Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Rando Aav
25. mai 2010 20:48
Tagasi
Trüki lehekülg

Taali rahvasprindi korraldus tekitas sõitjais pahameelt

Kommentaare lisatud: 4

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 |
 
rispiter, 26.05.2010 18:13
To Tõnis: Selleks., et nt. EAL-st saada vastust, tuleb kellelgi asjaosalisel teha sinna ametlik pöördumine.

tönis, 26.05.2010 00:35
JÄRG:
Igatahes, mitteusaldusväärne ajavõtt nullib kogu toimunud võistluse. See oli pigem tore ajaviide või trennipäev, mis immiteeris võidusõitu. Uhked suured karikad on muutunud väärtusetuteks vidinateks. Kui ajavõttu ei saa usaldada, siis ei ole kindel ka see, kes kiirem oli ning auhindade ja punktide väljajagamine ei ole pärast toimunud võistlust kindlasti õiglane. Keegi peab selle ebaõnnestumise eest vastutama, kas siis Erki sport või EAL - see ei ole teema mida "kinni mätsida". Meie võistlejad/tarbijad, oleme hetkel kõik suuri kulutusi teinud ning seejuures haledalt petta saanud!
Ootaks EAL-i ja Erki sport poolset avalikku sõnavõttu, arvamusi ja komentaare.

Kaasvõistlejatele sooviks külma närvi ja ennekõike ikka motivatsiooni jätkata!

Tõnis Krass
2WD-A

tönis, 26.05.2010 00:35
JÄRG: ning see tuleks võistluse korraldajatele muuta kohustuslikuks. Meil käib võidusõit mitte sekundite vaid sekundikümnendike ja sajandike peale, tihtipeale on välja sõidetud täpselt üks ja sama aeg. Väheusutav on, et inimene suudab 0,1 sek täpsusega liikuva auto finiši aja määrata. Enn Sups ütles õigesti, meie ju ostame ajavõtu teenuse! Kahju, et Erki sport on vaid äri peale väljas, selle asemel et populariseerida rahvasporti/autosporti - elektroonilisest ajavõtust loobumine ja ca 4000 EEK säästmine selle arvelt, ei ole vaid ainus kinnitus sellele. Võistluseelsel koosolekul ei vastanud võistluse korraldaja esitatud küsimustele konkreetselt, enesekindlalt ja üheseltmõistetavalt. Seda oli hiljem kohe näha ka rajal toimuvast - minema sõidetud tünn ja meetreid algsest kohast liigutatud rehvid ning keset võistlust oma algset kuju muutnud šikaan jäid silma ennekõike võistlejatele ja publikule, mitte aga kohtunikele või korraldajatele. Milleks siis ültse rajatähiste puudete või nihutamise teema ja karistused ning rajakohtunikud? Võistlejate palvele nihutada stardifoor auto küljepeegli varjust auto eesolevasse vaatevälja, vastas korraldaja et kui foori ei näe vata siis kella (elektroonilist lauakella, mis vahepeal puruks kukkus ja mis asendati mobiiltelefoni kellaga, mida kasutas vaid "foorimees"). Kui rada oli super, siis korraldus oli täielik kaos! Tulemused hilinesid, autasustamine oli tsirkus...pidevalt "õllepoisile" ahvatlev kommentaator, kellel nimede väljaütlemisel keel pidevalt sõlme läks oli pigem meelelahutajaks kui kommentaatoriks ja mis tal muud üle jäi, tulemusi ju polnud mida ette lugeda saaks, aga mikrofoni peab midagi rääkima

tönis, 26.05.2010 00:33
Tere! Võtaks ka sõna antud teemal, kui juba minu nimi oli oluline välja tuua!

Taali rahvasprindi rada oli väga huvitavalt maha märgitud. Enamuses kruus, osaliselt asfalt ja muld. Rada pidas väga hästi vastu arvestades nelja sõiduvooru ja ca 40 osalejat, olid vaid paar kohta, mis rööpasse läksid või kus suured kivid välja kraabiti, kuid see pigem ka selle pärast et kõik autod sõitsid samas jäljes. Väga nauditavad olid laiad kurvid, mis olid kõik suure ja kohati ülisuure positiivse kaldega ning lõppesid mahapöördega tasasele maale - mõnus oli neid kurve joonistada. Asfaldilõigud olid kruusarehvile eriti vaenulikud, kuid muutsid sõidu vahelduvamaks ja tehnilisemaks. Huvitavaks tegi selle raja ka suur kõrguste vahe. Taali rallikrossirajal sõidaks hea meelega teinekordki, aga...

Aga ainult siis, kui ajavõtt toimub elektrooniliselt, mida omakorda tubleeriks kontrolli mõttes mehhaaniline ajavõtt. Selliselt tuleb edaspidi korraldada kõik võidusõidud (vihje EAL-ile!), sellist jama ajavõtuga, nagu nüüd Taalis juhtus, ei taha enam kunagi võistlustel näha! Ma olen palju õnnitlusi saanud teise koha puhul ja nüüd tagant järgi saan kellegi käest teada, et sorry vana ajad on valesti kokku arvutatud ja et sa jäid tegelikult kolmandaks??? Tabelit uurima hakates ei klapi tõepoolest numbrid, osa lahtreid on lausa tühjad. Seda on näha nii 2WD-A, J18, kui ka 4WD tulemustes. Miks on EAL selle tabeli nii vigaselt kinnitanud ja avaldanud? Miks EAL ei näinud ette selle võistluse läbikukkumist? Kahe aasta jooksul pole keegi sellist ajavõttu kasutanud, kõik võistuse korraldajad on üle läinud täpsema ajavõtu peale ning see tuleks v&otild

 

| 1-20 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia