Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
03. oktoober 2005 2:32
Tagasi
Trüki lehekülg

Veokamehed sportisid Tapal kõrvuni mudas

Kommentaare lisatud: 155

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
 
soni, 21.10.2005 17:14
muki.küsimusele ei panda lause lõppu punkti,ega koolonid.

30, 21.10.2005 17:44
Olen neid tehnilisi timgimusi ikka tutkinud ka ja no anna andeks, sellist sõnade paari nagu, krossis on naastrehvid keelatud, ma küll ei leidnud. On küll olemas see, et autokrossis on rehvid vabad. Aga sorry võib-olla teavad vanad paremini.

kõps, 21.10.2005 19:35
jah sellist sõnapaari pole.aga kuskil on ka õeldud,et mis pole lubatud-on keelatud!et autorallis ja rallisprindis on nael lubatud,tuleb mõista,et autokrossis ei ole lubatud-pole ju lubatute loetelus!
ehk tuleks tehniliste tingimuste meestel rohkem lahti kirjutada KEELATUD-LUBATUD,oleks vähem kaksipidi mõtlemist!

30, 21.10.2005 20:10
Täpselt sama on ju kirjas, et slikk rehvide kasutamine on keelatud.
Teised rehvid on ju lubatud, kirjas on, et slikk rehve ei tohi kasutada. Sama on krossi kohta, kus on selgelt kirjas, et autokrossis on rehvid vabad. Sellega on ju kõik öeldud. Kui oleks taga sõnad, et autokrossis on naastude kasutamine keelatud, siis OK.

Kuits, 21.10.2005 21:52
Kõpsil on õieti öeldud...samas võiks olla sõnastus tõesti kõigile üheselt arusaadav, mitte nagu seal praegu on...slikid on keelatud, aga naastrehvid rallis ja rallisprindis lubatud, lihtsam oleks öelda ka selle kohta, et krossis keelatud ja oleks kõigile arusaadav.

30, 22.10.2005 15:01
Parandage, aga minu arust olid viimasel Tamsalu etapil vist Tammemäe autol esimestel rehvidel mingid naastude köndid sees. Aga võib-olla nägin ma ka valesti. Kui nii siis sorry.

taavi, 22.10.2005 15:10
Suvel ei keela keegi naeltega aga talvel külll.Pane naeltega nii et halb hakkab

Taavi, 22.10.2005 15:11
Ainult suvel pane naeltega mitte talveL!

kõps, 22.10.2005 15:21
to:30.ei tea ehk olid kah mingid kõndid,ei käinud vahtimas,sest suvel nagel ei anna essugi. aga nii vastik olen ma alati,et talvel kontrollin konkurentide rehve.talvel pole mu teada rehvi pettust olnud.kui oligi nagla jäänuseid-kes teab kus neid siis enne kasutati(rallil?).
ettepanek veokameestele! kirjutage oma ettepanekud ja arusaamatused nö üles paberile,paneme nad ühte punti ja esitame autospordiliidule. tean,et aivar on nõus meid aitama ja toetama,kui teemad on asjalikud!
niisama lolli jahuda pole mõtet! seda võib teha petseri turul õhku müües!

30, 22.10.2005 18:55
to kõps. see on küll õige, et ettepanekud paberile ja siis vastavatele ametimeestele. Aga selle teema üle tasub mõtelda ja arutleda

zil, 23.10.2005 13:59
tahaks näha seda võrumaa TEAMI kevadel, millega siis plaan välja tulla on?

cooba, 23.10.2005 16:38
2 bagiga.

Kuits, 23.10.2005 19:43
ma pean vabandama, kuna pregu EAL kodukal üleval olevate tehn. tingimuste järgi tõesti on korssis rehv vaba...isegi Kõpsi pakutud varjant et mis lubatud pole on keelatud, ei kehti, kuna selgelt on öeldud et kossis rehv vaba. Ütlesin seda enne sellepärast et mul on tehn. tingimused ja üldjuhend üldjuhul peas...sellepärast olin üllatunud ka sellest et selle hooaja jooksul muutusid järsku krossis lubatud velgede mõõdud, seda kinnitasid ka paljud teised sõitjad...Kõps vast mäletab Vasalemma krossi! Samamoodi oli minu teada seal varem selgelt kirjas et kossis on naasrehvid keelatud. Nüüd on ka see punkt sealt kuhugi kadunud. AGA ÄRGE nüüd kõik kohe naastrehve hankima tormake, sest see punkt ilmub sinna tagasi...

Kuits, 23.10.2005 19:55
...nimelt on järgmisel nädalavahetusel toimumas veokakomitee istung...rääkisin sellest vastuolust tehn. tingimustes Silveriga, kes lubas selle asja ära parandada.
Samas kutsun siin kõiki üles avaldama oma arvamust: mida muuta ja mida premini teha, nagu Kõps ütles, kui teemad on asjalikud...saan need ettepanekud veoautokomitee liikmetele edasi anda nagu sai räägitud ka sellest rehvi probleemist.

kõps, 23.10.2005 20:23
olen kuitsiga sama meelt.juhendiga on tõesti mingi kamm sees.ka mul on sellest u:99% peas. aga jätame mineviku targutamise,tegutseme,et tuleval aastal oleks kõik üheselt selge-nii et laduge arvamused lagedale!

Taavi, 23.10.2005 23:22
Kõps mis seletad sa pidid ju hooaja vahele jätma::D:D:D:D:D
et sul niikunii savi:Paga jh see tuleb ära muuta tõesti naastrehv pole lubatud vähemalt talvel mitte!aga oli kindlalt see juhendis see punkt,sest hooaja algul Kuits tutvustas mulle reegleid ja ise lugesin ja õppisin sealt neid...nii et ei tea.Aga äkki paneb Aivar paar tarka lauset vahepeal?
Teeme jh juhendi selgeks ära,pärast mega jama koos...

aivar, 24.10.2005 12:01
rehvilugu on mullegi üllatuseks. ega neid tehnilisi kogu aeg ju ei loe ja kui loedki, siis ei hakka kõik pisiasjad alati silma. igatahes paar aastat tagasi oli kirjas selline lause: "Libisemisvastaste vahendite kasutamine keelatud" või midagi sellist. see lause pidi siis lisaks naastude keelamisele välistama ka ketid. aga kuna rallimeeste soovil läksid nende jaoks rehvid vabaks, siis ilmselt ümberkirjutamiste järel jäid tehnilistesse mitmeti mõistetavused sisse. igatahes võib praegusest sõnastusest tõepoolest nii lubamise kui ka keelamise välja lugeda. loodetavasti parandatakse tekst üheti mõistetavaks ning selle, et naastud on veokakrossis keelatud, loeb sealt edaspidi selgelt välja. aitäh igatahes teema tõstatamise eest - üks vaidlusküsimus talvel vähem.
tegin Luhtheinale mõned kirjalikud ettepanekud neil teemadel, millest Tapal rääkisime ja ta lubas need arvesse võtta ning uute üldjuhendisse vastavad parandused teha.
lühidalt: 1) kui etapil osaleb klassis üks võistleja, siis ta punkte ei saa ehk see etapp ei lähe arvesse. 2) poolfinaalis mittestartinud võistleja saab viimase koha punktid + 5 nn karistuspunkti 3) üks võistleja võib ühel etapil osaleda mitmes võistlusklassis, tasudes iga eest eraldi osavõturaha 4) nn Kõpsi Tamsalu juhtum - edaspidi läheb finaali stardikohtade valimisel arvesse kontrollsõidu aeg. st, et mitte I poolfinaali võitja ei saa kohe valikuõigust, vaid I ja II pf võitjate kontrollaegu võrreldakse ning parima aja omanik valib.

aivar, 24.10.2005 12:09
üleskutse, et pange nn valupunktid kirja ja andke komitee-meestele teada, on igati mõistlik.
pakkusin Luhtheinale kaalumiseks veel etappide N-1 süsteemi. nimelt on paljud mehed avaldanud arvamust, et see asi tuleks ära lõpetada ja kõik sõidud peaksid arvesse minema. avaldage arvamust - soovitavalt ära tuntavate nimedega.
samuti palusin arutada bagi-teemat. sedasama suvi läbi väldanud vaidlust, et millal ja kuidas klassid kokku panna ja millal mitte. et peaks asjad konkreetselt üldjuhendisse kirjutama, muidu iga peakohtunik teeb nagu heaks arvab. pakkusin omalt poolt välja mitu võimalikku varianti. üks neist oleks selline, et kui klassid lähevadki kokku, siis starditakse lainetena: 53 vennad ees, 51 10-15 sekundit hiljem. ja et finaal sõidetagu igal juhul eraldi, olgu siis ühes klassis kasvõi 2 autot ainult. kui bagimehed teema vastu rohkem huvi tunnevad, siis kontakteergugu Luhtheinagu või minu pärast kirjutagu ka minu mailile aivar@kuulutaja.ee

kõps, 24.10.2005 18:31
kommentaariks nn "kõpsi tamsalu" juhtumile,et kõik aru saaks kus point. mul oli nii ajasõit kui ka oma poolfinaali sõidu aeg parem leimanisest.mõlemad olime omas poolfinaalis kolmandad,aga stardijärjekorra valikul oli leimanis eelistatud kuna startis 1.poolfinaalis,mis pidi olema eelistatud grupp. praktikas tähendas see seda,et leimanis startis finaalis teisest reast,mina kolmandast. to taavi:ära loodagi,et ma nii lihtsalt hooaja vahele jätan!

oll, 24.10.2005 19:25
üldjuhendis võiks hoopiski muuta stardi paigutust,praeguse 2-3-2-3-2 asemel 2-2-2-2, siis ei teki aegadega probleeme ja kõrvuti stardivad esimese ja teise poolfinaali esikoht,teisest reast teised kohad jne.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia