Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
Nõlvak, 08.03.2004 16:12
arne tõstatab hea teema: Eesi meistrisari ...
Kui Paide ASK alustas mitu aastat tagasi oli meil sellest EAL-ga juttu. Asja ei saanud kuna viidati FIA-le ja et teha sellist sarja tänavasõidu autodele oi oi oi??? Nüüd on igamehe sarjad aktsepti saanud ja aeg minna uuele ringile. Probleemiks saab kindlasti juhend ja selle täitmine erinevate korraldajate poolt. Kui juhendit 2005 Märts-aprill ei kinnita siis ka sarja ei tule. Suvel ja sügisel ei huvita see kedagi. Ühe lahendusena näen seda, et teh. komisjoni moodustaksid valitud inimesed kes käivad kõikidel sarja etapidel õigust tagamas.

hillar, 08.03.2004 16:21
Tänud Virkole asjaliku kirja eest!
Mis puudutab veelkord infi...siis see oli tõesti halb kuna inimene kes pidi pidevalt aegu kirjutama, võttis aegu sest rajale läks kolme asemel neli autot.Võiks veel vabandusi tuua kuid tänase päeva seisuga on juba mõeldud elektroonilise info edastamise peale.Elektrooniline ajavõtt oli ka arutlusel kuid ei näe pointi-nagunii tuleb käsitsi dubleerida.Õiget ja moodsat süsteemi pole(suvel kasutatavat ei saa arvestada)

Nõlvak, 08.03.2004 16:25
....selgituseks. 2005 aasta juhend tuleb teha ja kinnitada veel sellel või järgneval kuul.
Arvamus Põltsamaa võistlusest... muusika valik oli hea. Auhinnalaud oli võimas, piisab ka vähemast. Saartega järv on huvitav, rada saab veelgi kiiremaks, huvitavamaks ja pikemaks teha. Jõudu korraldajatele uueks hooajaks.

kodanik, 08.03.2004 16:51
tänud viite eest! otsisin ja esimest korda just internetti ei näe, seega vaid kanapimedus saab diagnoosiks olla...

Kaido, 08.03.2004 16:51
Mida te nurisete, kõigil olid võrdsed tingimused, mina ka isiklikult ei jõudnud rajaga tutvuda kuid ei sõitnud eriti kehvalt.tulemusega rahul 7koht. Korraldage mõni üritus ise ka,siis teate millega tegemist. Hea on kritiseerida ning etteheiteid teha. Ole mees ja tee ise paremini.Ainus võiks autode suhtes olla kindlaksmääratud reeglid (tagaistmed,rehvid,silla plokid)kui võistleme siis kasutame lubatud rehve ja varustust.Kui on lubatud auto kergemaks teha siis teeme kui ei siis olgu kõigil võrdsed tingimused.Mitte et osad võivad ilma istmeteta sõita ja teistele tehakse disklaf.Korraldajatele suurimad tänud ja jaksu ka edaspidiseks.Võistlus oli väga hea.

Raivo, 08.03.2004 16:52
to.mell
4WD rehvid on minu arvates päris hea idee. Sest ega me ju enamus sõitsime liimitud pakiauto naelaga rehvidega. Mõned veel treisid või käijasid otsi. Minu Golfil pildus küll naelu välja nii, mis kole. Seega ega see palju odavam ei tule.Ning alatai pabista kas nael on väljas 2mm või rohkem.
Võistlusest.Küsimus - Kui bussis on 40 kohta ja sinna mahutab 120 inimest ja buss sõidab 9tundi. Kellel siis on hea? Kas bussijuhil, et sai palju pileteid või reisijatel, et vana võttis peale 120 kärssa ja istu nendega ühes bussis 9 t näod ja p... koos.Eks iga üks teeb siit omad järeldused. Või nagu ütleb Saarema viina reklaam... Põhjuse leiab alati.
Peakohtunik ütles mitmed korrad , et asi toimub vastavalt juhendile. Kuid tahaksin näha EAL vanade nägusid kui kuulevad, et stardi järjekord oli elav. Vanasti olid vene ajal sellised sabad. Milleks siis kogu see eelregisteerimine ja muu eelmäng.
Jõudu korraldajatele. Äkki saab järgmine aasta 200 osavõtjat ( p.s. tänava autodel tuled ju ees ).

nael, 08.03.2004 17:23
kas pakiauto nael ei tule 3mm välja või on seda ennem töödeldud ?

kodanik, 08.03.2004 17:27
To Kaido:

> Korraldage mõni üritus ise ka,
> siis teate millega tegemist. Hea
> on kritiseerida ning etteheiteid
> teha. Ole mees ja tee ise paremini.

Rahu, rahu... rally.ee on üks väheseid kohti netis, kus lausroppused ei lenda. Sa oled ju ise esimene selle ürituse kommentaarides, kes hea maitse piiril kõndides pisut lahmima kipub. "Kritiseerimine" ei ole oma päritolult ei positiivne ega negatiivne sõna ning see ei ole sünonüüm sõnaga "etteheited". Viimase sisu on selgelt ja ainult negatiivne. Katsu järelduste tegemisel pisut hoogu pidada. Tundub, et keegi siinkirjutajatest ei kahtle et kokkuvõttes oli tegu kõvasti üle keskmise tehtud üritusega ja kurb oleks, kui samad korraldajad asja uuesti ette ei võtaks. Pealtvaatajana minule igatahes meeldis.

mell, 08.03.2004 18:10
see eesti meistrisari on nagu ta on. autoliidust öeldi selle peale et FIA ei tunnista meistrisarju TÄNAVASÕIDUAUTODELE. kogu point selles. tehniliste tingimuste ja juhendite kohapealt niipalju, et keegi lahke inimene võix need kokku panna, saax ühiselt läbi arutada. tegelikult võixid jäärajal kehtida ju rahvasprindi ja -ralli tehn.määrused...

Sõitja, 08.03.2004 18:25
tegelikult võixid jäärajal kehtida ju rahvasprindi ja -ralli tehn.määrused...SEE ON VÄGA HEA MÕTE! Loodame, et see ellu ka viiakse!

mait, 08.03.2004 20:35
Võistlus oli üldjoontes hea, kuid mingil hetkel nõuti stardikoridoris kiivreid näidata ja räägiti et rajale ilma ei lubata, hoolimata sellest sõitis mõni mees mõlemas voorus ilma kiivrita ja leidis koha esi kolmikus. Juhendis ei ole tegelikult öeldud et kiiver peaks olema on ainult öeldud "3.8. Võistlejad on kohustatud täitma ohutusnõudeid ja rajakohtunike märguandeid", aga siiski peaks ennem võstluste alustamist otsustama kas kasutame kiivreid või mitte. Ja kui võistleja astub sellest nõudest üle, siis tema sõit tühistatakse.

Siim, 08.03.2004 20:52
IGASTAHES,oli väga imelik et pidi ootama päeva tipp sündmust kella kuueni,kuni lasti peale ERK autod!!!See oli väga imelik,ja sisi lõpus ei saanudki aru mis oli finaal ja mis mitte....

to Siim, 08.03.2004 21:12
no ma saan sinust aru , et on raske oodata jne aga kui see ERK oleks kohe hommikul oma piikidega sealt üle ära käinud , siis tänavakummiga oleks olnud seal küll paras jant.kuna tekivad metsikud rööpad, mis segavad kiiresti sõtmist.Aga üldiselt mina kui sel võistlusel võistleja, siis ei kurda millegi üle ja minu meelest tore üritus.(saab nädalavahetusel puhata ja auru välja lasta)Loodame, et ikka järgmine aasta on veel rohkem sõite. Edu kõigile osalejatele ja tulevastele osalejatele ja teistele lahedatele inimestele, kes selle asjaga jantida viitsivad.

WWW, 08.03.2004 21:28
Oli hämmastav et kell 7 kohale jõudnu sai startida elavas järjekorras alles lõunapaiku.Ligi 2 h. elavas järjekorras seistes kulutati tohutult kütust ja mootori ressurssi. küsimusele mis numbri all stardib viimane naine, soovitati vaadata kiivri alla! kõlaritest tuli enamuses info asemel"hea" muusika...JA KÕVASTI. igati "täiuslik" inff!!! huvipakkuv oli ka stopperitega ajavõtt nii suurel võistlusel,kuhu osalema olid kutsutud ka sportautod eesti paremikust.kõrvalseisjale tundus igati häbiväärne et noorte esikoht diskvalifitseeriti kuna peale teist vooru olid uute kummide seest välja roninud 5-6 naastu koos kraedega(kummitöökoja bläck)ei olnud ju noorsõitja selles süüdi-lahtised naelad välja ja uus sõit! kahjux jäi kõlama kohaliku remonditöökoja nn. autosportlaste kõva kisa ja peakohtuniku kolkapatriotistlik otsus-disklaff. ELAGU NOORTE AUTOSPORDI ARENDAJAD PÕLTSAMAALT!!!
P.S.korraliku ajamõõtesüsteemi rent EAL-ilt ju maxsab!

mell, 08.03.2004 21:42
ikka tobeduste tipp 5-6 naastu pärast disklaff anda. tegelikult kui olex hakatud kõigi võistlejate rehve mõõtma, siis olen kindel et 90% olexid naastud üle lubatud piiri olnud. see on fakt et naastud venivad välja. pealegi ei anna 5-6 naastu mittevähimatki eelist, eriti kui need veel koos kraega väljas on, naast ju "läheb eest ära"

WWWW, 08.03.2004 22:22
seda minagi aga ex põltsamaalased teavad paremini.

Jako, 08.03.2004 22:42
Saades aru et WWW ja mell kirjutasid minu probleemist on mul hea meel et keegigi sai aru sellest et minu autol ei olnud mitte naastud pikad vaid naastud tuled välja koos korpusega,kuigi olid liimitud disklafiga ma loomulikult ei nõustu sest enne sõite tunnistas teh. kom. rehvid OK. ja naastude väljatulek koos kraega oli ettenägematu. olen pettund!!!

Jako, 08.03.2004 22:42
Saades aru et WWW ja mell kirjutasid minu probleemist on mul hea meel et keegigi sai aru sellest et minu autol ei olnud mitte naastud pikad vaid naastud tuled välja koos korpusega,kuigi olid liimitud disklafiga ma loomulikult ei nõustu sest enne sõite tunnistas teh. kom. rehvid OK. ja naastude väljatulek koos kraega oli ettenägematu. olen pettunud!!!

osaleja, 08.03.2004 22:59
Ajad tulid aeglaselt kohale, kommetaator ka midagi ei rääkinud õieti..pole just kiita võistlust

...., 08.03.2004 23:45
Jako, kuidas said naelad küll järsku sul niipalju välja tulla, seal ei olnud tegu mingi 5-6 naelaga. Olgem nüüd ausad, keegi pleks tema rehve uurima hakanud aga teades tema seniseid tulemusi oli see eesotsa sõitjatele liig suur üllatus.......see oli puhtalt tehn.komisjoni pläkk, et ta nendega rajale lasti.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia