Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. jaanuar 2005 16:11
Tagasi
Trüki lehekülg

Superkrossi senised tehnilised tingimused tühistati

Kommentaare lisatud: 19

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
mehaanik, 08.01.2005 13:54
Tänu aegsasti valmis jõutud ühisleppele on tagaveoliste mehed viimase päeva enne starti garaazis ja vahetavad "elektrood" difreid tavaliste vastu.

to erx, 08.01.2005 09:52
superkross ikka selleks, et noor järeltulev põlv saaks ohtralt sõidukogemusi, pole ju miskit alternatiivset vastu panna eesti krossi maastikul kus niipalju erinevaid starte saaks teha hooaja jooksul.


martin, 08.01.2005 09:29
ei pidanudki silmas vabaklassi!

to martin, 07.01.2005 21:55
vabaklassis pole esi ja tagaveolised eraldi arvestuses

to erx, 07.01.2005 20:17
superkross=müügikohustus

erx, 07.01.2005 19:30
Kui Superkrossi sarjas osalevate klasside autod peavad vastama ERK standardi tehnilistele tingimustele, milleks siis ültse enam ´´Superkross´´?

martin, 07.01.2005 19:06
lõpiks õige otsus, aga loodame jah ,et esi - ja tagasild eraldi arvestuses, ning tehniline kontroll võiks tõesti tõhusam olla.

jama, 07.01.2005 17:39
ja tahaks loota et keegi plokke kontrollima ka hakkab kuigi eriti tõenäoline se minu arust ei ole

to sossu, 07.01.2005 17:23
Lepi sellega, et tagaveolistel ja esiveolistel on eraldi klassid.

sossu, 07.01.2005 17:10
Krt aga kui plokk sild keelatud on kuidas siis taga veolisega esiveolistele vastu saab???

ivar, 07.01.2005 17:03
Just sealt ma võtangi, v.t krossi alt: http://www.autosport.ee/index.php?node=36&lang=et&view=article&article...

to ivar, 07.01.2005 16:58
see on uudis kusagil rally.ee-s me ei tea, mida nad veel rääkisid, äkki oli mingi väike "aga" kusagil vms.
eal-i leht on ametlik häälekandja ja tuleb sellest juhinduda.

ivar, 07.01.2005 16:55
to: sass
Seal Eriste ja EAL kokkuleppes on lause
"millised kehtivad 2005-2007", seega siis see
projektinimeline.

ivar, 07.01.2005 16:53
Lõpp hea-kõik hea

sass, 07.01.2005 16:53
ok. lugesin eal-i lehelt asja üle ja kõik ok. mu auto vastab täiesti neile nõuetele.
küsimus ainult see, et millised teh. tingimused.
kas 2004 aasta omad või see, mis eal-i lehel projekti nime kannab.

sass, 07.01.2005 16:43
kõik sobib, lihtsalt küsisin. andesta mäkk.

ässvärk, 07.01.2005 16:40
Tublid, nii peabki!

mäkk, 07.01.2005 16:29
ärge hakake jälle vigisema siin kommentaarides. kui tingimused ei sobi, ära sõida

sass, 07.01.2005 16:25
nii. rehvid ka vabad jne?

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia