Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
18. mai 2005 17:02
Tagasi
Trüki lehekülg

SK Raudroos korraldab juunis rahvaralli

Kommentaare lisatud: 67

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
 
Melxz, 18.05.2005 18:36
Hea et legendi ise tegema ei pea...

Mann, 18.05.2005 18:44
see on just eriti halb....

Indrek, 18.05.2005 19:44
Manniga väga nõus...

eq, 18.05.2005 19:57
See ju ongi selle võistluse point. Kes sõidab paremini nägemise, kes legendi järgi.

kuulge, 18.05.2005 20:13
lopetage ära, nägemise järgi soita. vapsee loll jutt...loomulikult pooldan ma kaardi kirjutamist ise. sest masinad erinevad ja elus ees ei hakka riskima oma maisnaga kuna keegi hindab 50 m oma silma järgi nagu temale kombeks ja see ei klapi minu 50m. tajuga.

eq, 18.05.2005 21:12
Pooldan seda ka mina, aga ma räägin, et pole mõtet vaielda selle kohta, kas hea või halb. Artiklis ju selgelt öeldud, et point on klassikalise rahvaralli juurde tagasi minna. Samuti ei käsi keegi sul kuskil oma autoga riskida, võid seda vabalt kodus garaazis hoida. Tundub nagu poleks sa seda uudist lugenudki, meetreid ei panda mingi "tajuga".

M, 18.05.2005 22:19
Väga OK lahendus ja vana hea kohustuslik täpsuslõik on ka tagasi!

z, 18.05.2005 22:48
mis on täpsuslõigus head?

iff, 19.05.2005 09:00
huvitav kes need võistlejad on kelle survel on täpsuslõik kavva võetud?
niipalju kui mina tean ei poolda keegi enam tänapäeval kurikaid ja täpsuslõike.
hakkasin just rahvaralliga sellepärast tegelema, et kadusid võistlustelt kurikad ja täpsuslõigud,,,nüüd siis jälle nii, et piisab väikesest arvestusveast ja kogu ralli on mokas, kuna kaotatud sekundeid nii lühikestel katsetel on võimatu tagasi sõita

joss, 19.05.2005 09:41
kuule iff, osalemine on täiesti vabatahtlik, keegi ei sunni :)
ja kui täpsuslõik ei meeldi, on ju võimalus "päris" rallit sõita!

---, 19.05.2005 09:48
Huvtavad, paljud neist siin takkakiitjatest sinna rallile ise kohale sõitma lähevad. Welcome päkk - tulekul on ka liiklustestid, rehvi vahetus aja peale ja granaadi täpsusvise. lisaks toimub ralli (või see, mida mõistetakse ralli all) kindlasti ülesõitudel - sest graafik on mõttetult kiireks aetud - ja selle lõbusa meelelahutuse eest küsitakse sult veel 800 krooni - õnneks vastu tartu ja mulgi rallid on veel see aasta sõidetavad.

Elagu koolisügis suvel.
Rahvas nõuab tungivalt ka vigursõitu ja jorjeneid, muideks.

?, 19.05.2005 10:06
Mida see täpsuslõik endast kujutab?

iff, 19.05.2005 10:15
muidugi...sellist arutelu ma ootasingi..a`la "ära siis sõida kui ei meeldi"
rahvarallit sõidandi sellepärast, et saan sõita enam-vähem "päris" rallit aga väiksemate kuludega...aga kui seal hakatakse ka tegelema selliste asjadega nagu täpsuslõik siis minule see tõesti ei meeldi...ja ma tean 100% , et see ei meeldi paljudele

---, 19.05.2005 10:25
Täpsuslõik kujutab endast lisakatset, kus katse alguses antakse sulle ette keskmine kiirus (tavaliselt ntx 32.84 km/h) ja siis sa pead uhama täpselt selle kiirusega - kusjuures sa ei tea seda kus on finish - lihtsalt juhenditest tuleb välja, et maks. lõigu pikkus on 20km. Tobedaks teeb asja tavaliselt see, et praktikas koosneb täpsuslõik kahest osast: 1. sügavate rööbastega kitsas metsatee, kus oleks autole ja tervisele ohutu kiirus 10..15kmh, aga sina punnitad silm pungis peas ja surmahirm kuklas seda 32km-list keskmist ja siis jätkub see kaherealisel asfaltteel, kus sind ähvardavad mitte-rallit-sõitvate autojuhtide füüsilised märkused. Kuna sa ei tea, kus on finish, siis pead koguaeg selleks valmis olema. Lisaks on veel tore pisiasi see, et alati on legendis mõni viga sees, mistõttu kui sa täpsuslõigul eksid.. sii s pead veel ropult kihutama.

Ja see jutt - et meie paneme skeemid paika gpsi ja satelliidikaartide alusel. Aitäh, kuuemeetrise täpsusega (gpsi standart) paikapandud kurv kitsal metsavaheteel lohutab mind isiklikult väha :P

EK, 19.05.2005 10:57
iff, ja teised, kellel ei meeldi rahvaralli sellisel kujul, Teie jaoks on ECO liiga.

iff, 19.05.2005 10:59
jahh? 2-3 sõitu aastas...

---, 19.05.2005 11:03
Küsimus pole ju selles. Müts maha raudroosi ees, et ta (ühena vähestest ) viitsib põhja-eestis miskit korraldada. Aga, kui Parts tartus, Sepp Saaremaal, Vao mehed Koeru kandis, ning Navaka mehed Mulgimaal saavad, oskavad ja tahavad korraldada rahvarallisid, mis meeldivad osavõtjatele, on sportlikud, kiired ja mõnusad ning ka ohutud.. siis tundub et Tallinna mehed suudavad ainult Koolisügise taolisi mõttetuid autolõhkumisi ja ülesõitudel ajuvaba kihutamist sisaldavaid asju (mida ralliks kuidagi nimetada ei kannata) korraldada. Ja samas. Siinsamas artiklis Roost ütleb, et kasutage kruusakumme - ? RAHVARALLIS.. midakuradit.. kui ta tahab teha traditsioonilist rahvarallit, siis sobivad vägahästi ju suvalised suverehvid kah. Mulle ei meeldi, mina võistlema ei lähe... 800 krooni eest võin lasta oma 5 aastasel õel joonistada skeemi, ja kihutada silm ruutus oma maakohas kah. Teha ise täpsuslõike ja jääb raha veel õhtul ka õlle ja sauna jaoks.

ints, 19.05.2005 11:05
mina pooldan küll täpsuslõike, annab mõnusa vahelduse rallil. Kurikarallit ei poolda. Täpsuslõik on tavalisest ajakaardi jälgimisest lihtsam veidi karmim variant ja iga asjalik kaardilugeja peaks sellega hakkama saama. Eriti lahe oli eelmine aasta Saaremaal täpsuslõik kus rada oli sisuliselt sõlme keeratud ja siis üks eksinud ekipaaz seisis ristmikul ja üritas aru saada et mispidi see õige tee läheb, kui igast suunast masinaid tuleb ja läheb. Sellistes oludes eksimuste vältimine ja samal ajal kiiruste arvutamine nõuab üksjagu külma närvi ja arusaadav et lihtsalt gaasimuljumisega harjunud rullnoksidel see hästi välja ei tule.

Ja joonistatud legendi vastu pole mul ka midagi kuni see hästi tehtud on. Muidugi saab stenogrammiga suuremat kiirust arendada, aga väike vaheldus ka selles valdkonnas ei tee kurja.

Kui nüüd keegi arvab et ma ise siin kedagi provotseerin ja tegelt rallist midagi ei tea ning rajale ka ei tule, siis lohutan - sõidan juba kolmandat aastat ja tulen ka seekord rajale

K, 19.05.2005 11:35
...kuulge, sõitke rallit seal kus meeldib. Kui Harjumaa ralli peale ei lähe, siis pole vaja ju osa võtta. Valik on ju vaba

---, 19.05.2005 11:52
Ja arvamuseavaldus peaks ka vaba olema. Ja ära muretse, ei lähe sellele üritusele kohale.
Sõidku moodsa abstrakstse kunstiteoste järele (aka kiiruskatse skeemid) need, kes soovivad. Lihtsalt hooaja alguses tundus et pannakse rõhku kvaliteedile ja et vaikimisi on kokku lepitud mõistlikus formaadis (tutvumine ehk olulisimgi), kuid seda ära keelates ei ole mõtet lolli metsavahele mängima minna. Kui nad lubaks ühegi korra katseid läbi sõita, siis mõtleks vbolla ringi.. aga muidu.. eke, minu tehnika ja tervis maksab oluliselt rohkem.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia