Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
01. mai 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Jaanikese krossirajal sõideti superkrossi viies etapp

Kommentaare lisatud: 135

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
 
villu, 23.05.2006 10:02
Rinka etapp on väiksel ringil. Superkrossile on lisaks ka noorte ringrajavõistluste 1. ja 2. etapp.
Seega superkrossi noorteklassi ja juuniorite sõitjad võivad lisaks osaleda ka EMV etapil.
Superkrossi juhend on rallikrossi komiteesse kinnitamisele saadetud. Ja noorte rinka etapp on saadetud ringrajakomiteesse. Kohe kui juhendid kinnitatud, siis algab eelregistreerimine

to njaa, 23.05.2006 07:02
eriste ütles taalis eesti keeles ,et kui uus tee on valmis sõidetakse suurel ringil

njaa, 22.05.2006 22:29
eriste ytles taalis, et ta ei tea veel:P

sõitja, 22.05.2006 22:20
kas keegi oskab öelda kas rinka etapp on suurel ringil või väiksel

oh.., 22.05.2006 21:51
ei kindlasti tuleb...igast sõidust on alati artikkel olnud lihtsalt mõni pannakse kiiremini mõni aeglasemini...

..., 22.05.2006 21:22
Huvitav, kas Taalist mingit artiklit ei tulegi?

Erapooletu, 16.05.2006 15:06
to: sõbrad ja veel mõni eelkõneleja See siis ongi selle sarja alustala ja väidetavalt hästi toimiv süsteem, mis võimaldab tehnikat odav hoida. Olge ausad ja öelge, et see ei toimi enam ja see ei ole enam pikka aega toiminud. Siiski edu ja vastupidamist kõigile.

getu, 07.05.2006 20:31
seli väga hea sõit
(Y)

sõbrad, 06.05.2006 21:07
ma tean et keegi tahtis kensi auto ära osta,aga nüüd viiakse talle lilli

mikk, 06.05.2006 20:59
tegelt oli kensil õige kast all

voistleja, 06.05.2006 20:52
kui on mingi probleem autode vastavusega ettekirjutatud reeglitele,siis ei ole midagi lihtsamat kui enne TAALI voistlust teha korralik tehniline ja enamus kusimustest saab hoobilt lahendatud.

voistleja, 06.05.2006 20:52
kui on mingi probleem autode vastavusega ettekirjutatud reeglitele,siis ei ole midagi lihtsamat kui enne TAALI voistlust teha korralik tehniline ja enamus kusimustest saab hoobilt lahendatud.

huvitav, 06.05.2006 11:52
kas keegi nendest tarkpeadest on osalenud ka tehniliste väljatöötamisel või teinud komiteel mingi ettepaneku...või plaanib seda teha. Minuarust kutsuti aktiviste koostööle.Miskipärast tundub et lihtsalt osadele kodanikele meeldib anonüümselt iriseda ja targutada kui aga asi tegudeni läheb...

mehaanik, 05.05.2006 23:12
kirjutage mida soovite aga kiibitsetsejatele soovitaks tõesti sellese endisesse truu moororisse kiigata.

mihkel, 05.05.2006 18:54
to kidd:tänan, just nii

kidd, 05.05.2006 17:29
Kui ma nyyd mihkli mõttest õieti aru saan, siis tema räägib võimalusest reeglitest mööda hiilida tänu nendes kasutatavate terminite mitmetitõlgendatavusele.Kui reeglite kirjutaja eesmärk on olnud mitte lubada kaste modida, siis peaks Lada puhul olema ju väga lihtne kirja panna tootekoodid, milliseid kaste tohib kasutada.Lisada klausel, et igasugune sisu modimine on keelatud.Lada pole ju volkar, millel yhel aastal mustmiljon erinevat kasti toodeti.Tehnilisel komisjonil on paberil kirjas, milline kast mida peab sisaldama. Protesti korral saab siis sealt järgi vaadata. Sama ideed on kasutatud ntx. USAs sõidetavas volkaril põhinevas bagiklassis.Samas, kui protestijale raha tagasi makstakse (mis nagu protesti rahuldamise märk peaks olema) ja kahtlane auto ikka poodjumil troonib, pole mingitel reeglitel yltse mõtet.

to mihkel, 05.05.2006 16:16
standardi eesmärk oli hoida autoehituse hind madalal.Sellest ka igal aastal täienevad tehnilised (pidevalt mõeldakse miskit uut välja) Kui on nii kange tahtmine teistest parem olla kallima tehnika arvelt, siis selleks on ju olemas ERK klass, SKs siis Vaba klass. Milleks nikastada enda ja teiste ajusid sellises klassis kus igasugu imelahendused nagunii ära nullitakse.Nagu eespool oli öeldud- enamik autosid näeb lihtsalt välja nagu käkid ja siin targutatakse otsekasti teemadel.Tulge maapeale tagasi!

mihkel, 05.05.2006 15:52
Küsimus pole mitte kuidas mööda hiilida vaid millised on reeglid. Mida tohib teha, mida mitte? Kui reeglites midagi otselülituse kohta öeldud pole siis järelikult ei saa keegi öelda et oleks millegist mööda hiilitud.

silver7, 05.05.2006 14:17
Tervitus kõigile.
Mis on otsehambumine,kus on see lahti kirjutatud.Viska pronksid välja käija üle ühe nuki maha ja on sama tulemus mis siin kommentaarides mõeldakse.Käigukast sisu on ikka ülekande suhetes.Suurte nukkide freesimine tunduvalt lihtsam.
Plokkdiffer -mis see on?Kasutatakse suurendatud hõõrdumisega difreid ja ükski selline ei ole plokkdifer.Nii et ka selles ei tohiks
kellelgi probleeme olla.
Milleks üldse nii palju kära?Tehke lastele standard klass .Ma arvan et iga masinamees kes vaatab kapoti alla ütleb kas vastab või ei.Tee uks lahti ja sama tulemus kõlbab või ei.Tehke aeg ajalt mootori mõõtmine ja vale tulemuse korral järgmine sõit kolmekordse stardirahaga kusjuures trahviraha ei lähe korraldajale vaid alaliidu käsutusse et paradada mida iganes.Teine on vabaklass kus tee mida tahad.Võib vastulause õelda ,mida teevad need kes ei taha midagi teha ,Sõitku samadel tingimustel mis nooredki ainult vanus üle 16 või mis iganes
Silver

to to jne..., 05.05.2006 09:03
ära üldista, siin vehkida oskad küll...

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia