Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. november 2005 19:07
Tagasi
Trüki lehekülg

"Rahvarallindus" jaguneb tuleval hooajal kaheks

Kommentaare lisatud: 109

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
Intsel, 21.11.2005 16:45
Ärge jorisege, minge parem garaazi, või trenni tegema, ega see lõugadega võidusõitmine eriti kaugemale vii. Kubatuurist niipalju, et E9 on siiamaani saand ja saab ka nähtavasti edaspidigi E7-e ja E-8 käest põske. Mõelgem parem selle üle, milline võimalus teil mehed on antud, 1500 krooksu eest 40-60 km-i katseid, väga kõva ju. Ja kui midagi ei meeldi, siis joonistad lillekest, rahulikult.

M.Rimmel to janek ojala, 21.11.2005 16:10
Arvatavasti nagu ka sportrallis on ka e2 liigas nii, et e rühm on aastakokkuvõttes kokku pandud. s.t karikavõistluses on klassid e7, e8, e9, e10 jne eraldi, kus aastakokkuvõttes autasustatakse ainult iga rühma esimesi. Meistrivõistluses on aga kõik e rühmad koos, seega pidime isegi sõitma oma 1,6 samaraga 2,0 autode vastu. Selline juba elu on ning kui tahad ennast paremini tunda, siis hangi omale suurema kubatuuriga auto. Ma muidugi täpselt ei tea mis tegelikult toimuma hakkab, aga eks oodake ja arvan, et varsti saate ka oma vastused tehniliste tingimuste näol.

küsimus, 21.11.2005 15:57
Algses projektis oli juttu võimalikust üleminekuperioodist varustuse osas. Kas "BS6658-85 A" homologeeringuga kiivriga võib sõita ? Oli lubatud kasutada kuni 01.02.2004 E-rühmas. Igaks juhuks täpsustaks, et, kas tingimused on ikka lõplikud enne kui poodi uue kiivri järgi tormata:)

Aivar Parts, 21.11.2005 15:37
To nimetule kritiseerijale.
Kui sa oled nii kõva asjatundja ja ei tunne Saart, Seppa, Partsu ja teisi Eestimaal midagigi orgunnijaid siis sind pole ju olemas.
Siit ka lihtne järeldus. Pole keda kaasata arutellu. Telefonid ja aadressid on saadaval.
Minu telefon 52 47 563 Ootan kõnet.

Margus Kluge, 21.11.2005 14:57
Tahaks tänada Kuldar Sikku, kes meid Service Parkis õhuga aitas ja Kaido Viirat muu vajaliku stuffi laenamise eest. Katsed olid igati OK, sõita oli huvitav. Tänud ka korraldajatele!

HR.PARTS,, 21.11.2005 14:48
olete Te isiklikult kogenud,milline kiirus on kruusakummiga sõites suvel ja sama katset sõites piigiga talvel.Edu ohutuse taha pugejatele.Üldsus sooviks tutvuda võimalikult kiiresti E2 tingimustega.Miks ei ole tingimuste arutellu kaasatud tegelikult ohutusest arusaavaid inimesi.Sõitjad ei suuda ainult reformijate perekonnanimede järgi tuvastada tegeliku rahvaralli tuunija isikut.Saaresid,Seppasid jne. on Eestimaa täis.

Aivar Parts, 21.11.2005 14:20
Kõigepealt tänud osalejatele. Saate raskustega hakkama küll. Lepime kokku et raja üle ei jorise. Loodan et kõigile on selge et ilmataadi vastu oleme kõik võimetud ja sellise osalejate arvuga ei pea isegi asfalt vastu.
Nüüd asjast.
Esimene võistlus E2 liigale toimub tõesti 13-14. jaanuaril. Seega piigid. Palve lugeda hoolikalt rahvusliku E rühma tehnilisi tingimusi ja enamusele teie küsimustele on seal vastused olemas. Pole nagu erilist jumet siin kõike uuesti ümberjutustama hakata.

to kalle, 21.11.2005 13:35
Kust sa selle välja lugesid, et E grupis peab olema tulekustutussüsteem ? Siiamaani on ainult soovituslik olnud.

Kalle Kaljula, 21.11.2005 12:06
millal saab registreerida Talve Rallile E2 liigasse ja kuidas saab E2 tehnilise kaardi ja mis tingimustelé peab vastama tulekustutus süsteem kas võib olla kaks tavalist kustutit metall kronsadega

janek ojala, 21.11.2005 11:45
to: madis mägi
sooviks e2 liiga täpseid tehilisi tingimusi ja kas tuleb esiveolistele ka kubatuuri vahe ? ja kui siis kuidas alla 1,6 või alla 2,0 mootorid, juhul kui alla 2,0 siis oma hetkel 1,4 sega pole kyll mõtet ju tulla.

matu, 21.11.2005 11:09
Mina saan aru, et E2 esimene sõit on tartu talveralli, mis on 13 jaanuar, nii et aega suurt ei olegi.

Alari Kupri, 21.11.2005 11:01
Kui sõidud hakkavad Veebruarist nagu eelmisel aastal, siis küll ei jõua autot valmis. Teha on palju ja muu töö tahab ka tegemist.

Madis Mägi, 21.11.2005 10:14
Paar küsimus:
Kui palju on sõitjaid / autosi, kes valmis 2006 hooajal "E2"-sõitma?
Kui paljud sõitjatest on võimelised veebruariks oma autod uutele "RR-E2" tehn.tingimustele vastavaks teha?

Kui julgust ja tahtmist, siis palun kirjutage nimeliselt.

sass, 21.11.2005 09:33
Muretsen ikka selle pärast, kes neid nn. rahvarallisid järgmisel aastal korraldama hakkavad??

oopel to marguss, 21.11.2005 08:18
Loe korralikult, ma räägin rahvarallist, mis siiamaani toimunud!

to oopel, 20.11.2005 23:32
mõtlesingi e2 liigat , ei huvitagi see kurikaralli !

Oopel, 20.11.2005 18:23
Aga mis me oma orginaal mootoritega teie pyssite vastu siiamaani teinud oleme? See nagu ka tuuleveskitega võitlemine....Aga rahvarallis ongi fiiling tähtis! Hea tunne, kui suudad ilusat sõitu sõit :P

marguss, 20.11.2005 17:53
mis me siis nüüd oma ümberehitatud 1,6-stega kaheste mootorite vastu teeme, tuulde visatud raha ?!!

LP HÄRRAD VÕIDUSÕIDU TUUNIJAD,, 20.11.2005 15:28
ei viitsi täna enam Otipääle tagasi minna,et pubi seinalt uusi uudiseid rahvaralli kohta lugeda.Ütleks suure äitähh inimesele kes avaldaks mõne muu koha selle dokumendiga tutvumiseks.

..., 18.11.2005 23:09
piigid ikka

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia