Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
10. august 2004 16:34
Tagasi
Trüki lehekülg

Priit Pallo: Sõidu saab Eestis ära keelata vaid EAL

Kommentaare lisatud: 35

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
KLF, 16.08.2004 23:09
tsiteerin "http://www.hot.ee/vaokyla/koeruralli%20viimane.doc ja korraldaja on täitsa uus, äkki saab tast isegi asja :) "

Ei, vist ei saa ikkagi asja, viisakas korraldaja oleks oma kodulehele üles pannud, et sryy mehed, osalejate arv on täis, aga praegu otsi ja oleta nagu loll :P

XXL, 16.08.2004 19:20
Leedil isegi võiks olla ( lugeda: peaks olema ), ta ju suurtel rallidel ka kohtunikuks käinud minu teada.

vaade, 16.08.2004 12:38
to PriitV
Kunagi sõitsin paar rahvasprinti ja toona jättis Leet tegusa inimese mulje küll...
Kas sina aga oled asjaga ehk rohkem kursis ja oskad öelda on sinu mainitud headel võistluste juhtidel (siis Leeet ja Pihotalo) ka mingi kohtuniku tunnistus või on nad lihtsalt organisaatorid?

PriitV, 15.08.2004 23:38
Kurask, valetasin. Veel üks minu silmis tõeline võistluste juht ja peakohtunik: Andre Leet SK Raudroosist. Täpselt samamoodi julgeb, tahab ja oskab otsustada. Eks neid on veel, kõiki ju ei tea-tunne. Kuid päris mitmete tuntud nimedega on tulnud koos töötada - toredad mehed ja kindlasti mõnusad kamraadid, kuid...

PriitV, 15.08.2004 23:10
"KLF, 11.08.2004 19:32
Priit sa oled kusagil näinud kohtunike tunnistusi?Olgu Partsul ja mõnel kõrgemal ninal on kindlasti veel, aga pakun et faktikohtunikest 80% neid ei ole:) "
Mehed, nalja teete või? Mis toimub??? Kui see asi siimoodi on, siis on paras aeg teha-tellida-tekitada EAL'ile üks korralik audiitorkontroll. Muud sõna ei mõista selle kohta välja mõelda. EAL, kui Kult.Mini alluvusse kuuluv "asi", peab tegema pöördumise Urmas Paet'ile ja las siis ministeerium uurib asja.
Paistab, et kodanik Ditmanil on tuline õigus, kui ta Pallole(oli vist tema) väitis: EALi maja ees on telefonipost. Kui see suudaks trepist üles ronida ja 300 krooni anda, saaks seegi "asi" endale võistlejalitsentsi ning oleks valmis täieõiguslik rallisõitja.
Kas kohtunikega on siis sama lugu ... ja nad veel julgevad kiita, kuidas kõik kõige paremas korras on. No ja ma olen kahjuks neid nn"kõrgema kategooria" kohtunike tööd näinud. Sry, kuid selliste olematute isikuomadustega ei saa olla otsustaja. Parts ju ei suuda otsustada ja veel vähem võistlust juhtida. Kõigist peakohtunikest, kellega on mul olnud au koos töötada, on oma ülesannete kõrgusel olnud vaid Peep Pihotalo BHRAst. Aga tema sõna maksab ka tavaelus - mees suudab, tahab ja oskab OTSUSTADA. On olemas kahte sorti mehi: ühed on lihtsalt fännid ja niisama toredad kamraadid, teised suudavad oma ametis olles vajadusel ka ebapopulaarseid otsuseid teha. Vaieldamatult on kõik autospordiga tegelejad lihtsalt toredad inimesed(pole veel ebameeldivat kohanud), kuid juhtimiseks on vaja teatud iseloomujooni.

KLF, 13.08.2004 19:58
ja jahh, seda ma tean küll kuidas madalat saab, ja mul see isegi olemas.Ei anna see EAL midagi, Parts on nii tehtud mees, et teistele pole vaja anda, mõni äkki hakkab teda veel segama :P
Ja veel hea näide korraliku sisuga juhendist http://www.hot.ee/vaokyla/koeruralli%20viimane.doc ja korraldaja on täitsa uus, äkki saab tast isegi asja :)

Mati, 12.08.2004 11:00
to KLF
Minuteada nn. madala kategooria kohtunikuks saad sa üpris lihtsalt. Vaja ainult leida klubi, kelle alla sa saada tahad, aga kui tahad võistluste juhiks, siis on sul vaja kõrget kategooriat. Selle kategooria litsentse annab ainult EAL ja teada on, et ega mitte eriti hea meelega - jälgivad, et sul oleks praktikat madala kohtunikuna jne.

aivar, 12.08.2004 10:53
tegelt on selle teenindava personali kokkuajamine paras kamm. oma 30 inimest tuleb vähemalt ära. ja kõige hullem on see, et tegemist on ju palgatud inimestega, kelle oskuste või mitteoskuste eest vastutab ikkagi peakorraldaja. näiteks eelmise aasta Vasalemma, kui Parker kummuli läks. kiirabi ei saanud rajale minna, sest auto ei läinud käima! aga sõimata said ikkagi peakorraldaja ning peakohtunik. samas tuli kiirabiprigaad õhtul, käsi pikas, ikkagi oma tasu nõudma.
või näiteks höövlijuhid - need pead ju ka kuskilt ühistust või teejaoskonnast palkama. on häid mehi, aga on ka lontruseid. räägid talle küll hommikul ära, et kus ja kuidas ja kuna pead lükkama, aga päeva edenedes teeb ta ikka valesti. ega mees süüdi pole -ta lükkab võib-olla korra aastas rada. aga peakohtunik või distantsiülem ei saa ju tal ka kogu aeg kõrval seista, sest muid tegemisi on ka piisavalt.
aastatega kujuneb korraldajal oma tiim muidugi välja, meil Tapal on juba õnneks tekkimas. aga muret on sellega ikkagi.

aivar, 12.08.2004 10:39
nad kuulutavad oma kodukal kogu aeg, et kohtunikke on vaja ja antakse ka koolitust. ega see kohtuniku amet nii populaarne ei olegi, kui arvatakse. rallikrossi ja krossi poole peal teeb tehnilist 3-4 brigaadi, ajavõttu 1-2 brigaadi. lipupoistega on veel suurem jama - mõistlikke mehi pole lihtsalt kuskilt võtta. loomulikult pole poisikesed hea variant, kuid täismehed ei viitsi päev läbi tolmu käes seista.
mina ei tea kuda teised, aga meie oleme Tapal maksnud umbes 100 krooni nägu lipukohtunikule. tuttavad mehed on ka ilma teinud. korraldajale on see paras "must kulu" (1000-1200 krooni), aga lipumees ei saa samas suurt midagi. ega ise ka ei viitsiks saja krooni eest päev läbi liputada.

KLF, 12.08.2004 10:23
Huvitav, mida EAL ütleks kui ma tahaks ka seda "vastavat" litsensti taotleda ?

aivar, 12.08.2004 09:08
sundkäik - peakohtunikul peab olema vastav litsents ja kategooria, aga peale Partsi pole kedagi teist võtta

KLF, 11.08.2004 22:06
Aivar kuule, miks teie palkate alati Parstu omale võistlust juhtima, jahh just palkate, sest ega ta seda tasuta ei tee ju ja minu andmetel pole tal ka peale korraldamiste ja juhtimiste muud tööd olemas.

KLF, 11.08.2004 19:32
Priit sa oled kusagil näinud kohtunike tunnistusi?Olgu Partsul ja mõnel kõrgemal ninal on kindlasti veel, aga pakun et faktikohtunikest 80% neid ei ole:)
Miks käib perekond Viks alati Parts'iga kaasas, sest nad ei julge-taha bossi käskudele kunagi vastu vaielda, isegi siis kui otsused on valed.enamasti on nad muigui tegematta.
Üldiselt, on see asi veel tükk aega nii et, mitte midagi ei toimu, aga seda kuni esimese suure õnnetuseini.Kunagised aktiivsed kohtunikud püütsid luua ka niinimetatud "kohtunike alakomiteed" aga tänu eali vastuseisule on see tänaseni loomata.

aivar, 11.08.2004 15:55
selles, et me ei tea isegi millal sõidame, ei tahaks ennast süüdistada - sinu poolt paljukirutud organisatsioon peaks nagu kalendri eest vastutama. aga kindel see, et sõidame 15. august Varstus - õnneks leidub veel korraldajaid, kes sügisel antud sõna ka järgmisel suvel peavad ja lubatud ajal etapi korraldvad.

PriitV, 11.08.2004 15:38
Aivar, Te ju ei tea veel ise kah täpselt, kas sõidate Varstus, Vasalemmas või hoopis Taalis. Ja millal sõidate. Ei saa plaane niimoodi teha.
Aga sõitma tuleks tõesti heameelega, kuid olgu siis ka sõit, mis sõidu moodi on! 29.08 oleks täpselt paras, teeksid mulle korraliku sünnipäevakingi ja raputaks eelmise õhtu pohmajäägid kenasti välja:) Luigutamist ei ole mõtet pakkuda, ma arvan, et võin Sulle Sinu enda leitud autoga seda luigutamist pakkuda. Et oleks, mida teistega jagada! Hommikust "kellaneljast haljasmassirallit" ei viitsi ju lehelugejad lugeda, või kuidas ja sellise loo kirjutamiseks ei pea ma mitte kohalegi tulema. Aga kas maski ja hapnikuballooni pean kaasa võtma, irw???
Mis kõrgelennulisust puudutab: seda madallendu oleme me juba kaua aastaid näinud. Ja sel madallendajast mtü'l on hoog otsakorral, kohe ületab gravitatsioon tiibade kandevõime...

Norm värk, 11.08.2004 15:15
Esimest korda kirjutab PriitV midagi loogilist ja õiget! Respecta!

aivar, 11.08.2004 14:33
rahune nüüd maha, PriitV, sa lähed pisut kõrgelennuliseks. ütle parem, kas Varstusse tuled? pidime sind ju veokaga sõidutama. kas hakkan sulle sobivat autot otsima?:))

PriitV, 11.08.2004 14:30
Tegelikult on mu mõte see, et EAL peaks hakkama tõsiselt hambaid näitama ja korra, kui sellise, lihtsalt jõumeetoditel tekitama. Reaalselt on olemas neil õigused seda teha, on ka kohustus seda teha. Ainult deklareerimisega, et meil on kõik hästi, kaugele ei jõua. Allakäik autospordis on hetkel meeletu, seda peab pidurdama. "Näidispoomised" tõsiste rikkumiste eest, korralduslubade, kohtunike tunnistuste ja rajalitsentside ära võtmised jne. Ah et autosport sureb siis üldse välja? Nagu öeldakse: pigem õudne lõpp, kui lõputa õudus. Praegu toimub enamusel alades see lõputa õudus. Üksikud helged momendid korraldustes ja hästi õnnestunud võistlused ei muuda üldpilti ilusaks, nad ainult pisut leevendavad agooniagrimassi.
Toda laulvat revolutsiooni võis pehmelt teha, autosporti juhtida siidikinnastes ei saa. Ja mainekujunduses tuleks kah midagi muuta, EAL'i logodega Subaruga liiklusohtlike olukordade tekitamine Pärnu maanteel ei käi kokku EALi põhikirja selle punktiga:
3.9. Moodustab ja koordineerib Eesti territooriumil tegutsevaid struktuure, teenindusvõrke, piirkondlikke autoklubisid jmt kõigi teeliiklejate ohutuse, abistamise, teavitamise jne eesmärgil.
Kuidas alade eestvedajad aru ei saa, et IGA HALB asi on kõrvalseisjale hästi näha, head tuleb ise promoda. Ja deklaratiivne vorm "ainult meie võime" ei maksa tavainimesele tänavalt ja Läti Euroopa tasemel tipp-rallikrossi meestele kohe mitte üldse... DOSAAFi ajad on möödas, loosungitega juhtimine on läbi saanud. Konkreetseid tegusid tahaks näha ja nendest ka inimestele kirjalikus vormis teada anda.

PriitV, 11.08.2004 14:03
Tore kohe vaadata, kuidas käib aktiivne ala populariseerimine ja müügitöö! Tegelikult tuleb eelmist lauset lugeda nii: EAL teeb kõik endast sõltuva, et viimanegi autosport riigis välja suretada.
Jah, ma tean, et loa olemasolul võtaks Hr.Pallo ja veel mõni isik püssi ja kihutaks mulle kuuli pähe. See mind ei sega:D Aga lp.Pallo, igasugused ÕIGUSED tulenevad kohustuste täitmisest. EAL ei ole terve selle aasta omi kohuatusi suutnud täita, mis kuradi õiguseid Te seal üldse omale soovite??? Lugege oma EALi põhikiri kümme, vajadusel kakskümmend korda läbi ja saage ükskord aru, mis on teie ÜLESANNE Eesti Vabariigis. Siis lugege veel läbi kõik muud normdokumendid, mida Te lahkelt toodate kuid nende täitmist ei nõua, kontrolli, ise ei täida. Ja siiani on mulle ISIKLIKULT arusaamatu, miks jookseb kõikides sel kevad-suvel toimunud jamadest läbi nimi Aivar Parts-Peakohtunik??? Millal hakkab EAL oma TÖÖD tegema? Ja kuidas selle torude, EALi autokaardi, kolme inimesega autos, avalikult teel treenimise ja avarii tekitamisega jääb? Hakkabki nii olema, et iga suvi mõni rallimees teedel matse panema hakkab? Teil ikka piimahambad on vahetunud(EALil), peaksite pärishammastega suutma jamad läbi hammustada küll. Või on 13.10.2004 80aastast juubelit pidada võiv katusorganisatsioon proteesidki kaotanud ja mälub ainult mannakörti?

vaade, 11.08.2004 12:52
to Mati
respekt sinu viimasele kommile

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia