Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Hooaeg 2008 bagidele
Autor: navigator 18.11.2007 13:52
Kahjuks ei olnud võimalik töö tõttu koosolekul viibida, niiet kohal käinud rääkige mis siis keegi teada sai ja mis järgmine hooaeg toimuma hakkab? Millal esimene etapp jne.

...
Autor: igor kelk 20.11.2007 23:22
rainile veel - kui EAL-le objektiivselt ära põhjendad, miks uut esindajat vaja on, siis kindlasti nimetatakse uus esindaja ka.

navigatorile - veokakomitee koosolekul otsustati, et bagide tehnilised tingimused pannakse paika bagimeeste koosolekul (koosoleku toimumine oli minu ettepanek, et kõik bagimehed saaksid sõna sekka öelda). koosolekul said kõik oma ettepanekutega lagedale tulla ja tehniliste tingimuste osas läksid käiku need, mida enamik toetas. (turvanõuded on samasugused, kui veokatelgi ja selles osas eriti palju kaasa rääkida ei saanud) koosoleku põhjal koostatakse tehnilised tingimused järgmiseks hooajaks. Selles osas ei anna enam vist midagi teha, aga sul on võimalus aasta pärast oma ettepanekuga uuesti välja tulla.

to liisu
Autor: igor kelk 21.11.2007 00:29
kui keegi on suuvooder (oled sina ise võib nii arvata) ja must-valgetest asjadest mina ei tea ka midagi, kui on siis vist teie enda vahel.

....
Autor: krossikas 21.11.2007 00:33
veokakomitee koosolekul tõepoolest otsustati, et bagimehed teevad oma koosoleku ja kõik seal kokkulepitu edastatakse kirjalikult. ma ei saa aru, miks rainile kelk ette jääb. tema üksi tahab kelku bagimeeste esindaja kohalt maha võtta. ükski teine mees sel teemal ei kirjuta, ainult tema. ilma kelgu abita see mees ju bagiga ei sõidaks. tundub,et tahab ise jubedalt kelgu asemel bagimehi esindama hakata. rainil endal on ka suuvooder, liisu.

lisa koosolekule.
Autor: kõps 21.11.2007 01:07
selle koosoleku põhjal võib küll öelda,et kelk seisab bagimeeste eest,kelk selle orgunnis ja veits pealegi veel.ametlik osa oli vägagi asjalik ja tundus,et erilisi erimeelsusi pold. pealegi lillmann väga vaimustunud esindaja kohast pold(jutuks oli). mis puutub tehnilistesse,siis 53 bagis lähtuti vägagi sellest,et meie bagisi võiks samavõrd aretada kui leedukad,siis oleks võimalik baltikatel võrdsem olla,kes tahab osaleda.ja üks balti etapp vist jälle varstus ka. 51 bagi on niigi vist küllaltki vaba.kuna bagi aretus on küllaltki loominguline töö ja seal on igaühel palju võimalusi ja fantaasiat kasutada,siis oli paljude poolehoid sellele,et bagid võiksid siiski suht vabad olla,"odavaks jäägu veo 53".

veel koosolekust
Autor: bagimees 21.11.2007 01:34
niipalju veel et järgmine hooaeg saab vähem sõita on ainult üks poolfinaal ja siis finaal kui on vähem kui 12 masinat

veel lisa
Autor: rain33 21.11.2007 08:06
Mina ei taha igori asemele.
Enne viimast etappi rääkisime teatud bagimeestega sellel esindaja teemal ja see oli ka siis nende arvamus ja on ka praegu. Aga sellist valetajat ja manipuleerijat ka ette otsa ei taha nagu on Igor- ainult sellega saab läbi kellest hetkel kasu on. Kui on vaja saada meistriks siis korraldatakse ka tööjuures nii et keegi ei tuleks segama.

ühest poolfinaalist
Autor: aivar 21.11.2007 09:55
Teie enda asi muidugi, aga see uuendus, et on üks poolfinaal ja seejärel finaal on minu arvates jama. Minu arvates tulete ju võistlusele ikka eesmärgiga võistelda ja pealtvaatajad tulevad selleks, et sõitvaid autosid vaadata. Omal ajal sai see reglement 8+8+12 ringi loodud ju eesmärgiga, et põnevus säiliks lõpuni, samas tuleks välja ka mehe ja auto vastupidavus.
Kui te ühe poolfinaali ära kaotate, siis ärge unustage muuta reglemendis ka seda poolfinaalide 30 protsendi nõuet. Kas see kaob siis üldse ära? Sellisel juhul - mis mõte on üldse poolfinaali sõita, võib ju kohe finaalis startida. Aga kui see nõue jääb mingil kujul alles ja mõni mees lükatakse stardisirgel katusele, kas siis tal finaali asja polegi? Ühesõnaga - natukene jama ja läbimõtlemata on see teie praegune ettepanek.
Parem siis juba lätlaste kunagine versioon, et võitja selgub kahe või kolme sõidu kokkuvõttes. Kuigi ka see on jama, kui võitja selgub paberil arvutades, mitte otse rajal põhimõttel, et kes esimesena lippu näeb, see võidab. Hetkel veel kehtiv süsteem 8+8+12 oli jama siis, kui autosid oli 6-7, siis oli jah "lahingut" vähe ja poolfinaalid vaid üks kulgemine. Aga 53 veokates näiteks polnud poolfinaalid sugugi niisama-sõidud ja kuna väikest bagi hakkab kõigi eelduste kohaselt ka vähemalt 10 igal sõidul olema, siis on vana süsteem minu arvates asjakohane.
Kui te 8 ringi poolfinaalis liiga paljuks peate, siis vähendage neid - olgu siis 6 või isegi 4, aga ärge piirduge vaid ühe poolfinaaliga. Uskuge, see viimane teeb asja igavamaks.
Aga noh, suured mehed, ise teate. Ja see minu eilne "häbi-häbi" kehtis nende tegelaste kohta, kes konku

järg
Autor: aivar 21.11.2007 09:59
Ja see minu eilne "häbi-häbi" kehtis nende tegelaste kohta, kes konkurentide tel numbrid on ära kaotanud ja pesevad musta pesu siin kõigi silme all. Rääkige tehnilistest, võistlustest jms, mitte oma isiklikest solvumistest ja suhetest.

...
Autor: igor kelk 21.11.2007 10:07
ühest poolfinaalist
kuna võistluste algus tuleval hooajal on hiljem( kell 10 või 11). seda selleks, et pealtvaatajaid jõuaks rohkem tulla. üks poolfinaal jäeti ära, et muidu läheb päev liiga pikaks kõigi jaoks. Finaalis saab startida siis, kui on sõidetud eelnevalt vähemalt kolm ringi (kas ajasõidus või kui mingil põhjusel ajasõidus auto ei stardi, siis poolfinaalis).

veel rainile.
töö juures peab ikka iga mees ise suu lahti tegema, kui töö isiklikke toimetusi segab ja on vaja midagi muuta.

Võistluste venimisest
Autor: aivar 21.11.2007 10:08
Ilmselt tuleneb idee üks poolfinaal ära kaotada sellest, et võistluspäevad liigselt venivad. Selle koha pealt on patustanud korraldajad ja kohtunikud, aga ALATI, igal võistlusel, on stardikohtunikud taga otsinud ka kadunud võistlejaid. Mõnikord on esimeste meeste trenniajamine lausa Heraklese vägitöö, ma arvan, et ma ei liialda, kui väidan, et trennide algus on teinekord vähemalt pool tundi hilinenud, sest mehed lihtsalt ei tule rajale. Samuti käib ajasõitude ajal üks suur otsimistöö.
Mul on selle kohta kaks konkreetset ettepanekut (kirjutan järgmisse posti, et tekst jälle kaduma ei läheks).

Ettepanekud kiirustamiseks
Autor: aivar 21.11.2007 10:16
1) ajasõidud jooksval konveieril. Nagunii sõitude koosseisud loositakse, miks me siis peame ise endale segadust juurde tekitama? Kuulutame ajasõidud välja, klasside kaupa muidugi, ja esimesed neli, kes eelstarti saabuvad, need ka kohe lähevad. Boonuseks on see, et esimestel meestel on rada paremas konditsioonis. Kui mingi x minuti jooksul pärast ajasõidu väljakuulutamist kedagi kohal pole, või eelmise startijaga jääb vahe suurem, kui x minutit, siis on ajasõit sellele klassile lõppenud ja kogu moos.
2) Eestart. Hetkeks, kui eelmine start stardib, (või läheb näiteks kolmandale-neljandale ringile) peab järgmine klass olema eelstardis. Vastavad kohad saab rajale orgunnida küll. Keda õigel ajal eelstardis pole, seda lihtsalt pole, selles sõidus ei sõida ja kogu lugu. Peale lõunat öeldakse kellaaeg, mil mehed peavad olema eelstardis ja see asi kehtib - kedagi rohkem ei otsita.
Igas meeskonnas on piisavalt tegelasi, nii et ühe mehe-naise-poisi-tüdruku võib kasvõi vaatlejaks panna, et sõitja saaks täpselt teada, millal minek. Uskuge mind, juba sõitjate tagaotsimise arvelt hoiab paar tundi kokku, kui mitte rohkem. Arvutage ise - kui iga start viibib kasvõi 5 minutit, palju see tegelikult kokku teeb.

ja veel
Autor: aivar 21.11.2007 10:24
Järgnev on rohkem korraldajatele-kohtunikele, aga samuti koht aja kokkuhoiuks. Kuna võistlused hakkavad järgmisel hooajal nagunii ajaliselt hiljem, siis mängiks lõunapausi ringi. Kohtunikud söögu treeningute ja kontrollsõitude järel, mitte enne finaale. Enne finaale pikka vaheaaega ei ole vaja, ainult nii palju, kui vajab raja hoolduseks. Pealtvaatajail ka parem - kui nt kell 14 on võistluse planeeritud algus, siis tulevadki kõik stardid järjest, mitte ta ei pea vaatama, kuidas kohtunikupoisid suppi söövad. Ainus, kes sellises olukorras kaotab, on toitlustaja aga kõigi vastu ka hea olla ei saa.
Sekretariaadile muidugi tuleb ka piitsa anda, et suudaks stardijärjekorrad kiiresti välja arvutada ja üles riputada. See pole tegelikult sugugi raske ja kui sellega hakkama ei saa, siis tuleb lihtsalt mõni teine amet otsida.

teemast
Autor: navigator 21.11.2007 11:41
olen aivariga täiesti nõus selle koha pealt et peaks ikka olema kaks eelsõitu ja siis finaal, sest oleme ju sinna ikka sõitma tulnud ja soov on ikka rohkem sõita!! muidugi on selle uuenduse poolt need kellel on masinad viimse piirini ära "tuunitud" ja kellel nad lihtsalt pikemalt vastu ei pea! just nagu aivar ütles et siis oleks ikka näha kas mees peab vastu ja kas ka masin peab vastu! Mina oleks kahe käega poolt et kaks sõitu ja finaal aga kasvõi siis oleks eelsõidud lühemad!

ajavõit ja sõiduaeg
Autor: kõps 21.11.2007 17:13
kõik on õige mis puudutab sõitude venimist,starti minek ja korraldus jne.
oli veel üks ettepanek,et eelsõit 10 ringi,kui on üks eelsõit. võiks teha ka veel ju ettepaneku,et finaal 15 ringi.
mis siis oleks:
sõitja saaks tagasi kaotatud 5 ringi,
korraldaja ja ajakasutus võidaks 3 ringi aja,pluss sõitude vaheline ajakadu,
ja siit tuleks ka siis soovitud vastupidavus-kaks pikemat sõiduaega-ei saa ise vahepeal puhata ja ka masinat ei saa remontida niipalju.
jõuab veel esitada kirjalikke ettepanekuid,kui soovi on.
p.s. varstus kipuvad paljud poisid ainult peale 7-8 ringi ära kukkuma...?

Eelstart
Autor: Tiidu 21.11.2007 18:56
See eelstardi asi pidi üldjuhendisse sisse kirjutet olema. Seda pole vist ka veel keegi mainind, et järgmisel hooajal sõidetakse kõik etapid Laupäeviti.

laupäevast
Autor: aivar 21.11.2007 19:22
seda laupäeva-juttu võtke kui korraldajapoolset pea pakule panemist ja katsetust. ma olen seda umbes sada korda rääkinud, aga olgu siis saja esimene kord kah: pühapäevane korraldamine polnud mitte jonn, vaid majanduslik kaalutlus, sest katse-eksituse meetodil on selgunud, et pühapäeval on pealtvaatajaid rohkem kui laupäeval. ja neilt pealtvaatajailt saadud piletitulu on oluline.
alternatiivina katsetaks nüüd siis laupäeva, aga nihutatud algusajaga. et sõidud algavad alles kell 14-15. selleks ajaks on ehk inimestel turul ja poes käidud, puudelõhkumine ka ära tüüdanud. eks näis, mis välja tuleb. kui ei tule, lõpetame pankrotis ja järgmisel aastal on mõni korraldaja vähem.
sõitude reglemendi muutmine ei meeldi mulle isiklikult, aga see on tõesti vaid minu arvamus, jätkuvalt. võistlused on veninud ikka muudel põhjustel, kui sõitude formaat. poolfinaal ise kestab ajaliselt 15 minutit, nelja klassi peale kokku tund aega. ajakaotusel on muud põhjused, ka ühte sõitu võib käpard poole ööni korraldada. korraldajad muide ei tõstnud sellel teemal hädakisa, samuti pole korraldajad hädaldanud ajasõitude venimise pärast. pigem on seda teinud inimesed, kes ise neid asju otseselt mõjutavad.

auhindadest
Autor: aivar 21.11.2007 19:31
hooaja lõpupeol oli muide juttu ka auhinnarahadest, et võiks olla nagu lätis, kindel protsent osavõtutasudest. mina korraldajana olen kahe käega poolt!!! aga teiste eest ma muidugi sõna võtta ei saa.
kui aus olla, siis Tapa etappi näidiseks võttes võistleja kaotaks ja korraldaja võidaks. kui see võistlejaile minev osa muidugi 30 protsenti stardirahast oleks, nagu Lätis.
võtame täiesti keskmise võistluse keskmise klassi eelmise aasta summadega: 10 võistlejat klassis, stardimaks 400, kogusumma 4000, millest 30% on 1200. jagame siis süsteemis 50%-30%-20%, saame 600, 360, 240... ma kardan, et 3. koha saanud mehele väga ei meeldi, kui ta saab karika ja ümbriku, kus sees 240 krooni. pigem olgu, nagu Viibur ütles, kasvõi küünlajalg, jääb vähemalt mälestus. Krokodilli-mehed saanuks mullu veel vähem, väikse-gazi omad muidugi rohkem.
Tapal muide oli mullu klassi auhinnafond 2000 (seda küll esemetes). nii et öelge ise, kas tahate seda 30 protsenti, isegi olukorras, kus stardirahad tõusid 600-ni, või "vähemalt küünlajalgu"

eelarvest
Autor: aivar 21.11.2007 19:50
Kui juba kirjutamiseks läks, siis korraldaja "muredest" kah. las maksuamet kah loeb, kuidas korraldaja "rikastub", nagunii on nad juba võistluste vastu huvi tundnud. paneks siis eelmise aasta hinnad, järgmisel suvel ei pruugi nende eest enam saada, ja uue aasta stardimaks 6000. jälle räägin enda (Tapa) eest, teistel võivad hinnad teised olla.
Kulud:
peakohtunik+sekretariaat+tehniline 4500
helibuss 2500
lipumehed (ideaalis 14, alla 300.- keegi enam ei tule) 4200
kiirabi 2000 (ärge küsige, kuidas nii odavalt saab, ametlikku kaudu veel kallim) 2000
kraana 1000 (see on ka alla turuhinna)
karikad 3000
auhinnarahad (30 prossa stardirahast) 7200

24 000 ja rohkemgi on juba koos. aga raja hooldus enne, pärast ja võistluse ajal... kastmine, peldikud, kommentaator, piletimüügi ja parkimise korraldus, lõppude lõpuks ka enda kütusekulu korraldamisel ja telefoniarved.

tulud:
40 võistlejat (aga see pole sugugi kindel)
24 000
+toitlustajatelt, piletitulu.

seega - kui ilm on s...t ja pealtvaatajaid vähe, on korraldajal juba jama, kogu aeg on piiri peal käimine.
ütlete, et otsige sponsoreid... jah, palun, kõigil on see võimalus. mina enam ei viitsi, sest raha annab, kui annab, vaid enda hea tuttav... kui temaltki saab. sõitjad teavad ise, kuida sellega lood on, lihtsalt kiibitsejad tehku sama asja aastaid järjest ja arvaku siis.

auhindatest
Autor: Tiidu 21.11.2007 20:15
Meile räägiti auhinnarahade süsteemist: esikoht 1800.-, teine 1200.- ja kolmas 600.- eek-u + karikad

sellest süsteemist
Autor: aivar 21.11.2007 20:30
Ehk see lubaja/rääkija pakuks siis välja ka selle rahapuu, kus see 3600 krooni klassi kohta ehk 14 400 krooni kokku kasvab? Kui selline nõudmine/tingimus korraldajele tõele vastab ja jõusse jääb, siis Tapa etapid unustage küll ära.
Loomulikult on ka võistleja kulud suured. Aga ta saab vastutasuks võistelda. Korraldaja tasu on üliarenenud kriitikameelega tegelaste irisemine, "aitähhi" kohtab harva. Minu arust on mõistlik, kui püüame siiski nii ühed kui ka teised ellu jätta. Ega korraldamine pole mul mingi karmavõlg; seda ei pea tegema ja ega ei tee enam kah, kui ise peab kogu aeg peale maksma. Lihtsam on raja servalt vahtida ja õlut juua, ainult, et karta võib, et teised korraldajad mõtlevad samuti ja neid radu, kus vahtida, enam ei jäägi.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 | 121-140 | 141-160 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.04.2024
Kreenholmi manufaktuuri alal tuleb rallisprindivõistlus
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Artikli juurde
22.04.2024
Mārtiņš Sesks stardib Ford Puma Rally1 autoga kahel MM-etapil
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia