Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
24. jaanuar 2007 23:41
Tagasi
Trüki lehekülg

«Ei ole metsikute kamp, kes laseb poolsurnuks sõita»

Kommentaare lisatud: 10

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
fireman, 30.01.2007 17:36
Lisan veel avalikku teemasse meili kollerimees@gmail.com

fireman, 30.01.2007 17:33
Kui just norida siis tundub, et lihtsam ja targem EAL-i asjapulkade arvates lasta meestel poejuures õlut juua ja läbustada. Viimasega tegeleb vähemalt 75% maarahvast. Aga see 25% püüab midagi teha ja leida võimalusi ennast arendada. Vahet pole kas autosi ehitades või lihvides LEGAALSELT omi sõiduoskusi. EAL-i arvates aga illegaalselt ja ülimalt ohtlikult. No kus seda sõiduoskust siis lihvima peaks? Krossi osas olen päri, et on ohtlik, kuid jäärada pole minuarust küll selline üritus mille pärast tasuks lärmi lüüa. Samas ka on suur probleem neil kes tegelevad kiirendusvõistlustega. Ka on ju enamused neist illegaalsed. Minuarust oleks õige ennast seal rajal väljaelada ja tavaliikluses korrektne olla. Ja kui palju neid inimesi on kes sellise alaga tegelevad.... ? Igaljuhul rohkem kui tegev autosportlasi. Olen ise samuti korraldanud üritusi ning kui tahad suhelda selles osas EAL-iga siis hoitakse ju sinust eemale kui katkust. Lisan veel selle, et see ei ole ainult noorte ala, sellega tegelevad erinevas vanuses inimesed. Vanim keda tean on 68 a. ülikiire papi ja ka naised sõidavad. Üks väike tähelepanek veel, et üritustel püütakse vähemalt turvalisust tagada. Aga neid "tarku" leidub igalpool ja minuteada pole nendel üritustel ühtegi traagilise lõpuga juhtumit olnud. Samas kui on EAL valmis meile abikäe ulatama siis me seda kindlasti eemale ei tõuka. Parim lahendus oleks sellest teade mulle meilile panna.

penti, 29.01.2007 12:37
Mõeldamatu, et sõidetakse lühikeste riietega?
http://kross.pcms.pri.ee/9/S/176
toskaana pikk riie on seljas?

melka, 25.01.2007 18:10
Loodan ,siiralt et neil ei tule seeläbi ebameeldivusi.See pole küll kellegi eesmärk olnud.Meie sõitudel pole aeg ja koht kunagi olnud eesmärk,vaid kogemus.

melka, 25.01.2007 18:07
Tean vaid Vähi,Kevvai,Mäessaart.Kes oma demost osalemisel teada andsid.Ajad rajal oldud aegadest on kõigil võetud ja nii nad ka kirjas .

urueesel, 25.01.2007 15:23
Võistluse leheküljelt http://kross.pcms.pri.ee/40 leiame mitmeid EAL sõitjalitsentsi või alakomitee kaarti omavaid võistlejaid. Seega ei saa hr Liivaoja kommentaari kolme demosõitu teinud sõitja kohta päris tõsiselt võtta. Väljavõte 2006. aasta koondtulemustest:

Noored esivedu
Nr92 Rivo Vähi aeg kokku 4.15.41 teine koht
Nr.16 Siim Plangi aeg kokku 4.18.48 kolmas koht

Täiskasvanud esivedu
Nr.10 Ott Kevvai aeg kokku 2.03.71 esikoht
Nr 53 Mait Mäessaar aeg kokku 4.06.81 esikoht.
Nr 33 Rivo Vähi aeg kokku 4.06.65 esikoht
Nr 16 Siim Plangi aeg kokku 4.25.02 kuues koht

"Sport" esivedu
NR 16 Siim Plangi aeg kokku 4.17.60 teine koht
Nr 92 Urmet Kalden aeg kokku 4.20.88 kolmas koht
Nr 33 Margus Ojaots aeg kokku 4.20.34 esikoht

Tõenäoliselt on neid kodanikke seal veel...

aivar, 25.01.2007 13:08
to marek: ei ole see EAL mingi kuri on, et nendega läbi ei saa rääkida ja ma kohe mitte ei usu, et EAL tahaks külakrossi arvelt "rikastuda".
Ametlik juriidiline vormistamine on ikka teie endi, korraldajate ja pealtvaatajate huvides. Miks, sellest kirjutasin ma juba eelmise artikli all (kasvõi selle pärast, et mingi juhusliku õnnetuse järel ei muutuks võistleja kriminaalkurjategijaks).
Lisaks on asi ka selles, et EAL ei saa luua pretsedenti - "vähemohtlikud" asjad võivad olla illegaalsed, ohtlikumad olgu legaalsed. Kuhu piir tõmmata? Külakrosse ei sõideta mitte ainult Võrumaal, vaid ka mujal. Ja ühisstardist ning ilma mingi turvavarustuseta.
EAL ilmselt ei sekku, kui mõne mehe taluõuel asuval trennirajal paar-kolm poissi treeni teeb ja omavahel võidu sõidab. Aga kui üritus võtab juba organiseerituse vormi, siis on mingid mängureeglid vajalikud.
Nagu ma aru olen saanud, on korraldaja probleemidest ja asjaoludest teadlik ja see on tore. Tuult tiibadesse sellisele "külakrossile"; mitte keegi, ka EAL mitte, ei kahtle sellise ürituse vajalikkuses.

melka, 25.01.2007 11:12
Asja mõte ongi meil selles,et asi jääks enamvähem samadesse hinnaklassidesse.Asi vaja lihtsalt ühiste nõu ja jõupingutustega Saada Eal-i heaksiit.Asjal peab olema juriidiline pool ja see väljund on MTÜ,mille loomisega tegeleme.

`marek`, 25.01.2007 10:44
Lihtne on öelda, et muudame ametlikuks. Aga selle amtlikkusega kaasnevad reeglid, mis paraku ei oleks paljudele taskukohased
(ma ei mõtle siinkohal, et ei suudetaks suuremaid summasid maksta, vaid, et seda raha võiks ka tähtsamatesse kohtadesse kulutada).
Praegu on kulud ühe võistluse kohta ~500 eek (kütus + registreerimine + transport + söök/jook). Kui ametlikul võistlusel sellise summaga saaks läbi ajada, oleks väga ilus, kuid miskipärast on mul tunne, et see nii olema ei saa.
Lisaks on praegu tegemist äärmiselt odavate autodega, mille soetamine ja ette valmistamine ei ole kallis. Praegu on auto enamvähem suvaline tänavasõiduks kõlbmatu liikur. Peaasi, et ta oleks enamvähem korrektse välimusega ja korras.
Sõit toimub avalikuks liikluseks suletud alal. Autod on aeglased ja rada muudab neid veel aeglasemaks. Sõitjad on turvarihmaga istme külge kinnitatud, kiiver peas, pikkade varrukatega riided seljas. Elementaarsed asjad on kontrollitud ja täidetud.
Kujutan ette, et EAL reeglitega võistluse korral oleks alates raja ette valmistamisest lõpetades auto ehitamisega kõik tunduvalt kallim.
Ja mis on noorele poisile lahendus? Sõidab suvalisel avalikul teel, sest sõita ju tahaks ja žiguli jookseb oma 100 km/h küll välja ...

nuhk, 25.01.2007 08:14
Minu arust ei ole ju poltpuur kui selline kusagilt otsast keelatud, küsimus on puuri õiges materjalis ja mõõtudes...

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia