Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
22. märts 2007 17:41
Tagasi
Trüki lehekülg

"Krokodillidele" plaanitakse Balti karikavõistlusi

Kommentaare lisatud: 11

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
aivar, 12.04.2007 15:32
Ma kusagile ettepoole panin lingi leedu tehnilistega kah. leedu keel pole ka minul just tugevam külg, aga midagi üldist veerib vast välja.
Ega mina ka tea, kuidas lätlased täpselt nende tehnilistega maha saavad, kui üldse saavad. Lätlaste endi tehnilistes, mille netist leidsin, pole muide senimaani nõutud GAZ-tüüpi mootorit, nii palju kui mina aru sain. Aga need tingimused on 2005. aastast, võib-olla on neil ka mõni uuem versioon. Põhimõtteliselt arvestavad lätlased ju meie tingimustega, et
siin arvestust saada.
Suutsin välja veerida sellised asjad: leedukatel on nõue, et mootor peab olema GAZ-tüüpi; kubatuur maksimaalselt 6500 cc; min kaal 1500 kg. Meil ja lätlastel maks. kubatuur 6000 cc, min. kaal 1300; meil lisandub GAZ-tüüpi mootori ja agregaatide nõue. Seega põhimõttelisi väga suuri erinevusi ju pole. Muud särgid-värgid on tühiasi, mida annaks järgnevate aastate jooksul ühtlustada, kui sari tõepoolest käivitub.
Kas asjast asja saab, selgub ehk maikuu jooksul, kui meil esimesed sõidud peetud. Siis näeb-kuuleb, kes reaalselt elus ja valmis sõitma. Ma arvan, et ega lätlased ka eriti ei torma, ootavad sama moodi olukorra selginemist. Kalender on ju nii koostatud, et veobagid oleks vaid üks klass teiste klasside kõrval; ega krokodillide pärast ju keegi eraldi võistlust korraldama ei hakka. Ja esimene etapp oleks alles juuni lõpus, aega veel atra seada on.

kelk.i, 12.04.2007 15:13
kuule aivar, kui aluseks võtta läti tehnilised tingimused, mis eesti omadega sarnased, siis kuidas leedukad sellesse suhtuvad. kas seal pole mitte vabaklass ja mootorid ka vastavalt sellele aretatud? kas kindlaid minejaid ka ikka on või on ainult saunajutt. tegelikult see ju väga kulukas.

soni, 03.04.2007 21:50
pessimist või optimist,aga vaatame hiljem.leedukad on ette arvamatud ja usun et küsivad varstus ka?peaks kõik kolm sõitu arvesse minema,siis on näha kes tegija?leedu rada vihmag paras peavalu.bauska on omaette liiga kiire ja kui varstus uusi kaevikuid ei tehta pole seal ka hullu midagi.osa vanu bagisid alles ja mul väike mõtte ka olemas?sellest siis kui midagi juba selgem.

krossifänn, 03.04.2007 01:40
Soni ära nüüd nii pessimist ka ole.Aga lahtised on ju tõesti nii tehnilised kui punktisüsteem.Kõige jamam,et esimesed kaks etappi kiiretel läti-leedu radadel.Võib juhtuda,et leedukad lätlased panevad enne meistri paika kui eesti etapp käes.Samas tahaks tõesti näha mida suudaks leedu"äss"Pilipavicius teha Varstu tõelisel mägisel krossirajal.Aga ei hakka siin rohkem targutama. Soni küssa Sulle.Sa kui vanakooli mees sõitsid tol ajal (mõtlen neid 90-ndate pilte) Mis neist bagidest saanud on,seesama 95,2,12,65jne.Kas kõigil üks saatus EMEX või on miskit kuskil veel alles?

soni, 01.04.2007 19:58
olen uurinud seda balti värki ja ma ei usu sellesse.miks?kes läheb u 700km kaugusele?päris kulukas käimine ja arvan et eestist minejaid pole.praegult lubajaid küll,aga kui minekuks läheb pole kedagi?tean seda oma sõitmis ajast.bauska veel kannataks minna,kuna lõuna eestist 300km sinna.sassil alles raam,reedel sai ingar isaks ja ega see auto ehitamine pole nädala projekt?baltikatel peaks olema ühesugused tehnilised tingmused,muidu hakkab üks polka peale.

aivar, 26.03.2007 16:28
Ja natuke Leedu bagisid lisaks juba levinud fotodele: http://www.sport4ever.eu/photo/thumbnails.php?album=58&page=7

aivar, 26.03.2007 16:26
UAZ-id paistavad ka Leedus olema, klassi nimetatakse vist (?) T-5000. Ilmselt on neid vähe, ega muidu sellist nalja tehtaks http://www.sport4ever.eu/photo/displayimage.php?album=58&pos=5

aivar, 26.03.2007 16:19
täienduseks: tehniliste leidmiseks tuleb kogu link kopeerida (millegi pärast ei teinud eelmises postituses aktiivseks)
ja tulemused viskab automaatselt teiste klasside omad. bagide klassi nimi on B-12 ja tulemuste leidmiseks klikkige avaneva lehekülje alumisest servast "LASF taure"

aivar, 26.03.2007 16:12
Uurisin veidi Leedu raja kohta. Sellise lehekülje leidsin netist http://www.sport4ever.eu/index.php?language=lt&action=view_page&page_i...
leedukad ise kirjutavad kohanime nii (ma ei tea, kas kõik tähed nähtavale ka tulevad): Vilkyčiai

Eestist asub rada ikka üsna kaugel - 25 km Klaipedast lõuna poole.
Kui keegi peaks leedu keelt valdma, siis leedu teh tingimused veobagidele on siin: http://www.lasf.lt/images/files/nuostatai/krosas/2007%20m.%20nacionaliniai%20B12%20klases%20tech.%20reikalavimai.doc
Ja siin on Leedu meistrikate eelmise aasta tulemused http://www.lasf.lt/images/files/rezultatai/krosas/Krosas_2006_po6galut...

bagimees, 25.03.2007 23:07
ei tea kuna eestlased neid juhendeid näevad

Chupzic, 25.03.2007 13:27
tuleb vist plaanidesse võtta.

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia