Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
19. jaanuar 2005 16:35
Tagasi
Trüki lehekülg

Bagimeestelt oodatakse konkreetsust

Kommentaare lisatud: 51

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
krossifänn, 20.01.2005 21:46
Bagidele ühisklassi moodustamise korral võiks suure tõenäosusega juba ette kuulutada 2005a.eesti meistriks lätlase Janis Kozlovskise.Seda muidugi juhul kui mehel on võimalusi ja tahtmist kõigist(või vähemalt neljast)etapist osa võtta.Eks võimalus meistritiitlile sõita seda tahtmist juurde ka annab.Juba kordi on lätlane näidanud,et ka viimasena startides ei jäta jonni enne kui kõik konkurendid on selja taha jäetud.Pealtvaatajatele on see muidugi huvitav aga nõrgema jõuallikaga konkurentidele - ebavõrdsus.

soni, 22.01.2005 21:51
kahju?nüüd asi nii kaugel,et enne hooaega peavad kõik teatama kas hakkavad sõitma ja mootoreid vahetama?sügisesel koosolekul väitis marko,et bagidele tuleb sama palju etappe kui autodele?arvan,et otsuse teeb komitee nagu alati oma mätta otsast vaadatud?

Marko Luhthein, 23.01.2005 16:56
Komiteel ei ole "oma mätast"-nagu SONI kirjutas.Selleks me teie tagasisidet ootamegi,et teie arvamuste järgi talitada. 51 ja53 klassi veobagid liita pole minu mõte -selle idee käisid veobagimehed ise hooaja lõpetamisel välja . Arutage asja ning leppige omavahel kokku kuidas sellega jääb. Mis puutub etappide arvu,siis minu mäletamist mööda bagimehed talveetappidel sõita ei tahtnud. Ühe etapi saaks ehk suvel jälle Taali (kui Eriste ja teie sellega päri olete). Ootan jätkuvalt arvamusi.

kraaps, 23.01.2005 22:41
Kuidas 51 ja 53 kokku liita? Üks on kuni 3,5 liitrit ja teine 3,5-6 liitrit, vahe suur ju. Ja nagu näha on olnud, et üksteist jäävad nad rajal segama. Nii aeglasel kui ka kiirel rajal. Mina arvan nii.

soni, 24.01.2005 12:32
porisel rajal võidab väike bagi,aga kuival suur bagi.marko liidaks bagid traktoritega kokku ka?

Marko Luhthein, 24.01.2005 15:07
SONI ei saanud ikka aru. Veobagiklasside voimalik liitmine EI OLE MINU IDEE. See algatus tuli bagimeestelt endilt . Suhelge omavahel,otsustage ning andke mulle teada.

skiso, 24.01.2005 21:04
vainumets tuleb kindlalt rajale 51mootoriga isegi kui klassid liidetaks. teised sõitjad antke ka teada kes rajale tuleva ja mis mootoriga, et saaks väikse ülevaate kes mida teeb.

X, 25.01.2005 17:28
Kelk ja Paavel tulevad ka 51-ga rajale. Ja 53-ga ühes klassis küll sõita ei taha.

vaaks, 25.01.2005 20:02
taalis võiks olla küll,jalg sügeleb juba. 51 ja 53 eraldi starti.Leegiste tuleb 51,ise sõidan nii kaua 53-ga kui uus 51 valmis saab, ei ole mõtet 2 , 3 autoga stardis olla ( 53 ).

leegiste, 25.01.2005 21:09
minu arvates peaksid klassid ikka lahku jääma, kuid samas kui klassides on vähe sõtjaid siis peaks ikka kokku lööma ,on endal ka huvitavam sõita kui masinaid rajal rohkem. ise sõidan sel aastal 52 klassis

soni, 30.01.2005 22:22
see marko väide ,et soni ei saa aru on jumala jabur?need sõitjad kellega olen suhelnud ei tea küll mingit juttu klasside liitmisest?olen siiani arvamusel,et krossi komitee töös peab olema ka bagide esindaja?selline sõitjate poolne kiri sai teha juba paar aastat tagasi?arvan,et on ennatlik teha otsust kui lumi põlvini?bagid olid ja jäävad alles.

aivar ojaperv, 01.02.2005 13:28
Sooniste, mida sa jaurad kogu aeg? võtad sõna seal ja norid tüli seal, kus seda olemaski pole.

Sinu tekst: "need sõitjad kellega olen suhelnud ei tea küll mingit juttu klasside liitmisest?" Ehk nimetaksid mõne konkreetse nime siis ka?
Kust see "klasside liitmise" jutt alguse sai? no ma räägin sulle siis algallikast. Hooaja lõpetamisel oli koos väikeste bagide esinelik. Dainis ütles, et tema kindlasti enam ei sõida. Rukis mainis, et tema vist kah mitte. Sina teatasid oma loobumisest Tapal. Hakkasime siis näppudel liitma, palju mehi väikestel bagidel alles on - Viiburi Ints (kes on ka veel kahe vahel, kas jätkab või mitte), Ahti, Igor, Margus ja Leegiste Marek. Viimase kohta vist Tiideberg rääkis kunagi varem, et läheb ka 53-le. Seega siis 5 meest, needki mitte sada prossa kindlad.

53-ga on nagu on - mulluse põhjal 3 meest siis. Aga nagu sa MV juhendist mäletad, on klassi EMV arvestuseks vaja seitset meest. Seega siis dilemaa - kas mehed kärutavad terve hooaja lihtsalt niisama, või otsustatakse midagi muuta. Sellepärast siis Marko Luhthein ka üleskutse esitas, et võimalikest plaanidest (ja uutest meestest) teada saada. Mis selles üleskutses siis halba on? Või ei oska sa Sooniste lugeda - "klasside liitmisest" oli ju juttu, kui ühest võimalikust alternatiivist.

Kirjutad: "olen siiani arvamusel,et krossi komitee töös peab olema ka bagide esindaja?" Vastus - tänaseks loobunud Rudolf Sarv oli komitees bagide esindaja. miks te ise aktiivsust üles ei näidanud, sõna ei võtnud, omi ettepanekuid ei teinud, seda ma ei tea. Tapal oli sügisel koosolek - sina hakkasid targutama alles pärast seda, et miks seda ja teist ei tehtud. Kui sul oli konkreetseid ettepanekuid, miks sa siis neist varem ei r&au

Aivar Ojaperv (jätk), 01.02.2005 13:29
Tapal oli sügisel koosolek - sina hakkasid targutama alles pärast seda, et miks seda ja teist ei tehtud. Kui sul oli konkreetseid ettepanekuid, miks sa siis neist varem ei rääkinud? Kes seda teie eest oleks tegema pidanud?

Kirjutad: "arvan,et on ennatlik teha otsust kui lumi põlvini?bagid olid ja jäävad alles."
Vastan: ei ole ennatlik. ja bagid, nagu näha, pole alles. Hooaja juhend (ja vastavad parandused bagide jaoks) peab valmis olema enne bagide esimest etappi. kuna siis veel? täiesti normaalne aeg on praegu arutada ja otsustada - kui näiteks olude sunnil tuleb otsustada absoluutklassi kasuks, siis on meestel aega veel omi autosid ringi ehitada. või tahategi jääda kolmekesi tiirutama? 51 ja 53 te ju ühte starti kokku ka ei taha - sina Sooniste oled senise põhjal ju selle suurim vastane olnud.
Pahandad, et teil on etappe liiga vähe. Kui niimoodi jonni ja junni edasi ajada, siis ühel heal päeval pole neidki sõite - korraldaja ütleb, et ta pole huvitatud kolmele autole võistlust korraldama ja auhindu otsima ning millise sunniga sa kavatsed korraldaja ümber veenda?

onu, 04.02.2005 13:44
aivar kes siis sooniste bagiga soidma hakkab

aivar, 04.02.2005 15:14
to onu: seda oskab sooniste ise paremini öelda. mina ei tea

x, 05.02.2005 00:23
to onu: ei taha praegu veel midagi kindlat öelda aga arvan et soni bagi seisma ei ja, ise tahaks ka et soni bagi sõidaks sest siis on meid ühe võrra rohkem.

X, 05.02.2005 11:34
to Aivar või Marko Luhthein:
Kui palju on bagimehed endast teada andnud, et kes mis masinaga välja tuleb? Kas kunagi avaldatakse ka või selgub esimesel etapil? Nii mõnigi mees on endale hooajaks juba uued mootorid peale teinud ja vaevalt, et nad nüüd hakkavad absoluutklassiks ümber ehitama. Kust selleks aeg ja raha võetakse, et mootorit mitu korda talve jooksul ümber ehitada?

soni, 05.02.2005 23:12
väga meeldiv on lugeda arvamustinimeselt,kes tegelikult ainult ise targutab.tapa koosolek oli lihtsalt teatud dokumendi kiire arutamine.juhendi oleks varem pidanud välja jagama ja siis alles saab teha ettepanekuid?olin tallinnas hooaja lõpetamisel ise ka aga sellest arutelust pole kuulnud midagi.kusjuures suhtlesin seal lätlastega,ahtiga ja ka sinuga aivar!sina aivar väitsid ühes eelnevas artiklis,et keegi tuleb sõitma minu bagiga?kes siis???arvan,et korraldajaks pakud ennast välja.kui bagid ära jäävad,siis pole rahvast ka?mulle helistasi kelk ja paavel .ei tea ahti ka sellest arutelust midagi,lätlased ei tule kelle arvamus siis veel võis see olla????üks kord pakkuge?

Marko Luhthein, 09.02.2005 00:57
Minule on helistanud Margus ja Ahti ning Saarlane Riivo Mesila. Tublid mehed! Ülejäänute arvamusi saab üksnes neti kommentaridest välja otsida(jube nõme muide on see,kui inimene mingi varju nime all susserdab). Soni vähemalt kirjutab oma hüüdnime all-tubli seegi. Paistab,et mehed kes möödunud hooajal veobagidega 51 klassis sõitsid-tulevad ka 2005 aastal ikka 51mootoritega rajale. Nagu arvata võiski ei taha eriti keegi sõita ühises arvestuses "hullu lätlase Janis Koslovskisega". Praegu on Veoautokrossi Üldjuhendis 2005 GAZ-51bagid jaGAZ-53 bagid eraldi arvestuses ,ning nii see ilmselt ka jääb.Kui neid 53 veobagisid ka edaspidi juurde ei tule,kaob see klass lõpuks üldse ära. Veokatel toimib see 53 küll aga bagimehed on visad vedu võtma. Tegelikult kestab see V-8 rasketes tingimustes paremini kui "väike kiisu". Kannatab paremini pöördeid ka. Sigmar sõitis ju sügisel Tapal terve finaalsõidu ilma veeta ning jõudis ilusti finisisse. 51 mootoriga poleks tal see õnnestunud.

bagi, 03.03.2005 12:23
Tere Marko.On üks küsimus- kas on vaja juhilube kui tahan krossi sõitma hakata?
Tahan tulla veobagiga sõitma.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia