Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. oktoober 2003 14:55
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvaralli liigub kiirema sõidu suunas

Kommentaare lisatud: 82

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
To: Tõnu Kurvet, 05.11.2003 15:07
Iseenesest idee on hea, saaks/peaks aga sel juhul tegema sellise süsteemi, kus selle litsentsiga autoga saaks ka rr-i sõita, noh selliseid näiteks, kus kurikad puuduvad. Ja teine asi on see, et kuidas see veokate värk siis toimib? Et siis need nn 20 esimest venda stardiksid kõige lõpus, peale veokaid? Äkki on siin jutus point isegi sees, säiliks rr sellisena nagu ta on, samas, kes rajumalt anda tahavad, saaksid minna ja sportlikku proovida...hmm, isegi tahaks ilmselt sinna trügida siis, kasvõi paar sõitu aastas.

TÕNU KURVET, 05.11.2003 11:15
turvapuur,traksid,tulekustutid peaks olema kohustuslikud(kurikasõidul kaheldav).Rahvaralli paremiku võiks lubada sportrallile.
Näiteks 20 paremat stardivad sportralli lühemal varjandil,nagu on tehtud veoautodega,tulemuse saavad omaette ja saavad võrrelda katsete tulemusi ka teistega.kui sportrallile saamine käiks sellist teed pidi siis kaoks ka see mure, et iga rullnokk saab osta litsentsi ja minna sportrallile lolli mängima.

Indrek, 03.11.2003 10:34
See teine liiga tundub olevat päris hea mõte...
Kui see loodaks siis vähemalt mina osaleks.

to Tom, 31.10.2003 16:02
see on sealsamas tehnojärelvalve eeskirjas (pekske nüüd kuna sõnastus on meelega vale:P)
link oli kuskil eespool ka üleval

Tom, 31.10.2003 15:21
Näete ise, et nii suur kui on Eesti nii palju on ka erinevaid tõlgendusi. Minul lisaks kõigele muule oli siis järgmine kogemus. Autoks Audi Quattro kupee aastast 86. See selline kandiline. Küljes sportrool, istmed, traksid jne. jne. Kaks korda madistasin politseiga, üks nendest lõppes kordusülevaatusega ning see omakorda lõppes sellega, et lammarist ja sõpredelt originaal vidinad külge ja lõpuks avastati veel, et 2,2 mootori asemel on peal uus 2,3 mootor. Kulutasin kõik võimalike uksi otsisin seadusi ning kaasasin ka advokaadi kuid mõtetu, sest tegelikult seadused puuduvad ja kõik toimub nii, et kas juhtud inimliku (lugeda ametniku) inimese otsa või mitte. Kui see kuni 97.a. on ikka õige ja ka kuskil kirjas siis URRAAAA. :)))

to Tom, 31.10.2003 14:26
kuni 97a. autodele on nimetatud featuurid lubatud külge pookida ilma mingit jumalteabmisluba võtmata - peale 97 toodetud autodega on jah probl. raskem.
Aga teema läbi kult.mini ajamine.... kult min keelustaks parema meelega üldse autospordi, rääkimata selle "seadustamisest"

Tom, 31.10.2003 14:14
Jah, nii ütleb ARK, aga kust on see tõestus või paber, et sellele sobivad ja tootja on seda B osana lubanud. Nii nagu ARK sulle ütles ei arva kahjuks meie politsei. Kui teh.passis pole märget siis pole ka lubatud ning saadavad kordus ülevaatusele ja sellega kaasneb ka väike preemia. Seda rääkis Priit ja seda ütlen ka mina, et siin need käärid tegelikult ongi.

pets.... to: TOM, 31.10.2003 14:09
Kas ei ole siis traksid jne lubatud tänavaliikluses? Kui oma Fordile tahtsin ARKis seadustada ehk siis tehnilisse passi kirja panna trakside, sportistme, sportpüti ja sportrooli olemasolu, siis oli ARKi tehnoosakonna vastus lihtne: kirja panna ei ole midagi vaja, kui nad sellele autole sobivad, siis on nad B-varuosad ja nende kasutamine on lubatud. Seega keera külge ja sõida.

vaatleja, 31.10.2003 12:15
to rally fänn:
Ei ole,vat kiire on siis kui teeäärsetest puudest moodustub sein ja liiga kiire on siis kui keset kõige sirgemat lõiku tahaks jala gaasi pealt ära tõsta.Ja üks tark mees on kunagi öelnud umbes midagi sellist"kui sa kordagi kraavis pole käind,siis pole sa piisavalt kiiresti veel sõitnud..."
Ja mis puudutab head tulemust nn.tavaautoga siis vaata kasvõi Viira ja Pärnasalu autosid.
Kuidas te kurat aru ei saa,et korralikult töötav mootor,normaalselt toimiv vedrustus ja rool ning korralikud kummid peavad ka tavaliikluses olema ja see auto millel on need asjad korras ei ole veel "spetsiaalümberehitatudrahvaralliautod...

margusv, 31.10.2003 11:32
Kustkohast läheb piir tänavasõiduauto ja mitte tänavasõidu auto vahel?

sõitja, 31.10.2003 11:11
Sellepärast tulekski teha ka täis standard klass, kus on tänavasõiduautod

rally fänn, 31.10.2003 11:07
minu arust on see õige et rahvaralli on juba liiga kiirex läind enam ei ole seal head tulemust saada täiesti originaalis tänavasõidu autoga midagi tulex ette kyll võtta kuid see kurikate vahel sõitmine on ka igav

revision, 31.10.2003 10:54
äkki teeks ühe koosoleku arutelu vormis, kuid mitte turuplatsi ja leiame lahenduse.Ma ise hakkan juba eelistama oma autoga benzihüppeid( ma ei tea õiget kirjapilti aga loodan, et aru saadi)

Tom, 31.10.2003 08:48
Hr. pro tundub, et ka sina kuulud nende hulka kes ei oska lugeda. Loe vähe hoolikamalt mida ma olen kirjutanud! Mul on kaustas pakkude viisi dokumente ja kirju. Need on kõik pöördumised ja nendele vastused. Ning sina oma trakside jutuga võid küll vanaema juurde sõita ja möödunud sügisel surnud kassile monolooge pidada. Sina ütled, et mis pole keelatud on lubatud. Selles on väike iva sees aga kahjuks on meil täna selline õigusruum, et selle ütelusega ei ole midagi teha. Lihne lause meie õigusüsteemist, et kui tootjatehas ei ole ette näinud, siis järelikult on see rangelt keelatud. Ära ausalt tule mulle sellekohapealt puhuma, sest mul on selle teemaline kogemus olemas millega on jõutud välja isegi kohtukulli ette. Ärge rapsige emotsioonide ja oma positsiooni najal. Pole see asi sittagi nii ilus kui arvate. Kordan, et Priidul on õigus.

pro, 30.10.2003 21:34
oijah, niiii lahe onju. aga tore oleks nüüd jälle näha pisut pädevamate ja mõtlemisvõimelisemate inimeste sõnavõtte siin. aga....vahepealsetele, et....ee..maeiteagi et äkki: tsau, kuidas läheb ? :)
oleme me kõik ikkagi mingitmoodi (kaasa)sõitjad antud sarjas.

kaska, 30.10.2003 21:01
Ikka sõitjad, ikka sõitjad ja ainult täiega st. täis peaga.

S, 30.10.2003 20:41
ausalt õeldes hästi panete!Kas te olete sõitjad või olete niisama suure suuga rääkijad

INdrek, 30.10.2003 20:35
Tähendab, väike täpsustus. Rahvaralli võiks lõpuks selliseks jääda nagu ta praegu on.

Indrek, 30.10.2003 20:33
No mis ütleja mina olen, aga oma arvamus on mul olemas. Tahan järgmine aasta hakata rahvaralli noorteklassi sõitma. Olen ehitanud auto (suht korraliku lada) ja kõvasti vaeva näinud. Mina olen küll selle poolt, et rahvaralli võiks käia sportralli põhimõtete järgi. See torbikute vahel vingerdamine on rohkem õppesõidu teema. Nagu näha ei kipu paljud asjale reaalselt lähenema...Kui see on õppesõit mida nimetatakse "ralliks" siis oleme ausad-see pole sport. Ja veelvähem on see ralli.
Ka rahvaralli vajab veidikest pühendumist, et see ralli moodi välja näeks. Mina olen igatahes täielik "TORBIKURALLI" vastane. Kui keegi tahab slaalomit või boksi ajamist harjutada, siis seda saab teha autokoolides või vastavatel õppesõidu platsidel. Vähemalt mina arvan asjast niimoodi.
Indrek 14a.

pro, 30.10.2003 19:05
....kui juhtub õnnetus, väljasõit, kas 100km/h või 50 km/h, pole sel suurt tähtsust enam. selline kokkupõrge ülaltoodud kiirustel suudavad hävitada liikumisvahendi üsna põhjalikult ja autosviibijad tõenäoliselt saavad kehavigastusi suuremal või vähemal määral. kes aga sellise võimaliku tekkiva olukorraga ei lepi, jälgigu võistlust kõrvalt. raja äärest.
hm, Tom väidab, et trakside otstarbeline kasutamine sõiduautos on keelatud. kust seda kuulsid ? kui autotootja on loonud sõitjate salongi koha (+ vastavad esiistmed), kuhu need õieti kinnitada saab, siis järelikult ei ole keelatud vaid soovitatavad, kuna need kaitsevad sind efektiivsemalt. seega, mis pole keelatud, on järelikult lubatud, mäletad ?
ühelausega kokkuvõttes: mina ei näe kummaski variandis momendil midagi head: esimene (kurikad) - saaks küll kole "põnev" olema. oi, julgen arvata, et isegi VÄGA! (kes seda "õppesõitu" toetama võiksid tulla?(ilmselt sureb projekt kohe peale esimest aset leidvat võistlust)) ja nö vaheliigasse suundumisel kujuneks nõudmised "natuke" kõrgeks (spetsiaalsed ümberehitused - turvapuur, paak, tulekustutussüsteem jne agrrr...täielik jama!) meeldetuletades siiski, et kasutatakse tavalisi või natuke ebatavalisi SÕIDUautosid.
sobimatud mõlemad. tuleb leida kolmas tee.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia