Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
28. november 2004 7:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Talviseid võistlusi hakkab kureerima ERK

Kommentaare lisatud: 216

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
 
Huviline, 29.11.2004 16:59
ja naast nagu eelnevatel aastatel võik olla ikka 2mm..

-, 29.11.2004 17:01
sportautodel ka ???

Huviline, 29.11.2004 17:01
Sry, ma räägin ikka tänavasõidust..

Hillar, 29.11.2004 17:02
Siin on üks "aga"! Korraldajate eesmärgiks on siiski klasside vähendamine. Nii tekib neid klasse järjest juurde! Ütlen välja oma arvamuse asjade kohta mis on tegelikult jäärajaautol olulised.Esiteks rehvid, teiseks kaal ja kolmandaks silla blokeering. Ülejäänud asjad on selline suhtkoht mõttetu teema. Rehvid ehk saab võrdsemaks teha. Kaaluga on juba keerulisem. Näiteks ei saa võrdseks teha väikest Fiati ja Audi 100-t. Blokeering on väga oluline asi ja olen seisukohal, et see peaks olema keelatud.

ASDF, 29.11.2004 17:10
TO huviline

Tuletan meelde, et (sport)rallikate puhul räägime piikidest. rallikatel piikides tunduvalt rohkem naelu lubatud kui tänavasõiduks. Need numbrid mis sa siia tõid on tänavasõidu rehvi naeltearv. EHK siis keegi ei hakka piike lõhkuma.

Polstrist nii palju, et ma ütleks ühe reegli - kontstruktsioonid peavad kaetud olema - st ei mingeid lahtiseid auke - millega katad on suuresti oma mure - paned plekist või originaalpolstri - küsimus on ohutuses ja sellepärast ei tohi katmata siseküljega esiuksi olla...

TO HILLAR: mina oma audilt küll lukke maha keerama ei hakka...

oss to Hillar, 29.11.2004 17:12
Minuarust räägid Sa ise endale vastu ja pole nagu päris erapooletu ka.

Huviline to ASDF, 29.11.2004 17:28
Kus ma naelaarvudest rääkinud olen???? võtame asja rahulikult, ning vaatame, kes mida kirjutanud. Veic puusse läks sul nyyd kyll. ok see selleks

Huviline, 29.11.2004 17:30
Blokeeringust kevadel sai pikalt räägitud, siis jäi ju yldsuse hoiak selline, et Blokeeringut pole võimalik ära keelata, kuna osadel autodel see juba orginaalis...seega tuleks osad automargid ää keelata. Isiklikult pole mul Blokeeringu keelamise vastu midagi aga see osutub suht raskeks.

Hillar, 29.11.2004 17:30
To oss: milles ma erapoolik olen ja milles vastu räägin? Mis lukkudesse puutub, siis see on siiski kokkuleppe küsimus- nagu ka muud asjad.Olegem ausad- neid autosid millel lukud sees on, ei ole palju. Sama võib öelda mingis võistlussarjas turbo kohta, et ostsin auto ja oligi küljes. Mis siis teha? Kui jahume siin naela üle, et kas 2 või 2,5mm siis luku olemasolu on ikkagi tõsine eelis.Enamus kodanikke siiski ei sõida lukkudega autodega.

Hillar, 29.11.2004 17:33
On ka võimalus lukkudega autodele rakendada lisapiiranguid lahjema kummi näol? Oskab keegi öelda mitmel tõsisel jäärajasõitjal on sillablokeeringud? Või hakkame mõne üksiku järgi reegleid tegema?

oss, 29.11.2004 17:45
Kuna mõnedel autodel on tehase poolt paigaldatud piiratud libisemisega diferentsiaal, mida pole võimalik muidu tuvastada kui lahtivõtmise teel, teen ettepaneku difriteema lõpetada. See ei vii kuhugi.

ettepanekust järeldus, 29.11.2004 17:51
kellel veel pole blokeeringut võtke kiirelt Riia tegijatega ühendust ja jõuate veel soetada

Hillar, 29.11.2004 17:56
To oss: Millistel autodel on see blokeering ja palju neist sõidab jäärada? See on küsimus millele pole veel keegi suutnud vastata.Ma siin üritan inimestele seletada, et on olulised ja ebaolulised asjad. Sillablokeering on oluline asi. Sama võin ma ka öelda rehvide kohta, et mul on mingisugused ja ma tahan nendega sõita! Milleks siis üldse siin mingeid reegleid arutada kui olulised asjad kõrvale jäetakse.Räägime siis istmetest ja polstritest!

Huviline, 29.11.2004 17:59
tuleb nõustuda oss´iga. nagu ennem ytlesin, keeruliseks läheb.

a, 29.11.2004 18:02
võin ju eksida aga kas isegi osadel uuematel Honda Civicutel mitte ei ole tehasest ja Toyota Yarisel ka tehasest piiratud libisevusega differ.

Huviline, 29.11.2004 18:02
Olen sinuga nõus Hillar, rehvid ja plokeering on olulised!! Muidugi kõige olulisem on tihend rooli ja pedaalide vahel! Sest eelmine aasta olid blokiga vanad ikka suht taga pool. Keelame blokeeringu ära, kuidas seda kontrollima hakkame, mõtleme mingi reaalse variandi!?

oss to Hillar, 29.11.2004 18:08
No muidugi on blokeering oluline asi aga seda pole lihtsalt võimalik tuvastada. Pole ju võimalik enne võistlust kontrollida kõikide autode diferentsiaale. See, et Sa ühe ratta üles tõstad, ei näita veel midagi. Seepärast tuleb ilmselt auto tehnilises kontrollida seda, mida on võimalik 100% tõestada. Nagu näiteks naastu pikkust.

henry, 29.11.2004 18:11
Tohutu diskussioon on üles kerkinud ja tundub et kui keegi suudaks mingid vördsed rehvid köigile alla panna siis tuleks köik vöitjaiks ja siis oleks uus teema kuidas esikohti jagada,mis te jahute minge söitke ja esimene saab olla ainult üks.See on ikkagi ainult söiduoskuste parandamine ja fiiling ning kes tahavad teistest kiiremad olla on seda nagunii ja leiavad lahenduse nii kummide näol kui ka paremate söiduoskuste ja kogemuste poolest teil armsad kommijad tuleks aru saada et osa lihtsalt peavadki leppima kohtadega teises kümnes olen ise osalenud ka igasugustel vöistlustel ja olnud erinevatel kohtadel nii ees kui taga pool ja pole kordagi virisenud et näe see oli nii ja naa,olen teinud oma järeldused et ju siis ei oska veel nii hästi söita ja tuleb veel harjutada.

Huviline to henry, 29.11.2004 18:18
okey, jätame siis kõik nii nagu on. Ja Henry on õpetajaks kuidas kautosevalust yle saada!

Hillar, 29.11.2004 18:20
HenrY jutt on igati mõistlik. See blokeeringu keelamine oli üks võimalik variant. On olemas ka võimalused seda kontrollida aga see on teine teema.Selliseid blokeeringud mida on ülimalt keeruline kontrollida (visco lukud) maksavad ka ülimalt palju.Kui kõik on ühel meelel, et pole vaja keelata, siis jumala eest- las nad olla. Arvan, et rehvide puhul jääb aluseks LE-s sätestatu ja lisaks väljaulatuva osa pikkus peale finishit. Olen ainult selle vastu, et tänavasõiduautod peavad olema ARK-is arvel ja kehtiva tehnilise ülevaatusega.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 | 161-180 | 181-200 | 201-220 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia