Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
arne, 29.11.2004 14:10
ühtse rehvi eelis oleks see, et nagunii enamus sõitjaid ostavad võistluse jaoks eraldi rehvid ja neid ratsitakse ja hoitakse nagu silmatera. Teedel nendega ei sõideta ja kui need on odavad ja uued protid, siis on see tunduvalt odavam.Samas turvalisem, kuna kallitega sõidetakse siis teede peal.

Huviline, 29.11.2004 14:35
arnega täiesti nõus. Aga nagu näha, kedagi ei huvita võrdne rehv - see teise järguline. Aga kui autos on OMA OHUTUSE pärast turvakaared ja neljapunkti rihmas, siis seda olla ei tohi!(ometi kaared kaaluvad 50-80kg, mis nagu eriti kiirust juurde ei anna) See ju oluliselt parandab sõiduomadusi!!! Vääga imelik..... RahvaRallis on ju kaared lubatud! Miks seda keelustada jäärajal?? tegelt ju kiirused päris suured ka jääradadel, tipp kiirus kõvasti yle 100km/h! Ning kui kaared sees, siis paratamatult ka korviste ja neljapunkti rihmad...nagu öeldud: kaared + tavaline turvavöö = ohtlikkus ruudus! Ma ei näe kyll põhjust, miks keelustada ohutus varustus..

Hillar, 29.11.2004 14:41
To Huviline.
Kes Sulle ütles, et turvavarustus keelatud on! See pole lihtsalt tänavasõiduautos kohustuslik.
Rehvide kohapealt mõelge ka nende inimeste peale kes käivad lihtsalt aegajalt lõbu pärast sõitmas! Kõik tahavad ainult oma mätta otsast reegleid teha!

dude, 29.11.2004 14:42
Huvilise postitusest: tipp kiirus kõvasti yle 100km/h

Tõsi. Sellega seoses peaks mõtlema üldjuhendisse väikese märke tegemisest võibolla, nagu RR-is on, et oleks võimalik keskmist kiirust ohjata. Ja see peaks siis olema arvestuslikult 4WD oma, sest teised nii kiirelt nagunii ei lenda. Lihtsalt ohutuse mõttes vähemalt neil radadel võiks midagi sellist olla, kus võistlevad noored ja ohutusstruktuurideta tänavasõiduautod. Just ohutuse pärast. Eelmisel talvel oli korduvalt selliseid radu kasutusel, kus hoog ikka väga üles läks ja nii mõnelgi oli auto roolimisega tõsine tegu.

mõned soovitused, 29.11.2004 14:48
1. võistelda jääradadel kolmes klassis:
2WD, 4WD, noored
2. lubada rajale kõigi LE järgselt lubatud rehvidega, millede naastude tüüp, pikkus jms vastab LE.

lux, 29.11.2004 14:49
lõbu pärast ei tule keegi nn tippvõistlustele, selleks käib ikka tõsine valmistumine, lõbu pärast sõidetakse ikka kohalikel võistlustel ja seal nagunii reeglid lõdvemad

Madis, 29.11.2004 14:50
...OK, kui paljud oleksid siinsetest arutlejatest kes sarja tõsiselt võtavad(loe: ka osalevad)ühtse rehvi poolt?
Kas osalejad on nõus ca.1200 kuni 2400 EEK rehvijooksu pealt väljakäima (kindlasti on ka neid, kes mitu jooksu jaksavad/tahavad osta)
Ütleme, et selline rehvitootja on olemas ja rehve saaks siis vastava erihinnaga...

urr, 29.11.2004 14:50
LE järgi pole rehvide lõikamine ka keelatud

lux, 29.11.2004 14:53
mina olen küll ühtlase rehvi poolt, aga see peaks küll selline olema, et seda jaksavad ka enamus osta, ei ole just kõige parem, kui kehtestada näiteks nokia või siis gislaved selleks, siit tuligi idee et võiks ju olla vallai, nagu soomlastel on selleks nokia

to urr, 29.11.2004 14:54
No eelmine talv sõideti ka lõigatud rehvidega Vaarma korraldatud võistlusel ja ükski koer ei haukund. Kitsendavaid tingimusi saab/võib siis ju jääraja üldjuhendisse sisse võtta nagu RR-is. Nagu ma aru saan, need ongi asjad, milles peaks varakult kokkuleppele jõudma.

Huviline to Hillar, 29.11.2004 14:55
Lugesin su postitusest nii välja....:Tänavasõiduautod on ikka tänavasõiduautod! Vabandust, kui seda valesti tõlgendasin.

urr, 29.11.2004 14:59
oi neid koeri oli kui palju kes seal haukusid, aga nõrgaks jäid nende hüüded, just tänu sellele, et pole kuskil kirjas, et lõigata ei tohi, loodan, et see aasta pannakse kõik ka kirja, mida mõeldakse

Juhan Liiv, 29.11.2004 15:01
Eelmine aasta hauguti kylla aga tyhja! Tõepoolest juhendisse tuleb kõik ilust ja selgelt kirja panna! Ma usun, et see arutelu on tugevaks põhjaks uutele juhenditele.

Hillar, 29.11.2004 15:13
Viimaste postitustega hakkame jõudma sinnamaale kuhu tahtsimegi jõuda:) st et tuleks konkreetseid ja asjalikke ettepanekuid!Autode klassifikatsioon ongi sarnaselt välja pakutud.Ei tahaks naisi kõrvale jätta, eraldi teema on igasugused sportautod. Kogu selle asja mõte on selles, et kui võistlus korraldatakse suvalises Eestimaa otsas, siis reeglid on igal pool ühesugused.

vaade, 29.11.2004 15:16
to lux:
kui tahate üht rehvi kehtestada siis näiteks nokia ja see reegel lubaks automaatselt rajale ka kõik nokia protti tootvad firmad (Vallai, Master, jne.)
Kui väidate et originaal on kõvasti parem kui prott, siis kas jätta igaühe otsustada, kuma ta raatsib(jaksab) osta või lubada rajale ainult nokia prott (Vallai, Master, jne) ja nii tuleb ka kirja panna. Samuti tuleb ka naelutusreeglid kirja panna.
...Aga kui rehv jääb vabaks siis, tuleb lihtsalt naelutusjutt täpselt kirja panna.

lux, 29.11.2004 15:27
no ega seegi paha mõte pole, et kasutada nn ühesuguse mustriga rehve, seega kes tahab nokiat või siis selle odavamaid variante (vallai, master jt)
Pooldan

sõitja, 29.11.2004 15:30
mis selle naelutusega on? kas küsimus tekib kas liimida või mitte? või milles, kas üldse tehase naelad, see vist pole hea idee? jätaks ikka ratsijatele ka mingi leiva, las siis liimivad kui tahavad

oss, 29.11.2004 15:38
Kui lugeda TM rehviteste, võib küll väita et kaasaegsed tuntud talverehvid on kõik enam-vähem võrdse pidamisega. Testivõidu on viimastel aastatel toonud ikka uuenduslik naast. Seepärast kaldun arvama, et rehv võiks olla vaba ja peatähelepanu tuleks pöörata naastu kontrollile: tehnilises naastu mõõtmine ja rehvi märgistamine nagu seda tegid Paide mehed eelmisel talvel.

Huviline, 29.11.2004 15:42
Panen siis oma mõtte kirja:
1)Ohutusvarustus lubatud( mitte nagu eelmine aasta, et näiteks järvamaal oli lubatud aga pärnumaal hakati peedistama)
2) Rehvid - yhtne rehv, muster
3) Rehvi lõikamine keelatud
4) Naelad sõiduauto omad, mitte paketiauto
5) Liimimine keelatud
6) Teras kaelaga naelad keelatud
Rehvi kontroll enne starti, peale finisit esikuusikul. Sellistes tingimustes peaks sõiduoskus suuremat rolli mängima hakkama.
Minu arvamus...pakkuga juurde või lykake ümber.

nõus ossiga, 29.11.2004 15:43
aga asi tuleks kiirelt otsustada ja paberile panna, sest osad juba investeerivad sellesse hooaega ja kui need investeeringud peaks liiva jooksma, siis on küll ääretult kahju, nii et tegudele korraldajad ja kohtunikud ja jõudu

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia