Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
19. september 2004 18:53
Tagasi
Trüki lehekülg

Märtin lõpetas Suurbritannia ralli kolmanda kohaga

Kommentaare lisatud: 7

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
BlackHawk, 20.09.2004 00:08
KIndel see et MARKKO ei pingutanud
ple vaja möliseda mingitel tattnokkadel et ei pinguta või udus ei näe või näeb topelt
jummalla normilt lasi vähe libe vist oli sest vahepial oli auto nina kll vales suunas kiskus kohe võssa a MARKKO poiss tõi kastani tulest välja ja tõi ka 8p. ple paha

Skorpion, 20.09.2004 09:42
Räägiks Märtinist suu puhtaks...
MINUMEELEST on Märtini areng Fordis toppama jäänud. On selle´süüks Fordi nigel eelarve, nadi taustatöö või tunnetas Märtin juba hooaja algul , et pole võimeline meistritiitlile heitlema.
Kuigi ma arvan, et kergemat võimalust maailmameistriks tulla kui hooaegadel 2003-2004 ei ole olnud ega tule. Kui Märtin sõitis esimest hooaega Fordis olles kolmas nr. seal siis pidi ta tõestama ennast, nagu ka siis kui oli erasõitjana MM sarja liitunud...minu jaoks olid need Märtini supersõidud. Mehe käitumisest ja ütlemistest oli näha, et tahetakse võita ja võidelda. Paraku eelmine hooaeg läks nigela tehnika taha,,,,mis oli küll kiire..ma arvan et Ford oli kiireim auto eelmisel hooajal. Sellel aastal pole kiirusel viga , kuigi teised on järele jõudnud. MIs aga puudu on ....tahtmine ja võidunälg...nagu on seda Solbergil ja Loebil.
Kui Duval suudab võita Fordiga katseid siis peaks seda suutma ka Märtin. Ma ei mäletagi aegu millal Duval oleks Märtinist puhta sõiduga kiirem olnud. Kahju oleks Märtinist kui ta jääbki nüüd selliseks meheks kelle eesmärk on n.ö. rallikaruselli sees olla...Nutune on vaadata kui kolmas koht tuleb kellegi ebaõnne tõttu.Aga võibolla sellise palga eest nagu ta Fordis saab ei peagi paremini sõitma.
Muidugi võib ka öelda , et mida me siin kiibitseme ja kritiseerime...mees on omal jõul ja tahtel nii kaugele jõudnud ja teeb mis tahab. Muidugi olen Märtini tulihingeline pooldaja ja mulle läheb väga korda kuidas ta käekäik edeneb...muidu ma siin üldse sõna ei võtaks. Aga murelikuks teeb...kui veidi vaadata tagasi ja võrrelda kiiruskatsete aegu(esimesed, teised kolmandad jne. k

skorpion, 20.09.2004 09:49
ohh kurva...üle poole tekstist ei mahtunudki siia...eks teine kord kirjuta edasi:)

skorpion, 20.09.2004 09:51
kurat kripeldama jäi...tahtsin vaid lõpetuseks öelda seda , et tahan näha seda paari aasta tagust Märtinit kelle silmis oli võidunälg ja võitlejatahe

Cain, 20.09.2004 22:11
sama siin....Blackhawk, arva kes siin tattnokk on, kui oled õnnelik Märtini nigelate tulemuste üle mis talle endalegi korda eo lähe siis edu sulle, võibolla oleks parem kui sõidaks vapzee 6 koha peale siis on Markko poiss ju hästi tubli....tattnokk

to cain, 20.09.2004 22:21
kle ta on üldse maailmas praegu kolmandal kohal sõitev ralliäss
kui kolmas koht sõidetakse välja rahulikult end vaos hoides siis ma kll ei tea
minu meelest juhtis burns ühel hooajal mm nii et põld rallit võitnud
võit pole taähtis parem on punkte tuua
kui markko oleks hakand 1ja 2 püüdma oleks ta ehk võpsikus lõpetand
kui ei suuda tempos püsida siis ple vaja las esimesed pusivad ja ehk katkestavad

aivar, 21.09.2004 10:54
sellel hooajal on juhuste õnnetu kokkulangemine lihtsalt...
Ford on 5 % kahest ülejäänust nõrgem, Markko hoiab pärast avariid 5% tagasi, rehvivaliku ja muude ebaõnnede taha on jäänud 5%, 2-3% tuleb panna tiimis valitseva õhkkonna (jätkame-ei jätka) arvele. nii see kaotus koguneb ja arvestades ühtlast taset pole rohkem vajagi. Ford pole ju siiski Ferrari ja Schumi, kes on teistest niipalju üle, et isegi 5-10 prossased möödapanekud võimaldavad võita.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia