Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Aivar Ojaperv
21. juuli 2003 21:41
Tagasi
Trüki lehekülg

Mario Karusele jäi finaaliuks suletuks

Kommentaare lisatud: 57

 

  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
 
| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
 
allain, 28.07.2003 13:24
autosid on seal lätis igat marki ka ladasid.teh tingimused on isegi lödvemad kui meil.

teine aivar, 24.07.2003 10:11
siis on veel lehekülg http://www.laf.lv kus on natukene ka inglise keelset teksti (BMV juhend näiteks) kui lätikeelseid tehnilisi tingimusi uurida (läti keeles tehniskie noteikumi), siis midagi natukene saab aru. suuri erinevusi eestlaste omast olla ei tohiks, eks nad kõik FIA aluste peal tehtud ole. lätlased sõidavad ju kaasa ka sõiduautokrossi Euroopa meistrivõistlustel.

F, 24.07.2003 09:59
no jah, ega sellest lätikeelest küll aru ei saa aga tänud siiski; aga ikkagi huvitaks millised on teh tingimused just eest ERK 2500 võrreldes ja kas on suuremaid erinevusi ka. Nojaa see ka päris naljakas et on pandud kuti talu kus elab aga mitte sõidukit millega sõidab.

teine aivar, 24.07.2003 09:44
läti autokrossi ja rallikrossi kohta saab infi leheküljelt http://www.autokross.lv. see on küll läti keeles, aga väikese uurimise järel saab pihta küll, kus tulemused ja tabelid on. kahjuks pole tabelites automarke kirjas, küll on aga kohusetundlikult ära toodud, millisest külast sõidumees pärit on

kes teab, 24.07.2003 09:30
eelnevates kommentaarides oli juttu et on ka eraldi tagaveoliste klass, et mis autod on seal ülekaalus(ladad, bmwd või mis) ja kui suur on seal autode lubatud töömaht. Või kui palju üldse tehnilised tingimused erinevad eesti omadest?

crx, 23.07.2003 23:38
lätis on eraldi vöistlused hobidele kurseme kaus

HOBIMEHELE, 23.07.2003 22:31
MINU TEADA EI OLE ON 1400 KLASS JA NOORED KOOS.

hobimees, 23.07.2003 21:16
kui keegi teab siis vastake kas lätis või baltikatel on standard klass.

lugeja, 23.07.2003 21:09
loen mitmendat päeva teie arvamusi.ütlen kaoma söna .Eestit peaks vöi oleks soliidne kui esindaks belti võistlustel iga klassi kolm paremat.miks mitte ka rohkem

MULK, 23.07.2003 20:56
jätke võimalus sportlastel ise otsustada kus ja kellega võistelda või üldse mitte võistelda.

sai kunagi sõidetud, 23.07.2003 20:51
omal ajal käisime pool venemaad läbi ja polnd kauge midagi sai ikka hea kooli. võiks ikka eestlasi baltikatel rohkem olla.eks autosport ole kallis ala aga läti reisi raha vast iks leitaks kui tahtmist on.

Vaataja, 23.07.2003 13:44
Valga meestel jah Läti lähem minna kui saarele!

teine aivar, 23.07.2003 13:13
suhted viivad edasi. veobagi mehed said ka aastaid lätlaste käest pidevalt tappa, aga hakkasid siis ise lätis käima ja nüüd ei saa lätlased enam meie omadele hästi vastu (eriti muidugi Sarve Rutsile) vaadati, õpiti (ka sõitmist) ja saadi targemaks.
või vastupidine näide: läti veokamehed ei saanud eestlastele ligilähedale, nad ei tulnud meie võistlustel isegi kümne hulka mitte. aga mõned mehed ei jätnud jonni ja Allain teab selle kohta kindlasti rohkem rääkida, kuidas ta lätlaste MV-l lõpuks alles kolmandaks jäeti.
nii et rohkem suhteid, sõbrad.

ALLAIN, 23.07.2003 12:55
VEEL LÄTLASTEST NIIPALJU .ET KUI SA LMV PUNNE EI TAHA SAAD VÖISTELDA ILMA STARDIMAKSUTA 20LATTI JÄÄB ALLES.

ALLAIN, 23.07.2003 12:51
SAAREL KÄIMINE ON TUNDUVALT KALLIM LÖBU KUI LÄTIS KÄIJA.AIVARIL ON ÖIGUS LÄTLASED ON TÖESTI VAEVA NÄIND BMV KORRALDAMISEGA..EESTLASED EI TULE LÄTTI MITTE RAHA PÄRAST VAID PÖHJUS ON SELLES ET MEIL POLE ESIKOLMIKUSSE ASJA.KES EESTIS KÖVA MEES TULGU TÖESTAGU SEDA KA BALTIKATEL MARIOGA KÄIME LÄTIS SELLEKS ET KOGEMUSI SAADA .ON IKKA SUUR VAHE KAS STARDIS ON 12 AUTOT .VÖI NAGU EESTIS 2-5.RALLIKROSSIS VÖIBOLLA TIBA ROHKEM.BALTIKATEL ELVAS ON NÄHA EESTLASTE ARVU JA KOHTI.ELVA TULEB VÄHE AUTOSI SEST PÖHI TEGIJAD ON LÄTLASED KUNA LÄTIS ON BMV ETAPP KA LÄTI ETAPP ON SEAL VÖISTLEJAID ROHKEM.TULEVIKUS PEAKS KA MEIL NII OLEMA.SUNNITAKSE JU KROSSIMEHI KA RALLIKROSSI SÖITMA NÜÜD PEAKS KABMV TEGEMA EESI ETAPIKS .SAI VIST PIKK JA LOLL JUTT.

teine aivar, 23.07.2003 10:34
a muide üks soovitus pikemate võistlusreiside kohta, kui raha napib: kutsuge fännklubi kaasa (sellised paadunud toetajad), laske müts ringi käima (näiteks 200 eeku näo pealt) ja koguneb päris kena summa. võib juhtuda, et see süsteem toimib ja pole ka fännile üle mõistuse kulukas.

teine aivar, 23.07.2003 10:25
ei vaidle vastu, et välissõit on kallis, aga mis kallis pole. sõidukate osas ei oska sendi täpsusega vaielda, aga veokameeste eelarveid ja reisikulusid teades (viimased tulevad pigem sõidukameestest suuremad), siis julgen kinnitada, et Saaremaal Kogulas käimine läheb sama kalliks kui Lätis.
Muidugi, koduste võistluste eest saad punkte, Lätis, kui kõva mees oled, siis karika, käepigistuse ja mõnel võistlusel ka ümbriku:)), kuid mitte midagi tabeliväärset. aga ometi - kui lätlased on vaeva näinud ja korraldavad Balti MV-d, siis on väga kahju näha, et eestlased selles sarjas esindatud ei ole. ma ei arva, et veoka ja veobagi mehed mõned rikkurid oleksid, kuid nemad on Lätis päris tihti ja arvukalt käinud.

to teine Aivar, 23.07.2003 10:18
olen ka tegelenud autospordiga ja tean täpselt kui kallid mingid sõidud on! Kui sul ikka raha ja suuri sponsoreid pole siis iga välissõit on ülemõistuse kallis, isegi Läti etapp. Kindlasti on kõik võidusõtjad huvitatud välis võistlustest aga kui sul ikka vahendeid selleks pole siis ainult tahtmisest ei piisa ja niisama naljapärast pole ju mõtet ka sõitma minna, kui siis ikka võitma!
Aga kui teist kommenteeriatest keegi arvab et tal raha üle on ja tahavad sõitjaid toetada siis usun, et mitte ükski sõitja ei ütle ära väikesest sponsorlusest!

teine aivar, 23.07.2003 10:11
fwd, sul on õigus. lappasin tabeleid, aga jäi kahe silma vahele:))

fwd, 23.07.2003 09:52
To teine aivar: parandus - Arendi esimene start rallikrossis oli sept. 2000 Kogulas (hooaja viimane etapp).

 

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia