Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
01. mai 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Jaanikese krossirajal sõideti superkrossi viies etapp

Kommentaare lisatud: 135

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
 
sõitja, 02.05.2006 21:10
Kui korraldus ei parane, siis üks sõitja kindlasti vähem

mehaanik, 02.05.2006 21:30
tom siin õigesti osatab probleemide tekkimise võimaluse kohta. Vast ei tee tõesti paha kui korraldajad ning võistlejad või võistlejate esindajad mingil lähemal ajahetkel kokku istuvad ja need probleemid mis on tekkinud läbi arutavad ning tehnilistes ja üldjuhendis mitte olevad punktid (nagu see otselülitusega k.kasti teema)selgeks räägivad ja "kiriku keset küla ehitavad", et ei tekkiks paksu verd ja vääriti mõistmist või mõistmatust.

pealtvaataja, 02.05.2006 21:43
Loodame, et mees v6tab ikka mõistuse pähe ja paneb järgmiseks korraks õige kasti alla...

Priit, 02.05.2006 21:59
kellel see kast siis all on ?

Heiko L., 02.05.2006 22:11
See kast oli all Hr. Rainer Kensil.

ma, 02.05.2006 22:22
arvan, et vahet pole mis kast Kensil on ta sõidab enamustest jalgrattaga ka kiiremini.Mis te nüüd paanitsete hea on vaadata, et konkurents tagaveolistes kasvab.

"teadja", 02.05.2006 22:28
võid eristele rääkida palju tahad, ta teeb ikka nagu talle meeldib või kasulikum on. On ammu proovitud sõitjad otsuste tegemisse kaasata aga ei ole midagi välja tuld ja ega nüüdki lootust ei ole.

krossitaja, 02.05.2006 22:30
...tolm ja raja kastmine ei ole ka Eristel mingi uus probleem,õnneks on sõitjatel vedanud et traumadetta, Sõites on nii et kui enam ei näe tolmu tõttu teise taga, siis laseks natsa järgi aga ei saa, sest tagant möödub kohe järgmine hull kes sõidab samuti karika nimel ja ei näe tolmu tõttu ei kollast lippu ega ootamatult ümber läinud kaasvõistlejat. Proovige sõita (kihutada) pimedas ilma tuledetta - umbes sama...

Heiko L., 02.05.2006 22:35
Ma julgen arvata,et vahe on ikka suht suur kas sul on all lada originaal käigukast või siis otse hambumisega käigukast.

võistleja, 02.05.2006 22:40
Hr.Kens sõitis ka eelmine aasta enamusest tgaveo meestest ilma kastita kiiremini nii ,et väita ,et ainult kast sõidab on suht loll jutt.

ma, 02.05.2006 22:43
ootaks hr.Eriste kommentaari, et saaks aru mis paberil sõitmine siin jälle käib?

võistleja, 02.05.2006 23:00
"kens" sõidab teist tagurpidi kah mööda!

kõigile!, 02.05.2006 23:03
Pole see Kens nii kõva mees midagi ja kui ongi siis seda enam peab ka tema reeglite kohaselt sõitma! Tagasillas on nii mõnigi mees veel kes tal kannul pysib ja on talle äragi teinud!

teadja, 02.05.2006 23:07
Aga Rommi Pukk sõitis finaalsõidu 3-ndat käiku sees hoides ja juhtides ühe käega.

jälle teadja, 02.05.2006 23:12
Serbin 2-käiguga

GERKS, 02.05.2006 23:48
käigukast peaks ikka oleme selline nagu lubatud ja sellel kentsil peaks häbi olema valede vahenditega võitlemise eest.hr.pukk´ile soovime me kõige paremat ja varsti ei ole ta mitte teine vaid ESIMENE (õigete vahenditega muidugi)!!!!

ka targutaja, 02.05.2006 23:49
serbin sõitis pärast kasti vahetust alates kolmandast ringist kuni päeva lõpuni ühe käega ja kolmandat käiku jõuga sees hoides....finaali viimaseks kaheks ringiks oli järgi ainult 2. käik

võrreldes eelmise aasta tagaveo aegu...siis kiigake ka korra noorteklassi ja vaadake sealsete tagaveoliste ajad üle;)

otsekast, 03.05.2006 00:00
kes väidab et otsekast ei anna erilist eelist on ikka päris LOLL...vaadates videolt finaali starti siis oli see päri smüstiline mismoodi kens teisest reast startides finishi sirge lõpuks kõigist autopikkusega ees oli(märksõnaks väga pikk esimene käik)...teiseks on otsekastil käiguvahetus aeg palju lühem ja üldjuhul selliseid nähtusi ei teki kus suurel pöördel tavakastiga kiiret käiguvahetust üritades käik lihtsalt sisse ei lähe ja kast hakkab "kragisema"...kolmandaks otsekast kestab ikka suht kauem kui tavakast..vaadates kasvõi seda sõittu siis tavakastidest lagunesid kastid pukkil, serbinil ja enokil...otsekasti korralikul hooldamisel on rikete esinemine suht harv nähtus....aga siiski on tavakastiga sõitmine tunduvalt odavam ja hoiab autode hinna madalama...niiet soovitan hr. kensil otsekast ilusti graasi nurka tõsta ja ausat võistlust pidada...muidu tuleb sellest järgmisel võistlusel jälle jama...ja siis see asi vaevalt enam nii soodsalt reeglite rikkujale lõppeb

sõitja, 03.05.2006 00:03
see ei olnud krossirada...see oli kannatusterada

to otsekast, 03.05.2006 00:49
Järgmisele teoreetikule teadmiseks: Kens startis teise käiguga...aga see ei oma muidugi tähtsust. Ka tavakast vajab hooldust-siis nad niimoodi ei lagune. Usun, et enamik sõitjaid kindlasti ei vaheta olulisi detaile kolme sõidu järel, sellest ka need kastid lagunevad.Reeglid kehtivad muidugi kõigi jaoks.

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia