Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
04. aprill 2006 5:37
Tagasi
Trüki lehekülg

Ott Tänaku ja Syruse meeskonna teed läksid lahku

Kommentaare lisatud: 118

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
 
arrjyra, 05.04.2006 01:14
No mis suur töö see siis selle tiimi poolt ära tehtud on? Et nad poosetamiseks endale sellise villa ehitasid ja näitavad, et nad on keegi-rahaga? Raha hoiti ju isegi auto ostu pulhul kokku ja lõpuks toodigi selline saan ära, mis ei kesta ja seda autot ei valinud ju Ott ise. Niipalju tehnikast. Aga kui tahad suures tiimis osaleja olla, siis kindlasti ei tohi sul oma seisukohta ja arvamust olla, eriti kui tegemist on suurte "isade" ja "õpetlastega". Parim oleks kaasa noogutada ja sabas sörkida. Siin kohe mitte ei ole kogu süü Tänakul vaid tegemist on erinevate rahvuslike omapäradega.
Ja väide, et Ott on Eesti mõistes "mittekeegi", no sorry kes ned Syryse mehed siis on? Pealikul on pappi ja teeb sellega mis tahab, aga rallimaalimas oled sa keegi kui suudad ka kiirelt sõita, aga kahjuks kollastel Evodel see eriti ei õnnestunu.
Venelaste juttu 100 % uskuda..., aga ükskord tõmmatakse sulle endale ka kott pähe.
Jõudu Otile ja hr.Partsule Võibolla prooviksite siiski inimeste kombel läbi saada ja inimesteks ka jääda. Arusaamatused olid, loodame, et üks või teine pool nendest õppis ja elu läheb ju edasi.

Aivar Parts, 05.04.2006 07:32
To arrjyra.
Mis tüli. Keda sa süüdistad. Kodanik, millest sa mõtled ja kirjutad. Ma arvan et Teami direktor Denis Levyatov astus ämbrisse uldse seda teemat rahvale teavitades. Saadeti poiss minema ja kõik. Pole tarvis üldse kellelegi aru anda. (Loe eelmist minu kommi.)
Nüüd süüdistades mind ja Syrus Rallyt on mul tunne et tuleb tegelikud faktid rahvani tuua. Ainult et Otil saab eesti rahva ees väga PIINLIK olema ja KANNATANU -KANGELASE tiitel vajub nagu Estonia põhja.
Sooovitan kui keelt jagad originaaaltekst läbi lugeda ja ehk mõistad hetkeseisu paremini.

to Aivar, 05.04.2006 07:58
Aga palun, olen(me) üks suur kõrv/silm!
Räägi ära, hakkab endalgi kergm....

arrjyrrak, 05.04.2006 08:04
kle arrjyra - minu nime siin kasutama - tuti - tuti!

Usun, et Aivaril õigus...

saarlastele, 05.04.2006 08:13
pange rahad kokku ja ostke otile uus EVO

eelmisele, 05.04.2006 08:14
1 auto 1 ralliks? :D

sass, 05.04.2006 09:15
ah mis te vaidlete. elus ja autospordis on kaks reeglit.
1. kes maksab, tellib muusika.
2. kui pole tulemust, pole sind vaja.
selge ja lihtne.
ega see keel ju ka peamine poleks olnud, kui oleks tulemused olnud, ka suhtumise oleks ära kannatatud. oleks võind end ainult steptantsu ja peeretuste saatel end väljendada, kui oleks poodiumil olnud. aga ei olnud. auto lagunes. pidevalt. miks? hea juht suudab kohaneda ka sita autoga ja peab sõitma vastavalt ja toob auto lõppu.

paul, 05.04.2006 09:38
Tarvi lase enda pead kontrollida!

TO to Aivar, 05.04.2006 07:58, 05.04.2006 09:48
Usu, sa ei taha neid asju teada.

Rat, 05.04.2006 09:58
Kallid huvilised, kui Ott ka eksis ja tegi midagi valesti, siis lootkem sellele, et sellest ka õppis ! Mina hoian igatahes pöidlad pihus ja ei lase venelaste jutupeale saba norgu, pane edasi Ott ja pane kõvemini kui kunagi varem ! NB: Võta asja ikka südamega, sulle on ju oskused siia ilma kaasa antud, neid peab vaid lihvima.

Indrek, 05.04.2006 10:08
Ma ei arvagi et seal Otil omapoolset süüd ei olnud. Vaikne maapoiss, eks sihuke reserveeritus võibki kõrvalt ülbusena paista. Ja millisel selleealisel poisil ei oleks pea tüdrukuid ja pullitegemist täis? Muidugi on erandeid ja tore oleks kui Ott suudaks ennast kokku võtta ja kah üks selline erand olla.
Lihtsalt tore oleks olnud kui artikkel oleks mõlemapoolseid seisukohti kajastanud. Juba sügisel Saaremaa Rallil oli kuulda et seis tiimis pole kõige parem. Näiteks toodi rootsist auto, mis lähemal vaatamisel osutus autokujuliseks banaaniks. Suurim probleem katkises käigukastis. Lasti rootslastel ennast veidi lüpsta ja tulemus oli et Ott pidi vana Golfiga sõitma. Juba siis oli tiimis sees vastastikkuseid süüdistusi lennanud, põhiline konflikt olevat olnudki Hr. Partsi kui tiimipealikuga (eks osalised võivad need kuulujutud ümber lükata). Tagantjärele tunduvad kummalised kokkusattumused et juba ostetud autol oli käigukast katki. Paigatud kastidel lagunes see uuesti ära kolmel sõidul järjest - väidetavalt kippus seal lülituma kolmas ja viies käik korraga - minu meelest tundub et siin on miski tehniline kala. Eriti kui arvestades Oti ajalugu Golfiga, kus põhiliselt lagunesid veovõllid või tulid sõiduvead - st sellist "kroonilist" viga nagu nüüd - lohakad käiguvahetused igal rallil (!) - küll kuskilt ei paistnud. Mis puutub rapsivasse sõidumaneeri - mul on au olnud ka Oti kõrval istuda kui ta sõidab - sellega ta küll mulle meelde ei jäänud. Muidugi ei ole ta nii sujuv kui Märtin, samas Aava vehib vaat et hullemini. Võibolla et uue ja harjumatu autoga tuli kramp sisse ja sellest...? Ikkagi tahaks teise poole kommentaari kuulda.

edu!!, 05.04.2006 13:06
nii suurt arutelu pole juba ammu olnud..

kuid lõppude-lõpuks on asi niii nagu ta on ja süüdlase otsimine siin ei aita...pole mõtet ajada siin paljudel lamedat teksti kui ise pole asjaosalised.
Kuigi pooldan rohkem seda, et asi syruse ja Tänaku vahel oleks pidanud jääma nendevaheliseks!!!!!!

Rally on juba kord selline spordiala, vaid iseloomult ja hakkamiselt tugevad jäävad siin
püsima ja loomulikult läheb vaja palju õnne!!!

edu Tänakule edaspidiseks ja olen kindel et poisil on järjepidevust lõpuni.

ARNE, 05.04.2006 15:20
minu meelest on selline arutelu tohutult vajalik. Noortel on ju kõige suuremad probleemid, sest: 1. tahetakse sõita. 2. Hiljem tahetakse kiiresti sõita. 3. tahetakse võita. 4. mingil hetkel tekib mõte kõrget karjääri teha 5. tulevad muud huvid ja jääb ainult hobina. Kõik see nõuab pühendumist ja raha. Kui kõrgele keegi tahab tõusta, nii palju tuleb sinna sisse panna. Isad peavad olema hiromandid ja seda toetama. Kui tahta kõrgele tõusta tuleb vaevelda sponsoritega ja sipelda hiljem nende lõa otsas, küll need juba sinult nõuda oskavad, ka õigustusega. Hea on Kauride variant, rüga kõvasti bisnessi teha ja tappa raha Egoni alla, pikapeale tuleb selgus kuhu poiss jõuab aga keegi ei jõrise su kallal aina oma raha. SPORT ON JÕHKER ALA, SIIN ARMU EI ANTA. MEENUTAGEM KAS VÕI SMIGUNI VÕI NOOLE PINGUTUSI SPONSORTIEGA. Samas kui otsest tüli ei olnud, siis õpetuseks olgu see kõigile kui ennast siduma hakata.

X, 05.04.2006 15:26
Mis jame see on? Syruse kodulehelt võetud? See seletaks seda hunnikut valeinformatsiooni.. kohe näha, et venelased..
Ott oskab tunduvalt rohkem venekeelseid sõnu kui 10-15!!! Tal ei puudunud endal huvi ja ta ON suurepärane sõitja! Ja mis puutub uude autosse Renault, siis selle sai ta kätte alles hiljuti, igatahes mitte nii ruttu, kui siin artiklis mõista on antud. Ja üldse, tikku sulle, Syrus. Mine ärple oma kodumaal, teie ei oska eesti keelt ka!

Ken, 05.04.2006 16:19
Oskab Ott keelt või ei oska, seda saab lihtsalt selgeks teha. Otti auto igatahes lagunes ja lagunes ka golf varem. Kuskil need vead olid.Kas siis juhis või autos!?
Huvitav oleks neid sisevideosid näha:)
Edu Syrus Rally teamile tulevikus ja edu Ottile!

Jan, 05.04.2006 16:56
To Aivar Parts.
Kas tuleb kõne alla, et teie kui Syruse esindaja siin netilehel, küsite Oti käest luba, nende sisevideote netti ülesriputamiseks? Ja ma eeskätt mõtlen, et see toimuks ka Oti nõusolekul.

..., 05.04.2006 17:11
kohe vahva lugeda kogu seda pulli siin. Aga ettepanek: 76 kommentaari, igaüks paneks 1000 eeku ja saaks üheks väiksemaks ralliks ehk mingi (kordan-mingi)auto rentida ja selle siis Otile sõita anda. Tulemuse pealt igaüks tunneb, mis oma rahaga tegi...
Allkiri: kah üks rallisõitja(omastarust vähemalt)

saarlane, 05.04.2006 17:27
hmm......tahaks ka teada mis fatkid need on siis mis oti viivad põhja nagu Estonia läks. väga veider ähvardus et tahate otile nagu piinilikust tekitada jne. inimesed on ikka imelikud. kirjutaks veel aga jään korralikus nagu igale normaalsele inimesel tavaks. aga kollastelt ma sellist asja nüüd küll ei oodand.
EDU OTILE

Tiit, 05.04.2006 18:54
Head sõbrad, ralli on meeskonnamäng, kus konfliktid kerged tekkima. Aga see pole nii tõsine mäng, et üks noor mees, kes oma klubi juhtidega tülli läks, peaks elu lõpuni põdema ja meie seda suure hasardiga kommenteerima.

..., 05.04.2006 19:52
las koerad hauguvad, loodame, et karavan läheb ikka edasi!
EDU.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia