Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
13. detsember 2004 7:38
Tagasi
Trüki lehekülg

Eesti Autospordi Liit jagas aasta parimatele karikaid

Kommentaare lisatud: 49

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
juurake, 20.12.2004 23:30
Ja see karika suurus ei ole ju tähtis,mehed teid peeti meeles ja pole ju vahet,kas see karikas on väike või suur.Müüma hakate neid karikaid,et suurus on oluline ve

juurake, 20.12.2004 23:25
Mina võtsin jällegi oma joogi kaasa ja ei olnud probleemi:) Teinekord tuleb see kokkupandav tool ka võtta,millega raja ääres saab käidud.

E&E, 20.12.2004 15:25
Mehed, mis te kirute superkrossi, vaadake
hooaja lõpetamise pilte. Müts maha meeste ees!!

sass, 16.12.2004 21:11
parem veidi metsik, kui igav. :P

Mann, 16.12.2004 17:39
peaks ütlema, et osasid kommentaare lugedes tuleb küll tunne, et terve aasta rallitatakse ainult selle nimel, et saada aastalõpu üritusele. kas see ongi siis eesmärk? tõesti imelik. mina isiklikult tunnen lihtsalt sõitmisest mõnu. muidugi ega mul eriti muud tahta ei ole, sest rahvaralli 73. koha omanikke kohale ei kutsuta, aga no tõesti ega see mind ei huvita ka. :P :P :P
tõesti imelik on osade täismeeste kommentaaridest sellist vingumist välja lugeda. aga kui see teid rahuldab sis laske käia. selleks see kommenteerimise koht ju ongi. edu teile :)

Andres, 16.12.2004 16:49
olen ka ise kuulnud, et rinkamehed peavad krossimehi tiba metsikuteks ning nendega koos eriti rajale ei kipu ja kui aus olla, siis sõidustiili jälgides ei eksi nad minu arvates just palju...

kert, 16.12.2004 15:54
Kahjuks ei oska ma konkreetseid nimesid ütelda. Kui keegi kaebekirja kirjutas, siis see inimene vast ikka teab, kelle kohta tema kaebused käisid.
Mina loodan, et konkreetne inimene oli tol päeval/nädalavahetuse lihtsal sellises tujus ja tavaolukorras teeb oma suu ikka siis lahti, kui on vaja konkreetne sõna ütelda. Ei tahaks ühe tehnilise pärast üldistusi teha. Kõik võime eksida.
Võidusõitjad ja sarjade/võistluste korraldajad peaksid kõvasti kokku hoidma ja üksteise tegemisi toetama, aitama, nõustama. Sellest ei muutu kindlasti suurt midagi, kui lihtsalt niisama suud liigutada (näiteks siin kommenteerida) ja mitte midagi teha:)

kaits, 16.12.2004 15:01
Kes see muidu seda tehnilist tegi, mida te siin välja toote? Ise ma ei ole kunagi kokku puutunud sellise norimisega, muidugi on puudusi välja toodud, aga mitte norimist-norimise pärast, vaid ikka asja eest on soovitatud midagi teistmoodi teha, parandada.

kert, 16.12.2004 14:55
to 10:12
Vana teema päevavalgele tiritud.
Kas kaebekiri oli tõesti kirjutatud ainult seetõttu, et autode välimuse kohta midagi öeldi? Ise ei tea kaebekirjast ega selle sisust midagi.
Samas tean seda, et osalesin ise peamiselt superkrossi sarjas sõitnud autoga (auto plekid olid küll kõverad ja üles löödud, kuid tehniline pool oli siiski normaalses korras) sel etapil ja meenub, et tehniline ei olnud mõnitamisega just eriti kitsi. Tegelikult tegeles sellega vaid üks inimene. No ei olnud selline mõnitamine vajalik, aga küllap tal endal hakkas sellest parem. Raske isegi oli sellise mõnitamise peale pahaseks saada:)
Kui seda etappi veel meelde tuletada, siis üks rinkasõitjatest, kes ise arvatavasti ainult auto testimise eesmärgil koos krossiautodega rajale tuli, nimetas krossiautodel startinuid metslasteks:O Minu meelest polnud selline avaldus põhjendatud. Samas oli mitmete teiste suhtumine täiesti tavaline.
Mitmetel krossietappidel on tehnilist teinud Marko Luhthein ja kui tema midagi kommenteerida tahab, siis räägib sellest sõbralikult ja arusaadavalt mehaanikule või sõitjale. Mõnitamist pole küll tema suust veel kuulnud.
Minu eesmärk ei ole selle kommentaariga mingit vaenu õhutada:)

to 10:12, 16.12.2004 13:00
siin on reaktsioon krossimeeste poolt kui tehniline tegi neile märkuse auto välimuse kohta( lisaks kirjutati kaebekiri alakomiteele):

mehaanik, 10.08.2004 18:31
Muidu oli kõik tore ja rahvale sai etendus antud, aga kuidagi mõru maigu jättis ühe EAL tehnikakomiteelase ja ühe ringraja sõitja üleolev suhtumine nagu krossiautod polekski autod ega krossisõitjad inimesed.


Andres, 16.12.2004 12:43
olen jätkuvalt seisukohal, et eelarve suurus ei ole põhjuseks, miks auto ehitamisel räpakas ja hooletu olla - vaesus/odavus ei ole kunagi kasimatuse/lohakuse põhjustaja. eelarve paneb lihtsalt paika selle kui kiiret ja kui kiireks sa auto suudad ehitada ja seda sel tasemel hoida. tehnilises ei pruugigi midagi valesti olla, sest tehniliselt on kõik ok. asi lhtsalt selles, kas teostus on korralik (silmale normaalne vaadata) või mitte. nt kas juhtmed-voolikud on paigutatud korrapäraselt või tolknevad suhteliselt suvaliselt mööda salongi. kui palju rohkem raha kulub siis, kui asi tehakse korrektselt (just väljanägemise mõttes, kasvõi eeltoodud juhtmete-voolikute näitele tuginedes)?

to Andres, 16.12.2004 10:12
Tegelikult on see tehnilise komisjoni pädevuses, kas auto vastab nõuetele ja saab rajale või ei saa. On juba iseasi, kas tehniline on tasemel või mitte. Minu meelest peaks tehniline komisjon osaliselt ka see, kes suunab sõitja või tema mehaaniku(te) tähelepanu asjadele, mis võiksid olla paremini/hoolsamini tehtud.

to Andres, 16.12.2004 10:10
Eelarve suurus mõjutab auto ehitamist vägagi otseselt. Näiteks on vaja auto juures teatud töid teha, millega saab kindlasti hästi hakkama spetsialist. Kahjuks on spetsialisti töökoda 50 km kaugusel ja tunnihind üpris soolane. Olen sunnitud valima, kas lasen töö teha spetsialistil ja jätan järgmise etapi vahele, sest eelarve on kõhn või proovin ise. Mis sellest, et ma seda tööd hästi ei oska, aga ma proovin, sest kes ei riski see vahuveini ei joo:P. Tulemus ei pruugi tulla väljanägemiselt just kõige esteetilisem. Teisel korral tuleb parem. Harjutamine teeb ju meistriks.
Isiklikul ei poolda sellist suhtumist ja eriti selles osas, mis puudutab turvanõuete täitmist, kuid nii mõnigi superkrossitaja on aeg-ajalt sellise fakti ees.

Andres, 16.12.2004 09:14
seda veel ka, et eelarve suurus ei ole põhjuseks, miks auto ehitamisel räpakas ja hooletu olla - vaesus/odavus ei ole kunagi kasimatuse/lohakuse põhjustaja.
kuskil mingi teise artikli kommentaarides siin lehel käis läbi väide, et kellegi aastaeelarve oli ca 250tuh krooni. julgen väita, et enamus rinkamehi, kes ei sõida just B2000 (järgmisest aastast siis Super 2000) või Balti-GT sarja, saavad läbi ikka väiksema eelarvega kui 250tuh - Golfimehed 50-100k-ga ning Super 1600 mehed ehk 100-150k-ga.

Andres, 16.12.2004 09:09
minu poolt kirjeldatud mulje ei ole muide kujunenud siinseid või muid kommetaare lugedes, vaid autospordi köögipoolt vaadates. siinsed kommentaarid lihtsalt kinnitasid mõnevõrra varem tekkinud arvamust.
ühe krossimeeste sellise suhtumise tekkepõhjusena tuli pähe veel see, et ala edendajad ei saa kuidagi omavahel läbi. kas võib olla see põhjuseks - kala hakkab ju teatavasti mädanema peast...
see, et hr Eriste ei saa eal-i või ükskõik kelle teisega läbi pole ju mingi üllatus - rohkem konfliktsemat inimest on keeruline leida. tema konfliktsust teavad vist kõik, kes vähegi nt pärnu piirkonna autospordi ja selle ajalooga kursis on.
kindlasti on ka krossimeeste hulgas palju meeldivaid ja toredaid inimesi, kuid kisakõride hääl kõlab neist üldise foonina kahjuks üle...

vaevalt, 15.12.2004 22:49
et rallurid või rahvarallurid vigisevad, üldiselt on see komme neil, kes asja eemalt vaatavad

sass, 15.12.2004 20:46
julgen nõustuda, et krossimehi siin väga vähe sõna võtab. on teatud anonüümsed nimed, kes absoluutselt igal teemal rally.ee sõna võtavad ning enamasti kriitiliselt ja pessimistlikult. võib-olla oleks sel alust, kui selle nime taga oleks reaalne tegelane, kellel ka mingi tulem või autoriteetsus taga on (võib-olla ongi, aga kahjuks me ei tea). lisaks on neil inimestel kahjuks omadus esineda "kõiketeadjana".
näiteid ei too, aga pikemajalised lugejad teavad kindlasti isegi.

to andres, 15.12.2004 20:38
tegelt rahvarallurid on need veel suuremad vigisejad. mäletad äkki seda aega ja neid kommentaare, mis olid siis kui tartu ralli ära jäeti. või pärnu ralli, kus oli kavas linnakatse jne. küll siis leiti vendi, kes süüdi 100 surmapatus jne. et parts on jumal ja raide loll peer ja see pärnu elanik ka.
ja tegelt rinkamehed ka nagelevad, aga teises kohas.
ning veel. kõrvalt vaadates tunduvad tihti palju asjad teisiti, kui sees olles. nii heas kui halvas mõttes. leiab ka superkrossist näiteid, millega mõnele teisele alale positiivseid eeskujusid tuua.

to Andres, 15.12.2004 18:32
Ma julgen jälle arvata, et ega need krossimehed ise ei olegi nii väga vihased. Vihased on või püüavad näida siinsed kommenteerijad, kelledest julgelt suurema osa kokkupuude krossida on raja kõrvalt saadud. Mina küll ei pea siinseid kommenteerijaid esinduslikuks krossimeeste valimiks.
Superkrossi autod võivad olla tõesti mitte kõik just väga eeskujulikult ehitatud, kuid selle tingijaks on müügikohustus, mis ei tee investeerimist autosse just väga mõtekaks. Vabaklassi, kus müügikohustus puudub, autod on ju küll täiesti tasemel ehitatud. Vähemalt sel aastal olid.
Ja näide, kus auto kolksti treilerilt maha lükatakse, on pigem harv erand kui reegel. Olen ise 2 viimast aastat SK sarja kaasa teinud ja tihti just küll sellist käitumist pole kohanud.
Keskmist Superkrossi sarjas osalejat ei ole eriti mõtet võrrelda keskmise rinkavennaga, sest ainuüksi eelarved hooajale peaksid olema oluliselt erinevatel tasemetel.

Andres, 15.12.2004 18:04
autosporti mõnda aega kõrvalt vaadanuna on mul tekkinud küsimus, miks on krossimehed alati nii tigedad ja vihased? kui võrrelda krossimehi nt rinkameestega, siis erinevus on nagu ööl ja päeval - rinkamehed saavad kõik omavahel väga sõbralikult läbi ja ei kakle ega sõimle pidavalt. samuti ei sõima rinkamehed eal-i ega süüdista teda kõiges halvas. teine erinevus rinka- ja krossimeeste vahel on see, et rinkaautod ehitatakse tavaliselt ilusti ja korrektselt. krossimeeste (eriti superkrossi) liikureid vaadetes hakkab küll sageli paha - ei räägi ma praegu sellest, et plekk pole sile - see ei loe - aga lihtsalt autod on ehitatud äärmiselt räpakalt ja mehed ei hooli neist eriti. head näited seostuvad taas superkrossi autodega: kärult lükatakse autosid maha ilma kaldteedeta, st lihtsalt lastakse kukkuda; olen näinud autot, mille esiklaasilt ei viitsitud isegi romulas kleebitud silti maha kraapida (juhipoolselt küljelt) . kas rinkameeste ja krossimeeste intelligentsi ja vaimse arengu tase on see erinevuste tekitaja.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia