Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
30. september 2004 0:45
Tagasi
Trüki lehekülg

FIA planeerib WRC reeglitesse suuri muudatusi

Kommentaare lisatud: 22

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
indrek....(mitte ints kes siin kirjutas), 05.10.2004 19:54
ma ka selle poolt, et võiks autosid algelisemaks teha. Minu arust võiks jääda samad mootorid ja turbo...aga jah. Vähemalt pool selles arvutipahnast, mis seal autos peitub..võiks kõrge kaarega metsa alla visata.... "tavalised" diffrid ja "tavaline" vedrustus, käigukast...jne...no ühesõnaga vähem elektroonikat. Turbo peaks igal juhul jääma...Elektroonikat(mis seal auto juures vaat, et kõige rohkem maksab) vähendades saaks kulusid kõvasti kokku hoida. Samas on teisi variante rakendades - nagu keegi siin välja pakkus, et registreerimistasu vähendamine jne. Mis on siis tähtsam? Et FIA rikkaks saaks või, et autosport edeneks??
Kui asi läheks odavamaks oleks lootust ehk (vähemalt minu arvates), et liituvad WRC-ga uued meeskonnad ja kunagised tegijad (Seat, Toyota jt...samuti võiks ju liituda näiteks kasvõi Audi, Volvo ja teised suurtootjad...Kuidagi peaksb meelitama rajale uusi meeskondi.....FIA mõelgu välja KUIDAS??!?

Ints, 30.09.2004 19:30
Nõustuksin sellega et N rühm ei ole tegelikult igav....ta on jah meil siin eestis igav...
Eestis N rühma vaadates tõesti võib uni peale tulla aga mujal maailmas ei ole N rühm sugugi nii igav nagu meil....eestis vaataksin ma pigem 2 wd autosid kui N rühma...
Ja ma arvan et see turbo kaotamise teema ei ole normaalne...kõik mäletame seda aega kui sõitsid escort wrc, seat, toyota, skoda jne....siis oli kogu ralli vaatamine palju nauditavam, kuna meeskondi oli rohkem, aga nood autod ei olnud sugugi aeglased ja sõitjad tulin nende ohjamisega ideallselt toime....nii et kui seal tipus olevad mehed natuke aru pähe võtaks siis ehk suudaks sellise olukorra taastada ja küll siis suurfirmad ka mõtleksid rohkem selle sarja toetamise peale....
Võibolla ei mõtle ma õigesti aga praegune wrc suund on küll väljasuremise äärel....

alx, 30.09.2004 18:54
max mosley on minu arust suurim idioot kogu ralli karusellis...ise on ta wrc p...sse keeranud ja nüüd nutab, et tiimid lahkuvad... PS eesti N-rühm ei ole sugugi igav... muidugi on wertse huvitavam vaadata...

n ryhm, 30.09.2004 18:08
Kuna N-is väga palju jõudu ei ole tuleb sõita täpse ja konservatsiivse sõidujoonega. Lammutamiseks eriti ruumi ei jää

to to to jaaaahaaah, 30.09.2004 18:00
olles pealtvaataja ootan ikka nn. elamust, nn. vanad saanid on suht keeruliselt juhitavad ja s6itjad peavad nendega kurja vaeva n2gema, et auto ikka nina ees kurvi siseneks :). On muidu m6ni n2inud N ruhma autot kuival asfaldil powrslaidimas? Mina ei ole...:(

wrc, 30.09.2004 16:04
Praegused autod ikka liiga palju igasugu vidinaid täis, kogu aeg on häda et seadistus vale jne. Juba sellest näeb, et ükski erasõitja oma WRC-ga tehase WRC vastu ei saa. Varem sai-mäletame kas või Märtinit 4-5 aastat tagasi. Midagi peaks ikka muutma, aga otsuseid peaks arutmama kõik koos, mitte nii, et keegi kusagil kontoris otsustab.

Raul, 30.09.2004 14:51
tegelt võiks FIA, enne mingit otsustamist teha läbirääkimised nö tulevaste tiimidega(tootjatega). teadmaks palju on siiski reaalseid liitujaid, muidu tekib võibolla sihuke loll olukord, et "uued" pole huvitatud ja "vanad" otsustavad kah lahkuda, kuna nii mõtetud autod või mis iganes.

Ints, 30.09.2004 13:58
Mina leian et võiks süsteemi tagasi muuta nagu see oli mõningad aastad tagasi, kui sõitis veel kankunen jne. autodel tõesti ei olnud nii palju elektroonikat ja autode hind ei olnud ka nii suur, aga ega siis autod aeglased ei olnud ja rallit oli hea vaadata...
Nii et tõesti kardinaalsed ümberkorraldused tuleb teha, kui ei taheta et wrc sari välja sureks....

Mati, 30.09.2004 13:00
FIA võiks alustada eelkõige sellest, et vähendab rallidele tehasemeeskonna registreerimise tasu. Tsekkige, mis suurusjärgus see on - FIA tahab ratsa rikkaks saada ja kardab, et nende suur sissetulek jääb ära. Loomulikult on WRC autod läinud liiga kalliks, aga hinda piirata annab muul viisil ka.

Ćain, 30.09.2004 12:56
tavaliselt tahab FIA head oma tegemistega kuid seadused mis vastu võetakse on idiootsemad mis mõelda annab, loodan et wrc`s ei tehta F1 sarnast trikki...midagi tuleb ikka ette võtta jah et rohkem tiime tuleks

aivar, 30.09.2004 12:47
no aga praegused alternatiivid on vaid sellised, et kas vaatame 2006 aastal "vanu saane", kahte Subarut või üldse mitte midagi. kui oleks 10 tehasemeeskoda, siis poleks ka küsimust pärvakorras - midagi peab ette võtma.

to: to jaaaahaah, 30.09.2004 12:41
Äkki selgitaksid, mida huvitavat on vaadata nende vanade saanide juures?

to vaade, 30.09.2004 12:34
vahe tuleb turbo mootoriga võrreldes pöördemomendiga, cheki mis on wrc-l pöördemoment 2K pöörde juures. 2L vabalt hingavast saab heal juhul pool sellest kätte ning 2x kõrgemal pöördel
õige ikka aktiivvedrustus+difrid ära keelata, mitsu ju sõitis mehaaniliste difritega ja vaadata oli ikka sama hea

vaade, 30.09.2004 12:19
praegu on ju limiidiks 300 hj - see võiks jäädagi samaks mootori suurus ja turbo olemasolu on siis teisejärgulised vist?
ehk teisiti küsides kui suur peab olema vabalthingav et 300 hj kätte saada? (s1600 saavad ju ca 210 hj, kas s2000 ei saaks 300 hj?)

Raul, 30.09.2004 11:54
täiesti nõus sellega, et keelustataks aktiivdifrid, kastid ja kõik sellega seonduv. auto peaks olema tunduvalt lihtsam, kuid mitte 2.0 mootoriga, no kamoon. arvestades turbo koefitsiendiga, peaks tulevastel autodel siis olema ca 3.5L mootorid, kuid siis vist tekib väike mure kaalujaotusega. selline oli minu võhiklik arvamus! :)

PWRC!, 30.09.2004 11:28
Ralli tulevik võiks olla PWRC ja kogu lugu. N ei ole ju WRC-ga võrreldes nii väga aeglane, aga sõidustiil on visuaalselt tõesti mannetu - vaikne hääl, vähe külglibisemist, kurvides ei vahetata käike jne. Aga ajavahe 1,5 - 2 sek. kilomeetrile ei ole ju katastroofiline. Samas oleks siis hädasti vaja, et keegi peale Mitsu ja Subaru veel N-ist (PWRC-st) huvituks.

to jaaaahaah, 30.09.2004 10:04
t2iesti n6us, eestis v2hemalt siiani on rallidel nii olnud, et vaatad wrc-d 2ra, siis tuleb kannatada igavat N ryhma, et siis viimaks j2lle midagi huvitavat, VFTS-id ja veokad :)

jaaahahhh, 30.09.2004 09:45
huvitav - kes ned mõttetuid kotlette vaadata viitsib??? isegi praegused Nrühma autod on aeglased teod wercu kõrval - mis siis rääkida vabalthingavast 2 liitrisest??? 90% pealtvaatajatest hirnub selle peale ega tule enam kunagi raja veerde... kui pole pealtvaatajaid siis polesedagi pappi sponsoritelt... mõtetu!!!
õige on ära keelata igasugune hightech - aktiivdifrid ja kastid - tuleb tagasi tuua normaalne amort, käsikast, tavalised difrid... aga mootorit ei tohi punnvõrriks teha... võimalik, et mootorit peab natuke piirama - aga mitte päris ära nudima... ole sa või solberg/loeb/märtin - kui sa sõidad 2liitrise punnvõrriga siis mina sind vaatama ei tule...

lahe, 30.09.2004 09:44
varsti on siis voimalik mm arvestuses VFTS-iga ka s6na sekka 6elda (iroonia) :). keep up the good work mousli.

aivar, 30.09.2004 09:23
no aga kunstlikult ei saa ju ka asja elus hoida. tehasetiime jääb ju järjest vähemaks ja keegi neid jõuga rajale tuua ei saa.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia