Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. november 2005 19:07
Tagasi
Trüki lehekülg

"Rahvarallindus" jaguneb tuleval hooajal kaheks

Kommentaare lisatud: 109

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
to Arvi,, 18.01.2006 13:30
oled vist esimene inimene,kes tõele piisavalt lähedale jõudnud.

Arvi Hain, 08.01.2006 12:31
Täna on selge, et talverallile registreerus 19 meeskonda E2 klassis. Eelmise aasta rahvaralli sarjas oli 6 ralliga 857 stardinimekirja kantud ekipaazi ( s.o. tasutud 2x rahvaralli litsent ja ralli stardimaks ) ehk 142 meeskonda ühe ralli kohta keskmiselt. Selgeks on saanud see, et tänaseks jõudsid autod kohandada ja ka eelarvet suurendada 1/7 eelmisel aastal rahvarallis osalenud meeskondadest. Praeguse seisu järgi ei näe rahvaralli reformikavast küll päikesekiiri paistmas ehk midagi rõõmustavat. Sportralli on sportralli ja isegi Märtin lubas seda teha hobikorras, aga rahvaralli kalenderplaan pole isegi tänaseks avalikkuse ette jõudnud. Pean silmas neid võistlusi, kus saab " jörjeneid joonistada". Seega võivad need 6/7, kes pole talveralli stardis justkui mõista, et eelmise aasta litsentsitasud läksid puhtalt grupikindlustuse kaukasse. Miks küsite, aga seetõttu et autospordiliidu ametnike töö on justkui tegemata ning seda soovitakse tasustada uue aasta litsentsitasu tõusuga. Rallivõistluste koguarv ( sportralli + rahvaralli )
tundub jääma sel aastal väiksemaks kui aastal 2005. Vaevalt et inflatsioon ning kinnisvarahindade ja kütuse hinna tõus on augu tekitanud autospordiliidu eelarvesse. Küll lööb aga kütuse hinna tõus rahvarallurite rahakoti pihta tõsiselt. Seetõttu hoian pöialt sprindivõistluste korraldajatele oma raske ülesandega toimetulemiseks ja loodan et sel aastal toimuvad rahvarallid ka nendele eelmainitud 6/7-kule. Siiski soovin kõigile kõige paremat ning need võistlused mis on toimumas, kutsun kõiki osalema, sest ka niimoodi saab olukorda päästa väljasuremisest.

tprtks, 07.01.2006 20:09
Turvapuur muudab/teeb auto kiiremaks:D seepärast ongi keelatud!

tarmo, 02.01.2006 13:27
Vaesemehe rallis ja sprindis ei pöörata enam turvalisusele tähelepanu...turvapuur on keelatud, samuti korralikud turvarihmad. Ma saan aru, et auto peab olema tehase varustuses aga miks ei või olla lisa elemente turvalisuse tagamiseks???

urmet, 13.12.2005 10:03
Sprindikalendri vihje annab motorsport.ee:

http://www.motorsport.ee/?page=3&news=766

Arks, 08.12.2005 19:58
Kas jäärajasõidud on ka kuskil juba planeeritud või tehakse plaanid siis, kui järved kaane all?
Kas sprindid ka 2006 aastaks kusagil kalendris on?
Samuti E2 kalender?

Ette tänud

Kalle, 08.12.2005 13:33
no kurat küll millal siis selgub kalender kaua võib lõuna eesti talv juba tulemas ju

Mann, 07.12.2005 18:30
isegi porilompi on võimalik ära uppuda...
mis kunst see siis 50 km/h surnuks on sõita end...

., 05.12.2005 16:48
PARTS ON JUMAL-, 21.11.2005 22:13
50km/h nõuab erioskusi ennast surnuks sõita.See on rahvaralli tipptase,isegi kiirabi ei ole starti vaja.Kuradima odavalt saab hakkama.
selliset hoost tõesti piisab

..., 04.12.2005 11:01
kas E klassis sõites peab olema väämalt 16 ?

Marko, 03.12.2005 13:55
Kui sõidan e2-te liigaralli punktiarvestuses, kas siis võin sõita spordis ka mõnel rallil e rühma arvestuses?

janek, 30.11.2005 14:33
millal on e2 tingimusi juba võimalik näha ?

..., 29.11.2005 12:32
2. Masinaklassid 4WD, 2WD kuni 1600, 2WD üle 1600, noorteklassid J16 (kuni 1600 cc) ja J18 (1600-2000 cc).

KaaK, 25.11.2005 13:18
To Matu:
E rühmas on keelatud jah turbo alla 2000 cm³ aga E2 tuleb ju ainult 2 klassi 4WD ja 2WD kus pole kubatuuri järgi mingit liigitamist.

Või olen mina midagi valesti aru saanud ?

tarmo, 23.11.2005 00:41
kas kusagilt on võimalik saada 2000. aastal kehtinud võistlusmäärustik?

Matu, 22.11.2005 09:40
Turbo- ja kompressormootorid on keelatud klassides alla 2000 cm³ (s.t. kubatuur x 1,7 on alla 2000 cm). Maksimaalne turbo õhuvõtuava läbimõõt peab vastama rühma A nõuetele.

kubatuur, 21.11.2005 23:46
kas on ka lubatud kasutada esiveolisel sõidukil 2,0L Turbo mootorit? Ette tänades,..

janek ojala, 21.11.2005 23:07
tänan :)

Meelis, 21.11.2005 22:48
miks sa to Vaarma oma nime kardad kirjutada?:))

Martin Toom, 21.11.2005 22:48
E-2WD tehnilised tingimused on täiesti olemas - http://www.rally.ee/?a=a009&b=1885 ,sinna lisaks tuleb veel küll paar muutust mis hiljemalt homseks samalt lehelt leida võib.
To:Jaanus Käärik -kahjuks kahetolliste trakside kasutamine ka erandina ei ole lubatud

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia