Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Teele Sepp
18. mai 2006 2:48
Tagasi
Trüki lehekülg

E-rühma sõitjad pidasid ülesõite pikkadeks

Kommentaare lisatud: 38

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
mis siin, 22.05.2006 21:28
ikka neid karikaid ... õigemini kahepoolse teibiga kleebitud klaase taga nutta...
peale kinnimakstud Lindholmi ei saanud keegi isegi shampust...
elagu Eesti ralli lipulaev!
Oodata on vähemalt häis Paide ja Saaremaa rallisid ning kindlasti saab ka Mulgi väga korralik ralli olema.

veelkord PriitV-le, 19.05.2006 21:34
Võttes arvesse sinu viimaseid postitusi erinevates foorumites ei tohiks sina küll mõtlemise koha pealt sõna võtta!

asjapulkadele, 19.05.2006 13:13
meistritiitel antakse välja absoluutarvestuses - ehk siis suure A-ga peaks selle küll ära võitma

to E7, 19.05.2006 13:02
Mootor!

to codriver veelkord, 19.05.2006 12:59
aga mis väärtus siis on meistritiitlil, kui selles klassis reaalseid A-rühma autosid pole, konkurents on kõikuv ja võimsaima klassi autodega jäädakse alla nõrgematele klassidele? Ja neid autosid jääb ju järjest vähemaks: Saluri, Ahud, Kask - kolivad uute autodega samuti N-rühma. Rohkem konkurentsi, endal põnevam ja tiitlil reaalne väärtus seeläbi.

Ma ei saa aru, et miks ei võida aktsepteerida asju, mis mujal riikides ammu juba kasutusel. Ja soomes ka E-rühmas (sealses effis) meistritiitlit ei jagata. Kuigi autosid on palju.

E7, 19.05.2006 12:52
käis päris äge andmine, neli meest olid kogu aeg sekund-sekundis. Reintam sai kahjuks trahvi ja kadus konkurendist, Sepp ja Viilo panid ikka omavahel sekundisse. Miks Sepp üldse katkestas? Siis ta oligi teine vist?

co-driver, 19.05.2006 12:47
Päris või mittepäris, autode vahel on erinevused alati olnud. Ka E7-s leiab autosid, millede hinnaklassi ja hobujõudude vahel on kahekordsed erinevused. Kas seetõttu peaks ka seal jätma tiitli välja andmata?
Mina leian, et suurt A-d peaks samamoodi meistritiitliga pärjama, mehed on võimsate autode nimel palju raha välja käinud ja sõita vaid karika või absoluudi esikoha pärast pole päris "see". Meistritiitel võidetakse ikka hooaja kokkuvõttes, mitte ühe ralliga ja nii jääb võimalus ka neile meestele, kes pole suutnud "päris" A-rühma autot endale muretseda.

to codriver:, 19.05.2006 12:28
...ja neist kümnest olid vaid kaks päris A-rühma autod. Neist üks osaleb siin vaid ühel rallil aastas.

co-driver, 19.05.2006 12:15
Mõtlejale: suures A-s ikka rohkem mehi kui Murakas oma vertsuga. Pluss välisvõistejad venest ja soomest. Tallinnas startis 10 meest.

Kah mõtleja, 19.05.2006 11:25
A6 klassis ei jagata meistritiitlit seetõttu, et A6 klass on kõige kallim ning vaid Soomes ja Norras jagatakse neis klassides meistritiitleid (arvestatavatest rallimaadest). Kogu rallimaailm liigub kulude kokkuhoiu suunas ja miks peaks meil jagatama meistritiitlit klassis, kus täna on Eestis ainult üks auto (Muraka Corolla), ülejäänud mingid N+. Ning see ainus auto jättis juba Tallinna vahele, vähe lootust teda Rakveres näha. Palju meil neid regulaarseid WRC-külalisi siis ikka on - Dossik sel aastal ehk.

co-driver, 19.05.2006 11:15
Pikad ülesõidud on teatud mõttes paratamatus. Seetõttu olid jällegi rajad väga huvitavad. E2 vendade nurinat katsete kirjutamise kohta võib mõneti mõista, sest rahvarallis on rajakirjutamisega ju asjalood ikka hoopis teistsugused. Aga küll nad ära harjuvad peale paari rallit ja usun, et varsti nad enam korraldaja poolt kirjutatud legendide järgi sõita ei tahaks.

PriitV-le, 19.05.2006 11:08
Kui sinu arvates on EAL-i ainus eesmärk võimalikult palju WRC-sid rajale saada, et sponsoritelt ja pealtvaatajatelt rohkem pappi küsida, siis kuidas seletaksid seda, et tänavu A6 rühmas meistritiitlit ei anta? Meistritiitli püüdmine on paljudele kindlasti üks eesmärke, miks üldse välja tulla.

nonii, 19.05.2006 10:22
nüüd hakkab nalja saama, klounid kohal!

PriitV, 19.05.2006 09:56
rahvas, 18.05.2006 23:29 Kui mõtlemine on ohtlik nakkushaigus, siis tasub tõesti ise endale garantiin kehtestada. Kuigi tean ja tunnen ka tõsiseid erandeid, tundub keskmine rallisõber ja mis seal salata, tihtipeale ka autospordi eest vastutajad, olevat mõtlemisvõimepuudulikkusega siia ilma sündinud. Vähemalt näitavad nad seda oma tegudega välja. Selleks ei pidanud olema hiromant, et selliseid suundasid, mis on tänaseks Eesti autospordis toimunud, näha ette 6-8, rahvaspordis 2-3 aastat tagasi! Aga et seda "näha", peab mõtlema.
Tegelikult on kõige suurem häda olnud selles, et kõike on "reguleeritud" EAL'i tasemel mingitest isiklikest huvidest lähtuvalt. Autospordi, kui ala areng tervikuna ei ole kedagi huvitanud. Peaasi, et Märtin ja WRC-autod tuleksid, saaks sponsoritelt pappi välja peksta. Kasvatustöö on jäänud tegemata ja nii nad siis vinguvadki, et ülesõidud on pikad ja küll tuli püksi ja küll ei läinud lahti ja....
Selliseid vingujaid ei olegi vaja autosporti.

rahvas, 18.05.2006 23:29
kui ma ei teaks,et kodanik vahest ka EAL-i peamajast läbi astub arvaksin ma,et "ARMAS RAHVAS"on tegelikult hoopis PriitV,aga paraku peab vist tunnistama,et PV on saanud omale mõttekaaslase-või mis veel hullem! see haigus on nakkav!!!

kolm, 18.05.2006 23:10
on seltskond! :) selliseid asju ikka juhtub rallidel. Kolmandal katsel tuli Minkovski koos rekkaga.

max, 18.05.2006 22:37
oled sa oikk kindel et kelemendil hea aeg oli?
ja kolmekaupa tuldi sellepärast et opel pani välja,siis lasi kelemendi mööda ja nemad püüdis omakorda renter kinni....

ei, 18.05.2006 22:19
taha sitalt kommenteerida aga vaatasin Keava esimest ei saanud E2 essugi aru kõik vahed olid nii sassis. Vahepeal tuldi lausa kolmekaupa (Kelement vedas rivi) ja siis mitte kedagi pärast vaatasin Kelemendil hea aeg ometi.....

Mell, 18.05.2006 20:56
E 2 oleks võinud ju Raplas lõpetada ka , sest sealt ju alustati ka.Sellepärast E2 loodi ju, et peaks vähem sõitma ja odavamalt.

to noh, 18.05.2006 20:46
Juhendis kirjas E2 noor!!!

 

| 1-20 | 21-40 |
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
05.02.2024 01:29
Otepaa Talveralli 2024 (3)
22.01.2024 10:06
Rally Aluksne 2024 (4)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia