Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
09. detsember 2004 16:42
Tagasi
Trüki lehekülg

Eiki Eriste: Tüliõunaks on tehnilised tingimused

Kommentaare lisatud: 38

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
Tarvo, 19.12.2004 20:00
Vabandust, ma mõtlesin , et sõitjad kaovad

Tarvo, 19.12.2004 19:53
mõtlesin, et võtan kah sõna. Aga ma pole küll suur sõitja jne, aga seda , et sõitjad ju kaotavad ja see on küll kurb! Aga need jäävad sõitma, kes ei sõida muudel sarjadel nagu mina! Superkross on ikka minu arust lahe, kui nii võib öelda!

irw, 15.12.2004 18:26
rõhk sõnal "olid"

pealtvaataja, 15.12.2004 13:53
seda minagi üritasin öelda, et superkrossi võistlused olid üle kõige!

jaan, 15.12.2004 12:56
kuulge, mehed, ärge jamage! Mina on küll tühipaljas pealtvaataja, aga kurat, Superkross peab jätkuma! Kõvemat kihutamist pole mina enne näind! Ärge jamage mehed!

E&E, 11.12.2004 09:36
Kui on moodustatud veoauto komitee, kus osaleb ligi 20 võistlejat, las Eriste moodustab
superkrossi komitee EAL juurde, 60 osalejat, kunagi oli juttu, siis ta ei pea Kutsariga kaklema. Tähtis, et sari ei kaoks, olid head võistlused.

Hillar, 11.12.2004 03:05
Põhjuste kohta miks jonni aetakse ei oska ja ei tahagi ma midagi öelda, küll aga asja sisu kohta. Kui te võtate vaevaks ritta laduda kõikide krossi, ringraja, ralli ja sprindi tehnilised tingimused, panete sinna kõrvale sõitjate arvu...siis saate ehk aru, et näiteks noorteklassides olid neljad erinevad tingimused. Võib ju väita, et mis tähtsust sel on aga me üritasime oma noortega sõita kõikvõimalikke sarju,mis osutus mõttetuks kuna tehnilised erinesid oluliselt.Siit tulenevad ka need eelpool küsitud kummimõõdud ja muud asjad.Lühidalt: nimi standard, tähendab ikkagi võimalikult standartset autot. Noorte ja standardklass peaksid olema identsed.Ennul on tuline õigus kui ta küsib autode kohta mis tulevad tehasest blokiga- meil neid ju pole!Vaadake ikka enne neid autosid ja siis rääkige!
Jutt muutub juba...

vaade, 10.12.2004 18:37
kallid SK eestvedajad, standard ei saa lasta toitesüsteemi ja sillablokeeringut vabaks ja Eriste (või tema võistlejaskond) ei taha nimetatud asju piirata - ei ole hullu - selles küsimuses kompromissi ilmselt ei tule, aga kui need teh. tingimused ei olegi samad, tühja sellest, piisab kui Eriste regab oma võistlused EAL-is - siis jääb ikkagi sõitjatele mingi liikumis võimalus, kui ta illegaal ei ole.

sass, 10.12.2004 18:06
no tegelikult praegu vist rohkem eriste kisub kursilt kõrvale. millest ikkagi kahju. aga selge ka see, et eriste päris lambist ka midagi välja ei mõtle. miski kamm peab selle kutsariga olema. sest sillati ja pallo seisukohti ntx. ma tean. vaatasin neid sk teh. tingimusi ja no ei leia, et need on nagu dogmad, mis kivisse raiutud, tegelt saaks mingi kompromissi välja mõelda.
aga sellest 60 mehelisest küsitlusest ma küll midagi kahjuks ei tea....

martin, 10.12.2004 17:37
njah, lisaks ka omalt poolt midagi.
see ,et EAL ja superkrossi eestvedajad omavahel kokkuleppele ei jõua on kurb ,kaotavad ju sõitjad.
selge ju on see ,et sõita eesti meistritiitlile on huvitavam ,kui lihtsalt mingit karikat taga ajada. aga samas kui EAL ei suuda näha ,et sari, mis toimib ja hästi ,siis ei peaks nad seda lõpetada tahtma või muuta see jälle selliseks ,et sõita ja võita saavad vaid need kell rohkem raha , sest antud juhul on minu arvates need tingimused ,mis superkrossis eksisteerivad võrdsemad ja odavamad,kui välja arvata müügi kohustus,mis samas hoiab autude ehitamise vaos ja võrdsemana, mis aitab nii noorte ,kui ka vanematel autospordi huvilistel alaga liituda. ning jõuaksime ka ehk sellest madalseisust välja. nii et EAL krossikomitee peaks tõsiselt mõtlema ja hr. eriste ei peaks ka veel lootust kaotama ,sest sari EAL liita oleks vaid samm positiivsusele, sest eks eestimeistritiitel on omaette saavutus. ja innustaks selle alaga veel enam mehi liituma.

to E&R, 10.12.2004 10:08
Väike täpsustus:
SK: 15+15+17+20 ei ole päris täpne liitmine, kuna vabaklassis sõitis ka selliseid mehi, kes paralleelset esisilda sõitisd.
Aga point õige.
Palve / ettepanek / soovitus Erki Spordi eestvedajatele: regage oma võistlused EALis ikkagi ära. See on küll lisakulu pisike, aga mitte midagi ületamatut.. kuid võistlejad saavad vabalt sarjade vahel liikuda ja võidab sellest nii superkross kui ka ERK - sõitjad ei pea valima, mida sõita ja sõidavad ehk mõlemaid sarju. Praeguse seisuga on müür sarjadel vahel ja see pidurdab asju ... sõitjad peavad valima

E&E, 10.12.2004 09:46
Mehed, teen ettepaneku, et see kaagutamine
lõpetada. Kui SK sarjas oli 15+15+17+20 osalejat ja Standardis 15+10 paber näitab nii, kutsuge mehed kokku ja pange asjad paika. Need las istuvad Kutsari selja taha, kes pooltavad teda, ja teised Eriste selja taha. Ongi sarjad moodustatud ja võidusõit võib alata.
Loodan et seda pooltab ka EAL.

matu, 10.12.2004 09:34
Arvan, et sellest tülist kaotavad mõlemad, sest sõitjad peavad järgmiseks aastaks valima, kummale poolele jääda.Kes tahavad areneda ja midagi saavutada, peavad sõitma ikka Eesti MV etappe, need kes jäävad pärnu Mv sõitma, panevad ikka taali , taali , taali ,pärnu, pärnu, taali

Hannes, 10.12.2004 08:18
Mehed mida me siin vaidleme. Eriste on rally.ee leivad ühte kappi pannud ja nüüd hakkab ka Eristest samapalju artikleid siia tulema kui Märtinist. Samas kui me iga selle lõigu all sellise arutelu korraldame, on see ju väga vinge reklaam Eristele ja siis jääb ka nendele kes teemast mitte muhvigi ei jaga, selline mulje, et tõesti tehakse vaesele Eristele liiga. Kutsun ülesse tervet mõistust kasutama ja mitte kaasa minema provotseerivate artiklitega. See ongi nende taktika.

enn, 09.12.2004 22:16
kes vana asja... loodan et mu silm jaab alles aga sportlased on need kes vajavad sellist katus org. viimase etapi Jöferti lugu ja see viimane auto ost JNE.

Enam sk. vaatama ei lähe, 09.12.2004 22:05
Mingi kontrolliv ja karistav organ peab olema ja olgu selleks Eestis EAL. Nagu eelnevas kirjas mainisin ei tundu SK küll mingit korda olevat. See jääb aga külge ka lapsevanematele,et vöib möliseda köigiga ja nii kövasti kui parasjagu viinane pea heaks arvab. Kes mäletab EM rallisprindi etappi Tapal, kus ühe eelpool nimetatud Eesti autosporti tulnud noore issike löugas niikaua kui vöistlus peatati ja ennem ei jätkatud kui nad lahkunud olid. Tänaseks on issi nagu hääle kaotand. Aru pandi ruttu pähe.

Ravia, 09.12.2004 21:38
Sõitjate mure ei paista küll kuidagi välja. Pange siis jumal Eristele mõistus pähe. EAL on minuarust siiani küll arukalt ja kannatlikult suhtunud Eriste tegemistesse.

sass, 09.12.2004 21:32
kust sa seda võtad, et sõitjad tahavad nii väga eal-ist lahku lüüa. pigem on nad mures, et üks enam-vähem toimima hakanud sari kaduma kipub.

Enam sk. vaatama ei lähe., 09.12.2004 21:15
Vasalemmas on töesti uppunud autosid juba aastakümneid ja uppub kindlasti ka edaspidi. Eristel ei oleks küll mötet pröögata raja ohtlikuse pärast, sest kui tahad ennast hukata saab seda teha igal rajal. Vasalemma on töesti kiirem kui möni "teine," kuid autosport see ongi ju kiirus. See, et need kaks noort seal oma söiduvigade töttu vette söitsid ei tee seda rada ohtlikumaks kui Taali rada (seal pole isegi vett raja ääres). Kui superkrossi sari iseseisvalt hästi hakkama saab, miks tahetakse siis liituda EAL-iga. Ajage oma rida, jooge ja kakelge oma tehn. tingimuste pärast seal Taali boksides omaette edasi. Pealtvaatajana oli suvel seda läbu päris ebamugav vaadata. Jöudu tööle!

enn, 09.12.2004 20:51
andke andeks ma arvasin et E-kirja aadressist piisab. enn orav viljandist telefon 5103943 E.

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia