Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Villu Teearu
01. mai 2006 0:15
Tagasi
Trüki lehekülg

Jaanikese krossirajal sõideti superkrossi viies etapp

Kommentaare lisatud: 135

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
 
ma, 03.05.2006 07:30
esiteks võib olla otsekast ja kui ta tahab las ta siis sõidab ega kui tema selle raha leidis ja teie ei leidnud, siis mis te kadetsete.

võistleja, 03.05.2006 07:36
kui kõigile krossiautodele teha korralik tehniline on reeglite rikkujaid niikui putru. tehnilise kontrolli tegijatele sooviks aga pikka meelt.võtke kasvõi ükskordki tehke nii ,et kui midagi korrast ära siis koju tagasi ja ei lähe sõitma ja kõik. see kutsuks sõitjaid natukenegi korrale.

lihtsalt lugeja, 03.05.2006 08:09
tüüpiline ja eestlaslik!! Jumaluke, keegi oli minust või minu lemmikust parem!!! Jõudu Kens!! Olid ilma kastita tubli, oled ka nüüd! Poisid otsige raha ja pange ka kast alla, küll näete, et olete siis vaikimisi Kensiga ühes paadis ja salgate vaenu, mis ennem valitses!Asja tuleb teha südamega ja paremuse poole pürgides!

võistleja, 03.05.2006 08:32
Kens on selles suhtes õige vend .kui ei ole ladale normaalset ja vastupidavat kasti ,siis on nõus riskima auto müügikohustusega ja otsis välja otsekasti ,et autot edasi arendada.wolksvagenile on juba tehase poolt käigukasti ülekandeid oi oi kui palju ja keegi ei kisa , et olete oma ülekandeid muutnud.lada klassi sõitjad pidage see hooaeg arvestust mitu tavakasti kotti läheb ja kas see tuleb kokkuvõttes odavam ,kui otsekast.ärge arvestage ainult kasti hinda vaid ka oma aega.

aivar, 03.05.2006 08:54
aga te tehke nagu veokamehed: tehnilises kontrollis ei tunne keegi käigukasti vastu sügavamat huvi, kuid selle eest on olemas komitee esimees Marko Luhthein, kes saabub aeg-ajalt võistlusele suur valge ketas kaenlas ja viibab mehi suvaliselt päeva jooksul tehnilisse boksi ning kontrollib kastide ülekandeid. kõik teavad, et toimub pisteline kontroll, keegi pole solvunud ja kõik arvestavad asjaoluga, et kui nihverdavad, on täiesti reaalne võimalus vahele jääda ka vastase protestita. kas superkrossi sarjas siis ei leidu mõnd ranget meest, kes käiks ja teeks pistelist, kuid põhjalikku kontrolli?

Heiko L., 03.05.2006 10:25
Superkrossis suudab nii mõnigi sõita ladaga nii, et käigukast läheb võib olla aastas korra.
Ja siin ei käib praegu rahast jutt ja sellest kes suudab seda kasti oma autole alla osta või mitte, asi on praegu reeglite rikkumises.

mehaanik, 03.05.2006 10:41
Kui on konkreetselt tehnilistes kirjas mis tohib olla ja mis mitte ning üldjuhendis täiendavad lisavabadused mis Lada klassile lubatud siis pole miskit kobiseda ja reegleid väänata. Ei saa ühe lahenduse puhul olla mitmeti mõistmise ja tõlgendamise võimalust.

osaleja, 03.05.2006 10:42
no kui kast on üheselt keelatud, siis vahet pole, on tast kasu või mitte. ja kui palju laguneb.
aga jama oli see võistlus küll. liiga ohtlik. võistlejate osavõtutasu on 500.-, mis pole just väike raha, sõidavad teise eesti otsa ja selle eest võiks rada vähegi ette valmistatud olla. sellest ei aita, et ükspäev tõmmatakse kuidagi kopaga tsikli rööpad sirgemaks. oleks vähemalt soovinud vahepealset rajahooldust. see et stardiala kastetakse, aga samas kohta, mis seal kõrval ja hullem veel kastamata jäetakse, ei tasu üldse vist märkimist. seekordsel juhul seati mitmetel kordadel võistlejate elu ja tervis ohtu. tuleks ikka arvestada raja profiili ning olusid. lipumehi oli vähe ja ega neist kasu ka poleks olnud, ei näinud ju midagi. esimest korda käis sõidu ajal peast läbi, et mille jaoks me seda teeme.
lisaks veel hilisemad protestid, ei saanudki aru, kuidas need lahendati ja miks sellised otsused. mitmed võistlejad ei läinud peale sõite kinnisesse boksi ja kedagi see ei huvitanud.
tean, et see seltskond suudab väga häid sõite korraldada, aga seekord tuleb tunnistada, et asi lonkas.

Priit, 03.05.2006 11:16
raja hooldamine ja kastmine on hr.Eristel juba aastatepikkune probleem, kuid nüüd siis ilmselt oli liig, mis liig, kui niimoodi kirutakse.Ei saand ise kahjuks kohal olla, aga piltide pealt on asi ikka hull.

p, 03.05.2006 12:28
lisaks kõigile muudele siin eelnevalt välja toodud asjadele, ei saa ma aru sellest, et vähemalt kaks võistlejat (pedras, saar) käisid oma autosid testimas maanteel, hea küll, võistleja on loll, aga korraldaja oleks pidanud küll midagi ette võtma. on ju see asi väga üheselt määratletud. võistluste territooriumilt lahkumine jms. või muidu ei liigutata, kui keegi protesti ei kirjuta? ei saa pidevalt head meest mängida, oleks aeg hakata sirget joont ajama.

Ruja, 03.05.2006 12:42
Huvitav lugu on see Kensi lugu selles mõttes, et Protesti avaldaja sai oma raha tagasi, sellega aksepteeriti ka tegelikult reglemendi järgi protesti avaldus õigustatuks aga miks sai Kens esimese koha karika???
See ei ole ju loogiline.
Hr Eriste tahab olla kõigi kõige suurem sõber aga see ei ole ju võimalik kui mõni sõitja selline jama kokku keerab ja siis veel mingi jutt et otsehambumisega kast ei ole lubatud kyll aga otse lylitusega ja et omal ajal valmistas juba Vihur tehasetööna otsekaste
mis te tahate siis öelda et see Vihuri otse kast hambub teisiti otse kui soomes tehtud??? tööpõhimõte on ju sama
Hr Kens on ka muidugi tore seltsimees härra läheb sellepeale välja et kui keegi ta autot peaks tahtma ära osta siis sõidab lihtsalt pasunasse, samuti nagu ta Enoki poole pöördus esimeste sõnadega, kisades "mis sa oled kukkunud kõvasti"? Kuulge konkurente tuleb ikka austada ja fakt on see et kui Kensil otsekast ära võtta siis sõidavad 4 meest täiesti yhte auku ja Kens on sealt healjuhul neljas. Vaadates mis toimus kolme mehega kes sõitsid yhe käe ja yhe käiguga ja saavutasid 2;3;4 koha siis pole see Kens mittekeegi.

EI SAA ARU, 03.05.2006 13:55
kui enamus sõitjatel läheb aastas ainult üks kast aastas,miks te siis valgas kõik ühe käega pidite sõitma.

pealtvaataja, 03.05.2006 14:03
Mehed...mõtleme nüüd reaalselt...asi ei ole rahas, et me saaksime endale otsekasti osta vaid asi on REEGLITES, KUS ON SELGELT ÖELDUD,ET ON KEELATUD KASUTADA OTSE HAMBUMISEGA KÄIGUKASTE!!!...ja veel see, et kes siin targutavad, et kens sõidab kasvõi tagurpidi kõigist ette, neile pole muud öelda,et "Ärge hõisake enne õhtut"...

Pealtvaataja, 03.05.2006 14:07
Müts maha Serbini,Rommi ja veel mõne teise kiire venna eesgi, kes saavutasid nii hea koha katkise käigukastiga...

e, 03.05.2006 14:29
vaatage, kes oli eelmise aasta parim tagaveoline.Kens nii et ei saa ju öelda, et kens jääks neljandaks

Priit, 03.05.2006 14:49
mis krdi vahet sellel on mitmendaks ta jääks voi mitmes ta oli.Kui tüüp sõitis reeglitele mittevastava kastiga, siis oleks pidand disklaffi saama ja asi vask.See mitmes ta eelmine voi üleeelmine aasta oli see ei oma mingit tähtsust.

käitumine, 03.05.2006 14:59
kensi käitumine protesti kirjutanu suhtes ja veel mõne kõrvalviibija suhtes oli väga ülbe ja minus tekitas see tema suhtes tõelise vastikustunde...ta oleks pidanud olema madalam kui muru ja kui ta vähegi aumees on siis järgmiseks korraks ta selle probleemi kõrvaldab...muidu tuleb tagaveo meestel jälle midagi ette võtta.
ja veel..aru ma ei saa absoluutselt eriste käitumisest..kens ja tema kaaskond tunnistasid et otsekast on all...aga miks eriste vastavalt ei reageerinud???...põhjus oli täiesti ajuvaba..et pole meest kes selle lahti võtaks...minu arust on asi nii et meeskonna liikmed ise peavad teostama vastavad tööd ja katma vkulud seoses auto tehnilistele tingimustele vastavuse tõestamisega

to e, 03.05.2006 15:08
jõffert oli eelmine aasta parim tagaveoline,aulik teine ja siis oli alles kens...

to käitumine, 03.05.2006 15:46
enne kui jahvatama hakkad võta ja loe standardi tehnilise reeglite lõpuosa läbi.

andres, 03.05.2006 15:55
Mis seal lõpuosas siis nii olulist kirjas on, et see muudaks punktis 3.13 sätestatu "Lubatud on ainult H-lülitus. Keelatud on kasutada otsehambumisega käigukaste."?
Väga üheselt on ju tingimustes kirjas, et kasutada ei tohi ei otsehambumisega ega ka järjestiklülitatavaid kaste.
Eelnevalt kuskil kommentaaris toodud väide, et Kens olla lubanud sellele "pasunasse sõita", kes tema autot ostma tuleb, tekitas mul väga suure huvi pakkumise tegemise vastu. Kui mul nüüd vähegi võimalik on kohal olla ja Kensil ikka otsehambumisega kast all on, tulen autot ära ostma! Ja tahaks kohe näha seda pasunasse sõitmist :)

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia