Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
13. aprill 2007 17:33
Tagasi
Trüki lehekülg

Bagimeestele ei meeldi trellid

Kommentaare lisatud: 36

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 |
 
soni, 25.04.2007 17:29
aivar.loe enda eelmisi kirjutisi?kasutusel on see rada kindlasti ja võiksid kaarti vaa
data paremini?rada asub 7km enne poola piiri ja piiri punti nimi ka kalvarija.sinuga vaielda on mõtetu,sest sina arvad ikka kõike teadvat.

aivar, 25.04.2007 16:45
ja sul, soni, paistab kirjasõnast aru saamisega probleeme olema. kirjutasid: "sina (st siis aivar ehk mina) levitad valet infot,et kelku kui esindajat teavitatud võrkudest?"
Ehk viitaksid, kus ma midagi sellist ütlesin või kirjutasin? Omast arust kirjutasin nii: "Ma ei tea muidugi, mida ja kui palju komiteest edasi öeldi, aga seda kuulsin küll oma kõrvaga, kui võrgunõudest räägiti, siis soovitati asi konkreetselt välja mõelda just bagimeestel endil."
See lause tähendab ikka natukene muud asja, kui sina väidad.

aivar, 25.04.2007 16:40
Plunge rajaga on leedukatel muide mingi jama. Euroopa etapp Plunges on kalendrites maha tõmmatud, samuti Leedu enda meistrivõistluste esimene etapp.

aivar, 25.04.2007 16:32
soni kirjutas: "leedu kalvarija raja korraldaja ei tadnud midagi sellest.kui LAF-i lehel on kirjas,ega siis see ei ütle et seal teatkse"
Nojahh, kui mingi suva korraldaja ei tea midagi, siis kohe ei toimu. sul ka hea loogika... ma pakun et Eriste ja Rajamäe kui Taali ja Tääksi korraldaja ka ei tea midagi, aga ega selle pärast siis asi toimumata ei jää. Kui asi toimub, siis toimub Vilkyciai rajal. Sinu nimetatud "kavariat" ei suutnud ma tuvastada, kus see asuda võiks ja kes seal sõidab. Krossiradadena on Leedus kasutusel Plunge, Ukmerge, Sakiai, Taurage ja nimetatud Vilkyciai. Kas neist mõnda veel ka "kavariaks" nimetatakse, seda ma muidugi ei tea. Selles suhtes on sul küll õigus, et Leedu rajad sarnanevad Läti omadele ehk siis meie Tääksile.

soni, 25.04.2007 15:49
aastaid üritatud välja suretada,aga umbrohi ei hävine?vene ajal üritati kahte asja teha,aga tulemusteta.võrgud olid teemaks lühikest aega,müra oli teemaks tükk aega.mina arvan,et need kes sõita tahavad sõitku ja asjamehed ärgu mõelgu teiste eest.

rain33, 25.04.2007 15:32
To Aivar

Kui see LAF on nii kõva organiseerija miks siis veobagisid Smiltenisse sõitma ei lubata või on keegi teine seal eesotsas pidur??? Võrkude kohta veel seda et ei tulnud nad see aasta kasutusse ega ka 2008 ja arvan et kes sõidab veel 2020 pole neil ka. Kui vaid oleks normaalseid bagimehi kes suudaks vastu vaielda. Veobagis surakse kui mees. Las nõrgematel ja väiksematel olla need võrgud.

soni, 25.04.2007 15:04
kas sa aivar arvad et sina ainult suhtled?leedu kalvarija raja korraldaja ei tadnud midagi sellest.kui LAF-i lehel on kirjas,ega siis see ei ütle et seal teatkse?sina arvad ju olema kõigites asjadest nati targem,kui teised?sina levitad valet infot,et kelku kui esindajat teavitatud võrkudest?

aivar, 25.04.2007 10:38
soni, miks sa levitad desinformatsiooni? Kellega sa sealt Leedust suhtlesid, kui üldse suhtlesid? Läti autoliidu leheküljel on isegi balikate kalendri kohta juba teade üleval, postitatud 20. aprillil. Loomulikult pole mingit garantiid, et eestlased Leetu ja leedulased Eestisse võistlema viitsivad tulla, aga erinevalt paljudest targutajatest on LAF siiski asja organiseerida võtnud.

soni, 25.04.2007 08:56
rain.hästi paned.bagi jäägu tõesti oma liivakasti.kui ei te inimene suure ja väiksel vahet,kaal ka ei loe,siis polegi midagi rääkida.nüüd tuleb välja,et sm.kelk puudus koosolekult ja kohe tehti asi ära.suhtlesin leedu ühe korraldajaga ja tema teadis et balti värgist ei tule midagi välja.teh tingimused puuduvad ja kas igasse riiki lähvad kõik võistlema.leedu rajad kõik suht kaugel.rajad suht tamsalu-tääksi variandis.seal sõidukas põhiline lahingu riist.selle võrgu asja kohta veel,et peaks ikka material ja kinnitused paika pandama ning 2008 -ks läbi arutma.see tehnika komitee tegemata töö jälle.

rain33, 19.04.2007 08:07
Aivar mõte sul päris hea. Aga mis sanitaritesse puutub, siis mul väga eriline maitse- peavad olema blondiinid ja vähemalt 1,75 pikad ja väga ilusad. Nii et edu Tapal ja Rakveres missivalimiste korraldamisel!

aivar, 18.04.2007 18:44
Sinu autosse mahtumise küsimust, Rain, on juba arutatud:) Kõlama jäi arvamus, et paigutame kevadel kuidagi sisse ja enne sügist välja võtma ei hakka. Leiame kellegi sanitari kah, kes toob kolm korda päevas süüa ning tühjendab ööpotte. Sõite on tänavu palju, hooaeg lühike, mis sealt autost ikka välja ronida?

kelk.i, 18.04.2007 14:56
minu meelest aivaril väga hea ettepanek teema selleks aastaks seisma panna. kui tehniliste tingimuste koostajad ka sellega päri oleks.

bagi, 18.04.2007 14:09
Võrgud tulid 90-ndate aastate alguses Liguri bagile kes EM-i sõitis. Ei tea kas juhtus mingi õnnetus aga ilma võrguta on nii või naa valus sõita. On juhtunud ei teise bagi ratta alt lennanud kivi on mõlki löönud 4 mm seinaga amordi hülsi nii et amort jääb kinni. See et rusikasuurusted kivid õhus lendavad on tavaline. Needki mis võrgust läbi mahuvad on piisavalt valusad. Ratta eest see võrk loomulikult ei kaitse. Väikestele bagidele tuli samuti 90-ndate alguse paikku laiade külgede nõue et bagid üksteise külge ei takerduks ja küljepealt sisse sõites oleks rohkem ruumi juhini.
To kelk.i korraga seest ja väljast avatavaid lahendusi on mitmeid ja need on väga lihtsad.

aivar, 18.04.2007 14:02
Mu vana arvuti lendas koos vanade mailidega kahjuks prügimäele, aga minu mailikastis oli kunagi isegi juhendi projekt, kus see bagimeeste teavitamise jutt sees. Villu Teearul kui protokollijal on see kindlasti alles. Kui sulle Igor pole keegi midagi teada andnud, siis vast võib selle teema lõpetatuks lugeda ja järgmise hooaaja eel alles uuesti käsile võtta.

kelk.i, 18.04.2007 13:45
kahjuks ei ole mulle keegi midagi öelnud (oli küll üks koosolek EALis jah, aga kuna selle toimumisest teatati väga lühikest aega ette, siis oli samaks ajaks plaanitud mul sõit Eestist välja, mida ei olnud võimalik ära jätta ega muule ajale tõsta). Nii et, mida EAL-s räägiti, on minuni jõudnud ainult kuulduste põhjal.

Ja vot seda ka, ilmselt olen loll, aga mina pole suutnud välja mõleda kinnitust, mida nii seest kui väljast avada saaks.

rain33, 18.04.2007 13:34
To
Aivar kuidas sa seda toru mõtled ma ei mahu ilma seebita sisse ega välja aga kui see toru ka veel on mis siis saab?

aivar, 18.04.2007 13:04
Rain, ära nüüd ikka väga urise kodanik "bagi" peale, ta üritas lihtsalt nõu anda ja arvamust avalda. Kui sa veidigi loogiliselt mõtleksid, saad aru küll et tegemist on kogemustega tegelasega, kes lambist ei targuta.
Mul on "bagile" paar küsimust hoopis. Millal väikestele bagidele turvavõrkude kasutamise nõue tuli ja kas see oli mingitest halbadest kogemustest lähtudes tehtud nõue või lihtsalt FIA norm?
Kas oled küljevõrkudest ka mingit reaalset kasu tunnetanud? Selge see, et küljevõrgud kaitsevad üle kuudi käimise korral käsi, seda teavad ka veobagimehed, aga kivid? Veobagimehed on ju seni sõitnud aeglastel ja peamiselt liivastel radadel, kus ka kive suht vähe, aga kiviseid kiireid radu tuleb järjest juurde. Kas satuvad need kivid ikka külgmisest avausest kokpitti?

Minu mõistuse kohaselt vajaksid veobagid külgede kaitseks hoopis teist asja - seda nn akent piiravat toru. Mõnedel meestel on küljeava ikka nii suur, et kui bagi on külili, mahub sinna täiesti vabalt teise bagi ratas sisse. Siis on küll ai-ai ja põgeneda pole kusagile. Võrgust ratta eest suurt kaitset ei tõota tekkida.

Mis puutub sellesse, et "esitage siis keegi joonised", siis selle koha pealt urised sa Rain küll ilma asjata. Ma ei tea muidugi, mida ja kui palju komiteest edasi öeldi, aga seda kuulsin küll oma kõrvaga, kui võrgunõudest räägiti, siis soovitati asi konkreetselt välja mõelda just bagimeestel endil. Ma usun, et see öeldi ka Igorile edasi.

bagi, 18.04.2007 12:54
Äkki suudate ikka kuidagi andeks anda?
Ma enam ei tee! Ausalt!
Liivakastis olete te tõesti.

rain33, 18.04.2007 12:30
To bagi
Kui sa pole veel aru saanud, et see teema ei puuduta sind vaid ainult veobagi mehi, siis palun ära trügi võõrasse liivakasti.
Aga kui muidugi huvi on hakata sõitma veobagi siis on alati su kommentaarid teretulnud!

bagi, 18.04.2007 12:13
Tahtsin tõesti seda öelda. Kuid mõte hoopis selline: Tavaliselt paljudele ei meeldi kui EAL liiga palju ette kirjutab, nüüd tahate saada täpset joonist. Div. 3 bagide juures saadakse võrkude tegemisega hakkama ilma FIA täpsete ettekirjutusteta ja probleeme pole. (Kuigi muu turvavarustus on täpselt paikka pandud, FT3 turvapaak, 6p rihmad, kärg küljelöögiplaadid, jne.) Tehke edasi sääsest elevanti.
Eesti,Läti,Leedu tehniliste tingimuste ühtlustamine paistab küll utoopiline teema kui mingid küljevõrgud juba sellise poleemika tekitavad. Äkki avaks teema kas fia poolt nõutud massilüliti veobagil ikka ohutu on. Veobagi ju hoooopis teistsugune.

Muus osas sõbralke tervitustega
bagi

 

| 1-20 | 21-40 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia