Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
rally.ee
07. oktoober 2008 6:36
Tagasi
Trüki lehekülg

Helmet Palm: Kas panna alus rahasarjale?

Kommentaare lisatud: 17

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
evovii, 08.11.2008 10:53
Rahasari oleks kindlasti motiveeriv, aga ainult nende meeste jaoks, kes sõidavad esi kuusikus (nemad reeglina ka omavahel poodiumikohad jagavad).
Pigem võiks järgmisest hooajast alates lõpetaada massilise petmise - äkki leidub meie seas ausaid inimesi, kes alates järgmisest hooajast võivad endale rusikaga vastu rinda taguda ja öelda, et: "Minu auto on 100% vastavuses tehniliste nõuetega".
Usun, et kõik on nõus minuga, et standart auto summutisse liitrist notti sisse ei löö ja tehase aju/softiga auto, käiguvahetusel tagant tuld välja ei löö.
Mis on siis rahvaspordi misioon?
Usun, et olen õigel teel kui arvan, et pakkuda tavainimesele võimalust õppida kiiresti sõitma, rahuldada kiirusepisikut ja panna ennast proovile konkurentsis.
Ma ei pane palju mööda kui ütlen, et 4WD klassis Subarutele ja Mitsudele konkurente ei ole.Kui sul sellise auto ostmiseks ja ülalpidamiseks raha ei ole siis jäädki statistirolli - ole sa siis nii hea sõitja kui tahes.
Minul isiklikult ei ole huvi maksta 3000.- fondi, millest 100% kindlusega ma midagi tagasi ei saa sest "juustunoaga mõõga vastu ei saa".
Tarmo

PMR, 12.10.2008 16:17
Ma kardan, et rahasari ei ole täna ega ka järgmisel aastal teostatav.

Ma siiski eeldaks, et suurtel üritustel peaks auhinna fondi välja panema võistluste toetaja. Paraku on aga näidanud aeg, et toetajaid on vähe ja auhinna fond moodustatakse osalustasudest (plastikust karikas).

Siin oleks pigem mõtlemisainet ettevõtete PR meeskondadele, et kas ja kuidas oleks rahvasprindi olemus kasulik ettevõttele, et mis rahvas seal käib ja mida see rahvas ostab ja mida sellele rahvala vaja reklaamida on?

Täna on suurem osa potensiaalseid toetajad ise sõitjad rahvasprindis ehk neil sisuliselt puudub huvi lisaks oma hobile veel panna lisaraha ... mis on ka täiesti arusaadav.

Pigem algataks hoopis "Säästusarja".
1. Osavõtutasu soodsam (umbes 300eek)
2. Reeglid kohendada
3. Auhinna fond koosneks osalustasudest e. 40%-50% võiks minna auhinna fondi (see on lihtsalt oletus).

Lihtsalt käis selline mõte läbi ...

vängster, 09.10.2008 12:01
Viimane mõte pole paha aga arvan et see võiks olla iga klassi esimesed kuus nagu hetkel kokkuvõttes karikakohad on!
Janeku mõte on tegelikult hea aga seda saab ainult sellisel juhul teha kui kõik on nõus,kui mingi 50 inimest ei tule ja 50 läheb siis ei ole sellest kasu...Rahvasprint ei sure nii välja vaid on lootust et meie seis paraneb,hetkel muutub see korraldus juba lihtsalt raha tegemise kohaks...minul isiklikult ei oleks sellise osavõtutasu kohta midagi öelda kui selle eest saaks normaalselt palju sõita ja et parimatele oleksid ka korralikud(korralikumad) auhinnad...
Rahasprindi idee ei ole paha aga see tahaks tõsist mõtlemist kuidas jne seda teha...
Võtame näiteks juhuse kus ma esimesele sõidule ei tule,teised maksavad raha ära ja üle jäänud etapid teen kaasa.tulen esimeseks siis mina auhinda ei saa ja teised saavad???Neid asju on mitmeid mis mõtlemist tahaks aga vbla isegi saaks toimima...

-ant-, 08.10.2008 22:29
Kas sellel ei oleks jumet, kui igast etapist läheks mingi % auhinnafondi ja hooaja lõpus läheks see jagamisele mitte esi kolme vahel vaid a´la 10 vahel... siis poleks ka neljandaks päris nukker jääda vms.:)

mait51, 08.10.2008 21:33
Kui hooaja alguses korjatakse raha kokku, siis kuidas jääks nendega, kes soovivad sarjaga liituda hooaja keskel ja nendega, kes sooviksid ainult üksikutest etappidest osa võtta? Rahasari tuleks teha siis kindlast klasside kaupa ja nii, et kes soovib auhinnale konkureerida, see maksab hooaja alguses summa ära ja need, kes ei soovi, maksavad oma tavapärast hinda iga etapi alguses. Auhindadest niipalju, et poodjumil võiks karika (olgu see siis plastmassist või näiteks tammepuust) kõrval olla tõesti kas või kõige odavam vahuvein. Annaks asjale natuke jumet.

nabaalune, 08.10.2008 20:30
Ja nii see rahvasprint välja surigi...

JRclub, 08.10.2008 13:54
Kõige lihtsam on öelda, kui ei meeldi ära sõida. Ja huvitav on see, et võistlustel räägivad kõik ,et osavõtu tasud liiga kõrged ja auhinnad mõtetud. Aga keegi midagi ette ei võta. See on ju ilmselgelt liig, mis liig!!! Osavõtu tasud peaksid olema max. 500. Ja usun et korraldajad saaksid ikka oma raha kätte, sest siis on lootust et tuleb ka uusi sõitjaid. Ja naisete ja noorte klassis võiks olla see veel odavam, usun, et sinna oleks rahvast juurde vaja. Minu ettepanek - Lepime kokku, et uuel hooajal keegi ennem ei võistle kui osavõtu tasu nt. 500.- ja ongi kõik. Usun,et kui me seda kõik tahame, siis ainult nii on see võimalik.
janek

kronja, 07.10.2008 22:57
natuke offtopic teema, aga kui juba rahast juttu on... siin ühes kitsamas rahvaspordihuviliste ringis tekkis mõte, äkki teha totalisaator? :) et noh, enne sõitu saab rahvas panustada, et kes võidab ja kes tuleb viimasena ja mis järjestused jne... hipodroom võetakse teatavasti maha, a ralliautode jälgimine - näiteks, laitses - sarnaneb päris palju sellise hipodroomi värgiga ja panustamine sobiks siia nagu rusikas eksole :)

vängster, 07.10.2008 21:33
Seda ka muidugi...
Fakt on see et igalühel meist on omad luukered kapis,öeldagu mis tahes...
Minu arvamus,kõigepealt tavaliste sõitude auhinnad ja osavõtumaksud paika ning siis võiks vbla isegi sellisele asjale mõelda....
Kert

kronja, 07.10.2008 21:12
höhö.. praegugi, kui on n.ö. "rahavabad" need üritused, käivad vingumised ja kaebamised ja näpuga näitamised, et ühel on kapoti all uuendused ja teisel ülekanded muudetud ja mida kõike veel... kui nüüd lisada sinna rahafaktori, siis võib kohati päris inetuks kiskuda - kui praegu on "ahh, pohhui see plastikkarikas" siis rahasarjas oleks "kurat, 15k eest annan protesti küll sisse"...

seega kui mõte on hea - põhimõtteliselt - reaalsuses võib see inimestevahelised suhted kohati perse keerata... ja kogu üritusele sita maitse jätta...

imho, nagu alati..

vängster, 07.10.2008 19:10
Nabaalune...Loomulikult ei sõideta ainult auhindade pärast kuid olles ise sprindi korraldamist kõrvalt ja ligidalt näinud siis ütlen et meened saab päris korralikud teha ja ikka omadega plussi jääda...
Eelmisel kuul oli siis 4 sprinti ja nüüd veel rapla võta siis 5x750,pluss kütused,söögid,joogid jne...
Ning kui pingutuse eest saad mõtetu karika mis ei ole isegi ilus siis tekib lihtsalt nördimus...
Soovitan võtta eeskuju Hiiumaa,Vasalemma ja Jõhvi sprindi auhinna lauast...
Usun et asja lahedaks isegi see kui teha süsteem,näiteks mingi kindel protsent osavõtjate arvust(osavõtu maksudest) Peaks minema auhindadeks ja kõik oleks rahul....
Kert

proofet, 07.10.2008 18:48
No mõningatel rahvakatel on olnud ikka päris head auhinnad nagu Jaanimä, Vasalemma jne. Aga Palmi mõttega oleks küll nõus aga palju iga võistlus umbes siis stardimaks oleks? Või on se 3000 sees ?

vvallo, 07.10.2008 14:15
Kui siis mingites teatud klassides tõesti, sest kui ma tean, et mul ei ole lootustki jõuda esikolmikusse, aga sõita tahaks ikkagi, ei ole väga vaimustatud selle raha maksmises :)
Tugevamatel sõitjatel oleks kindlasti motiveeriv see, järjekindlalt etappidest osa võtta ja pingutada.

nabaalune, 07.10.2008 10:33
Soomes toimib selline rahaline sari ideaalselt ja minu arvates on see väga suureks motivatsiooniks sõita, kui hooaja lõpus 15 000 või enam tagasi antakse, saab kasvõi uueks hooajaks rehvid osta jälle. Ma tõesti ei mõista, miks inimesed vinguvad selle üle, et auhindasid ei ole? Kas sõidetakse siis ainult selle nimel, et pärast "kommi" saada? Kui vaadata tänavust hooaega, siis hea auhinnalaud on olnud põhiliselt nende võistlustel, mida korraldatakse aasta jooksul 1-2 ning millele on oluliselt lihtsam toetajaid leida. Seega tõestab minu arvates asjaolu, et tahetakse vaid auhindu saada, seda, et rahaline sari oleks väga hea idee.

Veiko7, 07.10.2008 10:26
Vabandust, shampuse said Hepa Cup'i kokkuvõttes poodiumikohad, mitte Rapla sprindi poodiumikohad.

Veiko7, 07.10.2008 10:19
Vängster, viimasel Rapla Rahvasprindil sai ju shampust. Keegi küll ei pritsinud seekord seda laiali(ilma pärast arvatavasti) aga eile jõime seltskonnaga elle ära ja hea oli küll!

Helmeti mõte on hea aga ma ootaks kõigepealt ära, mis üldse järgmise aastaga saab. Kas tõstetakse veel rahvasprindi osavõtutasusid? Praegune 750kr/etapp tundub juba olevat natuke liiga palju(see on muidugi ainult minu arvamus). Hooaja jooksul oli etappe nii palju, et tõmbas ikka korralikult hinge kinni küll :)
Aga samas kes ütles, et autosport peab odav olema!

Ise oleks sellise "kirjutamata reegli" poolt, et poodiumikohtadele tagastatakse näiteks osavõtutasud.

Üks lisamõte veel. Keegi võiks korraldada rahvasprindi sarja, mis on ainult asfaldil ja ringradadel: Audru, Rapla, Tabasalu ja miks mitte ka Haapsalu lennuväli vms. Paljud ei tule rahvasprinti sõitma, kuna see on konkreetne auto lõhkumine, kui tahad kõrgeid kohti saavutada. Sellised rajad on ikkagi suhteliselt ohutud võrreldes linnaetappide ja metsa vahel oleval kruusateel sõitmisega ja see võimaldab tulla sõitma ka madalate autodega omanikel, kellel puudub tahtmine ja võimalus tõsta autosid kõrgeks.

Tänud tähelepanu eest ja võib mulle vastu vaielda vabalt!

Veiko Veldemann

vängster, 07.10.2008 10:03
Tervitus...
Minu aramus asjast on selline,et kõige pealt peaks olema tavalistel Sprintidel nagu seda oli Rapla rahvasprint natukenegi normaalsemad auhinnad!Päris nukker kui oled maksnud 750eeki ja vaeva näinud et hästi sõita ning meeneks saad AINULT plastikust karika...Oleks olnud veidigi toredam kui oleks saanud vähemalt Odavat sampust pritsida aga polnud ka seda.Saan aru ,et võistlejaid ei olnud kuigi palju ja raha polnud kassas nii palju kui tavaliselt aga ikkagi....
Ei tee kedagi maha ning ei taha kellegile midagi pahasti öelda,lihtsalt minu arvamus....
Kert

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
17.04.2024
MM-sari jätkub Horvaatia teedel, kus on stardis ka kolm Eesti ekipaaži
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia