Kliki siia Kliki siia
Mitmenda koha saavutab Ott Tänak MM-sarjas hooaja kokkuvõttes?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
veokate tehnilised tingimused???
Autor: miq53 27.11.2008 08:37
kuna jõuavad 2009 aasta tehnilised tingimused

Deutsile
Autor: navigator 09.01.2009 10:58
olles ise ehitanud alles ühe bagi, võin öelda et sa võid ta valmis ehitada 10 000-ga aga võib minna ka 70-80 000, kõik oleneb palju oled valmis kulutama. palju oled nõus mootori peale kulutama ja palju lisade(karpa, väljalase jne)
mis mootori peale paned?
samuti on turvavarustusega, kas ostad enam-vähem istme 2000 eeguga või võtad korraliku 7000, või siis rihmad alates 2500 kuni 10 000-ni. ja muidugi kõik oleneb kas saad mootori pidama, ise ehitasin esimese hooajaga 3 mootorit ja sain ka sõita kolm etappi, kahjuks ei jäänud ykski pidama! Niiet kõik on su enda teha! samuti on väga tähtis amordid ja rehvid!
kui võtta midagi head siiis amordid, karpa, rehvid, väljalase ja maksad 30 000 kuni 35 000.
Aga jõudu sulle kindlasti on see huvitav ettevõtmine! ootame sind rajale

bagi maksumus
Autor: srct 09.01.2009 19:47
Bagi ehitus
Doonor 5000
Raam 10000
Mootor 10000
Amordid 2500
Rehvid 3000
Karpa ja väljalase 2500
Turvavarustus 6000
Pisividinad 6000
=45000 isegi originaal juppidest saab kestva ja kiire mootori kui natuke mõistust käsi ning tahtmist on. Aga mõned mehed võiksid parem oma masinat ehitada kui siin vinguda tehniliste üle ,et neile ei sobi kuigi enda masin ootab välimuse järgi emeksit.

bagi maksumus
Autor: bagimees 09.01.2009 20:45
näed eelnevad mehed on juba tõsise kalkulli välja toonud ega vähemaga välja ei tulegi eks iga mees teeb kuidas jaksab ja oskab aga bagi kohale vedamine ole ka üks paras peavalu kui endal just transporti pole need kulud on vastavalt sellele kuhu eesti otsa pead sõitma keskelt läbi kuskil kolm kuni viis tonni võistlus
kulus mul järgmine aasta jääb tehniline samaks niiet andke minna standardist jääb asi kaugele jah 51 -52 mootorid ei pea niikaua vastu kui 53 mootor saab ühe mootoriga küll vabalt ühe hooaja ära sõita ja jääb ülegi aga zaikale annab järgi jõuda kõps teab seda valemit muidugi raha mängib ka siin oma rolli nii et edu siis neile kes järgmine hooaeg sõidavad

maksumus
Autor: navigator 10.01.2009 12:13
srct kuule kui saladus pole siis palun räägi mis karpa ja väljalaske saab 2500 eequ eest? oleks siis isegi huvitatud?
bagimees - sellepärast olekski vaja määrata ka bagides et kui on ikka 53 klass siis ei ole tsaika sinna oodatud! Ja nagu kõps on välja näidanud saab teha ka 53 motost tsaikale vastase! Aga asi on ikkagi selles et oleks väiksemate kuluega võimalik sõita kõigil neil kellel selleks huvi on mitte ainult rahakoti pärast jätta sõitmata! Bagi sport sellisel kujul on ikka maailmas ainulaadne, niiet seda tuleks ka hoida originaalina ja võimalikult rohkete harrastajatega spordialana.

karpa ja väljalase
Autor: srct 10.01.2009 14:08
vana karpa koos rem komplektiga ja väljalaske materjal 500 plus osavad käed kui ise ei tee võid väljalaske hinna rahulikult 10 korrutada.

srct
Autor: navigator 10.01.2009 14:28
jah just nii et kui on osavad käed aga kaldun arvama et eestis väga vähe selliseid mehi kes need väljalasked teevad tõesti nii nagu nad peavad olema, tehakse igasugu s...a, ja tavaliselt on sellest rohkem kahju kui kasu. aga jah kui lasta teha siis tõesti alates 5000 hinnad!
aga karpaga nii et jah võimalik 2000 saada kasutatud pluss remont kmpl aga see siis 53 originaal?!

Aitäh mehed!
Autor: deuts 12.01.2009 19:09
Plaanis ehitada 52 raamile 53 mootoriga. Olen siin uurind et 66 sild peaks hea olema? See juba alla pandud ja vedrusid ka vähemaks võetud. On seda palju või vähe? Taga pakis 6 ees 4. Mootor on olemas. Torud sain just kätte. Nüüd on vaja aint need painutada weel ! Kus saaks seda teha? Ja kui kõrged peaks olema need kaared? Nüüd on vaja hakata nuputama kuhu panna mootor. Et kui pikaks peaks jääma gardaan? Üldse on see ehitus meil pikk ja aega nõudev protsess. Kolmekesi nokitseme. Nädala sees tööl ja nv teeme. Vaikselt! Aga tahet meil on ja just ehitamise isu pärast me seda teeme! Hädasti oleks vaja just kogemustega mehi kellelt nõu kysida!

vaadake siis...
Autor: Saliery 13.01.2009 11:03
vaadake siis tehnilisi tingimusi http://www.autosport.ee

deuts
Autor: navigator 13.01.2009 12:45
kus kandis tegutsete?
kaarte kõrgus on ikka nii nagu sa oma bagi tulevikus näed, ehk siis see määrabki ju tema lõpliku kuju!

Kus saab kaared painutada?
Autor: deuts 15.01.2009 20:12
Tere jlle! Tegutseme Rakvere kandis. Oskab keegi nõu anda kus sab kaared lasta painutada?

kaared
Autor: markot 16.01.2009 15:36
Rakveres on olemas Rakiste Tehas, seal minu teada saab kaari painutada. Asuvad kusagil Arkna tee kandis, kui linna poolt üle raudtee lähed, siis keerad vasakule ja sealt kusagilt peaksid nad leidma.

tule taevas appi.
Autor: must surm 21.01.2009 22:33
navigator ma ei tea ,mis sul viga on ,et siin vingud. Ise sõidad punnvõrri klassi,nüüd tuled suurde masinaklassi ja kohe hakkad siin enda huvides reegleid ümber tegema.Osta endale ka siis kõvem mootor kui tahad ,aga ära hakka siin jonnima nagu mingi eit bagimehed on ikka tugevad.Ja kui sulle ei meeldi siis ole parem kodus.

mustale rumalale
Autor: navigator 22.01.2009 22:56
kle must rumal, minu arust on tsaika ja tegeliku 53 moto võimsuste suhe sama mis 53 ja 52, niiet sinul peaks olema häbi sõita endast nii palju lahjemate masinate vastu ja nimetada seda veel võidusõiduks, ja veel hullem et kui vahest veab siis suures häbis karikaski vastu võtta! aga huvitav ongi see et sul on juba originaalis nii palju võimsam mootor aga lutti saad ikka nõrgemate motode käest! kui ma peaks kunagi 53 klassis võitma mõne sõidu siis ei ole mul vähemalt häbi auhinda vastu võtta!! just sellepärast ei ostagi ma tsaikat. lihtsalt ma olen huvitatud sellest et oleks rohkem asjahuvilisi rajal ja et ka rahval oleks mida vaadata!

navitrollale
Autor: must surm 23.01.2009 19:34
kuule navitrolla ma ei ole ise bagisõitja aga ma tean keda sa silmas pidasid . ja häbi ei ole kindlasti, pigem vastupidi.ja nagu sa ütlesid kui ma peaks 53 klassis võitma (mida muidugi ei juhtu)siis ma luban ,et kingin sulle ühe tsaika kolvi .

To: Navigaator
Autor: krossimees 29.01.2009 20:46
Miks peaks olema tsaika mehel häbi karikat vastu võtta ? 53 klassis on lubatud tsaika moto ja ta pole midagi rikkunud. Niiet ta võib võtta karika suurima rõõmuga vastu !
Sinust endast pole lihtsalt sõidumeest, ja nüüd oled siin arvuti taga foorumis kõva Jutumees !
Aastaid saadi sõidetud ilma mingi vingumiseta, nüüd tuled sina ja pole isegi ühte tervet hooaega ära sõitnud. Näed et tulemusi pole ja hakkad vinguma, sa ise oled lihtsalt nõrk !
Kui autol rooli ja istme vahel korraliku "tihendit" pole, siis pole vahet mis mootor sul vahel on. Tulemusi sealt ei tule !!
Edu Sulle !! :)

krossimees
Autor: navigator 29.01.2009 22:48
sa võiks enne kogu teema läbi lugeda ja siis targutama hakata! kogu jutt käib siin ikkagi veokatest! ja sõna võetakse nende koha pealt! kuigi jah olen vahets maininud et pooldaksin et kui on 53 klass siis ka bagides võiks nii olla aga kahjuks on see rong juba läinud ja vaevalt seda keegi muutma hakkab!
kas minust on sõidumeest või mitte seda näitab aeg, kahjuks on siiamaani jah alati tehnika alt vedanud ja ei ola saanud yhtegi sõitu lõpetada!
PS! edu läheb vaja!
aga kui mitte mingeid tehnilisi kontrolle olema ei hakka nagu oli sellel aastal siis mehed kellel rahakott lubab võivad hakata sinna suuremaid ameeriklasi peale aretama sest nagunii keegi ei kontrolli! aga jõudu kõigile uuel hooajal, kahjuks on juba nii mõnigi masin müügis tänu sellele et asjapulgad ei võta sõitjate nõu kuulda!!!

Ohekatku proovivõistlus
Autor: Okivonsuur 20.02.2009 11:03
On sellele võistlusele minejaid ka?

---
Autor: Chupzic 24.02.2009 23:45
Aivar/Krossifänn kumb teist selle aja leiab..aga..ehk panete siis peale krossi yles masina klasside esikolmikud selle aastal..palun....ja palavad tervitused autokrossi meestele Austraaliast.:)

bagide tehnilised
Autor: navigator 17.03.2009 15:42
Informatsiooniks,et vastavalt tehnilistele, kus on kirjas et käigukasti korpus peab olema originaal siis selle all on mõeldud ka kasti kaant! See tähendab siis et igasugu BTR, maz`i ja muud kaaned on keelatud! Ilusat kevadet kõigile

Kulla navijunn!!!!
Autor: rain33 17.03.2009 22:24
Sai juba sinust kuu aega rahu, ja juba jälle hakkad targutama. Kas sul tõesti pole muud midagi teha? mine garaazi ja ehita oma ronti.
Kui tahad sõna võtta, ole hea mees ja sõida mõni aasta või vähemalt mõni sõit lõpuni, enne kui hakkad targutama. Palun ära kirjuta vastu et sul tehnikaga ebaõnn.
Sinusugustel virisejatel ongi nii, et kord maa külmunud ja siis kärss kärnas.
ilusat kevadet!

| 1-20 | 21-40 | 41-60 | 61-80 | 81-100 | 101-120 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Kliki siia
Artikli juurde
18.06.2019
Kodurallil võidutsenud Georg Grossil oli kõvasti õnne
Artikli juurde
18.06.2019
Enda autoga esimest sõitu teinud võrukesed finišisse ei jõudnud
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
24.06.2019
Kuressaare rallikross 22.06.19 (0)
18.06.2019
Viru ralli 2019 (0)
18.06.2019
Sardiinia ralli 2019 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
25.06.2019 15:09
Viru ralli 2019 (6)
11.06.2019 09:48
LaitseRallyPark BMW CUP 2.etapp Sprint 09.06.2019 (0)
10.06.2019 20:14
Rallijututuba Discord'is (11)
05.06.2019 20:59
FIA ERC Rally Liepaja 2019 (2)
20.05.2019 10:13
Laitse superkross, 19.05.2019 (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia