olles ise ehitanud alles ühe bagi, võin öelda et sa võid ta valmis ehitada 10 000-ga aga võib minna ka 70-80 000, kõik oleneb palju oled valmis kulutama. palju oled nõus mootori peale kulutama ja palju lisade(karpa, väljalase jne) mis mootori peale paned? samuti on turvavarustusega, kas ostad enam-vähem istme 2000 eeguga või võtad korraliku 7000, või siis rihmad alates 2500 kuni 10 000-ni. ja muidugi kõik oleneb kas saad mootori pidama, ise ehitasin esimese hooajaga 3 mootorit ja sain ka sõita kolm etappi, kahjuks ei jäänud ykski pidama! Niiet kõik on su enda teha! samuti on väga tähtis amordid ja rehvid! kui võtta midagi head siiis amordid, karpa, rehvid, väljalase ja maksad 30 000 kuni 35 000. Aga jõudu sulle kindlasti on see huvitav ettevõtmine! ootame sind rajale
bagi maksumus
Autor: srct
09.01.2009 19:47
Bagi ehitus Doonor 5000 Raam 10000 Mootor 10000 Amordid 2500 Rehvid 3000 Karpa ja väljalase 2500 Turvavarustus 6000 Pisividinad 6000 =45000 isegi originaal juppidest saab kestva ja kiire mootori kui natuke mõistust käsi ning tahtmist on. Aga mõned mehed võiksid parem oma masinat ehitada kui siin vinguda tehniliste üle ,et neile ei sobi kuigi enda masin ootab välimuse järgi emeksit.
näed eelnevad mehed on juba tõsise kalkulli välja toonud ega vähemaga välja ei tulegi eks iga mees teeb kuidas jaksab ja oskab aga bagi kohale vedamine ole ka üks paras peavalu kui endal just transporti pole need kulud on vastavalt sellele kuhu eesti otsa pead sõitma keskelt läbi kuskil kolm kuni viis tonni võistlus kulus mul järgmine aasta jääb tehniline samaks niiet andke minna standardist jääb asi kaugele jah 51 -52 mootorid ei pea niikaua vastu kui 53 mootor saab ühe mootoriga küll vabalt ühe hooaja ära sõita ja jääb ülegi aga zaikale annab järgi jõuda kõps teab seda valemit muidugi raha mängib ka siin oma rolli nii et edu siis neile kes järgmine hooaeg sõidavad
srct kuule kui saladus pole siis palun räägi mis karpa ja väljalaske saab 2500 eequ eest? oleks siis isegi huvitatud? bagimees - sellepärast olekski vaja määrata ka bagides et kui on ikka 53 klass siis ei ole tsaika sinna oodatud! Ja nagu kõps on välja näidanud saab teha ka 53 motost tsaikale vastase! Aga asi on ikkagi selles et oleks väiksemate kuluega võimalik sõita kõigil neil kellel selleks huvi on mitte ainult rahakoti pärast jätta sõitmata! Bagi sport sellisel kujul on ikka maailmas ainulaadne, niiet seda tuleks ka hoida originaalina ja võimalikult rohkete harrastajatega spordialana.
karpa ja väljalase
Autor: srct
10.01.2009 14:08
vana karpa koos rem komplektiga ja väljalaske materjal 500 plus osavad käed kui ise ei tee võid väljalaske hinna rahulikult 10 korrutada.
jah just nii et kui on osavad käed aga kaldun arvama et eestis väga vähe selliseid mehi kes need väljalasked teevad tõesti nii nagu nad peavad olema, tehakse igasugu s...a, ja tavaliselt on sellest rohkem kahju kui kasu. aga jah kui lasta teha siis tõesti alates 5000 hinnad! aga karpaga nii et jah võimalik 2000 saada kasutatud pluss remont kmpl aga see siis 53 originaal?!
Plaanis ehitada 52 raamile 53 mootoriga. Olen siin uurind et 66 sild peaks hea olema? See juba alla pandud ja vedrusid ka vähemaks võetud. On seda palju või vähe? Taga pakis 6 ees 4. Mootor on olemas. Torud sain just kätte. Nüüd on vaja aint need painutada weel ! Kus saaks seda teha? Ja kui kõrged peaks olema need kaared? Nüüd on vaja hakata nuputama kuhu panna mootor. Et kui pikaks peaks jääma gardaan? Üldse on see ehitus meil pikk ja aega nõudev protsess. Kolmekesi nokitseme. Nädala sees tööl ja nv teeme. Vaikselt! Aga tahet meil on ja just ehitamise isu pärast me seda teeme! Hädasti oleks vaja just kogemustega mehi kellelt nõu kysida!
Rakveres on olemas Rakiste Tehas, seal minu teada saab kaari painutada. Asuvad kusagil Arkna tee kandis, kui linna poolt üle raudtee lähed, siis keerad vasakule ja sealt kusagilt peaksid nad leidma.
tule taevas appi.
Autor: must surm
21.01.2009 22:33
navigator ma ei tea ,mis sul viga on ,et siin vingud. Ise sõidad punnvõrri klassi,nüüd tuled suurde masinaklassi ja kohe hakkad siin enda huvides reegleid ümber tegema.Osta endale ka siis kõvem mootor kui tahad ,aga ära hakka siin jonnima nagu mingi eit bagimehed on ikka tugevad.Ja kui sulle ei meeldi siis ole parem kodus.
kle must rumal, minu arust on tsaika ja tegeliku 53 moto võimsuste suhe sama mis 53 ja 52, niiet sinul peaks olema häbi sõita endast nii palju lahjemate masinate vastu ja nimetada seda veel võidusõiduks, ja veel hullem et kui vahest veab siis suures häbis karikaski vastu võtta! aga huvitav ongi see et sul on juba originaalis nii palju võimsam mootor aga lutti saad ikka nõrgemate motode käest! kui ma peaks kunagi 53 klassis võitma mõne sõidu siis ei ole mul vähemalt häbi auhinda vastu võtta!! just sellepärast ei ostagi ma tsaikat. lihtsalt ma olen huvitatud sellest et oleks rohkem asjahuvilisi rajal ja et ka rahval oleks mida vaadata!
navitrollale
Autor: must surm
23.01.2009 19:34
kuule navitrolla ma ei ole ise bagisõitja aga ma tean keda sa silmas pidasid . ja häbi ei ole kindlasti, pigem vastupidi.ja nagu sa ütlesid kui ma peaks 53 klassis võitma (mida muidugi ei juhtu)siis ma luban ,et kingin sulle ühe tsaika kolvi .
To: Navigaator
Autor: krossimees
29.01.2009 20:46
Miks peaks olema tsaika mehel häbi karikat vastu võtta ? 53 klassis on lubatud tsaika moto ja ta pole midagi rikkunud. Niiet ta võib võtta karika suurima rõõmuga vastu ! Sinust endast pole lihtsalt sõidumeest, ja nüüd oled siin arvuti taga foorumis kõva Jutumees ! Aastaid saadi sõidetud ilma mingi vingumiseta, nüüd tuled sina ja pole isegi ühte tervet hooaega ära sõitnud. Näed et tulemusi pole ja hakkad vinguma, sa ise oled lihtsalt nõrk ! Kui autol rooli ja istme vahel korraliku "tihendit" pole, siis pole vahet mis mootor sul vahel on. Tulemusi sealt ei tule !! Edu Sulle !! :)
sa võiks enne kogu teema läbi lugeda ja siis targutama hakata! kogu jutt käib siin ikkagi veokatest! ja sõna võetakse nende koha pealt! kuigi jah olen vahets maininud et pooldaksin et kui on 53 klass siis ka bagides võiks nii olla aga kahjuks on see rong juba läinud ja vaevalt seda keegi muutma hakkab! kas minust on sõidumeest või mitte seda näitab aeg, kahjuks on siiamaani jah alati tehnika alt vedanud ja ei ola saanud yhtegi sõitu lõpetada! PS! edu läheb vaja! aga kui mitte mingeid tehnilisi kontrolle olema ei hakka nagu oli sellel aastal siis mehed kellel rahakott lubab võivad hakata sinna suuremaid ameeriklasi peale aretama sest nagunii keegi ei kontrolli! aga jõudu kõigile uuel hooajal, kahjuks on juba nii mõnigi masin müügis tänu sellele et asjapulgad ei võta sõitjate nõu kuulda!!!
Aivar/Krossifänn kumb teist selle aja leiab..aga..ehk panete siis peale krossi yles masina klasside esikolmikud selle aastal..palun....ja palavad tervitused autokrossi meestele Austraaliast.:)
Informatsiooniks,et vastavalt tehnilistele, kus on kirjas et käigukasti korpus peab olema originaal siis selle all on mõeldud ka kasti kaant! See tähendab siis et igasugu BTR, maz`i ja muud kaaned on keelatud! Ilusat kevadet kõigile
Sai juba sinust kuu aega rahu, ja juba jälle hakkad targutama. Kas sul tõesti pole muud midagi teha? mine garaazi ja ehita oma ronti. Kui tahad sõna võtta, ole hea mees ja sõida mõni aasta või vähemalt mõni sõit lõpuni, enne kui hakkad targutama. Palun ära kirjuta vastu et sul tehnikaga ebaõnn. Sinusugustel virisejatel ongi nii, et kord maa külmunud ja siis kärss kärnas. ilusat kevadet!