Kliki siia Kliki siia
Kas MM-sarja uus punktiarvestus teeb rallid põnevamaks?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
www.veoautodevaruosad.com
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
rallifotod.eu
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Rallikross 2011
Autor: kaaliants 16.08.2010 22:59
Lugedes pikalt saladuses hoitud ning nüüd lõpuks avalikustatud ERK koosoleku protokolli, tundub, et 25 võistlejat võistluse kohta on liiga palju (või seda vähemalt Eesti Rallikrossi Komitee arvates). 190€ on senise 800-1000 krooni asemel ikka liig mis liig.
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/20100709_Krossikomitee...
Kas kellelgi on ka järgmisel aastal plaanis osaleda või peame Laitses matused ära?

2011
Autor: kaaliants 26.08.2010 22:31
Nüüd siis koosoleku protokol ka üleval.
http://autosport.ee/rallyreg/public/series_file/20100818_Krossikomitee...
Põhimõtteliselt jäävad senised klassid alles, lihtsalt D1A ja D2 klass tuleb juurde. ERC klassi toimimist tahaks küll oma silmaga näha. Kuidas peaks mõni tänase päeva ERC klassi 1.8-liitrine masin vastu saama 3,5 liitrise mootoriga autole? Ainuüksi kaaluvahega seda probleemi küll ei lahenda.
Isiklikult pole küll just väga kindel, kas sellised muudatused sõitjaid juurde toovad, pigem just vastupidi...

erc
Autor: frankeh 27.08.2010 08:26
eks tulevad vägisi samasugused ajad tagasi nagu ca 10 aastat tagasi kui stardis oli Porshe ja Ladad kõrvuti.

tehniliste muudatused 2011
Autor: rispiter 28.08.2010 09:29
Sahinad on käinud, et klassis ERC Standard võidakse lasta vabaks plokeerivate seadmete kasutamine ja pole ka välistatud, et võistelda tuleb slick tüüpi rehvidel.

to rispiter
Autor: rallisober 28.08.2010 10:20
Kurb, et tervet komiteed suunab üks korraldaja ja komitee liige. Ma saan aru, et osadele on oluline, et me oleksime rohkem Soome nägu oma rallikrossiga, sest see toob siia Soome meistrikate etapi, aga selle pärast terve Eesti rallikross välja suretada... Mina ei usu, et sedasi Eesti rallikross jätkusuutlik on. Ma jään siiani väitma, et me ei saa end veel Soomega võrrelda... Soomes sõidetakse külmkappidega ka võidu ja seal on jah palju sõitjaid ja raha liigub ning vahet pole kui mõne tingimuse muudatus viib 25%-50% olemasolevatst sõitjatest minema, sest järjekord on pikk, aga Eestis ma ütleks, et isegi kui me kaotame 20% olemasolevatest sõitjatest, siis see on katastroof rallikrossile!!!
Soovitan krossikomiteel tungivalt mõelda, et kas nad tahavad olla selles komitees, kelle kureerimise ajal Eestis rallikross välja suri!?!?

to frankeh
Autor: krossifänn 28.08.2010 18:46
Umbes 10a.tagasi sõitsid vist Nurmsalud rallikrossi Porschel.

no nii
Autor: ats2 28.08.2010 18:50
vot sellised võistlused ja autod tulevad meil uuest aastast irw http://www.rally.ee/?a=a009&b=8285

...
Autor: krossifänn 28.08.2010 19:33
Meenub miskit värskemat aastast 2005.Elva Kulbilohu rajal oli siis NEZ ja eestikad koos.
Ühes stardis olid siis esindatud soomlased Volvodel (s70 ja "vana kirst 240"vist) üks somm oli BMW-l ,lätlane ZAZ/Suzuki hübriidil,sakslane Uve Wagner Porsche-l ja eestlastest keegi Ladal.Aga see oli open klass.
Div 1-s oli keegi venelane Reshnitschenko vist 600hj-sel Ford Pumal jne.ERC start ja arvestus olid muidugi omaette.
Pealtvaatajele muidugi huvitav vaadata kuis lätlane Zazi-l Volvole korra ära tegi,aga somm võttis oma.ERC ja open ühte klassi liita on minu arust jama.

.
Autor: m6mm 29.08.2010 13:32
Kas Rallikrossi edasi viimiseks poleks vaja mitte osalustasu pigem langetada? Vaja oleks ju nn rohkem sõitjaid mitte raha?! Täna peaks Rallikrossi komitee otsima meedia firmadest sarja toetajat või toetajaid, mite nöörima neid väheseid sõitjaid. Mida vähem kohustusi sõitjatele jääb, seda rohkem neid on (vähemalt siis on eeldused, et tuleks uusi sõitjaid). Mina olen järgmise aasta potentsiaalne uus sõitja Standard klassis, vähemalt kui kevadel auto hankisin olin selles kindel. Täna vaadates seda maksimum hinda ei ole kindel, kas pere kõrvalt enam selline raha üle jääb! Ja kõik teie, kes te hakkate mulle kohe „maleringi” soovitama, ärge palun kirjutage midagi. Ploki ja sliki lubamine Standard klassis on minu poolt tervitatav kuid mitte vajalik.
Tervitades
Imre Karu

Nüüd saan aru küll ...
Autor: evovii 29.08.2010 19:41
... miks vana Eriste eile Pärnus ühel üritusel (mille korraldusmeeskonda on minulgi au kuuluda) nii heas tujus oli.
Kes ikka vähekenegi rohkem sõita soovib, saab ühel hooajal 10-st etapist osa võtta - tõsi ta on, et ka Eriste soovib sarja välja suretada uute reeglite kehtestamisega, aga õnneks seda veel päris juhtunud ei ole.
Rallikrossi komiteele aga sooviks lühikest iga kui reegleid ei muudeta - mõelge parem sellele, kuidas publikut raja äärde meelitada (sealt tuleb 90% võistluste eelarvesse).
Minuteada ei tohiks EAL-is saama registreerida ühtegi võistlust mitte ühelgi moororispordialal kui tagatud ei ole ürituse varustamine päästemasina ja meedikutega.
Tuues osalustasude tõsmise põhjuseks "uued tuvanõuded", käitub Rallikrossi komitee nagu Savisaar.

ettepanek
Autor: nii.ongi 30.08.2010 22:15
Teen ettepaneku pealtvaatajate turvalisuse tõstmiseks ka kõik piletihinnad kolmekordistada

Osavõtu maksud mujal.
Autor: Okivonsuur 31.08.2010 11:20
Hinnad konverteeritud Eesti kroonidesse.

Läti 1110- (pluss 444 EEK -u võib küsida hilistelt registreerunutelt)
Leedu 1575- (pluss 135 EEK-u võib küsida boksi ala eest(vesi,elekter))
Soome 19032- aasta maks.Jagades selle toimunud etappide arvuga mis oli 6 saame 3172- EEK-u etappi osavõtu maksuks.
Euroopa rallikrossi meistrivõistlused 1560-, hilstelt registreerunutelt 3120-
Euroopa autokrossi meistrivõistlused 2340-,hilstelt registreerunutelt 3900-
NEZ sari 1248-
Eesti järgmise aasta maks 2964-

Võtab mõtlema.

Maksud mujal siis
Autor: mati65 31.08.2010 17:17
Soome rallikrossist siis:

Sarjamaksut
Sarjaan osallistumismaksut ovat:
SRC: 1 000 euroa + alv. 22 % / kilpailija
Divisioona I: 1 000 euroa + alv. 22 % / kilpailija
Autokrossi: 500 euroa + alv. 22 % / kilpailija

Praeguste ERC 2000 autodega sõidetakse Soomes autokrossi (vähemalt augustis sõitsime). Autokrossis sarjamaks siis 500 euri hooaja kohta. Isegi selle 22% lisaga tuleb aastamaksuks nii 9600 krooni. See 6 etapi peale jagades tuleb etapimaksuks siis veidi alla 1600 krooni. Aga me ei ela Soomes hoolimata sellest, et 1. jaanuarist ühist rahatähte tarvitama hakkame. Räägime ikkagi Eesti rallikrossi tulevikust.

Autor: mike 13.09.2010 09:46
Rallikrossis toimuv on kummaline. Seda eelkõige selles osas, mis puudutab osade võistlejate käitumist. Viimaselt kahelt võistluselt meenub ühe võistleja/võitkonna juhi (?) ähvardus teisele võistlejale stiilis "t#ra sa passid kuradi p#de raisk, ma lasen su lambid kinni lüüa" või siis viimaselt Laitse võistluselt olukord kus niigi igal võistlusel kõigi ja kõige peale maailma tige olev võistleja läks teisele võistlejale käsipidi kallale.
Enne kui selline käitumine ei lõpe pole mu meelest üldse midagi edasi arutada.

To mike
Autor: rispiter 13.09.2010 13:33
Äkki paned kodanikele nimed ka külge.

2011
Autor: kaaliants 13.09.2010 16:12
Nüüd on siis 2010-ndaks aastaks sõidud sõidetud ja kuna järgmisel aastal puhuvad meil soome-tuuled, siis oleks viimane hetk avalikustamaks uusi tehnilisi tingimusi. Aeg jookseb ja oleks vaikselt vaja juba (uusi) autosid ehitama hakata, kuna vanadega ei ole järgmine aasta enam midagi teha...

Mis tulekul
Autor: rispiter 13.09.2010 17:39
Varasemalt oli heaks tavaks muudatuste tegemisega ikka plaanida aasta ette, et oleks aega atra seada, nüüd aga on hooaja lõpus üleval närviline õhkkond ja isegi uue 2011 hooaja suhtes valitseb paljuski kui mitte öelda enamuses suur teadmatus. Huvitav kellele selline seis küll võib kasulik olla? Tegelikult peaks juba ammu olema funktsionääridel kaardid lauale löödud.

...
Autor: Tarmop 13.09.2010 20:44
juss3, kui see jutt on õige, siis tuleks härral litsents koheselt peatada. Selline ebasportlik käitumine jätab ikka väga koleda mulje teistele. Olgugi, et teol võis põhjendus olla, kuid jäägem siiski tsiviliseerituks.

...
Autor: CrapMaster 13.09.2010 22:48
Soomlased vast väga ei taha oma meistrikate etappi Eestisse tuua, kui meie võistlejad hakkavad neile lõuga tampima. Muidugi kui see kõlakas tõele vastab! :)

teel euroopasse
Autor: rallipoiss 13.09.2010 22:55
kuulge, mis võistlus see laupäeval toimus, ma soomet ei puhu ja eesti keeles ei tahtnud ükski kohtunik minuga suhelda, kõik ütlesid, et mina ei oska kommenteerida..... kes siis teab??? mina olen arvamusel, et kui oleks hommikusel koosolekul vastatud kõigile võistlejate poolt esitatud küsimustele, siis oleks palju jama vähem olnud. Aga oleks on paha poiss!!!
Tarmole! selline korraldaja poolne ülbe käitumine jätab ikka väga koleda mulje sõitjatele.

Laitse rallikross
Autor: evol 14.09.2010 15:34
Vabandan kogu rallikrossi seltskonna ees intsidendi eest mis toimus Minu ja Soome võidusõitja vahel.Teadmiseks kõigile agaratele komenteerijatele et tegemist oli mitte lõuga andmise vaid kõrvast sikutamisega,selle kõige kohta andsin aru võistluste züriile ja sain ka züriilt vastava karistuse.Zürii otsus tugines Soomlase ettekandele ja minu seletusele antud asjas.Imre Saks

| 1-20 | 21-40 | 41-60 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
26.10.2023
Tootmiskombinaat Vihur (0)
09.10.2023
Saaremaa ralli 2023 (0)
19.09.2023
Lõuna-Eesti rahvaralli 16.09.23 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
14.04.2024 13:09
Tarvastu karikas 2024/3.etapp (0)
31.03.2024 08:00
Kehala karikas 2024. 1.Etapp VIDEO (0)
18.02.2024 20:21
Vidzemes Talvekarikas 2024 (1)
18.02.2024 07:49
Rahvaralli " Koeru talv 24" (0)
11.02.2024 19:27
Rally Sarma 2024 (1)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia