Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
19. jaanuar 2004 0:58
Tagasi
Trüki lehekülg

Ojaperv - Kristov näitasid talverallil oma võimsust

Kommentaare lisatud: 26

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
RAX, 30.01.2005 16:24
Noor Aus tegi Ojapervele ära ladaga(puska)3,5 sekiga

RAX, 30.01.2005 16:23
Ojaperv on nagu on ,aga Viru ralli järel rääkis samuti,et oleks nii ja naa, oleks Aavale ära teinud ,kuigi Aava sõitis Rauamiga ühes tempos(algus laäs perse),see selleks .Kõike head kõigile.

RIX, 20.01.2004 13:17
Mis te idikad ilgute siin! Iga mees rajal väärib respekti, proovige ise sõita. Püksid märjad ja vana kolmene kraavis.

villu, 20.01.2004 11:25
Ei ole mõtet vaielda. Eks igaühel on oma arvamus, aga seda teistele peale suruda ei ole ilus.
Kuid neile kommenteerijatele, kelle ralli vaatamine on vaid wrc.com lehel splittide lehe refreshimine, need võiksid vahest ka mõnda Eestis toimuvat rallit vaatama tulla - ei maksa vaadata stardinimekirjast auto marki ja kohe hakata virisema, et see peaks ju kiiremini sõitma.
Palun edaspidi vaid asjalikke kommentaare, mitte teiste solvamist.
Aitäh!

andmed, 20.01.2004 10:03
starleti 4age (20v) mootorist on saadud max 230hj ja type-r-delt natuke rohkem aga ega ainult hobujõud ei sõida

vaade, 20.01.2004 09:32
...ja siia juurde veel siis ka Type-R tehaseandmed: 200hj

Puhh, 20.01.2004 04:58
Ah jaa,
Nägin 2000a Jalava mootori stendi tulemusi. 160 Hj (8klappi)oli tal juba siis. Minu andmetel peaks täna ca 200Hj (16V) olema. Küsige üle, kui huvitab, ta on üsna avatud suhtleja.
Ojaperve auto on ca 175hj aga kaalu on üle tonni.
Üritasin vaid täpsustada, mitte hinnanguid anda!

Puhh, 20.01.2004 04:48
Loe ja imesta, kui õelalt siin öeldakse. Äkki talitseks end väheke tulipead. Teineteisest lugupidavast mõttevahetusest oleks märksa rohkem kõigil kasu kui siin piinlikustundega õelutsemisi lugeda. Mõelge ikka kas Te lugupeetavad mitteanonüümselt ka nii tegijad-ütlejad olete? Ilmselt mitte.
Üritagem tolerantsemad olla!!

to Kaido, 19.01.2004 22:55
Starleti lubatud minimuum kaal on 850kg ja ta kaalub üsna sinna lähedale .
Mehed ja ägem hakkakem võrdlema E ja A rühma, see on nagu mi võrdlemine hane kaelaga .. E-s on lubatud praktiliselt kõik ümberehitused aga A on ikkagi oma olemuselt suhteliselt piiratud klass .
Kui on raha, siis saab ka E panna alati kiiremini liikuma kui A

Kaido, 19.01.2004 21:36
...juhul kui rehvid on sarnased ja pidurid töötavad, hakkab tulemuse saavutamisel määrama kiirendus ja kurvis G-force. Pakuks välja, et umbes 160 hj Starlet kaalub tühikaalus 950 kg, see teeb kaalu/hj suhteks 5,9 kg hj kohta. Caune Civic R-l on selle suhteks 6,1kg/hj kohta. Kes on rohkem koolis käinud, saab ka aru, miks näiteks Toyota Yaris läbib Sauga ringrajal kurve suurema miinimum kiirusega kui poole võimsamad B2000 autod...

murx, 19.01.2004 21:23
mainisin vaid et mõni oli 1,6 autoga kohati kiirem(a5 2,0 väike vahe vai mis eriti kui üks on lada väike vedrustuse geomeeria vahe, kiirem oldi osal 1 ehk oli siis uus kumm all??) mitte seda et Ojaperv kulgur on.. Aga näib et loeti vaid seda kohta et kiirem...

Kaido, 19.01.2004 21:07
Caune ja Ojaperv on mõlemad piisavalt hullud mehed, et järgi anda. Antud mehed võivad rääkida, et polnud mõtet riski võtta, kuid tegelikult on neil kogu aeg tuli ahjus. Kui Caune ei oleks reedesel 1-katsel Möldrist möödunud ja 2-l katsel lumetolmus sõitnud, oleks kaotus 4x4 autodele veelgi väiksem olnud... Teise päev Tamula katsel oli stardis käiguaps ja sealt ka tunduvalt nõrgem performance. Muidu oli mehine üritus ja pinge püsis ülevana kuni finishini.
Natuke on infot on ülesse pandud ka http://www.artman-racing.ee leheküljel

WRC555, 19.01.2004 17:47
Rasmusega 100% nõus!!

Rasmus, 19.01.2004 17:44
Oi kurat kus nüüd tulid jälle vennad välja! Kui te nii karmid kriitikud olete, siis palun väga, minge ja öelge seda talle otse näkku et ta sitt mees on. Ojaperve suhteliselt lihtne leida rallide ajal või mis?
Kui te nüüd viitsiksite vaadata katsete tulemusi, siis näeksite et sõideti ka Caunele sisse. Ja veel enam, kui te nüüd ka sellest alast midagigi lähemat teaksite, välja arvatud seda et N on sitt ja A on hea> järelikult sitt mees, siis te sellist paska siin ei ajaks. Veel enam, kes on selle autoga sõitnud võtavad Arvo ees mütsi maha et ta nii kiiresti sellega liigub. Ja jutt kummide kohta on õige, sest ega seda piiki seal sittagi järgi ei ole kui naela muuseas näpuga välja tõmbad.
Vot teile elu kibestunud delfist karanud rallimehed!

murx, 19.01.2004 17:31
Mu arust oli Remmelg (ladukiga 1,6) neist kohati kiirem vai mis (lisaks veel Jalava samuti 1,6) nii et võimsusest saaks juttu olla vaid jutumärkides(ma ei räägi sellest et teised väikses A's lahjalt sõidavad vaid absoluudi järjestuse pildist)

vaade, 19.01.2004 16:57
või kui pidasid silmas, et "teoreetiliselt" nõrgem ei tähenda et auto siiski tegelikkuses kehvem on, nii Ojaperve, kui Vasaraudzise näite najal - siis oli mu eelmine kommentaar liigne.

vaade, 19.01.2004 16:51
ilgu kui tahad, aga nagu juba ütlesin ei ole teise kümne lõpust paar kohta parandamine eriline stiimul? Vasaraudzis võitles vist üldvõidu nimel või mis?

.., 19.01.2004 16:30
eks vasaraudzis lasi ka grjazini mööda seepärast, et ei viitsinud teoreetiliselt nõrgema autoga võidu kihutada.

Smurf555, 19.01.2004 15:49
jumala õige

vaade, 19.01.2004 15:13
Väga mõttetu vaidlus teil siin.
Vaadates katsete tulemusi tundub, et ajad olid üsna võrdsed ja mõnel katsel Ojaperve kasuks. Caune ja Ojaperv eri klassides ju! Arvan, et kui Ojapervel kummid kuluma hakkasid ja oma klassis mitmeminutiline edu oli, siis oli tal suht poogen, et mingi "teoreetiliselt" nõrgem auto mingist teisest masinaklassist temast ette ronib. Samuti ei olnud ka üldarvestuses teises kümnes mõtet kohta parandada.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia