Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
17. november 2005 19:07
Tagasi
Trüki lehekülg

"Rahvarallindus" jaguneb tuleval hooajal kaheks

Kommentaare lisatud: 109

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
jupp, 18.11.2005 18:06
mis klassis siis sõita saab kui samaral on puur sees ja 1.6 mootor ja ülevaatus jne iste ja traksid vastavad homologeeringutele

Marko, 18.11.2005 17:00
Kahju natuke, et kubatuuri järgi erinevaid võistlusklaasse ei tule. Ning kas talvel on rehviks piik?

Mrk, 18.11.2005 16:41
Ühesõnaga.. vaesematel rallihuvilistel võetakse see viimane lõbu ka käest ära :|

Tkorts, 18.11.2005 16:25
sooviks teada kas E-rühmal tulevad talvistel oludel kasutusele piigid või sõidetakse naelkummidega?
aitäh.

To Cain, 18.11.2005 14:40
Nahk

Cain, 18.11.2005 14:23
räägitakse et Mikko Hirvonen sai 2ks Fordi piloodiks ja arvata on et Märtin jägmine aasta ei sõida, kui mingi ime ei juhtu

I. Kelder, 18.11.2005 14:18
Mina kuulun nende hulka keda ei huvita ei eco-, sport- ega liigaralli - st ma ei kavatse ilmselt kunagi ehitada omale E-klassi masinat. Küll aga meeldis mulle praegune rahvaralli. Selles osas olen ma muutjatega ühel nõul, et veidi kiireks ta ju kohati läks. Aga minu arust on praegu vint üle keeratud. Keskmine 50 kmh on asi millest pannakse üle nii orikülas kui jaanimäel, vist isegi rapla kardirajal. Ja kas tõesti on need rahvaralli jaoks liiga kiired? Ma leian et piirang oleks pidanud olema 70 kmh aga sellest kinni pidamist peaks EAL siis ka senisest rangemalt kontrollima. Minu teada 2003 Tartus EAL hr. Raide isikus viimati täitis selles osas oma funktsiooni kui teatud tulistasmislõik välja võeti. Ja see väljasõidualade osa on suht arusaamatu ja rallispordis vist üsna unikaalne nõue. Kuni 50 kmh kiirus mis praegu on välja hõigatud, on piisavalt pisike et millegi viltuminekul jõuab autojuht sellestki suurema osa maha pidurdada enne kui tee otsa saab. Külla aga piirab see väljasõidualade nõua rohkem kui miski muu kasutatavate radade valikut, välja jäävad enamus tänavaid/teid ja krossi/paarisradu. Variandiks jääb jorjenite joonistamine suurematel platsidel, lennuväljadel ja ehk mõnel kardirajal (ohtra šikaanide lisamisega). Seega ei ole siin korraldajatele erilisi võimalusi jäetud ja ma tõsiselt kardan et järgmisel aastal saab rallidega kitsas olema.

arne, 18.11.2005 13:28
reede õhtapoolik, midagi tarka enam teha ei ole, ajaks teooriat. Miks tuleb teha kaks liigat? Selleks, et paljud rahvarallurid peavad ennast auto SPORTLASTEKS. Rahvaralli aga ei ole auto SPORT, vaid auto HARRASTUS. Sest niikaua kui sõidetakse tava autoga peab tegama piiranguid kiirusele. Korraldajate meelest 70 km/h tagaks sellise kiiruse, kui LE nõuab so. mitte üle 90 km/h. Samas läheb aeglaste rallide korraldamine tugevatele tegijatele läilaks ja vastutus karmiks. Ka ei edenda selline süsteem tugevate tegijate pürgimist ECO-sse ja suurde rallisse, kuna on odavam. Odavus, meisterlikkuse ehk kvaliteedi juures ei ole voorus. Rahva üritus jääkski odavusele, kas ka kiirusele, selle otsustab ikka ürituse korraldaja OMA naha ja karvadega. Ehk kui tahate paremat, tuleb siis ikka ise teha, selleks igale kõvale mehele jõudu ja jaksu. Sama on ka Noort ralli, praegu see ei ole nagu Eesti meistrivõidu väärt, seda näitab ka heade noorte suhtumine Rahvarallisse. Nad pürgivad võimalikult ruttu päris rallisse. Uus variant oleks aga noortele edasijõudnutele kõige õigem variant.

sass, 18.11.2005 13:16
Aga kas selles väiksemas rallis võib olla ka nii, et kõik lisakatsed on kiiruslikud lisakatsed? Et siis nagu praegune rahvaralli, ainult keskmine kiirus on piiratud näiteks rohkemate sikaanidega? Ja kui 4WD ja 2WD kiiremad seal ei osale, siis praktiliselt ju ei muutu midagi? Mossed seda 50km/h keskmist nagunii kätte ei saa.

S, 18.11.2005 11:26
Ühesõnaga tuleb RAHVARALLI MIS Oli kunagi 5 aastat tagasi veel viimati..

S, 18.11.2005 11:22
KUULGE RALLISÕBRAD...
LUGEGE UUESTI UUS SEADUS LÄBI -siis saate aru et teglikult ei muutunud mitte midagi.....Rahvaralli jääb (lk. kuni 3 km ) jen jen.....lihtslat kes tahab sport rallit sõita siis on neil selleks võimalus osaleda päris rallil ECO süsteemis!!!!!!!!!!!!!!

Martin Toom, 18.11.2005 10:24
to:Silver Siivelt - mida mõtled üleminekuaja all?Nagu aru saan on jutt ML autost ja nende puuride suhtes katsume leida lahenduse järgmisel nädalal.Kindel on aga see et FIA ei luba enam polditud puure mingis variandis ja kasutada neid ei tohi.

M.Rimmel, 18.11.2005 10:23
Nii. Kirjutaks ka natuke oma arvamusest. Esiteks arvan, et kõik need, kes kirjutavad anonüümselt võiks üldse kuss olla. Mida teil karta on, et nii teete? äkki keegi vaatab imelikult? Kelle asi!!! Üldiselt on nii, et asi üldse edeneks ei ole vaja mingite anonüümikute mula vaid konkreetsete inimeste konkreetseid otsuseid. Kui ei meeldi sellised otsused, siis ärge sõitke. Siis ei olegi Saaremaal nii palju osalejaid.
To joel. Kas sind ei ajaks närvi, kui sind süüdistatakse ning ei julgeta öelda, kes seda teeb. Mind ajaks selline asi küll vihale ning kirjutaks ilmselt veelgi koledamaid vastukommentaare.
Point on selles, et kõik tahavad hirmasti oma "ideesid ning arvamusi" avaladada, aga see on täiesti mõttetu, kui seda tehakse sellisel kujul.

Rain, 18.11.2005 10:12
Väga õige ja hea otsus. Ainuke küsimus oleks selle E rühma kiivri kohta, kas võib kasutada vanema standardi kiivrit (mis mõned aastad tagasi oli E rühmas lubatud aga praegu keelatud) või peab ostma uue kiivri ?

silver siivelt, 18.11.2005 09:38
Kas autode ümberehitamiseks on üleminekuaeg?
kas poltidega turvapuur on lubatud??
Tänan.

arne, 18.11.2005 08:29
kuna see tutvustus meenutab suures piirdes sama, mis nädal tagasi ja kommentaarid ka suhteliselt samasugused. Siis neis kommentaarides siin võiks avaldada arvamust kes poolt. Näeks ka teiste arvamust, mitte ainult "huviliste" ja "muidu nimetute" jura. Mina toetan.

Tõnu, 18.11.2005 07:51
Suisa uskumatu on ikka lugeda, milline on osa rahvarallurite seltskonnast. Täitsa häbi kohe. Parts julges õnneks selle välja öelda, mida paljud ammu teha on tahtnud. Suund on igatahes õige ja loodame, et järgmisel aastal asi tõesti paigas on...

kaits, 18.11.2005 07:48
Et nii väga ei jääks kajama negatiivne foon, et keegi ei ole reformidega nõus, siis ütlen omalt poolt, et minu arvates väga õige otsus!
Praegustele vingujatele: kas te saatsite oma ettepanekud EAL-i, siis kui selleks aeg oli, või irisete niisama. Miks on eestis teatud seltskond, kes iga EAL-i otsuse peale hakkab roppu moodi sõimama. Niimoodi demokraatlikus ühiskonnas asju ei aeta.
Ja kui rahvaralli on teie arust surnud, siis rahu tema põrmule. Sarjad ikka tekivad ja kaovad ja praegusel juhul ei saa kindlasti rääkida sarja kadumisest, sest alternatiiv on välja pakutud.

autopilot, 18.11.2005 07:21
Tervitatav otsus!

Kuigi...kuigi ma jaanuariks veel "pilli" valmis ei jõua, arvan et see on hea otsus. Eriti kui korraldatakse eraldi rallisid.

Ilus-ilus!

REFORMIJATE, 18.11.2005 07:17
SEAS ON LIIGA PALJU TEGELASI,KES KORRALDAMISEST ERITI EI TEA.KAHJUKS ON TULEMUS KURB,MIDA OLIGI OODATA.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia