Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
06. september 2005 0:22
Tagasi
Trüki lehekülg

Algas eelregistreerumine superkrossi XI etapile

Kommentaare lisatud: 30

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
to Toomas, 19.09.2005 22:51
vaidleks veidi vastu. päris igasugustes tingimustes ei pea nüüd ka võistlejad sõitma. ei pea kerge olema ja muidugi peab erinevatel radadel võistlema, aga samas on tuldud sinna sarja sõitma ja võistlema, kes on kiirem, mitte vastupidavuskatsetele.

Marko, 19.09.2005 14:56
Milleks räägitakse Tääksi krossirajast??? Olen ma öelnud, et see on super. Mina ei ole Tääksi krossiraja ehitusest osa võtnud, ega seal tööd teinud.
Tääksi krossirada ei ole mitte mingil juhul 100% hea. Vihmaga on mõni koht läbimatu. Mitme koha peal on põhjatu liiv. Raja keskel on soga jne.

Teemaks on ikkagi superkross ja selle rajad.

Toomas, 19.09.2005 14:53
See ei ole rahvatantsu pidu,see on kross.Ka sellistes tingimustes tuleb sõita.Marko kui arvad ,et Tääksi rada on hea ,võin mina sind kah kritiseerida aga milleks ? Teeme igaüks oma asja ja parem aitame üksteist kui siin arvuti taga kiruda.

Sedakorda pealtvaataja, 19.09.2005 14:39
Sellisel tasemel võistlus nüüd igaljuhul Superkrossi mainele küll hästi ei mõju ning ürituste sarja ei propageeri praeguste ega ka tulevaste potensiaalsete sõitjate hulgas.

Marko, 19.09.2005 14:33
Superkrossi algne mõte, et odavalt kõik soovijad sõitma meelitada oli hea. Aga autode lõhkumine liivas ja mudas (käigukast, sidurid ja kerest pole mõtet rääkidagi) ei soodusta kuidagi odavat läbisaamist.
Eks peamine mure siin on sõidetavate radade puudumine. Igav on, kui 20-st etapist pooled on sama raja peal. Siis tulevadki kasutusele suvalised rajad, mis loodetakse odavalt ja lihtsalt kasutusele võtta ja kvaliteedile ei pööra keegi tähelepanu.
Rajaehitajad võiksid siiski mõelda, et kas sellise koha peale tasub rada teha. Soos olev rada on vaid 3. kuul aastas sõidetav (pool sellest ajast on talvel). Rada võiks ikka asuda ümbritsevast pinnasest kõrgemal. Laius tehakse radadel millegipärast reeglites nõutust minimaalseima mõõdu järgi. Võiks ju ka tulevikule mõelda, et äkki saab rajast asja ning siis on vaja ju ka laiemaks teha, mis võib hiljem veelgi kulukam olla. Siis panna paika pealtvaatajate koht, et oleks võimalikult palju ja ohutult näha. Parkla, toitlustus jne.
Aukudest ei pääse ükski krossirada, eriti alguses, kuid aastatega muutub rada tugevamaks.

to marko, 19.09.2005 14:15
no aga tule järgmine nädalavahetus taali, siis ehk näed, milline tegelikult superkross on, kuigi peaksid seda niisamagi teadma. möödund võistlus oli lihtsalt üks veidi ebaõnnestunud asi ja sellele ei saa siis kogu sarja taandada. ja arvan, et tegijad on õppimisvõimelised ja parandavad oma vead.

Marko, 19.09.2005 13:29
Ei taha karm olla, kuid kahjuks sellistes tingimustes võistlused ei tõsta pealtvaatajate ja sõitjate huvi autokrossi vastu.
Sellistes tingimustes ei saa sõitja enda võimeid proovilegi panna, kuna sõidetav on kohati rajast vaid 2m laiune riba, mida siis järgemööda läbitakse.
Kunagi oli endalgi mõte ehitada masin ja sellega superkrossi sõita, kuid sellistes tingimustes mööda rada liiva sees kaevata pole sugugi huvi äratav. Loodan, et olen ainuke kes nii arvab.

to marko, 19.09.2005 11:36
nojah, osalt sul õigus, osalt oled ülekohtune.
ega see tääksi rada ka just suurem asi pole.
antud rajale heidaks tõesti seda ette, et tõsisemaks võidusõiduks ta ei sobi ning rajahooldus oli üpris kummaline.
rajakohtunike töö oli kohati puudulik, aga eks see oli ka tingitud sellest, et rada oli väga halvasti nähtav. nii pealtvaatajatele, kui ka võistlejatele, kes pidid sõitma kõrgete vallide vahel nagu tunnelis. sellest olid ka tingitud punase lipu eiramine. lipud asusid halbades kohtades, lisaks olid nad suht kõrgel-kaugel ning vähemalt finishi lippu ja sellele järgnevat punast lippu oli väga raske näha kuna juhil oli kõvasti tööd masinaga ning lipud sulandusid teiste värviliste plagude ja pealtvaatajate hulka.
aga kahju oli, et tõsist võidusõitu oli vähe, pidev kannatamine ja ainus lootus, et auto kuidagigi vastu peab.

fänn, 19.09.2005 11:28
tänud Markole piltide eest! Sõit oli äge, rada tõesti raske, kuid sõitjad igati karmid:)

Marko, 19.09.2005 10:09
Ma ei ole kade, kuid kahju sõitjatest, kes peavad leppima selliste tingimustega ja seal autot lõhkuma. Lätis ja Leedus suudetakse küll normaalset krossi teha, kus võib näha ka liikuvaid masinaid. http://www.autosports.lv/foto/index.php?cat=59 mõni video õnnetustest. Võrrelge kiirust.

mehaanik, 19.09.2005 09:44
hirmus rada pole ammu sellist lõhkumist näinud. raja hooldus oli suhteliselt kummaline kohati jäeti augud sisse kohati vallid imelik

To Kivisild, 19.09.2005 09:35
Kes tahab ringrada vaadata mingu Pärnusse! Superkross on superkross! Kadeduse hääl vist räägib...

Marko Kivisild, 19.09.2005 08:25
Panin mõne pildi ka: http://www.markopildid.pri.ee/2005-09-18superkross/index.htm

Marko Kivisild, 18.09.2005 19:52
panin aadressil faililaiendi vale :)
http://www.markopildid.pri.ee/superkross.wmv on siis õige koht.

Marko Kivisild, 18.09.2005 19:47
See SUPERkross oli tõesti piletiraha väärt! Rajaohutus puudus, kuna pealtvaatajatele polnud keegi mõelnud. Kohtunikud ei suutnud ka sõitjate ohutusele mõelda, kui lasid teise finaali tagaveolised starti, kuigi eelmise sõidu katkestaja alles rajal. Lisaks lähevad pealtvaatajad sõidu ajal autosid välja lükkama ja katkestajad jäävad autosse istuma, mõni isegi võtab kiivri ära. Ja sõitjad ei tunne punase lipu tähendust ning lasevad rahulikult veel ühe ringi võidusõitu. Lisaks käivad osad mehed väljaspool rada, sõiduteel, oma masinaid proovimas, rajal nad aga suur midagi korda ei saatnud. Loodan, et selline jama lõppeb ennem, kui keegi ohvriks tuuakse.

Rada ise oli nagu oli, tehtud ju nagunii treenimiseks ja ei kannata 30 superkrossi masinat välja. Arvatavasti ei hakkagi kannatama. Targad mehed olid, kes sinna oma masinat lõhkuma ei läinud.

Kes ise kohal ei käinud, siis saab väikest fotokaga tehtud (seepärast kvaliteet jama) videot näha http://www.markopildid.pri.ee/superkross.wav milles mõni klipp poolfinaalidest.

to keegi, 13.09.2005 09:05
sest tegelikult on algusest peale teada, et hetkel sellel rajal ei ole võimalik sellist võistlust pidada. pole suurteks võistlusteks mõeldud. pikkus, laius, raja tugevus oleks kolm märksõna.
pigem talvel võiks seal ühe etapi korraldamine kõne alla tulla.

Raul Alliksaar, 12.09.2005 21:37
Rajale juhatav info läks täna rally.ee le ja mõned pildid rajast ka. Loodan, et pannakse ülesse. Rajal tehti sellel nädalavahetusel 300m. pikendus kuid seal on liivane aluspõhi mis teeb sellel lõigul sõitmise raskeks. Vana rajaosa millel sõideti talvel on päris tugeva põhjaga aga kui paar päeva järjest sajab võib ka seal pehmeks minna. Raja laius vallist valli on 10 - 14 meetrit ja pikkus 920 meetrit. Parkla ala on niidetud põllul kus võib märjaga libedaks minna.

keegi, 12.09.2005 21:05
kas teist keegi teab et miks eelviimane superkrossi etapp toimub viljandis mitte pootsis?

Toomas, 09.09.2005 11:56
Start on muld, rada on kruus

sass, 09.09.2005 09:08
aga pinnas? muld või kruus?

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia