Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
melll, 09.03.2004 00:49
ise kohal ei käinud, seega ei oska kommenteerida mis täpselt oli või ei olnud. fakt on see, et rehvid võivad olla hommikul tehn.kontrolli ajal OK, peale esimest voru aga juba mitte üldse nii ok kui need olid hommikul. naastud võivad olla liimitud, sõida rehvid sisse või ära sõida, naastud lihtsalt venivad rehvi pinnast välja. nüüd kindlasti tuleb kamp onusid kes kõik väidavad et nemad iga pääv sõidavad ja naastud on ilusti sees. jah on küll, aga kui teha rehvid jäärajal võistlemiseks(mida enamus teeb) siis ei ole võimalik naaste 100% pidama saada. muidugi ei tule naastud võistlusega välja 1mm, vaid võibolla max 0,5mm. siit väike vihje tehn.komisjonile ning suurtele protestijatele

Max, 09.03.2004 08:12
Üks rumal küsimus. Kas oleks asi liialt nõme kui teha analoogselt off road jaotusele: standard ja originaal. Kusjuures standardis peavad olema tänavarehvid st. sellised nagu müüakse. Mitte oma looming pakiautonaelast jm. Standaris peab olema täisoriginaal tehnilise poole pealt st.kõik istmed varurattad, polstrid, apteek jm. Rehvi nõue peaks kindlasti kehtima ka noortele - korraliku naelaga oskab iga mees kiiresti sõita. Katsu sa tava rehviga voolida .P:S iga päevases liikluses kasutame me siiski ju tava naela. Oh seda piinlikku olukorda kui siis kellelgi jääraja ässal käest ära läeheb ja avarii juhtub. ( ma väga loodan , et éi juhtuks). Samuti blokeeringute kohta. Standardis võiks olla see keelatud.Kas keegi teab on mõni 2WD auto olemas kus mudeli valikus ei ole ilma blokita varianti.

Toomas, 09.03.2004 08:37
Soovitus kõigile kes naela pikkuse üle virisevad, ärge toppige sisse pakiauto naela, ise sõidan Gislavediga, nael on küll liimitud kuid seesama nael mis algselt seal kummis oli ja sõidan nendega juba teist talve( muidugi ainult võistlustel) nael venib küll kummist välja, kuid ühe võistluse jooksul maksimaalselt 2 kümnendikku mitte 0,5 või mill. Muuseas peale uuena liimimist oli naela pikkus 1,4-1,6 mm ja tänaseks olen neid töödelnud neljal korral, viimasel kahel võistlusel ei ole pikkust korrigeerida tulnud.

allan111, 09.03.2004 08:42
kui nüüd veel paar sõna naelte kohta lisada siis tegelikult on naelale kehtestatud njuutonites surujõud vastavalt naela kaalule ,ehk kui asi väääga peeneks ajada ei saaks ükski tänavasõidu nael võistelda .hetkel eestis keegi seda ei mõõda aga kui seaduses näpuga järge ajada siis see asi tegelikult on nii .Küsimus miks ei ole lubatud naela liimida ,sellepärast et teed jääksid terveks.

Võistleja, 09.03.2004 08:42
Järgmine aasta võix olla lubatud vaid lamellrehv ja asi selge. Igasugused rehviprobleemid jääksid olemata!!! Mida asjast arvate?

Sõitja, 09.03.2004 08:53
See on täitsa õige! Et 2wd oleks TÄISORGINAAL! Sest praegu on ikka ebavõrdsus siga suur. Paljudel on rauad ja blokid sees aga see ikka annab suure eelise! Ning pakiautonaela kasutamine ära keelata!
Siis võiks veel olla, et korraldaja ise ei võistle. Ja nagu eelnevalt mainitud: kohtunikud sõltumatud(mitte nii,et ise korraldan, ise olen kohtunik).

Sõitja, 09.03.2004 08:58
Kahe käega poolt, et järgmine aasta AINULT lamellrehv!!!!! Siis oleks juba rehvide osas võrdsus peaaegu saavutatud! Ei oleks enam mingit naelte jama!

Võistleja, 09.03.2004 09:03
Ilma naelteta - täielik võrdsus! Blokke ära keelata ei saa, kuna paljudel autodel on need juba originaalis sees, 100% on praegugi keelatud. Torud ei anna sulle jäärajal mingit eelist.
Kui tahate võrdsust siis vaid lamelliga!!!

.., 09.03.2004 09:05
lamell õige taktika.

Hillar, 09.03.2004 09:21
Hämmastav on lugeda kuidas mõnel on asjadest arusaamisega probleeme.Lp. Jako Renterit ei diskvalifitseeritud-talle anti uus võimalus sõita kuid mida ei tulnud on tulemus.Kallid sõnavõtjad-need naelad(terve rehvi ulatuses) olid väljas keskmiselt 3,8mm.Rehv peab tingimustele vastama igal võistluse hetkel!Me ei piiranud autosid ka rehvidel oli piiratud ainult naela pikkus ja ikka leidub keegi kes arvab,et talle on liiga tehtud.

aadu, 09.03.2004 09:25
Pakun välja,et järgmisel aastal kontrollitaks peale finišit, esimest kümmet autot.Siis lõpeb see naelajama ära.See on juba vana asi,et naelad taotakse kummi sisse ja nii nad esialgu vastavadki ilusti tingimustele.Arvatavasti oli sama lugu ka Renteri kummidega.

Hillar, 09.03.2004 09:36
To:Mait-Soovitaks juhendi läbi lugeda.
5.3. Kohustuslik on turvavöö ja kaitsekiivri kasutamine
Tahaks teada selle "mõne mehe" nime kes ilma kiivrita esikolmikusse sõitis?

Marko, 09.03.2004 09:38
lamell, hea mõte!

Kaido, 09.03.2004 09:40
Kuule WWW ära käi veksleid välja kui ise rehvide mõõtmise juures ei olnud.Nimelt Jakol ei olnud 5-6 naastu rehvist väljas vaid mõõtsin ühel rehvil järjest 20 naels üle, kõige vähem oli väljas 2,7mm ja rohkem3,8mm.Kui sina väidad et nael ronis välja peale paari ringi siis oled küll rumal.Eriti kui nad olid veel liimitud. Tean seds Jakot ja ta tulemusi ,ta võib ennast õigustada ja rääkida mida tahes kuid rehvid olid uued ja spetsiaalselt niimoodi ettevalmistatud.Kui naelad on sõitnud rehvidel väljas kuni 2,5 mm pole kära keegi tõstnud. Olgem ausad enda ja teiste vastu.Talle anti uus võimalus õigete rehvidega ja tulemus oli selline nagu tal alati on olnud.

Kaido, 09.03.2004 09:48
Unustage oma lamell ja sõitke ettenähtud naastrehvidega,kui ronib välja siis käiake nagu me enamused teeme.

Kalle, 09.03.2004 09:55
Lugedes kommentaare, siis võibki kahjuks aru saada, et rahvasport hakkab vaikselt minetama oma nime, sest kõik üritavad iga hinna eest ja vahendeid valimata võita.
Palun, mis annab teile see võit, kui te teate, et see on vassides saadud - arvan, et mulle isiklikult jätaks see küll trofeele s##a maitse juurde.
Loomulik on see, et autospordis ei saa 100% samasuguseid tingimusi kellelegi luua, kuid ärge kuritarvitage korraldajate/kaasvõistlejate usaldust.
Ja teine asi, palun ärge tulge ütlema, et "konkurent ju kasutab keelatud rehve. ma kasutan isegi seepärast, et talle vastu saada". See on lapsik põhjendus. Kui leiad, et sulle on liiga tehtud, siis protestipaber koos kautsioni summaga korraldaja lauale ja kohtunikud arutavad teie muret ning kui nad on teiega samal arvamusel, siis protest rahuldatakse, teie saate oma kautsioni tagasi ja kõik on õnnelikud.
Ettepanek veel korraldajatele: mõistlik oleks korraldajate vahel infot jagada, et milline võistleja kasutab keelatuid võtteid, sest siis saavad teised korraldajadki kohe alul aimu, kes on potentsiaalsed petturid ja saavad tehnilises kontrollis natuke terasemalt tema auto vastavust uurida.
Tänan!

võistleja, 09.03.2004 10:00
Asi kipub tõesti rahvaralliks minema...õigem vist oleks teha tõesti kaks klassi: täiesti standard masin ning siis tühjaks loobitud autod tehtud rehvidega (see teeks muidugi korraldaja elu raskemaks ning kõike ikkagi kontrollida ei saa). Kõige lihtsam muidugi piigiklassis sõita, kulutused suuremad aga vähemalt rehvi probleemi ei ole.

Lamell, 09.03.2004 10:03
Kle Kaido - kui naast ronib välja siis käiake! Järelikult siis ronib naast välja ka võistluste käigus. Jällegi ebavõrdsus kui mõnel võistluste ajal naastud pikad!!!

osaleja, 09.03.2004 10:17
Mehed! Mõelge nyyd loogiliselt! Kui kõikidel on all lamellid, siis on asju ju lihtsam! Nii võistlejate kui kohtunike poolt! Ei ole tõesti mingit jama naeltega(liimimine, naelte pikkus jne.) Kokkuvõtteks tuleks asi odavama ka! Lamellidega sõites loeb sõitja oskus rohkem! Asi läheks kindlasti põnevakaks!

Kaido, 09.03.2004 10:19
Naast ei roni võistlustluste ajal rehvist välja rohkem kui 0,1mm, ärge ajage jama et tuleb rohkem välja.Ostsin enda autole proti rehvid ,panin sinna sisse kolme kraega 12mm naastud ja sõitsin tänava peal sisse umbes 500km.Ei ole peale seda ühtegi naela käianud ja naelad on kõik umbes 1,9-2,3mm rehvi pinnast.Rehvist pole ühtegi naastu välja tulnud ja püsivad hästi sees.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia