Kliki siia Kliki siia
Missugusele rallisarjale pöörad enim tähelepanu?
Vasta | Tulemus
Saada teade
Partnerid
autovaruosadonline.ee
www.veoautodevaruosad.com
Autodoc.ee
Topvaruosad.ee
RexBo.ee
top1autovaruosad.ee
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
timoanis.eu
rallifotod.eu
autod.ee
 
 
 
Tagasi
Trüki lehekülg

Foorum

Kõik teemad
   
  Sorteeritud esimestena: UuemadSorteeri VanemadSorteeri
Võistlusklassid 2012 hooajal
Autor: KKolmene 21.07.2011 18:24
Tere!

Alustuseks väljavõte 20.07.2011 rallikrossikomitee protokollist:

4. Võistlusklassid 2012 hooajal

4.1. Kas liita ERK 2000 ja RWD, mootori max kubatuur oleks 2000 cc ning sõita võiksid ka 2.0 L olemasolevad esivedu autod? Klassi nimi oleks Div 2.

Ühehäälselt otsustati liita ERK 2000 ja RWD klassid.

4.2. Noored peaksid sõitma D1A klassis ja kasutama ainult esiveoga autosid?
Noored sõidavad, kas klassis Super 1600 või TouringCar, kuid mootori töömaht ei tohi ületada 1600 cc. Super 1600 klassis on lubatud sõita ainult esiveoliste autodega ning noortemeister selgitatakse välja Super 1600 klassis. TouringCar klassis sõidab noor üldises arvestuses.
4.3. Järgmise aasta võistlusklassid?
Järgmisel hooajal on 3 põhiklassi: Super 1600, TouringCar, SuperCar“


Mida peaksid tegema võistkonnad, kes on arvestades kehtivaid rahvusliku klassi RWD tehnilisi reegleid endale ehitanud või ehitamas täna lubatud kuni 3500cc mootoriga võistlusautot(mootorit).

Hetkel on peale debütandi, võistleja nr 6 RWD´s, kelle auto on ehitatud silmas pidades kuni 3500cc reeglit, üks võistleja ehitamas endale uut mootorit ja üks täiesti uus võistkond plaanimas järgmise hooaja kaasa sõitmist, samuti arvestades kehtivaid reegleid. Kas poleks äkki rallikrossi edasise positiivse arengu mõttes kasulikum proovida reegleid mitte muuta ja üritada tekitada mingigi stabiilsus.

Siiani toimunud etappidel on rahvusliku klassi kohta pealtvaatajate emotsioon olnud positiivne, ning sõitjate ridadeski on klass rahulolu ja huvi pakkuv. Samuti on kindlasti RWD-ga liitujate plaani pidajate hulk piisavalt suur, et ühe hooaja põhjal RWD´d MITTE välja suretada.

Printsiibis on rallikross nagu laps, inimene- areng ei toimu üleöö. Täna on Eesti rallikross taas õppinud ära püsti tõusmise ja seismise, edasi on vaja õppida hoidma tasakaalu ja alles siis saab hakata tegema samme edasi võttes eeskujuks näiteks Skandinaavia ja Euroopa rallikrossikultuuri. Liigne rutakus võib tähendada valusat kukkumist. Teha kolme etapi järel JÄLLE muudatusi on pisut totter..

Veel- Suhtlemist korraldajate ja sõitjate, meeskondade vahel võiks olla rohkem-olevik, tulevik, jooksvad küsimused- natukene pingevabamas olustikus, kui seda on võistlejate koosolek enne võistlusi. Äkki oleks paslik kutsuda asjaosalised kokku millalgi Laitse etappi raames?

Ja- suhtluseks on loodud ka väga popp koht http://rallikross.ee/foorum/
Tore oleks kui sinnagi tekiks kasutajaid, teemasid, arutelusid- nii rallikrossi olevikust, kui tulevikust.


RWD Meeskond nr 6

Protokoll
Autor: VäikeTom 21.07.2011 18:50
Kuskohast tervet protokolli lugeda saaks? Rallikrossi lehelt kahjuks seda ei ava..

protokoll
Autor: KKolmene 21.07.2011 19:24
http://www.rallikross.ee/wordpress/?page_id=427

To> KKolmene
Autor: rispiter 23.07.2011 19:20
Sinu viidatud lehekülg ei ole leitav, vähemalt antud hetkel küll mitte või äkki on otsused salastatud.

rispiter
Autor: ik 23.07.2011 21:00
üldse ei saa lehte lahti? või ei leia protokolli?

leht
Autor: KKolmene 23.07.2011 21:19
http://www.rallikross.ee ja sealt komitee- komitee teated ja dokumendid. fail on.docx niiet võibolla on asi mitteavanemise korral wordis vms.

Pole ise it-mees, keegi võiks kuidagi siin selle nähtavaks teha.

RWD surnud
Autor: KKolmene 27.07.2011 23:34
http://www.rallikross.ee/wordpress/?p=2033#comment-67

Tundub, et rahvuslik klass rallikrossis on ikka täitsa tõsiselt viimaseid hingetõmbeid tegemas.

| 1-20 |
Foorumisse kirjutamiseks pead olema registreerunud ja süsteemi sisse loginud. Registreerumiseks vajuta siia.
 
Artikli juurde
20.09.2021
Georg Grossile kodurallilt kuuendat korda esikoht
Artikli juurde
20.09.2021
Torn ja Pannas kohanesid võistlusautoga kiiresti
Artikli juurde
22.09.2021
Seletame lahti: miks ei ole WRC-autod veel elektrilised?
Uudiste arhiiv
Artikli juurde
Subaru Forester 2,0 XE
Varasemad ülevaated
23.09.2021
Viru ralli 18.09.21 (0)
20.09.2021
Viru ralli 2021 (0)
01.09.2021
Lõuna-Eesti ralli 28.08.21 (0)
Viimati lisatud albumid
Viimati uuendatud albumid
20.09.2021 08:05
Viru ralli 2021 (3)
14.09.2021 22:17
Piiroja rallikross 2021 (0)
31.08.2021 22:49
Lõuna-Eesti ralli 2021 (4)
27.08.2021 12:05
Eesti auto-motosport 100 (0)
08.08.2021 21:21
Eesti MV rallikrossis 2021 4.etapp (0)
Vaata foorumiteemasid
 
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia
Kliki siia