|
Otsing
|
Sisukord
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
Aktuaalne
|
Uudised
|
Fotoalbumid
|
Foorum
Võistlused
Autoralli
Rallisprint
Rallikross
Autokross
Superkross
Rahvakross
Rahvaralli
Rahvasprint
Jäärada
Meedia
Uudised
Artiklid
Intervjuud
Online intervjuud
Fotod
Kalender
Dokumendid
Ankeedid
Juhendid
Profiilid
Võistlejad
Kuulutused
Sõidukid
Varustus
Varuosad
Varia
Rehvid / veljed
Viited
Vaata viiteid
Päevapilt
Küsitlus
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Jah
Ei
Ei oska öelda
Vasta
|
Tulemus
Teata meile
rally.ee
lugeja saab sündivate uudiste kohta ise vihjeid anda:
E-posti aadress:
Saada teade
Partnerid
rallifotod.eu
Avaleht
>
Uudis
> Kommentaarid
Rando Aav
08. jaanuar 2006 14:03
Tagasi
Trüki lehekülg
Ventsel naaseb rajale eesmärgiga võita meistritiitel
Kommentaare lisatud:
31
Sorteeritud esimestena:
Uuemad
Vanemad
|
1-20
|
21-40
|
tere
, 11.01.2006 00:25
arvatavasti ikka volvo sild, kui juba meistritiitlid minnakse püüda siis lada sillaga ei riskita.
see on minu arvamus
Tjah
, 11.01.2006 20:03
Aga on lada sild.
vabandust,
, 12.01.2006 12:49
siin paistab palju teadjaid inimesi olema. Kes keegi ehk seletaks rumalale, et kui ehitatakse sisuliselt uus auto, siis miks on selle doonoriks Lada. Millised on selle tehnika eelised teiste markide ees?
to vabandust
, 12.01.2006 12:54
eelkõige odavus.
essugi
, 12.01.2006 13:51
Rääkides "odavusest":
VFTSi maksumus jääb uuest peast 100-200 000 vahele
rwdToyota'd algavad 200 000-500 000
Civic Tüübid aga 500-700 000; Cliod nii sama
Ja N3 omad hakkavad 700-.....
Ja kui vaadata parimate VFTS'iaegasid, siis on VFTS täiesti otstarbekas "investeering"
Kui kellegile ei meeldi need arvud, siis võib korrigeerida:)
, 12.01.2006 14:11
kule ma ostax selle masina ära tõsiselt ja sellist hinda äkki üle ei paku
kuulsin
, 12.01.2006 14:44
Ausi auto pidi müügis olema.
essugi
, 12.01.2006 20:04
No ja mis hind on?
teemasse: 15" on Ladale ikka liig, laipaik ka ei ole kunagi oma puškal 15"kasutanud...
Aga siiski panusatan E8 võidu Ventselile:)
-
, 12.01.2006 21:26
laduka jaoks on 15 palju jh...
siiski veelkord vabandust
, 12.01.2006 23:02
Tänan sajatundlike kommentaaride eest. Siiski jääb pisut varusaamatuks, mis on Ladal võrreldes teiste markidega odavam- on see kere ettevalmistus, torude väänamine, turvavarustus, jõuallika komplekteerimine või miski muu?
essugi
, 13.01.2006 00:17
VFTS:
1)mootor-ca 40 000
2)käimar- ca 15 000
3)keretööd - ca 25 000
4) ülekanne ja siduri staff - ca 20 000
kokku: 100 000eeku
Toyota GT:
1) ca 5000Euri
2) ca 3000Euri
3) ca 3000Euri
4) ca 4000Euri
kokku: 15000=240kilo eeku
siia juurde turvapuur ja istmed ja muu poe varustus, mis on sama kõigile!
Hinand on siis poe leti omad ja uuest peast ja kone hinnad on täiskomplekt(va. toide ja kolled jen) Toyota hinnad on võetud ralli.net (soome)!
Mis puutub N3-desse, siis tean et Subaru üks tikkpolt+sinna juurde mingi staff, maksab 500eeku tk! Neid läheb veljele 5 vaja ja autol on ka 4 ratast:) Point=kuidagi kallis!
Kriitika teretulnud!
|
1-20
|
21-40
|
Kasutajakonto
Kasutaja:
Salasõna:
Registreeru kasutajaks
Unustasin parooli
Nädala uudiste TOP
Uudiste arhiiv
Autotest
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
Fotoreportaažid
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur
(
0
)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023
(
0
)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23
(
0
)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
Diskuteeri ja avalda arvamust
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024
(
1
)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24"
(
0
)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024
(
1
)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024
(
3
)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024
(
4
)
Vaata foorumiteemasid
Avaleht
|
Otsing
|
Sisukord
|
RSS
|
WAP
|
Reklaam
|
Kontaktinfo
|
Reeglid
Kõik õigused kaitstud © Dangerman OÜ.