Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
27. oktoober 2003 14:55
Tagasi
Trüki lehekülg

Rahvaralli liigub kiirema sõidu suunas

Kommentaare lisatud: 82

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
 
Märt, 28.10.2003 06:27
No tuleb siis teine liiga või mis? Mis pagana asi see standardklass on? Tahaks, et keegi selgitaks natuke seda värki!

juhan, 27.10.2003 22:32
ainuke viga et noored mehed pole never ühtegi asja korraldanud:(

juku, 27.10.2003 21:52
vaadake- noored mehed Tänak ja Uus palju targemad kui taadid Parts ja Saar

VWman, 27.10.2003 21:38
Noo ma ei tea ..kas on mõtet hakata midagi leiutama ?
Äkki tuleks hoopis kiigata naabrite poole ..lätti-leetu, kus sõidetakse sprinte, mis oma olemuselt on nagu minirallid... 3-4 katset ..pikusega nii 2-5kmi katse .
Osaleda võisk siis kõik.. nii A,N,E kui ka siis see loodav standart klass ..kuigi ma hästi ei kujuta selle klassi tingimusi ette.

krt, 27.10.2003 20:40
No mingi 60 kg tuleb juurde küll. Seal ju ka igasugused kõvendused.

taku, 27.10.2003 20:39
eks selle arutamine tuleb jätta sinna kõrgemale seltskonnale!!!

Stann, 27.10.2003 19:20
njah..tõesti võiks kiirem olla, aga samas tänavaautosse puuriehitamine on ka natuke jama ju. Mõni sõidab sama autoga igapäev ringi:)

rallimees, 27.10.2003 19:03
Ega see puur nii palju ka ei kaalu ning homol. puuri kõrval ei olegi mootori järgi aitamine nii kallis

Krt, 27.10.2003 18:36
Et näiteks samara jõuaks seda puuri kaasas ka vedada, peaks kindlasti ka mootorit kaasa aitama.

taku, 27.10.2003 18:03
kaared võiks tegelikult sees olla, aga mootori tingimused jäägu samaks ja veljed ja rehvid ja muud tehnilised andmed.

vaataja/sõitja, 27.10.2003 17:34
igastahes asi on selles kas siis hakkavad sõitma järgmisel aastal tänavasõidu autod või spets.rahvaralli autod!Ühel samaral on puur ja värgid sees,kas see ka homologeeritud on????
Ja kes tahab paneb slickid alla jne!!
See pole mõte,see on ebavõrdne!Kõigepealt tuleb kindlaks teha SEE ja siis vaadata kus,ja mida sõita!

kalle, 27.10.2003 16:48
mis nina püsti ajanud. ei tea ju nüüd keegi enam mis oleks õige asi teha. eks näeb siis kui otsustajad kokku tulevad mis siis saab. selge on see et need oskused mida sul rahvarallis vaja läheb nendega pole sportrallis midagi peale hakkata.

RR, 27.10.2003 16:22
Midagi peab igal juhul ette võtma, sest ilma turvavarustuseta ja tavaautoga metsa vahel kihutada ei ole mõistlik. Samas on kiiremast sõidust 90% rahvaralluritest huvitatud, samuti oleks see pealtvaatajatele huvitavam (seega rohkem sponsoreid). Pigem on küsimus kuidas säilitada kurikarallide huvilised+sponsorid neile ehk siis tõesti tänavaautoga rahvaralli ?

eelmine oli To Taku, 27.10.2003 16:20
selline lugu siis

Taku, 27.10.2003 16:19
Ega selliste rahvarallide puhul nagu koolisügis ja uno aava polegi kaardilugejal midagi teha. tartus, saaremaal, revalil ja viljandis oli vaja ka stenogrammi lugeda, mis on hulga huvitavam, kui lihtsalt vaadata, kuidas juht sõidab!!!

Taku, 27.10.2003 16:03
no on ka plaan hakata sõbraga sõitma, aga ei mõista veel seda kaarilugeja asja:(((

TO Sass., 27.10.2003 15:43
Isiklikult Sinuga täiesti nõus. Pealegi (sai ka osaletud kurikate otsimises) oli võimatu ohutult sõita nende Paintis joonistatud skeemide järgi, mis osadel katsetel ikka absoluutselt ei klappinud....

to Vanamees, 27.10.2003 15:40
Ma küll nii ei arva. Pigem on neil kõige värskem kogemus noorterallist sportrallisse minekul ja kõik värskelt meeles.

sass, 27.10.2003 15:38
Koolisügis oli ju "kurikate vahel kurnimine", aga ülesõidud olid nii kiired ja ohtlikud. Halbadele teeoludele vaatamata tuli kaasliiklejatest mööduda üliohtlikel teelõikudel, et ikka õigeks ajaks AKPsse jõuda. Juhtusid veel mõnest teeotsast mööda sõitma, oli trahv kindel. Kokkuvõtteks oli see koolisügise kurikate ralli palju ohtlikum kui nt. Viljandi Rahvaralli, kus kiiruskatsel sai kihutada.

Vanamees, 27.10.2003 15:36
Noored mehed (tegevsõitjad) on teema üle mõtlemata nina püsti ajanud. Priit Pallo idee leida võimalus standardklassi loomiseks on igati teretulnud (nt. elementaarsed auto ja sõitja turvaelemendid, muudatused vedrustuses lubatud, piirangutena mootor, käigukast, peaülekanne ja nt ka rattamõõt - umbes midagi niisugust oli 90-ndate alguses II liiga).

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia