arusaamatu .. punkte ta ju saab hoopis mujalt

Aga üldiselt oli suht mõnus üritus :)

Madis, 25.08.2003 09:38
Hea ja tehniline rada ning ladus korraldus, VÄGA HEA linnakatse millele lisas vürtsi vihm! Kahjuks rikkus sadanud vihm teid nii, et rajaga tutvumine oli paljudes kohtades üks poris ja rööbastes trampimine - nii et ainult kaine mõistus sundis meid seda tegevust jätkama (kõiki kolme lubatud tutvumiskorda ei kasutanud paljud ära)...
Müts maha kõigi ees kellel võistluspäeval õnne ja kiirust jagus!

ago, 25.08.2003 09:23
Rallirada peabki raske, libe ja porine olema. Kes sellisel rajal sõita ei taha, peab ralliauto jätma ja vormelirooli istuma :)

to rix, 24.08.2003 20:31
Elektroonika hakkas jupsima vist ja siis tekkis mootoriga miski jama. Lõpp-protokollis on katkestamise põhjuseks märgitud ELECTRIC

rix, 24.08.2003 20:16
kes teab, mis mezaksil juhtus?

veteran voinõ, 24.08.2003 14:19
Olin katse lõpus koos Bolšihhiga. Need tema poisid on suure potentsiaaliga, see on kindel. Vana (Kolja) teeb neist head sõidumehed. Juba nüüd oli tunda, et poistel on sisu- pingutasid viimase katse lõpuni.

Mati, 24.08.2003 13:56
Minuarust oli ralli korraldus tasemel. Ei saa öelda ühtegi halba sõna korraldajatele.
Jama oli see, et Riistamäe katse alguses kus oli kaks hüpet järjest, seal oli nii udu vilemees, et vilet puhus ta umbes 5-le autole. Kui EOSil vigiseti selle kallal, et olles lindi taga uriseti selle kallal, et oleme lindile liiga lähedal, siis sellel vennal oli suva kuskohas seisid - kõik rahvas oli otse raja ääres ja punasest lindist kaks meetrit eespool. Aga kuna mujal selliseid turvasid polnud, siis ei usu, et tegemist oleks olnud korraldajapoolse rajaturvajatele koolituse mitte pakkumisega, vaid vennike lihtsalt ei teinud oma tööd korralikult.
Teine puudus oli katseid tutvustavas raamatus, kus stardinumbrid ja mehed kokku ei langenud (oli paar viga) ja katsete kellaajad olid antud valed.
Aga ise olen 100% rahul, et Eestis üks heatasemel ralli juures ja loodame, et järgmine aasta ja A ja N sealt punkte saaks.

ruu, 24.08.2003 13:17
nojah aga eks see Laatunen on tegelikult ka kiire mees. ´Kui sa oled kiire siis oled kiire igapool. Ahud tegid minuarust väga südi ralli kahju ainult et Rauam õiget hoogu ei leidnud. Rääkis et nii keerulisel ja ohtlikul rajal oli raske kaotatud sõidurütmi leida. Tal ju kaks väljasõitu seljataga eks nüüd tahtis kindlapeale minna, muidu ehk varsti autot polegi. Muidu see Dorosinski tegi küll väga hullu sõitu. olen kuulnud et ta Bolsihhide käe all on õppinud.

kas keegi teab sellest midagi?

dfg, 24.08.2003 13:05
No vb siin eelnev kõneleja natuke pingutab yle.. Ahud on kyll tegijad,aga nende tehnika on tunduvalt kehvem,kui siin mõnel sommil..

E8, 24.08.2003 12:49
See sõit tõi välja selle, kes mees kes mehike. Rasked aga väga tehnilised rajad. See, et sommid meie meestele ära tegid näitab seda, et legendi ei osata meil kirjutada. Kui rada pähe ei saa, siis sõita ei oska. Linnaktse- Eesti parim!

to urueesel, 24.08.2003 06:55
sidur lendas atsil:(

urueesel, 24.08.2003 01:41
Eks Murakasel oli väikeseid probleeme ka, nagu kõigil. Teda kummitas vahekasti keskdiferentsiaali jama, mis muutis auto aeglastes kurvides tagaveoliseks ja tahtis koguaeg kontreerimist saada :)
A kuramuse kahju, et Remmelg katkestas, stabiilselt võttis E7-s teise koha aegu... Aga kui keegi täpsemat katkestamise põhjust teab, võiks siia kribada, oleksin tänulik.

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia