Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
Kaido, 11.03.2004 09:33
Unustage oma lamell tehke eraldi võistlused lamelli jaoks ja lamell pole odavam sugugi vaadake hindasid.Naastrehvid olgu õigete naastudega ja pikkusega.

janar, 11.03.2004 09:32
Liivrannal ei ole mingit plokki,täiesti tavaline golf!

mait, 11.03.2004 09:21
Kas otsusest kajastatakse ka midagi kuskil, et kas tõesti hakatakse tänavaklassis lamelli kasutama, või jääb nii ikkag edasi. Lamelliga sõitmise odavusse mina ei usu, reeglina ikka lamellkumm kallim kui tavaline naelkumm.
Lamelliga ei ole jääpeal niisama uisutamine, päris kiiresti saab sõita. Aga võistlustel kus peale lastakse 60 võistlejat ja kõik sõidavad tõesti lamelliga, lihvitakse jää nii siledaks, et tagumistel meestel on päris libe ja pole naela ka mis natukenegi toetaks.

,, 11.03.2004 09:05
blokk.....osad mehed sõidavad blokita paremini kui bolkiga mehed...see jah las jääda,sest raske on keelata(isiklikult kama kaks) aga lamelli poolt olen kyll!

..., 11.03.2004 08:50
Liivrannal on blokk sees! Aga seda bloki asja ei saa küll keelata ega kellegile pahaks panna. Paljudel on see originaalis sees. Kas need mehed kel originaalis peavad selle välja võtma või unustama jääraja hoopis???
Lamell on hea mõte!!!

toomas, 11.03.2004 08:15
mina küll ei saa aru mida blokk juurde annab, minu golfil seda ei ole, ka Liivranna omal ei ole, nii et saab ka ilma üsna kiiresti sõita ja isiklikult täiesti savi kas lubatakse või keelatakse.

mell, 10.03.2004 23:50
to mait: noor hoop sõitis ka tarbjal II vooru ilma kiivrita, sai selle eest ka ajalise trahvi.
ideedest: kõik on teoreetiliselt õige, võrdsus ja värk. esitex unustage kohe ära difri ploki keelamine, uutematel autodel on ploki olemasolu tihti ilma käigukasti lahti monteerimata pea võimatu kontrollida. seega kas sis teatud autod on keelatud?????teisex mix peab kindlasti üle minema lamellrehvidele? sisuliselt on naastude probleem tagumise otsa sõitjatega. pealegi kui keegi sõidab pikema naastuga ja võidab, märgitaxe see kohe kaasvõistlejate poolt ära, võitjax sobirehvidega nii või naa ei saa. naastrehvidega jääb alles mingisugunegi sõidumõnu. lamelliga lased auto libisema ja libised kuni vall vastu tuleb. lisax kui vaadata rehvide hindasid sis kohati on HEA lamellrehv kallim kui naastrehv

mait to Hillar, 10.03.2004 23:25
vabandust tõesti oli juhendis kiivri nõue sees, peale võstlust uurisin mitu korda läbi aga ei leidnud, arvasin et jäi valesti meelde.
noor Hoop sõitis mõlemas voorus ilma kiivrita, aga kuna mul sellest midagi võita ega kaotada ei olnud, ei esitanud ma ka protesti. ja kuidas seda üldse võimalik tõestada on? ei osanud samuti välja mõelda.

osaleja, 10.03.2004 22:09
Et kõik sõidavad jäärada oma igapäevaste kummidega? No ma tahaks seda meest oma silmaga näha, kes oma igapäeva kummidega mõnel korralikumal suurel võistlusel on esi viisikusse mahtunud ??? Saan aru,et autodega sõidetakse iga päev aga kummid on ikka jääraja omad, mitte igapäeva sõidu omad! Ärme räägi kyla võistlustest, seal loomulikult sõidetakse seda moodi.
Ei saa aru, miks kardetakse lamelli?? Et sis äkki liiga võrdne ja sõitja oskused hakkavad lugema...?

jüri, 10.03.2004 21:06
vist vähe valus kuulda aga normaalne autojuht ostab ikka veel naelad eestis vühemalt !

vana kooli mees, 10.03.2004 20:55
lamelli vastased kas te kardate ,et saate kalendriga tappa sõidumeeste käest.

enn, 10.03.2004 20:07
SILVER7 mehe jutt.ENN

silver7, 10.03.2004 19:53
kohalik
Ainult lamelliga kaob sõit.me ei hakka omale ostma lamelli ja naelakummi eraldi ,enamus sõidab ikka oma igapäeva autoga.Ei taipa mida on siin nii pikalt seletada. On selgelt öeldud tänavasõidu auto,mis vastab ARK nõuetele.Iga tehniline komison näeb kas on kõik olemas või ei.Selgelt on öeldud naela pikkus 2mm samuti võimalik mõõta sajandiku pealt.Kuna on palju spetsiaalselt tehtud autosid on samuti kõigile selge et vaba klass.vaba klassis samuti naela pikkus 2mm.muidu läheb kummide nomeklatuur suureks ja loomulikult piigid.Minu arust ei ole siin midagi keerulist.igal sõidumehel on olemas mõõduriistad ja kui ei, siis naabrimehel ikka on.Kui tahad kaasa lüüa tee oma asjad korda ja ära tule pettuse peale välja.Kes su naela liimib või ei ,ei ole teiste asi.Tänapäeva autodel juba paljudel standard varustuses tihvri plokk.Samuti ei hakka ma sellepärast omale teist autot ostma.
Tulge aga väljale.
14.03.2004 Kuremaale .vaata WWW.kuremaa.EE

osaleja, 10.03.2004 19:32
miks sa pead uisutama? Mina kyll nii ei arva. Kõikidel on ju võrdsed võimalused! Nii saavadki kõik on tõelisi võimeid näidata!

osaleja, 10.03.2004 19:25
nalja hakkate tegema ? mina küll lamelliga ei tahaks sõita, ega ma jäärajale uisutama ei lähe...

osaleja, 10.03.2004 19:08
Hr. Hillari välja pakutud määrused on minumeelest igati sobivad! Sõitjana olen sellega igati nõus! Loodame,et asi läheb paberile ja ka järgmine hooaeg käiku!

enn, 10.03.2004 19:02
kas keegi on kontrollinud tanapäeva kallimat plokki ratta ules tostmise teel kui selle eelpinge on 0,0 ? enn

tarvo, 10.03.2004 18:30
See on lihtsalt lahe

hillar, 10.03.2004 18:10
Minuga on ühendust võtnud juba mõned võistluste korraldajad,kes on taolisest sarjast huvitatud.Ka mõnede sõitjatega arutades on välja pakkuda mõned ideed:
1.Lubada ainult lamellid-odavam ja hoiab ära igasugused vaidlused naelte teemal.Ikkagi leidub mõni tarkpea,kes midagi leiutab ja ka naelutamise kvaliteet on erinev.
2.Keelata tänavasõidus ära igasugused blokeeringud-odav ja samas lihtne kontrollida.
3.Muus osas lasta kõik vabaks.Jääraja-auto juures on peale rehvide ja bloki oluline kaal.Kaalu kahjuks ei saa kuidagi võrdsustada.
Pole mõtet keelata asju mis midagi ei mõjuta ja mida on keeruline kontrollida.Nende punktide abil antakse võimalus enamusele sõitasoovijatele,mis on ka rahvaspordi eesmärk.
Mida arvatakse?

allan111, 10.03.2004 17:29
Ok.üks varjant on kasutada lamelli jääb igasugune jama naelaga ära ,teine võimalus ,kirjutada määrusesse lisa et naela liimimine on lubatud küll aga naela pikkus peab jääma lubatud piiri ca.2,0mm ei ole mõtet ajada 0,1.0,2 mm taga.Liimitud nael tahab täpselt samuti sissesõitu nagu teisedki .Ei roni see nael kuskile välja kui korralik sissesõit on tehtud ,ta isegi vajub veel.Nüüd sillalukkudest ,sealt tuleb vägagi suur ajavõit ehk sõites tiba nõrgema kummiga on asjal isegi eelistusi.ARK ei näe lisana paigaldatud sillalukus midagi halba, niikaua kui see pole liiklus ohtlik(see on nende arvamus) .Küll aga viimase sõna selle kasutamise kohta autodes millel pole seda standardis ,seda ütleb EASL. ja kui sealt tuleb luba jääraja sõidukitele lukkude paigaldamise kohta siis pole millegi üle vaielda.Sellisena nägi E2WD probleemi lahendust ARK.
Nii et lõpsõna rehvide ja sõidukite ümberehituse kohta tänavasõidu autode puhul ütleb ikkagi Autospordiliit.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia