Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veokate tehnilised tingimused???
Autor: miq53 27.11.2008 08:37
kuna jõuavad 2009 aasta tehnilised tingimused

tehke asjad selgeks...
Autor: Saliery 03.12.2008 18:21
No nii mehed. Ma ei sa aru mis toimub. Kellele need talve etapid siis ettejäid. Aastaid on sõidetud talvel ja pole probleemi olnud. Ma arvan et ma ei eksi kui 95% veokameestel on talverehvid olemas. Täitsa õige jutt Kõps et, õige Eesti meister peab ka telvel sõita oskama. Talvel selliseid probleeme pole nagu et rada aukus ja tolmab. Korraldajatel on ka lihtsam ei pea kastma ja rada siluma. Ja kes tahab mingit külakrossi korraldada kus tuleb kohale al. 5 masinat. Mina leian et talvised etapid peax küll EM arvestuses olema. Kui otsite süüdlasi siis ei pea rumal olema. Vaadake tagasi minevikku kes talvel sõita ei oska see ka ei taha et talvised etapid EM arvestuses on. Ei hakkan nimesi nimetama. See on küll rumal vabandus et talvel ei saa bagidega sõita. Kuidas siis ATV - ga telvel sõita saab. Siis see kaalu teema, hakkake siis iga enne võistlust autosi kaaluma. Näiteks lätis oli kohe huvitav vaadata kui auto tuli tehnilisse siis kaaluti kohe ära. Tahaks ka siis teada kes siis sel aastal GAZ 53 (veoauto) arvestuses " Tšaika " mootoriga sõitis. Nüüd nende tehniliste tingimuste juurde. Määrake ära nükkvõlli max tõus. Seda pole raske ju mõõta. Tahaks näha kes hakkab mõõtma kolvikäiku vms. Aga mehed pange siis pead kokku ja mõelge välja.

...
Autor: muints 03.12.2008 19:27
Võimatu on leida lahendust mis kõigile sobiks. Tuleks kõik probleemid kokku koguda, kas talve sõidud lähevad EM arvestusse, palju on nuki tõusud jne jne ja teha hääletus...üldsus võidab ja ongi kõik. Kes tahab sõita see sõidab, kes ei taha see ei sõida... lihtne.

vaiko4
Autor: vaiko4 03.12.2008 22:06
pakun et 53 klassis sõitsid tsaika mootoriga niitsalu piigli ja kask või mis sina arvad saliery.talvesõidu kohta muidugi väga nõme et need arvestusse ei lähe jätke siis porised rajad kah punktide arvestusest välja ja mikk mis vahet seal on kuna need tehnilised tingimused välja pannakse kui neid ei täideta.

53
Autor: navigator 03.12.2008 22:37
vaiko viimane lause meeldib mulle ikka väga: ei ole ju mõtet vaielda et mis tuleb kirja panna ja mis on lubatud ja mis mitte kui nagunii keegi midagi ei kontrolli, siis ju vahet ei ole kas need tehnilised tingimused üldse olemas on!
vaiko usun et sinu esimene lause on naljaga öeldud!? ja juba eelmisel aastal oli sellest jutt et teha talvised sõidud ja väga paljud sõitjad olid selle poolt aga kahjuks korraldajad arvasid et pole ikka piisavalt kylm ja ei korraldanud neid, aga sõitjad on igaljuhul nõus! väga õige, et EESTI MEISTER peaks oskama ka talvel sõita! ja ka bagid, sest ATV või lumesaaniga sõidetakse ju lume ja külmaga mis siis seal teistmoodi?? kahjuks see aasta talveperioodiks enda masinat joonele ei saa kuna plaanis vahetada klassi ja uus mootor veel ehitamisel!

bagi talvel rajale
Autor: john53 04.12.2008 00:33
Mäletan kui ma vb 10 olin siis käis vahur viitinas proovimas. Ta ei saanud sellest esimesest mäest üles ei edipidi ega tagurpidi. Täis kummidega ega ka mitte tühjade kummidega. Bagile ei pane raamipeale raskuseks kumme ju. Või milline kõvamees paneks. Aga no mul savi, mina võin sõita kui teised ka sõidavad. Aga mitte nii ka et kolm tükki tuleb kohale. sellel pole mõtet.

Bagit talvel
Autor: DjGyntz 04.12.2008 10:14
Tegelt on nii ,et seda vana viitina rada vist ei saa enam sõita ... seega oli juba eelmine aasta olemas uus rada. Selliste tõusude jaoks mis bagidele ületamatuteks jäävad tuleks igal korraldajala ikka mõelda aga samas peaks ka sõitjad ise seda korraldajatega läbi rääkima. Aitab ju ennem rääkimine kui pärast kirumine!
Ja ma ei usu ,et pagimehed endale kerget soojendust ei suuda bagisse ehitada:D üks nädalavahetus mõtlemiseks ja teine teostamiseks, teiseks bagimehed vehivad ju nii plaju kätega juba kuival rajal , mis siis veel libedal ja lumise , kamoon isegi see annab sooja:D...aga olge vastu eks te ise teate paremini.

vaiko4
Autor: vaiko4 04.12.2008 14:00
loomulikult tegin nalja.no usun et saate sellest aru. eks iga üks teeb omad järeldused kes millise mootoriga sõidavad. nagu sa ütlesid navigator oleks häbi neid karikaid vastu võtta mis pole ausa võidusõiduga võidetud. väga õige see on sama kui osta oma kapipealne karikaid täis. loodan et 53 veoauto klassis pannakse ikka piirangud peale ja seda hakkataks ka kontrollima tahaks meeleldi olla stardis kus on 15 võrdset masinat.

mõelge siis välja
Autor: Saliery 04.12.2008 15:37
no mehed kui te oskate aretada siis oskate ka välja mõelda mõned lihtsad seadused mida saab kontrollida. Ja küsimus siis veaoautokomiteele ka. Kes siis hääletasid selle poolt et talvise etappid ei kuulu EM arvestusse ?

...
Autor: muints 04.12.2008 16:03
Selline küsimus, et KUI nüüd otsustatakse, et talvekad lähevad EM arvestusse, kas siis on järgmine hooaeg 11 etappi??? Ma sõidaks ka hea meelega talve sõite...minu pärast tulgu või puss nuge taevast...tingimused on kõigi jaoks võrdsed, aga lihtsalt ei osanud arvestada, et nii kiiresti hakkab uus hooaeg ja bagi vajas kõva remonti niiet ei tea kas jõuaks valmis õigeks ajaks... :S

jaa
Autor: taavi05 04.12.2008 17:20
Loogiline, et tahame talve etappe EM arvestusse!!!!muidu mõttetu elu kallid rehvid said eelmine aasta tehtud ja pole kordagi all olnud. Ma ei saa aru kes see sellise ideeega veel välja tuli, et talve etapid karikatele ainult. Minu meelest kui poisid kõik siin tahavad talve etappe peaks need tulema kh!!!

mõõtmine
Autor: 53 05.12.2008 12:50
See ei ole probleem, vaja on ainult nihikut ja ühe Tamsalu mehe mõõteriista. 1. 53 nuki tõus on 6-7 mm , klapp liigub 8-9 mm(koos mõõteveaga 10 mm). Viiligu palju keegi tahab, aga klapitõus on sellega juba kinni 2. Kolvikäiku saab mõõta küünlaaugust 3.Küünlaaugust saab mõõta väga täpselt ka silindri läbimõõtu, see mõõteriist on olemas.
Kaal oli juba kokku lepitud kõikide sõitjate poolt ja kõik sõitjad andsid allkirjad selle kinnituseks, kelle huvides seda siis jälle muudeti? Veoautokomitees on ainult 2 tegevkrossisõitjat. Kui see töötab krossisõitjate vastu, kas siis tuleks luua veoauto krossikomitee, kes esindaks ka krossisõitjate huve.

esindaja
Autor: kristo27 05.12.2008 13:27
Õige jutt meil oleks hädasti vaja esindajat siis ehk arvestatakse ka sõitjatega mitte nii , et pandakse asju paika ilma et küsitakse sõitjate arvamust kuna muidu läheb tõesti asi käest ! Ja hääletamisest to Saliery niipalju et oli koosolek Rõuges kus hääletati ja võeti ostuseid vastu aga kahjuks oli see hääletus vist niisama :(

Nõus teie jutuga
Autor: Saliery 05.12.2008 14:03
Sorry mina ei käinud seal koosolekul. Seega ei tea ka täpselt mis seal toimus. Aga jah veoautokomitees on küll esindatud GAZ 53 üx mees ja bagidest ka aga GAZ 51 kes seda masinaklassi esindab ?

..
Autor: villu 05.12.2008 14:55
Ilgelt lahe on muidugi kõigis maailmapattudes teisi süüdistada. Veokakomitee võtaks hea meelega vastu teotahtelisi inimesi. Aga suurem osa siinolevast jutust on, et tehtagu ja valitagu keegi meid esindama. Usun, et suuresti seetõttu puudub esindaja, et keegi selleks olla ei taha, sest sedasi ananüümselt on palju lahedam sõimata ja nuriseda.

Lisaks
Autor: 53 05.12.2008 18:05
(Molotovil ehk gaz51) V mootor peal, sellist autot venemaal ei ole -see on eestlaste HÜBRIID ! Mehed ärge lõhkuge 53 klassi ära, kui kaal on 2400 kaovad hübriidid 53 klassist ära (siis tuleb esile pika raami eelis).

53
Autor: kristo27 06.12.2008 21:14
mis sa arvad et lühikese raamiga on hea sõita ?

VIRSI-A karikikas
Autor: krossifänn 06.12.2008 22:29
Pole just teemakohane jutt aga lõpuks on ka LAF-i peal üleval,kes mis koha saavutas läti sarjas.VIRŠI-A kausa izcīņas 3.posmu rezultāti un kopvērtējums 2008.gada sezonā.

12.klases kravas automašīnu klase – D12 (GAZ-51,52)


Vārds, Uzvārds 1.posms 2.posms 3.posms K... punkti Kopā vieta
OTT KEVVAI 1v.-15 1.v.-18 - 33 1
RAIVIS LOKMANIS 2.v-14 6.v.-13 - 27 2
AIGARS OZOLIŅŠ 3v.-13 9v.-10 6v.-2 ...
BIRGER RASMUSEN 4v.-12 - - 12 13
TAAVI PINDIS 5v.-11 3v.-16 - 27 3
ALDIS GARNTIŅŠ 6v.-10 11v.-8 7v.-1 ...
KRISTAPS EGLĪTIS 7v.-9 - 1v.-7 16 7 ...
IVARS JANSONS 8v.-8 - - 8 17
ANDRIS JURCIŅŠ 9v-7 10v.-9 - 16 ...
INGUS STAŠKO 10v.-6 - 2v.-6 12 11 ...
ALVILS IGOVENS 11v.-5 16v.-3 - 8 18
EDGARS ZAĶIS 12v.-4 17.v-2 3v.-5 11 1...
AIVARS GALBĀLIŅŠ 13v.-3 14v.-5 4v...
JĀNIS MISIŅŠ 14v.-2 - - 2 23 ...
JĀNIS POLIS 15v.-1 18v.-1 5v.-3 5 21
TARMO KIHULANE - 2v.17 - 17 6
MARKO TIINAS - 4v.-15 - 15 9
TARMO KUUS - 5v.-14 - 14 10
MAREK KOBU - 7v.-12 - 12 14
OLEV HELU - 8v.-11 - 11 16
RAINER VISSEL - 12v.-7 - 7 19
TARMO ILVES - 13v.-6 - 6 20
AINĀRS STAŠKO - 15v.-4 - 4 22


13.klases kravas automašīnu klase – D13 (G

sorry
Autor: krossifänn 06.12.2008 22:41
osa tabelist on kaduma läind.Kellel viitsimist vaadaku ise järgi LAF.lv - autokross - rezultati - virzi kauss

tabel
Autor: markot 06.12.2008 23:01
a mis see tabel siia teemasse puutub

tabel
Autor: krossifänn 07.12.2008 00:05
Ei puutugi aga ei taha ka mingit muud foorumiteemat tekitada.OK ! Arutage siis tehnilisi problasi edasi.

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
18.04.2024
Romet Jürgenson: rallikarjäär on läinud selgelt ülesmäge
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia