Rääkisin just telefonis Uldisega ja nagu aru sain siis kiiruslike katsede pikkus jääb kuskile 2 km. kanti, ehk siis kokku kuskil 8 km kiiruslikke katseid. Ülejäänud siis täpsuslõigud. Täna õhtul pidi tulema täpne info netti.
Päris huvitav fenomen: kui Eestis korraldatakse samasugust üritust, siis ei taha ükski "tõsine" rahvarallur sellest kuuldagi. Aga Lätisse läheb täiesti arvestatav hulk eestlaseid ROAD-klassi sõitma. Äkki ikka tasub Eestis ka sarnast asja viljeleda, saab rahvaralli kulusid kasvõi mõneks sõiduks kõvasti alla ilma "jorjeniteta"?.
OK, eks on seda juba tehtud ka ja tehakse veel aga vanemale tehnikale. Aga ta võiks ju ka vähe uuemale huvi pakkuda, vaadates hetkeseisu. Tegelikult oleks pärast Lätit põnev lugeda osalejate arvamust sedasorti regulaarsusrallist, kus rõhk on pigem täpsusel kui kihutamisel. Minu viimase sõidu "sport"-klassi trassi suhe oli 408 km kokku, 18 km kiiruslikke kinnistel spetsradadel koos Koeru RR Vao katsega ja ~45 km täpsuslõik. Osalejad olid igaljuhul rahul.
katsed ja osalemine...
Autor: TigeTigu
23.08.2011 08:58
Ma ei saa kindlasti mitte kõigi eest rääkida, kuid just eelkõige seetõttu, et kiiruslike katseid on niivõrd vähe, ei ole mina osalemas. Samuti tean veel mõningaid, kes just antud põhjusel loobusid sõidust.... Alguses oli jutt natuke teine (enne kui lõplik juhend välja tuli).
Samas kindlasti on ka neid kellele selline võistlusformaat sobib ja loodetavasti saavad lätlased korraldusega kenasti hakkama. Edu osalejatele