Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
08. veebruar 2005 11:40
Tagasi
Trüki lehekülg

«Meid ühendab usk mossesse ja kirg võidu sõita»

Kommentaare lisatud: 14

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
Puu Urmas, 31.03.2005 23:19
eks ta natuke optimistlik ole jah :D
aga no kui ma nii ei mõtleks, siis poleks mõtet lolli mängima tullagi :)

To: Puu Urmas, 28.02.2005 13:32
Väga optimistlik lähenemine sul, aga autospordis on vaja enne tulemust.. Loomulikult oleme konkurentsile avatud ja väga hea meel on, et mossede klass üha enam populaarsust võidab. Nii et tule pane ennem mingi sprint või rr kinni ja siis anna lõugadele valu ;)

Puu Urmas, 26.02.2005 00:53
poisid see on tase mis teete, aga ükskord saabub päev, mil minust kiiremat te ei leia.

uaava, 18.02.2005 21:49
LP. PriitV. Vastan esitatud küsimustele. London-Sydney ehk Sajandirallil osalenud Moskvitside mootorid ei olnud forsseeritud ainult võistlejate poolt Ufaa tehase stendis katsetatud ja valitud. Kered ei olnud tugevdatud vaid võistlejad käisid kerede koostamisel veenmas töölisi,et nad täidaksid kõik tehnoloogiliselt ettenähtud operatsioonid. Seega tõesti võistlejate valvsate silmade all valminud ralliautod. Turvapuuri siis veel ei tuntud (vist Porschel see siiski oli), peatugesid ka mitte ja ohurihmad olid kolme punkti kinnitusega.

mihkel, 14.02.2005 17:29
Muide mossele saab sisse aretada Gaz 53 kolvid ja töötab väga edukalt. Oli endal selline kunagi olemas.

arne, 10.02.2005 00:04
MOSSE.Kunagi sõitis krossi mitmekordne (9 )N.Liidu meister VLADIMIR GOLTSOV.Sain temaga krossil tuttavaks.Elas MOSKVAS.Sain temalt MOSSEle kolvid,kepsud,nuka-reguleertava, WEBER karburaatorid,sumpsi, väljalaske ja sisselaske torud,jagaja,tagasillale ploki,suured klapid ja palju asjlikke nõuandeid.Oli see alles MOSSE !!!

PriitV, 08.02.2005 23:26
Terviseid siis Mosselabori meestele. Elite kere, 412 mootor, põrandakang ja punased praoga tagatuled ruulivad:)
Kuid hr.Aava võiks veel kirjutada, kuidas nende võistlus-Mossedel puudusid nii peatoed kui turvarihmad ja näed, mehed 70+ juba elanud. Ja kummutada ka eksiarvamus, et Avtoexpordi maratonralli autod olid forsseeritud ja kered tugevdatud. Lihtsalt olid korralikult sõitjate valvsa silma all kokku pandud masinad.

Margus, 08.02.2005 17:22
Kahjuks on tal jah hetkel 412-e kapitaalselt remonditud mootor peal.
Kui saab 408 mootorile kapitaal tehtud, siis saab see auto endale oma õige "südame" peale tagasi!

Priit, 08.02.2005 17:14
Tänud legendaarsele mosseisale Uno Aavale kommentaari eest. See 408 sai endale eelmine nädal tõepoolest kapitaalremondi läbiteinud 412 mootori, aga see lihtsalt sellel eesmärgil, et ikka kiiremini, kõrgemale ja kaugemale jõuda.

Uno Aava, 08.02.2005 15:35
Tervitan Mosselabor Teami asutajaid ja liikmeid!
Rõõm on lugeda, et Mossedel võistlevaid sportlasi tuleb aina juurde ja see võistlusklass muutub suureks rahvaspordi tegijaks. Noortel ja ka vanadel on oma hobi autospordi näol. Olen Mossel võistelnud kõikidel kontinentidel v.a. Antarktika ja tean neid võistlemise rõõme ja valusid. Loen veel, et tahetakse tulla sõitma M-408-ga. Tekib küsimus, kas M-412 mootoriga, kuid seda mootorit hakati tootma ja autodele paigaldama alles 1967.a. Esimestena käisid N.Liidu koondislastest sellega Soomes võistlemas Hans Rüütel-Gunnar Holm.

mäkk, 08.02.2005 12:52
Aiteh! Sain ühe küsimusega kaks asjalikku vastust! Lahe.

soga, 08.02.2005 12:32
sorry! ei lugenud su teksti korralikult läbi, erinevaid on vist mingi 7-8 mosset.

soga, 08.02.2005 12:31
üle 80 mosse, kui huvi pakub.

mäkk, 08.02.2005 12:26
Väga tuus teema! Mul tegelt küsimus - mitu erinevat mosset selle aja jooksul rajal üleüldsegi käinud on?

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia