Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
20. november 2003 15:40
Tagasi
Trüki lehekülg

EAL palub aktiivset koostööd

Kommentaare lisatud: 19

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
vaata jaanus, 28.11.2003 12:31
siin on konks ka selles, et ilma rahata ei ole midagi võimalik teha, samas aga on rahahunnikul ja rahahunnikul ka vahe. palju su elu maksab? närused 10 tuhat? täpselt niipalju maksab puur autosse....ja pealegi enamus rahvarallil osalenud nn. ümberehitatud autodest ei ole kokku pandud mitte raske rahaga, vaid oma töö ja vaevaga. räägin, sest tean...

jaanus, 27.11.2003 19:36
Tere
minu arvamus selline,et väga paljudel autospordi huvilistel puudub raha võistlusautode ehitamiseks ja kui on raha siis ei ole enam rahvarallil vaja võistelda.Ainuüksi puuride ehitamine juba maksab päris korraliku kopika.

arne, 27.11.2003 14:36
Võtame arutlusele 4wd osaluse, millises liigas? Kui rajad on pehmemad, siis lõhuvad ära. Umbes nagu krossis on sõiduautod ja krusad koos sõites.

Andre, 25.11.2003 09:10
zzz kirjutas : Arvestades ainuüksi mossede osakaalu, oleks võistlejaid nn kurikaterallil ka täiesti piisavalt

Aga millest selline oletus et mossed tahavad kurikate vahel sõita :)

Tom, 24.11.2003 13:58
Tegelikult on rõve lugeda kui keegi soovib ennast kõrgemale asetada võrreldes teistega ja liigitada inimesi: normaalsed ja mitte normaalsed. Kui nüüd päris aus olla siis ma kahtlen hr. Pealt vaataja-nägija, et sul mõistus peas on, sest sportlased olid siis trennis kui jumal mõistust jagas. Sinu kirjutised on nõmedad ja õhkavad ainult ühte: Mina ja maailm ning see millega mina tegelen on ainus õige, teiste mõtted on jamad kui need ei sobi sinu omadega.

Pealt vaataja-nägija, 23.11.2003 11:44
Suur tänu pakkumise eest aga õnneks on veel mõistust peas ja tegelen vaid päris sportlastega.

to zzz, 23.11.2003 00:44

Mõistlik jutt. See vaheklass peaks aga osalema juba päris sportrallidel mitte rahvarallidel, küll aga 30-50% osas kiiruskatsetest. Siis on ka näha kes mees, kes mehike. Vähemalt on võimalus võrrelda.

zzz, 22.11.2003 23:59
Eelmisele veel täienduseks, et tõenäoliselt oleks arukas need nn vaheklassi autodele väljastada tehniline kaart ning oleksid lubatud analoogsed muudatused vastavalt FIA ja EAL-i määrustele ja nõuetele ümberehituste osas.

zzz, 22.11.2003 23:55
Ise küll rallil ei osale, aga pakuks välja järgmised variandid, lähtudes huvide jagunemisest laias laastus kaheks:
1. Jätkub rahvaralli sellisel moel nagu ta on olnud seni, kuid suurem osakaal on kurikatel ja aeglastel teelõikudel turvapuurita ja senistele nõuetele vastanud autodele ja varustusele.
2. Tekitada juurde rangemate turvameetmetega võistlusklass: nõutud puur, varustus (võib olla aegunud homol), kombed jms.
Arvestades ainuüksi mossede osakaalu, oleks võistlejaid nn kurikaterallil ka täiesti piisavalt ning üleminekuklassiks sportrallisse oleks kohustusliku turvavarustusega klass. See ei tähenda, et rallisid ise peaks splittima, aga rahvarallidel olekski siis näiteks selline variant, nagu tartus oli, et ohutusvarustuseta autod läbivad pool rallist (lihtsamad ja aeglasemad katsed), ohutusvarustusega liiga autodele on muid atraktsioone (sõit pimedas, kiiremad katsed, pikem võistlus). Samas võiks ka mõelda sellele, et sportrallidel võiks nn vaheklass kaasa lüüa sama põhimõtte alusel pooltel katsetel.

Pealt vaataja-nägija, 22.11.2003 13:05
Õige. Koosolekut on vaja ja ärge unustage ka Ulfsak ja Raud kohale kutsuda, siis on laat täielik. Kas need kuradima jobud seal alakomitees ei saa ükskord aru, et nemad peaksid kõigepealt tagasi astuma, nende asemele tulema inimesed, kes autospordist ja tema võistlusmäärustest midagi jagavad. Uus alakomitee peaks tegema omad ettepanekud ja need rahvasportlastele vähemalt kuu aega enne koosolekut välja pakkuma, siis on ka mida arutada.

Kamikaze, 21.11.2003 21:27
Mina olen ka natsa solvunud Tartus toimunud äparduse pärast aga olgu mis oli! Edaspidi võix luua sportklassi või mis iganes selle klassi nimi ka ei olex,saax odavama raha eest päris ralli maigu suhu,ehk jõuab ka kunagi pärisrallise kui sõit selge ja tahtmist on,see olex nagu alustala,pooldan ainult ehedat võiduajamist,mitte kurikate vahel kõõlumist!

vaade, 21.11.2003 19:09
Mida tähendab standard klass?
Rallikrossis tehti standard klass, et võimsate ja kalliste rallikrossiautodele oleks odav alternatiiv ehk minimaalsete ümberehitustega ehk võimalikult tehase standardi lähedased.
Sellise skeemi järgi tuleks sportrallile teha juurde standard klass, sest RR “pereautod” enam standartsemad olla ei saa.
Või tahetakse rahvarallisse hoopis teha sportklass?
Autod ja sõitjad kellest on jutt on samad, aga küsimus on kas see seltskond hakkaks sõitma sportrallidel “standard klassi” või rahvarallidel “sport klassi” ?

s6itja, 21.11.2003 17:17
Tehke standardklass kindlasti!!!!!!!!!

Tom, 21.11.2003 12:25
Noortele jäävad kehtima standardi tingimused. On ainult üks noorte klass. Standardi tehnilistesse tuleb mõni muudatus, mis puudutab ka noori ning varsti on nad ka kindlasti üleval. Mis puutub RR standard liigasse, siis ka mina pooldan seda. See oleks siis ka hüppelauaks tõsisema spordi juurde.

veel üks küsimus, 21.11.2003 11:29
või jäävad kehtima standrd klassi nõuded(mis oleks kõige parem)nagu oli 2003aastal.???

küsimus EALile, 21.11.2003 11:28
kas rallikrossi tingimusi kah muudetakse vä? eriti huvitab noorteklass sest praegu on neid sisuliselt kaks.loodan et keegi oskab natuke aidata????

poolt, 21.11.2003 11:25
see on hea mõte niimoodi arvamus küsida. ning kindlasti tuleks luua STANDARDLIIGA sest see annab võimaluse paljudele ni öelda odavalt rallit sõita.kuid siis ei peaks nõutama kohe kindlasti homologeeringuid istmetele ja rihmadele ja ka riietusele.

urueesel, 21.11.2003 08:37
Absoluutselt nõus Matiga. Tartu ralli näitas osaliselt kitsaskohti kätte ja praegu kui ollakse muutuste teel, peaksid võistlejad ise võimalikult aktiivsed olema ettepanekuid tegema EAL-ile.

Mati, 21.11.2003 08:22
Kutsun rahvast üles EALiga koostööd tegema. Muidu on pärast jälle nii, et EALi süüdistatakse sajas surmapatus, kuid ise pole asja parandamiseks mingeid ettepanekuid teinud..

 

| 1-20 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia