Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
Huviline, 29.11.2004 15:47
a sis see taga istme teema ka, kas peab see olema või mitte?

arne to hillar, 29.11.2004 15:52
kas saaks vastust foorumis "üldtingimused jää ja lumeraja võistlustele"

to Huviline, 29.11.2004 15:53
punkt 2 - naela mõõta on enivei odavam, kui spetsiaalselt teha kulutusi nelja rehvi ostmiseks selleks, et võibolla ühel võistlusel osaleda. see mäng - üks muster jms, käib ainult ühte väravasse.

Hillar, 29.11.2004 15:54
To arne.
Millele Sa vastust soovid?

ettepanek, 29.11.2004 16:06
Võistlusklassid:
1 Tänavasõiduautod esisillaveoga
2 Tänavasõiduautod tagasillaveoga
3 Tänavasõiduautod neliveoga
4 Noored (ainult 2WD/kuni 18 eluaastat)
Eraldi autasustatakse parimat naist

Lubatakse kasutada LE vastavaid naastrehve.
Nõuded rehvidele:
Rehvis, mille läbimõõt:
kuni 13'' - 90 naastu
kuni 15'' - 110 naastu'
üle 15'' - 130 naastu

Naastu kõrgus rehvi pinnast kuni 2mm, naastu pea läbimõõt kuni 2,5 mm

arne to hillar, 29.11.2004 16:09
küsimus on foorumis "vaata lisaks" - "üldtingimused jää ja lumerajavõistlustele". Ehk kas alla 16 aastased noored piikidega saavad sõita mõnes klassis.

Huviline to ettepanek, 29.11.2004 16:24
Lubatakse kasutada LE vastavaid naastrehve...see tähendab: lubatud naastu liimimine ja rehvi lõikamine. Lihtsam on kõik täpselt paika panna...pärast poleks vaidlemist..

Hillar, 29.11.2004 16:27
To arne: Vastused on seal olemas. Kordan ka siin- noored alla 18 eluaastat saavad piikidega sõita EAL-i litsentsi olemasolul ja seda koos täiskasvanutega.

-, 29.11.2004 16:27
ettepanek et sportautodel võiks olla samad rehvide reeglid mis EM

..., 29.11.2004 16:28
millised reeglid seal on?

-, 29.11.2004 16:30
1.3. Rattad, rehvid.

1.3.1. Rattad, rehvid vabad järgmistel tingimustel:
1.3.2. Ratas ei tohi ülalt vaadatuna poritiiva alt välja paista;
1.3.3. Lubatud kasutada ainult tänavasõidurehve järgmiste piirangutega:
1.3.4. Rehvi suurim laius 195 mm.
1.3.5. Rehvi minimaalne kõrgus 65 % rehvi laiusest.
1.3.6. Lubatud kasutada ainult selliseid rehve mis omavad Nokiani Tyres tootmises olnud mustreid. Lubatud on ka nende mustritega protekteeritud rehvid.
1.3.7. Keelatud on rehvi algse mustri muutmine lõikamise teel.
1.3.8. Talverehvides on lubatud kasutada naaste mis vastavad järgmistele tingimustele:
1.3.8.1. Naastud võivad rehvi pinnast välja ulatuda maksimaalselt 2,5 mm ( suvalisel ajahetkel ).
1.3.8.2. Rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille mass ei ole suurem kui 2,3 g ja max. pikkus 12 mm;.
1.3.8.3. Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
1.3.8.4. Naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
1.3.9. Naastude suurim lubatud arv rehvis vastavalt liikluseeskirjadele, 13“ – 90 tk, 14“ ja 15“ - 110 ja ülejäänud rehvides 130 tk.

Hillar, 29.11.2004 16:35
Kulla mees see jutt on siiski tänavarehvidest, mitte piikidest. Ma ei saa Sinu ettepaneku mõttest aru?

Huviline, 29.11.2004 16:36
Juba hakkab looma!! kui kõik täpselt paigas, siis pole pärast probleeme.

oss, 29.11.2004 16:41
Täiendaks ettepanekut

Võistlusklassid:
1 Tänavasõiduautod esisillaveoga
2 Tänavasõiduautod tagasillaveoga
3 Tänavasõiduautod neliveoga
4 Noored (ainult 2WD/kuni 18 eluaastat)
Eraldi autasustatakse parimat naist

Lubatakse kasutada LE vastavaid naastrehve.
Nõuded rehvidele:
Rehvis, mille läbimõõt:
kuni 13'' - 90 naastu
kuni 15'' - 110 naastu'
üle 15'' - 130 naastu
Naastu kõrgus rehvi pinnast kuni 2mm, naastu pea läbimõõt kuni 2,5 mm.
Rehvi lõikamine keelatud.

Auto tehniline seisukord.
Auto peab olema tehniliselt korras.
Keelatud eemaldada istmeid, polstreid, armatuuri. Klaasid peavad vastama LE nõuetele. Turvatorustiku kasutamine lubatud.

DENNIS, 29.11.2004 16:47
Seni kuni te siin vaidlete on talv läbi !

sõitja3, 29.11.2004 16:49
tagapolstrid ka kyljes? no tegelt võib ka. kui puuduvad, poleks hullu.

Huviline, 29.11.2004 16:50
Mis talv läbi!? Asjad yhe päevaga paika saame, see on hea!

Hillar, 29.11.2004 16:53
Mida arvata nn rallikatest, kuhu need panna. Paljude selliste autodega sõidavad noored? Miks need polstrid olulised on, mida need annavad või ära võtavad?

to Hillar, 29.11.2004 16:56
Sellised reeglid võiks olla ralliautodel !!!
1.3.1. Rattad, rehvid vabad järgmistel tingimustel:
1.3.2. Ratas ei tohi ülalt vaadatuna poritiiva alt välja paista;
1.3.3. Lubatud kasutada ainult tänavasõidurehve järgmiste piirangutega:
1.3.4. Rehvi suurim laius 195 mm.
1.3.5. Rehvi minimaalne kõrgus 65 % rehvi laiusest.
1.3.6. Lubatud kasutada ainult selliseid rehve mis omavad Nokiani Tyres tootmises olnud mustreid. Lubatud on ka nende mustritega protekteeritud rehvid.
1.3.7. Keelatud on rehvi algse mustri muutmine lõikamise teel.
1.3.8. Talverehvides on lubatud kasutada naaste mis vastavad järgmistele tingimustele:
1.3.8.1. Naastud võivad rehvi pinnast välja ulatuda maksimaalselt 2,5 mm ( suvalisel ajahetkel ).
1.3.8.2. Rehvide naastamiseks võib kasutada naaste, mille mass ei ole suurem kui 2,3 g ja max. pikkus 12 mm;.
1.3.8.3. Naastul võib olla ainult üks tipp ja see ei või olla terav ega torujas;
1.3.8.4. Naastud peavad asetsema rehvis nii, et rehvi keskel on vähemalt 1/3 veerepinna laiusest naastamata.
1.3.9. Naastude suurim lubatud arv rehvis vastavalt liikluseeskirjadele, 13“ – 90 tk, 14“ ja 15“ - 110 ja ülejäänud rehvides 130 tk.
on erk standard klassi kummide tingimused ja seal ei sõideta piikidega.

Huviline, 29.11.2004 16:57
Esipolstrid võiks olla ohutuse pärast, kui peaks näpust minema, siis ei lenda vastu ust, polster veic ikka leevendab..ma usun et selles põhiline point.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia