Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
vana kooli mees, 10.03.2004 20:55
lamelli vastased kas te kardate ,et saate kalendriga tappa sõidumeeste käest.

jüri, 10.03.2004 21:06
vist vähe valus kuulda aga normaalne autojuht ostab ikka veel naelad eestis vühemalt !

osaleja, 10.03.2004 22:09
Et kõik sõidavad jäärada oma igapäevaste kummidega? No ma tahaks seda meest oma silmaga näha, kes oma igapäeva kummidega mõnel korralikumal suurel võistlusel on esi viisikusse mahtunud ??? Saan aru,et autodega sõidetakse iga päev aga kummid on ikka jääraja omad, mitte igapäeva sõidu omad! Ärme räägi kyla võistlustest, seal loomulikult sõidetakse seda moodi.
Ei saa aru, miks kardetakse lamelli?? Et sis äkki liiga võrdne ja sõitja oskused hakkavad lugema...?

mait to Hillar, 10.03.2004 23:25
vabandust tõesti oli juhendis kiivri nõue sees, peale võstlust uurisin mitu korda läbi aga ei leidnud, arvasin et jäi valesti meelde.
noor Hoop sõitis mõlemas voorus ilma kiivrita, aga kuna mul sellest midagi võita ega kaotada ei olnud, ei esitanud ma ka protesti. ja kuidas seda üldse võimalik tõestada on? ei osanud samuti välja mõelda.

mell, 10.03.2004 23:50
to mait: noor hoop sõitis ka tarbjal II vooru ilma kiivrita, sai selle eest ka ajalise trahvi.
ideedest: kõik on teoreetiliselt õige, võrdsus ja värk. esitex unustage kohe ära difri ploki keelamine, uutematel autodel on ploki olemasolu tihti ilma käigukasti lahti monteerimata pea võimatu kontrollida. seega kas sis teatud autod on keelatud?????teisex mix peab kindlasti üle minema lamellrehvidele? sisuliselt on naastude probleem tagumise otsa sõitjatega. pealegi kui keegi sõidab pikema naastuga ja võidab, märgitaxe see kohe kaasvõistlejate poolt ära, võitjax sobirehvidega nii või naa ei saa. naastrehvidega jääb alles mingisugunegi sõidumõnu. lamelliga lased auto libisema ja libised kuni vall vastu tuleb. lisax kui vaadata rehvide hindasid sis kohati on HEA lamellrehv kallim kui naastrehv

toomas, 11.03.2004 08:15
mina küll ei saa aru mida blokk juurde annab, minu golfil seda ei ole, ka Liivranna omal ei ole, nii et saab ka ilma üsna kiiresti sõita ja isiklikult täiesti savi kas lubatakse või keelatakse.

..., 11.03.2004 08:50
Liivrannal on blokk sees! Aga seda bloki asja ei saa küll keelata ega kellegile pahaks panna. Paljudel on see originaalis sees. Kas need mehed kel originaalis peavad selle välja võtma või unustama jääraja hoopis???
Lamell on hea mõte!!!

,, 11.03.2004 09:05
blokk.....osad mehed sõidavad blokita paremini kui bolkiga mehed...see jah las jääda,sest raske on keelata(isiklikult kama kaks) aga lamelli poolt olen kyll!

mait, 11.03.2004 09:21
Kas otsusest kajastatakse ka midagi kuskil, et kas tõesti hakatakse tänavaklassis lamelli kasutama, või jääb nii ikkag edasi. Lamelliga sõitmise odavusse mina ei usu, reeglina ikka lamellkumm kallim kui tavaline naelkumm.
Lamelliga ei ole jääpeal niisama uisutamine, päris kiiresti saab sõita. Aga võistlustel kus peale lastakse 60 võistlejat ja kõik sõidavad tõesti lamelliga, lihvitakse jää nii siledaks, et tagumistel meestel on päris libe ja pole naela ka mis natukenegi toetaks.

janar, 11.03.2004 09:32
Liivrannal ei ole mingit plokki,täiesti tavaline golf!

Kaido, 11.03.2004 09:33
Unustage oma lamell tehke eraldi võistlused lamelli jaoks ja lamell pole odavam sugugi vaadake hindasid.Naastrehvid olgu õigete naastudega ja pikkusega.

allan111, 11.03.2004 09:37
paljudel tänavasõidautodel see sillaplokk siis sees on, mina tean vist vr6 ventot sellel on ka väga suur läbilibisemine, jutt käib plokkidest mida kasut võidusõidu autodes, kes pole sellega sõitnud see tõesti ei tea mis vahe on plokk sillal ,tavalisel sillal ja mingil nö.tänavasõidu auto blokil.

vahur, 11.03.2004 09:48
kuna ma olen seotud järva jääradade korraldusega, siis võin öelda, et järva korraldaja suure tõenäosusega ei lähe lamelliideega kaasa, kuna järva võistlustel on naastud enam-vähem kontrolli all olnud. on olnud üksikuid apsakaid kuid 3,8mm naaste küll mitte. meie arvates on üleminek lamellrehvidele pigem tagasiminek. ka odavam ei tule see kindlasti. kui präägult mängitakse naastudega, sis lamelli puhul hakatakse parema pidamise saavutamiseks rehve mingil muul viisil töötlema(kasvõi rehvi mustrit lõikama). alati leidub neid kes soovivad olla võrdsemad. pealegi korralik lamellrehv on kallim kui korralik naastrehv.
teine asi, kõik korraldajad võiksid rakendada elektroonilist ajavõttu. ühest küljest oleks see odavam korraldajale, kuna on vaja palgata vähem kohtunikke, teiseltpoolt ka täpsem. juhtub ju tihti et esikohad jagatakse kümnendiketäpsusega.

ökk, 11.03.2004 10:21
väga lihtne on võistlusjuhendisse kirjutada: rehvi turvismustri lõikamine keelatud! Selles nyyd kyll probleem ei seisne! Ega jah, järva lumeradadel: osadel mõõdetakse naelu, osadel loevad tutvused...ega sis tõesti ei ole mõtet lamellile yle minna... Kui kõik sõdavad lamelliga, äkki siis tõesti saavutatakse võrdsus, jube kyll onju..???!!!

mell, 11.03.2004 11:03
äkki sa ökk nimetad ka mõned konkreetsed nimed...lihtne on laimata küll

ökk, 11.03.2004 11:06
ei ole plaan kedagi laimata, sellepärast ei nimeta ka nimesid! kyll asjaosalised teavad ise!

?, 11.03.2004 15:14
lihtne on sul väita et tehakse, too sis mõni konkreetne näida...

öök, 11.03.2004 17:49
Sina näiteks ise olid suli

noor, 11.03.2004 18:33
Nalja tulite tegema mehed või? Liivrannal pole mingit plokki. Ma ju ise tean teda ja ta autoga sõitnud, pole seal mingit plokki ja toomasel on õigus, teevad nad ilma plokitagi teile ära.

Compu, 11.03.2004 19:29
Lugesin siin enamuse kommentaare läbi ja panen kah mõne mõttetera kirja. Esimesena võtaks sõna selle punase lada naelte osas, vaatasin neid ka ise kohapeal ja ei ole kahtlustki et need ei vastanud nõuetele, pealegi püsis see auto kuidagi eriti hästi jääl kinni. Ei ole rehviekspert kuid see on selge, et niipalju ei tule yxki nael välja isegi kui 170 sisse ajada (vaevalt see lada kiiremini sellel rajal sõitis). Samas ei tea mis tulemuse noormeest sai lõpus pastaldega sõites...aga tundus kyll et liikus teistega võrdsemalt :) Kas keegi oskab ta uue aja öelda ?. Kuid asi ei ole ju tegelikult rehvides vaid põhimõttes..kui on reeglid siis kehtivad need kõigile!

Reeglitest rääkides, oleks ehk mõteldav kirjutada reeglitesse ka nõuded naeltele peale sõitu !? Nõustukisn siin kellegagi kes eelpool kirjutas et peale sõitu võiks kontrollida 10 esimest autot uuesti. See tagaks minuarust esikymne distsipliini.

Enda tulemus jäi E2WD klassis 20. kanti kuid jõudsin järeldusele et sellel rajal ei olegi võimalik pika ja suure autoga kiiremini sõita... !? Kyll aga tekitas kysimusi see et milleks ma eelmine õhtu naelu mõõtu käiasin ?! Ise tean vastust:...südametunnistus puhas :)

Lamellidega sõitmine ? Siis peaks iga võistleja omale eraldi lamelle ostma hakkama...se pole hea mõte. Arvan, et korralik ja range kontroll ajaks asja joonde. St. kindlad nõuded naela pikkusele, jämedusele ja kujule.

Asi mis oleks kindlasti vastuvõetav paljudele, oleks autod ka näiteks 2 kaaluklassi jaotada..oleks ka suuremate autode omanikel veidi lootust. Koos ARK tehnonõuetele vastava varustusega pardal. Kui tekib vaidlus varustuse üle siis tuleks vaadata tühimassi.

KOrralduse kohta nii

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia