Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
euqen, 26.09.2004 18:03
ei kommenteeri eriti

huviline, 01.04.2004 15:04
et siis ainul jutt? ei midagi targemaks?? või eksin?

to arne, 17.03.2004 20:05
ma arvan et sinu jutus on kõva POINT !!!

arne to EAL, 15.03.2004 10:23
kui juba kirjutamiseks läks. Vaatasin üks õhta Unetuse saadat seal räägiti et Partsu Juhanil on raha tervise arendamiseks mida ta ei oska kuhugi panna. EAL mehed peaks kapates Juhani juurde minema ja selgitama et jääraja sõidu arendamine on oteselt inimeste sõiduoskuste parandamise ja inimelude säästmise jaoks vajalik. Siis peaks Eesti Politsei ja igasugused Politsei saated propageerima talvel igas saates jääl sõitmise vajalikkust, mitte näitama ainult jõledusi. Mina isklikult nägin Ussisoo õnnetuse tagajärgi ja ka minu sõidureale kaldus auto, millest sain napilt mööda, asi on ikka jama küll, nende talviste sõiduoskustega. Samas saates räägiti ka infost, ehk autoajakirjad,spordiuudised jahuvad küll NHL NBA st aga mis Eestimaal võistlustel toimub ei kippu ega kõppu, äärmisel juhul ütlevad kes esimene oli ja Rahvaspordi artikklid on nii lühikesed. Mootorite maailm on üks saade, aga kes see viitsib mingi 15 min. pärast öösel üleval olla ja ega kõigil ole seda magusa napsu viina ka istme taga, et just sinust räägitaks.

arne to nõlvak, 15.03.2004 10:02
kui keegi korraldajatest veel viitsib siit lugeda peale sellist jahu, siis üks mõte tulevaks hooajaks, mis natuke kripeldab. Nimelt see mis tegi Nõlvak sel aastal,et saab enne võistlust rajal trenni teha. Kui minna kuivalt tundmatule rajale siis see võistlus ei näita kogu taset. Kaks sõitu , üks läheb turki, võistlus mokas. Kolm sõitu, kaks arvesse oleks rohkem nagu võistluse moodi. Kui saaks veel eelmisel nädalavahetusel samal raja trenni teha oleks jumet veel rohkem. Takistuseks on suur võistlejate arv. Osad võistlejad võistlevad tõenäoliselt selleks et oleks motivatsiooni paremini sõita libedaga. Osad et saaks võistelda ja võita ehk tegijad. Kui tegijatele oleks sari või klass, mis meenutab kõva võistlust, siis võiks osavõtutasu olla suurem ja sõitjaid vähem, see on sama mis praegu vaba klass. Aga katsu sa tänava autoga krossikatele järgi jõuda. Ehk oleks piikidega tänavaautod. Piigid on odavamad, üks kord ostad mitu aastat sõidad, hind pea sama mis heal tänavakummil. Trenni mõte on ka noortele hea, muidu külmeta terve päev aga sõita saad vähe.

jaak to mell, 14.03.2004 11:26
mina sõitsin uute rehvidega, 800 km väga rahulikku sissesõitu ja siis jääraja jaoks. peale 40km jäärajal trenni oli 1.7mm väljas, hooaja viimastel võistlustel oli max 1.8mm. aga sellega nõus, et peale viimaseid treeningsõite tuleks nael ära mõõta (veel parem vahetult enne starti) ning kui siis üle, siis ei lastaks peale. selge, et ühe naela pärast ei tasu maha võtta aga kui juba oluline osa, siis küll.

ttt, 14.03.2004 10:38
selge aitähhh

Jack to ttt, 14.03.2004 08:43
Jutt käib siin nagu üle-eestilisest sarjast. KAS SEE ON SINU MEELEST X VÕISTLUS?????? X võistluse korraldajad on juba öelnud,et nemad ei taha lamelli. ttt, lamell sul X võistlustel käimist segama ei hakka.....Jõudu sulle!

ttt, 13.03.2004 20:20
prooviks ikka naastudega hakkama saada, ega ma ei hakka ju ometigi lamelle ostma selleks et x võistlustel käia (oma lõbuks või nii)

mell to jaak, 13.03.2004 20:00
sul võib naastu suhtes ühet küljest õigus olla. naastud jäävad sisse kui sa selle sama rehviga iga päev tänaval nühid. kui rehvid on ainult jäärajale tehtud sis naast sisse ei jää
mis reeglitesse puutub sis sai ju välja pakutud variant.
minu enda seisukoht on, et rehve tuleks mõõta ainult enne võistlussõite ja vahetult peale treeninguid(kui mitu võistlejat samal autol siis peale viimase võistleja treeningut) . kui naastudega suli on tehtud siis tuleb naast ka juba treeninguga välja, kui peale trenni on naast mõõdus siis kõik ok.

Compu to Jaak, 13.03.2004 19:53
Seda üritasin minagi selgitada :)

jaak, 13.03.2004 19:36
kui nael peale sõitu üle 2.0mm, siis kindlasti maha. Mis mõte neil reeglitel muidu on kui kinni ei peeta ? Tavalisest tänavarehvist ei tule nael üle 2.0mm välja ja sellest võiks ka lähtuda. Nagu tingimustes öeldud: 1.2mm uuel rehvil ja 2.0mm kasutatul. Ise sõitnud tavarehviga ning peale sõite on 1.7-1.8mm nael väljas.

Jack, 13.03.2004 18:24
Mellil jah täitsa õigus! Et plokkdiffer võib kyll olla LUBATUD, sest kes sõita oskab, sõidab ka ilma väga tugevasti!Aga samas nii oleks võrdsem, kui kõigil keelatud.. Aga, et ainult yks kindel lamell...räägiti vallai omast, see vist nyyd kyll ära ei toida....aga kõigil ju yks rehv(võrdsed võimalised kõigil tegelt)

mell, 13.03.2004 17:53
1)kuidas keelata plokkdifrit??? kas siis keelatakse teatud automargid millel tehase poolt plokk sees?
lahendus:plokkdiffer on lubatud. kes tahab see muretseb, kes ei taha ei muretse. ka ilma sõidetakse esikohti välja(liivrand, angerjärv)
2)kas sari tuleb ainult ühe kindla rehvimargiga? see on ju tegelikult meistrivõitluste korral suht absurd.
minu ettepanekud: autode tehniliste tingimuste piiramiseks võiks kehtida EAL rahvasprindi ja -ralli tehnilised tingimused. eraldi tingimused tuleks välja töötada rehvide jaoks. võiks olla näiteks nii, et naastude pikkust mõõdetakse vahetult enne võistlussõidu algust, näiteks kui võistleja läheb juba joonele, käib kohtunik kiiresti rehvid üle, teeb endale vastavad märkmed. kellel naast üle tulemus kirja ei lähe. peale võistlussõite mõõdetakse ütleme 10 esimese rehvid uuesti. kui naast oli enne sõitu max 2,0mm, siis peale sõitu oleks lubatud näit 2,2-2,3mm. väga lihte süsteem.
kindlasti peaks ajavõtt olema elektrooniline. kohtunk võib käsitsi vabalt 0,1 sek mööda mõõta

silver7, 13.03.2004 17:28
veel etepanekuid.Spetsaalettevalmistusega autod ühisstarti 4-6 korraga vastavalt rajale.Kiiremad edasi finaali .Raja pikkuseks500-800m ,6-10ringi.väiksema ajaga ei saa kätki soojaks.Asja juurde veel tugevad reeglid nimelt külgesõitmise vastu.Selgelt en eristatavad tahtlikud ja tahtmatud situatsioonid ,olen ise need läbi elanud

Hillar, 13.03.2004 15:13
Unustasin lisada,et tulevikus ongi plaan kontrollida peale finišit mingit hulka (näit 10-t)
autot ja osasid veel pisteliselt.
Rehvist veel niipalju,et paljudes sarjades (golfisari, superkross jne) ongi lubatud ainult ühte tüüpi või ühe tootja rehvid,et tagada selles osas võrdsus ja hoida hind madalal.
Naelade lubamisega tuleb täpselt määratleda millised naelad on lubatud ja nende mõõtmisele kulub palju aega.

Hillar, 13.03.2004 15:07
Nagu lugeda võib on väljapakutud punktide osas arvamusi seinast-seina.Selgitan veel veidi nende mõtet:
1.Lamellide all mõtlesin konkreetselt mingi odava tootja omi(Vallai jne) On olemas mingid mustrid mis on päris head.Sula ilma ja lumega on lamell väga hea pidamisega(kasutan oma autol paar aastat lamelle)
Jään ikkagi selle juurde,et naelrehvi ettevalmistamine on ikkagi kallim-olgem ausad enamus(vähemalt 15 esimest)igapäevakummiga ei sõida.
2.Minuteada on tõesti väga vähestel autodel sees tehaseblokeeringud.Siin juba öeldi,et silmas peeti ikkagi võidusõiduks mõeldud blokki.Kas mõni äkki oskab öelda palju oli siis tänavu rajal neid kallite ja keeruliste blokkidega autosid?Kalleid ja uusi autosid pole nagu väga rajal täheldanud.
3.Täielikku võrdsust pole võimalik kunagi saavutada!Kui neid arvamusi lugeda siis võiks eraldi teha üle kümmne klassi-mehed see lihtsalt pole võimalik! Jutt käis siin nagu üle-eestilisest sarjast.Kõiki muid võistlusi see ei puudutaks.

ökk, 12.03.2004 19:37
mnjaa...loodan,et liiga ei teinud.

Compu, 12.03.2004 18:29
Punase lada uusi tulemusi vaadates ei pea just geenius olema, et taibata kes peeglisse peaks vaatama !!! ;)

mell, 12.03.2004 14:32
oleksin tahtnud tulla kamarile, aga ei olnud aega, auto oli laiali ja koolis ka kiire aeg, vaja 12kl lõpetada...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia