Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. september 2005 16:52
Tagasi
Trüki lehekülg

Laupäeval sõidetakse Tääksi rajal autokrossi

Kommentaare lisatud: 34

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
Marko Kivisild, 15.09.2005 15:19
Terve päev venis kohtunike tõttu. Algatuseks ei olnud kõik kohtunikud kell 8:00 kohal. Lisaks pidi nendega kaasas olema üks rajakohtunik, kes tuli siis ruttu korraldajatel otsida. Ja juba mainitud stardi valmis panek ja sõitjate starti ilmumine jättis soovida.

Okivonsuur, 15.09.2005 15:14
kui midagi selle võistluse kohta ette heita siis stardikohtunikele,et ei kasutatud eelstarti.Järgmise stardi rea oleks saanud paika panna juba eelmise sõidu ajal mitte siis kui juba sõit läbi oli.


aivar, 15.09.2005 08:38
kui sa sõidubagide mehi mõtled, siis oli jah nii palju kui lubatud - 3 eestlast ja 7 lätlast. igatahes meeldiv üllatus oli üle pika aja ka sõidubagisid tõsises konkurentsis näha. kahjuks meeste tehnika lagunes ja finaal jäi pealtvaatajale lahjaks. veokaid ja bagisid oli täpselt nii palju kui neid üldse tänavu väljas käib - paar 53e meest oli puudu. seega väga konkurentsitihe võistlus.

S, 15.09.2005 07:26
Kas oli siis nii palju võistlejaid kui lubatud oli???

Marko Kivisild, 14.09.2005 09:26
Raja omanikud soovivad väga sõitjate kommentaare. Mis meeldis, mis ei meeldinud. Kus rada ohutumaks teha jne. Teie jaoks ju rada tehtud.

Kirjutage otse e-mailile: info@taaksikross.com
Tänud!

KrokoMarco, 14.09.2005 07:39
mulle ka rada meeldis...alati võix sinna sõitma minna...

igor, 13.09.2005 20:58
2. poolfinaalis ja finaalis olid kiirused väiksemad nii bagidel kui veokatel, sest kui ma 2. poolfinaalis katkestasin ja vaatasin seda lõiku, kus ma katuse panin, läksid bagid suht vaikselt ülesse, peale kozlovskise ja veokate sõitu vaatasin ka ja oli täpselt sama, sest rada polnud enam nii hea, kui päeva alguses. sellegipoolest läheksin hea meelega sinna veel sõitma. edu rajameistritele. küll sellest asja saab.

Marko Kivisild, 13.09.2005 12:54
Stardi juures oleval mäel vahetasid veokad tavaliselt käiku. Kuna mäest üles tuldi siis kolmandaga, võis kiirus olla umbes 55-65km/h. Mäest alla sõites pakun veokate maksimumkiiruseks 75-85km/h, kuna kiirus tundub neil küllalt ühtlane ja finaali võitja keskmine kiirus oli 59,5km/h (kiiremt ringi sõites 65km/h)

Marko Kivisild, 13.09.2005 11:24
Arvutasin ja panin üles keskmised kiirused. http://www.taaksikross.com/kross/2005-09-10/tulemused.php

ants11, 13.09.2005 11:12
Vaatasin netist seda videot ja tundus jah et kiirused olid üsna suured või pettis pilt selle ära. Aga mis see kiirus umbes võis olla selle stardijärgse sirge peal. Ma mõtlen veokatel.

Marko Kivisild, 13.09.2005 11:01
Taga järsus kurvis kaabiti kivid välja jah. Võistluste ajal korjasid rajakohtunik ja veel paar abilist kive, kuid käsi jäi väheseks. Hetkel ongi peamine suurtest kividest lahti saamine ja rajakatte parandamine.
Arvestades võistlusautode kiirust, pole midagi imestada, et klaase läks.
Rajameister Karl Rajamäe palub siinkohal abi kivikorjamisel. Kas on vabatahlikke?

ants11, 13.09.2005 10:11
siis oli ju küll natuke jama, et niimoodi kivid klaasi ära lõhkusid. peaks mingi võrgu klaasile ette panema sellistel kivistel radadel.

Taavi, 13.09.2005 09:47
rada oli ülikivine ja kui ees sõideti võis kergelt klaasi lõhkuda ...
paljud lõhkusid ära ;)

ants11, 13.09.2005 09:28
Pilte vaadates märkan, et nii mõnelgi on esiklaasid eest ära. Kas rada on nii kivine, et on rataste alt lendavate kivide pärast katki või on siin mingi muu põhjus.

zar, 12.09.2005 17:38
Selge, tänud.
minu pildid http://zar.pri.ee/pildid/t22ksi/

Marko Kivisild, 12.09.2005 15:05
Hetkeks oli vigane, kuna kustutasin faili ära ja vahetasin nime õigeks. Nüüd korras ja lisaks olemas veel lõigud finaalidest.

Tulemused ka jpg formaadis koopiana originaal protokollist.

zar, 12.09.2005 14:27
see Igori katuse video link on vigane

Marko Kivisild, 12.09.2005 14:24
Vabandan väga! Kahjuks on protokollis ebaselgelt ja ka valesti kirjutatud. http://www.taaksikross.com/kross/2005-09-10/tulemused/jj0008.JPG

kraaps, 12.09.2005 11:27
to Marko
tee väike parandus. katuse tegi Igor Kelk (mitte Relik)

Marko Kivisild, 12.09.2005 10:58
Panin veobagi "katuse" video kodulehele üles.

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia