Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
19. mai 2005 6:23
Tagasi
Trüki lehekülg

Meeskond aitab Märtinil autoga kohaneda

Kommentaare lisatud: 10

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
raivo, 24.05.2005 22:46
Mida tähendab ,Markko stiili järgi ümber teha.Selline asi tähendab,,,,,,,,et auto niigi kehvapoolne vastupidavus ,saab uue krahhi osaliseks.jutt käib tervest alusvankri uuest geomeetriast ,pluss diffrid ja lukud ,võibolla uus gear box.jne ,mida keegi ei tea.Minu isiklik arvamus.

BlackHawk, 20.05.2005 12:24
ma arvan et see auto mitte arendamine ei ole eriline kokkuhoid ja kui loobuda siis tuleb jätta ikkagi jälg maha, mitte lihtsalt kõik etapid läbi sõita
peugeot on ju ikkagi võitja meeskond

vaade, 20.05.2005 11:41
Pegool on sel aastal siiski tootjate karikas oluline ja päris käega kindlasti ei lööda, seda enam et Citröön on jõudsasti vahet vähendanud. Pegoo testimise soov võib olla küll siiras.

SiiliViin, 19.05.2005 21:52
See jutt, et ei ole mõtet enam autot arendada, ei kõlba küll kuskile. See on eestlaslik lähenemine, et lööme käega. Miks siis Citroen´il on mõtet. Tema ju loobub kah väidetavalt? Loeb väidab wrc lehel, et äsja jälle täiustati autot ja ega Citroen nii kõva ei oleks võrreldes uue 2005 aasta Subaruga kui oleks eelmise aasta variant ju! Või kuidas?

Dilbert, 19.05.2005 18:59
Imelik kyll Markko peab ise lunima, et andke ometi auto, et saax testida ja siis nad võimaldavad, nägemist krdi peugeot

marko, 19.05.2005 14:20
aivari jutuga 100% nõus.
käib ainult üks vassimine ja kauplemine, et võimalikult odavalt läbi ajada.
ei imesta üldse kui mõlemad PSA gruppi margid edasi sõidavad!

Roman, 19.05.2005 13:34
Asfaltkattel võib Pegeot' ja Pirelli kombinatsioon veel üllatada. Prantsumaal toimuvad Pegeot' ralli cupid ja ringraja võistlused on kõik üle läinud Pirelli rehvitarnijale. Arendus käib kõva kattega teedel täie hooga. Head vastukaja on saadud nii 1600-klassi kui ka WRC-autodel kihutavate pilootide käest (Bernardi jt.).
Suurt kasu saavad just väiksemad meeskonnad nagu Subaru ja Mitsubishi. Nende rehvide testmine on 0-lähedane, vörreldes Pegeot' omaga. Julgen väita, et peaegu kogu Pirelli rehvide arendamine käib nüüdsest läbi Pegeot' Spordi.

aivar, 19.05.2005 12:16
minu jaoks on see teema jätkuvalt vastuoluline, kui lähtuda Peugeot`i lubadusest sügisel ketsid varna panna.
midagi siin ei klapi. kujutage end olukorda, et teie tööandja ütleb: sügisel saad kinga, aga seniks koolita endale väga hea järeltulija välja. mis sa teeksid - kas raiskaksid järeltulija koolituseks lisaks tööajale ka oma vaba aja, või püüaksid vaikselt lõpuni tiksuda?
mina ei usu hästi, et Peugeot enam auto arendamist tõsiselt võtab. püütakse võimalikult odavalt võimalikult hea tulemus saada ja Märtin kaalutleva rallimehena sobib selleks väga hästi. antakse käsk, et too auto punktikohal finsisse ja ta teeb seda (tooks samamoodi Mitsu lõpuni, ilmselt ka Skoda). ja et Märtin liialt sõna ei võtaks, siis antakse auto kätte - säh, "testi" - kuid ma ei usu, et võistkond neisse "testidesse" tõsiselt suhtuks.
teine variant - minu arust on see väga tõenäoline - et Peugeot siiski ei lõpeta. (vähemalt üks neist Peugeot vi Citroen jääb sarja alles). kogu see lõpetamise jutt on kauplemine FIAga ning kogu lugu.

BlackHawk, 19.05.2005 11:31
mind huvitab see kuidas edeneb peugeot asfalt teekattega rallidel
tavaliselt on markko nendelt rallidelt päris kõvasti punkte saanud
307 aga pole end asfaldil kiirena näidanud ja pirelli ei pidavat asfaldil hea olema

PR ja tegelikkus, 19.05.2005 10:26
"Pole veel 100% kohanenud ...". Seda ei ole vist ajakirjanduses ilus välja öelda, et "auto on senises seisundis üsna lootusetu kiirelt ja otse liikuma".

Päris huvitavad alternatiivid sõitmiseks - riskides kraavidega poodiumite nimel või tulles kindlalt esimese kuue piirimail (varsti tulevad jälle vähem lõhkuvamad rallid, kus aeglaselt kulgedes esikolmikusse lihtsalt ei jõua).

Küllap tuleb tulevikus aeg, mil Markko saab tagasi vaadates rääkida oma TEGELIKE sõnadega, kuidas Peugeot liigub, kuidas teda testitakse, jne.

Ja ikkagi - kurat, ehk usuvad Peugeot tiimi juhid siiski Märtini aju ja jalga nii palju, et teevad ta mõtete järgi 1-2 vajalikku asja ära (amordid, nt., millest mingil hetkel uudis läbi jooksis), kuigi hooaja lõpp läheneb. Märtin ON Loebi, Solbergi ja Grönholmi tasemel ja üle selle sõitja.

Ja võibolla ei tee ka - siis tuleb lihtsalt järgmine hooaeg. Need, kes rallimaailmas sõitjat tahavad, need teavad, keda palgata. Nii et, pole põhjust ärevust tunda.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Artikli juurde
24.04.2024
Rahvasprint sõidetakse Valge Daami ralli kiiruskatsel
Artikli juurde
23.04.2024
Romet Jürgenson jõudis juunioride MM-sarjas etapivõiduni
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia