Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Hillar Kalam
07. märts 2004 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Kamari jäärajasõidu võistlusel startis 120 osavõtjat

Kommentaare lisatud: 151

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
mait, 08.03.2004 20:35
Võistlus oli üldjoontes hea, kuid mingil hetkel nõuti stardikoridoris kiivreid näidata ja räägiti et rajale ilma ei lubata, hoolimata sellest sõitis mõni mees mõlemas voorus ilma kiivrita ja leidis koha esi kolmikus. Juhendis ei ole tegelikult öeldud et kiiver peaks olema on ainult öeldud "3.8. Võistlejad on kohustatud täitma ohutusnõudeid ja rajakohtunike märguandeid", aga siiski peaks ennem võstluste alustamist otsustama kas kasutame kiivreid või mitte. Ja kui võistleja astub sellest nõudest üle, siis tema sõit tühistatakse.

Sõitja, 08.03.2004 18:25
tegelikult võixid jäärajal kehtida ju rahvasprindi ja -ralli tehn.määrused...SEE ON VÄGA HEA MÕTE! Loodame, et see ellu ka viiakse!

mell, 08.03.2004 18:10
see eesti meistrisari on nagu ta on. autoliidust öeldi selle peale et FIA ei tunnista meistrisarju TÄNAVASÕIDUAUTODELE. kogu point selles. tehniliste tingimuste ja juhendite kohapealt niipalju, et keegi lahke inimene võix need kokku panna, saax ühiselt läbi arutada. tegelikult võixid jäärajal kehtida ju rahvasprindi ja -ralli tehn.määrused...

kodanik, 08.03.2004 17:27
To Kaido:

> Korraldage mõni üritus ise ka,
> siis teate millega tegemist. Hea
> on kritiseerida ning etteheiteid
> teha. Ole mees ja tee ise paremini.

Rahu, rahu... rally.ee on üks väheseid kohti netis, kus lausroppused ei lenda. Sa oled ju ise esimene selle ürituse kommentaarides, kes hea maitse piiril kõndides pisut lahmima kipub. "Kritiseerimine" ei ole oma päritolult ei positiivne ega negatiivne sõna ning see ei ole sünonüüm sõnaga "etteheited". Viimase sisu on selgelt ja ainult negatiivne. Katsu järelduste tegemisel pisut hoogu pidada. Tundub, et keegi siinkirjutajatest ei kahtle et kokkuvõttes oli tegu kõvasti üle keskmise tehtud üritusega ja kurb oleks, kui samad korraldajad asja uuesti ette ei võtaks. Pealtvaatajana minule igatahes meeldis.

nael, 08.03.2004 17:23
kas pakiauto nael ei tule 3mm välja või on seda ennem töödeldud ?

Raivo, 08.03.2004 16:52
to.mell
4WD rehvid on minu arvates päris hea idee. Sest ega me ju enamus sõitsime liimitud pakiauto naelaga rehvidega. Mõned veel treisid või käijasid otsi. Minu Golfil pildus küll naelu välja nii, mis kole. Seega ega see palju odavam ei tule.Ning alatai pabista kas nael on väljas 2mm või rohkem.
Võistlusest.Küsimus - Kui bussis on 40 kohta ja sinna mahutab 120 inimest ja buss sõidab 9tundi. Kellel siis on hea? Kas bussijuhil, et sai palju pileteid või reisijatel, et vana võttis peale 120 kärssa ja istu nendega ühes bussis 9 t näod ja p... koos.Eks iga üks teeb siit omad järeldused. Või nagu ütleb Saarema viina reklaam... Põhjuse leiab alati.
Peakohtunik ütles mitmed korrad , et asi toimub vastavalt juhendile. Kuid tahaksin näha EAL vanade nägusid kui kuulevad, et stardi järjekord oli elav. Vanasti olid vene ajal sellised sabad. Milleks siis kogu see eelregisteerimine ja muu eelmäng.
Jõudu korraldajatele. Äkki saab järgmine aasta 200 osavõtjat ( p.s. tänava autodel tuled ju ees ).

Kaido, 08.03.2004 16:51
Mida te nurisete, kõigil olid võrdsed tingimused, mina ka isiklikult ei jõudnud rajaga tutvuda kuid ei sõitnud eriti kehvalt.tulemusega rahul 7koht. Korraldage mõni üritus ise ka,siis teate millega tegemist. Hea on kritiseerida ning etteheiteid teha. Ole mees ja tee ise paremini.Ainus võiks autode suhtes olla kindlaksmääratud reeglid (tagaistmed,rehvid,silla plokid)kui võistleme siis kasutame lubatud rehve ja varustust.Kui on lubatud auto kergemaks teha siis teeme kui ei siis olgu kõigil võrdsed tingimused.Mitte et osad võivad ilma istmeteta sõita ja teistele tehakse disklaf.Korraldajatele suurimad tänud ja jaksu ka edaspidiseks.Võistlus oli väga hea.

kodanik, 08.03.2004 16:51
tänud viite eest! otsisin ja esimest korda just internetti ei näe, seega vaid kanapimedus saab diagnoosiks olla...

Nõlvak, 08.03.2004 16:25
....selgituseks. 2005 aasta juhend tuleb teha ja kinnitada veel sellel või järgneval kuul.
Arvamus Põltsamaa võistlusest... muusika valik oli hea. Auhinnalaud oli võimas, piisab ka vähemast. Saartega järv on huvitav, rada saab veelgi kiiremaks, huvitavamaks ja pikemaks teha. Jõudu korraldajatele uueks hooajaks.

hillar, 08.03.2004 16:21
Tänud Virkole asjaliku kirja eest!
Mis puudutab veelkord infi...siis see oli tõesti halb kuna inimene kes pidi pidevalt aegu kirjutama, võttis aegu sest rajale läks kolme asemel neli autot.Võiks veel vabandusi tuua kuid tänase päeva seisuga on juba mõeldud elektroonilise info edastamise peale.Elektrooniline ajavõtt oli ka arutlusel kuid ei näe pointi-nagunii tuleb käsitsi dubleerida.Õiget ja moodsat süsteemi pole(suvel kasutatavat ei saa arvestada)

Nõlvak, 08.03.2004 16:12
arne tõstatab hea teema: Eesi meistrisari ...
Kui Paide ASK alustas mitu aastat tagasi oli meil sellest EAL-ga juttu. Asja ei saanud kuna viidati FIA-le ja et teha sellist sarja tänavasõidu autodele oi oi oi??? Nüüd on igamehe sarjad aktsepti saanud ja aeg minna uuele ringile. Probleemiks saab kindlasti juhend ja selle täitmine erinevate korraldajate poolt. Kui juhendit 2005 Märts-aprill ei kinnita siis ka sarja ei tule. Suvel ja sügisel ei huvita see kedagi. Ühe lahendusena näen seda, et teh. komisjoni moodustaksid valitud inimesed kes käivad kõikidel sarja etapidel õigust tagamas.

Virko, 08.03.2004 16:11
Jaa jah, jällegi on natuke kehvasti, üks nutab siin ja teine seal ja eks oli endalgi tuju enne esimest starti kehva sest prooviringide aeg sai täis ja rajaga tutvuda ei saanud ja seda ei pikendatud (ärka varem jõuad rohkem) ja eks keegi peab ju süüdlane olema... kuid loodan, et selles osas mõtlesid korraldajad juba järgmisteks kordadeks uusi lahendusi.
Kurdeti veel infi puudust...
On ju kindlasti ettevõtjaid kes pakuks sellist teenuste paketti...
Järvamaa meestel on ju üpris korralik tehnika ajavõtmisteks ja oli ka päevajuht ning kui saaks seda kooslust veel täiendada väikse aju ja printeriga siis peaksid ju asjad päris ladusalt laabuma.
Minuteada oli see tiim ka Raplas aegasid võtmas ja kes teab ehk tuleksid ka mujale!?!?!
Ja nagu siin kirjavahetustes juba eespool maha hõigati, et selle hooaja korraldajad kokku saaksid ja plussid ning miinused läbiarutaksid siis ilmselt järgmine hooaeg saaks olema SUPER.
Müts maha korraldajate ees kes sellise mahuka võisltuse läbi viisid ning suurimad tänud ka sporsoritele kes auhinnad välja käisid (need tublid Tegijad võiksid ju ka siin leheküljel üleval olla).
Suurimad tänud ja oleks vaid rohkem sellised pealehakkajaid!!!!!!

arne, 08.03.2004 15:03
Siin püsti päris hea keskustelu. Üks mõte - kes spordijuhtidele lähemal võiks sõna saata,et tuleval aastal võiks olla EESTI MEISTRIVÕISTLUSED JÄÄRAJA SÕIDUS. 5-6 etappi ja sügisel karikaid jagama. Kõige rohkema osavõtjate arvuga autospordi sari ja tiitlit ei saagi.

hillar, 08.03.2004 14:50
Mida peate silmas "kõikide masinaklasside juhendite" all.On olemas konkreetse võistluse juhend ja on olemas tehnilised tingimused.Jääraja kohta ei ole olemas tehnilisi tingimusi va. sportautod mis peavad vastama oma klassi tehnilistele(ERK,ERK standard,Superkross jne)

to kodanik, 08.03.2004 14:45
kas siin lehel on kusagil üleval juhendid kõigi tol päeval sõidetud masinaklasside kohta? kysimus Misasjad on tol päeval sõidetud masinaklassid? Kui mõtled Kamari võistluse juhendit, siis selle viidad on Kamari jääraja leheküljel olemas: http://www.rally.ee/?a=a018&b=1376

kodanik, 08.03.2004 14:36
kas siin lehel on kusagil üleval juhendid kõigi tol päeval sõidetud masinaklasside kohta? vaatasin "juhendite" alt, aga seal oli neid nii üldisi kui ka konkreetsete võistluste kohta. mida vaadata, mida mitte?

hillar, 08.03.2004 14:21
Jällegi tänan asjalike kommentaaride eest.Mida peate silmas selle all, et kellelegi tehti mingeid erandeid?Oleksin sellest tõsiselt huvitatud ja luban,et süüdlased saavad karistada.See,et publik lähedale pääses kuna rada ei saanud kaugemale teha aga märkus õige, kurv sai lihtsalt liiga kiire.Taoline mõte, et korraldajad kokku saaksid,on juba mõnda aega õhus.Ongi üleskutse:kes juhtub lugema-võtke ühendust.

enn, 08.03.2004 12:56
ETTEPANEK ! kas viimase voistluse korraldajad votaksid kokku reede ohtul saunas koik selle aasta korraldajad (asuvad nad ju kesk EESTIS) ja räägiksid läbi järgmise aasta mured ja soovid ning kutsuksid kohale ka kellegi sportlaste poolelt .EAL ist ka keegi ja 2-3 virisejat voiks ka olla . ALATI saab paremini !!!

pealtvaataja, 08.03.2004 12:43
pisut ohtlikult lähedal tundus rahvas stardi ja finiši juures olevas kurvis. profid seal ülekaela ei käi, aga rahvasportlased...?

kodanik, 08.03.2004 12:38
Lp Hillar Kalam,

Ei, mina ei tunne ennast puudutatuna. Käisin võistlusel vaatajana ja olen väga rahul. Eesti paremik oli koos, võistlus ei veninud. Ehk vaid kommenteerida oleks võinud rohkem. Seda seepärast, et mida välja öeldi, see oli kõik väga hea. Aga mine tea, äkki rääkija rääkiski siis, kui tal midagi asjalikku öelda oli.

Olen veendunud vägivalla pooldaja ja ausalt öeldes imestan väga, et taoliselt käitunud kodanikke ei eemaldatud!? Ise kahjuks (ilmselt siiski õnneks!) ei juures olema ei sattunud. Politsei on selle jaoks. Respekt korraldajatele külma närvi eest. Järgmisel korral on ilmselt taolised kodanikud ohtlikud juba rohkematele, kui vaid kohtunikele.

Aga mina juhtusin hoopis kuulma, et oli kodanikke, kelle jaoks mõni võistlusmäärus ei kehtinud. Kuna juhtusin seda kuulma ning samuti ise juures ei viibinud, siis ei hakka siinkohal nimesid nimetama. Kes teab ja juures olid, räägite ehk lähemalt? Kui kuuldus tõele vastab, siis on see tõesti tõrvatilgaks korraldajate muidu ladusasse koraldusse.

P.S. Mida iganes, üritus on kindlasti väärt ka pealtvaatajana järgmine kord külastamist!

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
14.10.2019
Robert Virves esimesel täishooajal mitmes riigis rallimeister
Artikli juurde
13.10.2019
Saaremaa libedail teedel võidutses Georg Gross
Artikli juurde
13.10.2019
Roland Poom teenis Saaremaal välja klassivõidu
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
14.10.2019
Saaremaa ralli 11.10.19 (0)
14.10.2019
Saaremaa ralli 2019 (0)
07.10.2019
Walesi ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
15.10.2019 22:51
Saaremaa ralli 2019 (6)
06.10.2019 13:51
Superkrossi viimane etapp, auto24ring, 5.10.2019 (0)
02.10.2019 18:49
Rallijututuba Discord'is (18)
22.09.2019 23:23
Matsi autokross, 21. september 2019 (0)
22.09.2019 22:22
Läänemaa rahvaralli 2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia